Полезни Идеи и Нестандартни Решения Свързани с е34
Модератор: Технически модератори
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
stambo_81dg написа:dinozab написа:klintan66 написа:лагерите в предните главини също ставаха от друг руски автомобил -но съм забравил от кой.Сигурно от Алеко.
Малиии тия немци мнооо крали идеи от руснаците бре![]()
![]()
ти остаи за предните ама съм сменял преди заден дадох 70 лв и после гледам български на ВМЗ същия 10 лв
На мен ми казаха, че се сменяло всичко накуп галвина лагери, ама така и не разбрах кое точно.Кзаха че там било скъпо, говорим за предни лагери тн. което вие долу

| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Nasic написа:stambo_81dg написа:dinozab написа:klintan66 написа:лагерите в предните главини също ставаха от друг руски автомобил -но съм забравил от кой.Сигурно от Алеко.
Малиии тия немци мнооо крали идеи от руснаците бре![]()
![]()
ти остаи за предните ама съм сменял преди заден дадох 70 лв и после гледам български на ВМЗ същия 10 лв
На мен ми казаха, че се сменяло всичко накуп галвина лагери, ама така и не разбрах кое точно.Кзаха че там било скъпо, говорим за предни лагери тн. което вие долу.
отпрeде да то е лагер главина

маи към 150 лв беше ако не се лъжа
- Pavkata_svt
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 29.04.2008
Така се променя хода на амортесьора на събиране,става по-малък и внимавайте с трасето(неравности и скокове).stambo_81dg написа:dinozab написа:stambo_81dg написа:Wenzy написа:Ако искате да вдигнете задницата - подложки за пружините от Лада - 2 х 4лв.
ако искате да сваляте предницатабез да се режат пружините и без да се изгуби комфорта на возията пружините си остават същите ще ви кажа по късно
![]()
![]()
И как ще стане тая работа![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
сваля се макферсона,пружината и амортисиора
на графиката където е показано със стрелката чашката на която лежи пружината е заварена![]()
с малък шлаиф и камък за шлаифане се изстъргва заварката,да се отдели чашката
след това,
се смъква до 4-5см няма да има никви проблеми понася ги спокоино толкова са и достатъчни.
заварява се качествено
и пак се монтира всичко
колата придобива много по готин вид ,мене лично много ме дразни как отпреде от гумата до калника има една педя разстояние
НО карал съм със ниски и с рязани пружини-вече колата няма тази возия
това е единия компромисен вариант
да падне малко надолу без да се губи возия
0888 700 336 0898 69 65 03
- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
stambo_81dg написа:Nasic написа:stambo_81dg написа:dinozab написа:klintan66 написа:лагерите в предните главини също ставаха от друг руски автомобил -но съм забравил от кой.Сигурно от Алеко.
Малиии тия немци мнооо крали идеи от руснаците бре![]()
![]()
ти остаи за предните ама съм сменял преди заден дадох 70 лв и после гледам български на ВМЗ същия 10 лв
На мен ми казаха, че се сменяло всичко накуп галвина лагери, ама така и не разбрах кое точно.Кзаха че там било скъпо, говорим за предни лагери тн. което вие долу.
отпрeде да то е лагер главина![]()
маи към 150 лв беше ако не се лъжа
За едното колило ?
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Pavkata_svt написа:Така се променя хода на амортесьора на събиране,става по-малък и внимавайте с трасето(неравности и скокове).stambo_81dg написа:dinozab написа:stambo_81dg написа:Wenzy написа:Ако искате да вдигнете задницата - подложки за пружините от Лада - 2 х 4лв.
ако искате да сваляте предницатабез да се режат пружините и без да се изгуби комфорта на возията пружините си остават същите ще ви кажа по късно
![]()
![]()
И как ще стане тая работа![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
сваля се макферсона,пружината и амортисиора
на графиката където е показано със стрелката чашката на която лежи пружината е заварена![]()
с малък шлаиф и камък за шлаифане се изстъргва заварката,да се отдели чашката
след това,
се смъква до 4-5см няма да има никви проблеми понася ги спокоино толкова са и достатъчни.
заварява се качествено
и пак се монтира всичко
колата придобива много по готин вид ,мене лично много ме дразни как отпреде от гумата до калника има една педя разстояние
НО карал съм със ниски и с рязани пружини-вече колата няма тази возия
това е единия компромисен вариант
да падне малко надолу без да се губи возия
споко карал съм 1.5 г. с рязани сток пружини и не съм имал никви проблеми
което е много по лошо от това което съм показал
Nasic написа:stambo_81dg написа:Nasic написа:stambo_81dg написа:dinozab написа:klintan66 написа:лагерите в предните главини също ставаха от друг руски автомобил -но съм забравил от кой.Сигурно от Алеко.
Малиии тия немци мнооо крали идеи от руснаците бре![]()
![]()
ти остаи за предните ама съм сменял преди заден дадох 70 лв и после гледам български на ВМЗ същия 10 лв
На мен ми казаха, че се сменяло всичко накуп галвина лагери, ама така и не разбрах кое точно.Кзаха че там било скъпо, говорим за предни лагери тн. което вие долу.
отпрeде да то е лагер главина![]()
маи към 150 лв беше ако не се лъжа
За едното колило ?
да
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
МАЛЕЕЕЕЕЕЕ абе тия амортесьори предните да не са с пълнители че така ми изглежда на схематаstambo_81dg написа:dinozab написа:stambo_81dg написа:Wenzy написа:Ако искате да вдигнете задницата - подложки за пружините от Лада - 2 х 4лв.
ако искате да сваляте предницатабез да се режат пружините и без да се изгуби комфорта на возията пружините си остават същите ще ви кажа по късно
![]()
![]()
И как ще стане тая работа![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
сваля се макферсона,пружината и амортисиора
на графиката където е показано със стрелката чашката на която лежи пружината е заварена![]()
с малък шлаиф и камък за шлаифане се изстъргва заварката,да се отдели чашката
след това,
се смъква до 4-5см няма да има никви проблеми понася ги спокоино толкова са и достатъчни.
заварява се качествено
и пак се монтира всичко
колата придобива много по готин вид ,мене лично много ме дразни как отпреде от гумата до калника има една педя разстояние
НО карал съм със ниски и с рязани пружини-вече колата няма тази возия
това е единия компромисен вариант
да падне малко надолу без да се губи возия


- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
днес ги гледах тези подложки -задни -но диаметъра им е 120 мм а на е34 е 100мм---как ще станатWenzy написа:Ако искате да вдигнете задницата - подложки за пружините от Лада - 2 х 4лв.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
kumo82 написа:МАЛЕЕЕЕЕЕЕ абе тия амортесьори предните да не са с пълнители че така ми изглежда на схематаstambo_81dg написа:dinozab написа:stambo_81dg написа:Wenzy написа:Ако искате да вдигнете задницата - подложки за пружините от Лада - 2 х 4лв.
ако искате да сваляте предницатабез да се режат пружините и без да се изгуби комфорта на возията пружините си остават същите ще ви кажа по късно
![]()
![]()
И как ще стане тая работа![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
сваля се макферсона,пружината и амортисиора
на графиката където е показано със стрелката чашката на която лежи пружината е заварена![]()
с малък шлаиф и камък за шлаифане се изстъргва заварката,да се отдели чашката
след това,
се смъква до 4-5см няма да има никви проблеми понася ги спокоино толкова са и достатъчни.
заварява се качествено
и пак се монтира всичко
колата придобива много по готин вид ,мене лично много ме дразни как отпреде от гумата до калника има една педя разстояние
НО карал съм със ниски и с рязани пружини-вече колата няма тази возия
това е единия компромисен вариант
да падне малко надолу без да се губи возия![]()
ми ти кви очакваш да са


- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
ами мислех че са си нормални с пълнители по добре ли е да са
колко струва един пълнител
скоро пълнихме амортесьорите на един голф2
пробих ги източих маслото и напълних М10Д за да са по -твърди заварихме дупките и готово тия с пълнителите май не се пърнят 




- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
kumo82 написа:ами мислех че са си нормални с пълнители по добре ли е да саколко струва един пълнител
скоро пълнихме амортесьорите на един голф2
пробих ги източих маслото и напълних М10Д за да са по -твърди заварихме дупките и готово тия с пълнителите май не се пърнят

Аман от такова ръкоделие. Както е тръгнало и носачите ще им наварим ябълките, че по евтино.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
маречков написа:kumo82 написа:ами мислех че са си нормални с пълнители по добре ли е да саколко струва един пълнител
скоро пълнихме амортесьорите на един голф2
пробих ги източих маслото и напълних М10Д за да са по -твърди заварихме дупките и готово тия с пълнителите май не се пърнят
Не се пълнят, я си представи, че ти стегне тоя амартисьор с 200 в завой, к`во прайш? Аз ще ти кажа - Св. Петър те чака. Що си игаеш с живота си, че и не само твоя, амортесьора ти е 90лв най простия, по добре сложи него, от морга земи, остави си твоя изпусналия, но в никой случай не пълни и не заваряй, още повече преден.
Аман от такова ръкоделие. Както е тръгнало и носачите ще им наварим ябълките, че по евтино.
с амортисъорите не тряа да се правят компромиси

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
stambo_81dg написа:с амортисъорите не тряа да се правят компромиси
То не тряба, ама я виж к`ви ги вършат, иначе твоята идея е много добра, може и да се доработи, но ти със сигурност си го обмислил и това

- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
то с много неща не трябва да се правят компромиси ама скъпо им идва като гледам всяка3 та кола е направи си сам 

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
t_andonov написа:то с много неща не трябва да се правят компромиси ама скъпо им идва като гледам всяка3 та кола е направи си сам
има си граници

примерно едни тампони къв е смисала да се набучиш 120лв кат за 8лв вършат същата работа
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани