От 3 дни имам BMW 525tds и имам нужда от ПОМОЩ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 22 Ное 2007, 0:10

човече гаранция че ти е от плочката
ако можеш в по горната тема кадето е линка с обявата за помпа за 350 акои искаш попитаи и с уговорката да се пробва е наи лесния вариянт па ако няма кои и аз мога да ти я сменя
имам опит :mhihi:
или помисли върху варианта -механична помпа
сигурно ще има скептично настроени за този вариант но според мене
отпадат много неща които биха ти създавали главоболия
и дето струват мноо пари-всички видове електроники и тн.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 22 Ное 2007, 0:45

Писах на човека с ГНПто ЛС и го питах за телефон-сега ще чакам. Нека видим какво ще каже Дино, какво ще спечеля ако сложа механична и най вече какво ще загубя- пък и къде ще ми я сложат. така че да стане, а и още никъде не намерих такава, а че и реостат за газта няма, абе ужас. :(
НАСЛУКА

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Ное 2007, 7:48

Колега,стига си се вайкал. :mhihi:Ами действай. Оправи си най-напред паленето-написал съм ти как.Направи ги нещата и кажи какъв е резултата.После отиди при специалиста и кажи да ти види плочката-трябва да отвърти 4-винта за да я свали.Най-вероятно ще е тя,но ако може да се пипне нещо по нея докато си намериш друга.
Последна промяна zvetiko на 22 Ное 2007, 10:05, променена общо 1 път

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 22 Ное 2007, 9:07

zvetiko написа:Колега,стига си се вайкал. :mhihi:Ами действай. Оправи си най-напред паленето-написал съм ти как.Направи ги нещата и кажи какъв е резултата.После отиди при специалиста и кажи да ти види плочката-трябва да отвърти 4-винта за да я свали.Най-вероятно ще е тя,но ако може да се пипне нещо по нея докато си намериш друга.
А ,че главата е спукана изобщо не се замисляй-това е фолклор от форума на колегите с газови уредби.Като им гръмне дебитомера ги хваща яд ,че не са си взели TDS и почват да пишат глупости. :mhihi:
да не почваме пак а :mhihi: :mhihi: :mhihi: нека таа тема я оставим чиста :mhihi: :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Ное 2007, 9:51

GALAB_DAIWA написа:Писах на човека с ГНПто ЛС и го питах за телефон-сега ще чакам. Нека видим какво ще каже Дино, какво ще спечеля ако сложа механична и най вече какво ще загубя- пък и къде ще ми я сложат. така че да стане, а и още никъде не намерих такава, а че и реостат за газта няма, абе ужас. :(

Здравей за механична помпа не мога да ти дам отговор немам наблюдения щом някой колеги са го правели значи става но трябва за мен да намериш майстор който ще го направи с мерак тоест да му се занимава и ще направи колата а такива са малко повечето ще кажат че не става :confused: Сега тва че ти губи мощност кога си иска колата говори че проблема е в елекрониката :idea: Помниш ли кво грешки отри майстора каза ли ти кво представляват това е вожно :!: Дигането на оборотите най-вероятно ти засяда четеца в помпата тресенето на място и то кога си иска пак може да е от много неща.Сега докато се чудиш кво провиш вземи сложи като зареждаш двутактово масло в резервоара на пълен резервоар 1л. масло ако слагаш по-малко нафта си прецини и повече да срожиш не е страшно няма кво да направиш.Така поне ще смажеш хубаво помпата и може да намалеят значително проблемите.Виж си свещите замери ги с мултицет ако е наред свеща на + и маса трябва да показва 0.4-0.6 ома съпротивление замери дали идва и ток до тях трябва да е 11в.Свещи трябва да са 105 ватови на Beru 719 MJ ,Champion CH159 или Bosch 0 250 201 033 като последните не ти ги препоръчвам но ако няма друти.Смени и задължително въздушин и горивен филтър ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Ное 2007, 10:11

Дино ,нали казваше ,че имаш проблеми със запалването.И аз се видях в приключение -ту пали перфектно ,ту се мъчи сутрин.След като проверих всичко електрическо,накрая видях ,че понякога има балончета след филтъра-щеше да падне голямо търсене от къде точно смуче при условие ,че не тече,но на тоя студ без мен :mhihi: Накрая сложих един възвратен клапан за 10лв. преди горивният филтър и колата сега пали при отрицателни температури на вторият зъб-ако искаш може да го опиташ. ;)

И да те попитам за свещите-предишните бяха

BERU GERMANY 133


0 100 221 163 11V


сега сложих

837 181 0 BOSCH


FRANCE 0250 201 039 11V

Виждам ,че свещите ,които ти препоръчваш са с 033 ,а на мен ми дадоха с 039-това ,число какво означава и фатално ли е :?:

Не знам дали BOSCH са кофти свещи-знама ,че като ги загрях на открито ,видях ,че загряваха почти два пъти по-бъързо от BERU и червената зона беше по-голяма.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Ное 2007, 10:18

zvetiko написа:... сложих един възвратен клапан за 10лв. преди горивният филтър ...


Не е ли по-добре след филтъра, все пак той събира буклуците и ще пази и клапана :?:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Ное 2007, 10:31

zvetiko написа:Дино ,нали казваше ,че имаш проблеми със запалването.И аз се видях в приключение -ту пали перфектно ,ту се мъчи сутрин.След като проверих всичко електрическо,накрая видях ,че понякога има балончета след филтъра-щеше да падне голямо търсене от къде точно смуче при условие ,че не тече,но на тоя студ без мен :mhihi: Накрая сложих един възвратен клапан за 10лв. преди горивният филтър и колата сега пали при отрицателни температури на вторият зъб-ако искаш може да го опиташ. ;)

И да те попитам за свещите-предишните бяха

BERU GERMANY 133


0 100 221 163 11V


сега сложих

837 181 0 BOSCH


FRANCE 0250 201 039 11V

Виждам ,че свещите ,които ти препоръчваш са с 033 ,а на мен ми дадоха с 039-това ,число какво означава и фатално ли е :?:

Не знам дали BOSCH са кофти свещи-знама ,че като ги загрях на открито ,видях ,че загряваха почти два пъти по-бъързо от BERU и червената зона беше по-голяма.

Незнам такива ги дават в аутодатата от съм ги взел тези данни.При мен не е от въздух щото ми имам грешка в модула за подгряване и от известно време взе да ми пали трудна сутрин.Такъв крапан съм слагал ама ми протека веднага щото помпата в разарвоара я смених с такава на 2.5 бара и филтъра го пълни за нула време фърля нафта яко :mhihi: :mhihi: Възможно е така за тия свещи а тея цисла назнам кво значат чесно казано :roll: Ти колко пара ги взе товите :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Ное 2007, 15:12

dinozab написа:Незнам такива ги дават в аутодатата от съм ги взел тези данни.При мен не е от въздух щото ми имам грешка в модула за подгряване и от известно време взе да ми пали трудна сутрин.Такъв крапан съм слагал ама ми протека веднага щото помпата в разарвоара я смених с такава на 2.5 бара и филтъра го пълни за нула време фърля нафта яко :mhihi: :mhihi: Възможно е така за тия свещи а тея цисла назнам кво значат чесно казано :roll: Ти колко пара ги взе товите :?:


Цена като за ментетета-около 12лв. :mhihi: Затова си запазих беруто за всеки случай,но боша наистина се прояви по-добре. ;)

Да-а-а 2.5 бара при предписано наягане 0,2-0,4бара-Дино ти сигурен ли си ,че изобщо имаш нужда от ГНП :mhihi: И пи това нялагане как очакваш модула за подгряване да успее да насмогне-на тебе ти трябва бързовар от 2000 вата. :mhihi:

Не е ли по-добре след филтъра, все пак той събира буклуците и ще пази и клапана


Колега, нарочно го сложих там ,за да не може да се източва филтъра,защото после докато се напълни и акумулатора е заминал,освен ако не подаваш най-напред напрежение на 23 бушон да напълни и чак след това въртиш стартера.Може би аргумента ми ти е странен ,но два пъти намирах филтъра празен-изглежда горивото като се стича към резервоара създава вакум ,който изсмуква нафтата от филтъра,поне аз така си го обяснявам. :roll:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Ное 2007, 15:36

zvetiko написа:
dinozab написа:Незнам такива ги дават в аутодатата от съм ги взел тези данни.При мен не е от въздух щото ми имам грешка в модула за подгряване и от известно време взе да ми пали трудна сутрин.Такъв крапан съм слагал ама ми протека веднага щото помпата в разарвоара я смених с такава на 2.5 бара и филтъра го пълни за нула време фърля нафта яко :mhihi: :mhihi: Възможно е така за тия свещи а тея цисла назнам кво значат чесно казано :roll: Ти колко пара ги взе товите :?:


Цена като за ментетета-около 12лв. :mhihi: Затова си запазих беруто за всеки случай,но боша наистина се прояви по-добре. ;)

Да-а-а 2.5 бара при предписано наягане 0,2-0,4бара-Дино ти сигурен ли си ,че изобщо имаш нужда от ГНП :mhihi: И пи това нялагане как очакваш модула за подгряване да успее да насмогне-на тебе ти трябва бързовар от 2000 вата. :mhihi:

Не е ли по-добре след филтъра, все пак той събира буклуците и ще пази и клапана


Колега, нарочно го сложих там ,за да не може да се източва филтъра,защото после докато се напълни и акумулатора е заминал,освен ако не подаваш най-напред напрежение на 23 бушон да напълни и чак след това въртиш стартера.Може би аргумента ми ти е странен ,но два пъти намирах филтъра празен-изглежда горивото като се стича към резервоара създава вакум ,който изсмуква нафтата от филтъра,поне аз така си го обяснявам. :roll:

Кво да ми грее горивото бре аз ти казвам че имам изгоряла свещ или релето се ебава.Иначе помпата ми е толкова като сменям горивния филтър слагам новия празен и като я запаля и претресе малко и продължи да работи няма въздух няма нищо :mhihi: :mhihi: :mhihi: гони го да си е*е мамата :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Питая и Tod и него оредих с такава той вика че чак зела да върви повече негова каруца чак сега и в нивите фарчи :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Ное 2007, 15:56

dinozab написа:Кво да ми грее горивото бре аз ти казвам че имам изгоряла свещ или релето се ебава.Иначе помпата ми е толкова като сменям горивния филтър слагам новия празен и като я запаля и претресе малко и продължи да работи няма въздух няма нищо :mhihi: :mhihi: :mhihi: гони го да си е*е мамата :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Питая и Tod и него оредих с такава той вика че чак зела да върви повече негова каруца чак сега и в нивите фарчи :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Колега,не те разбрах за кой модул за подгряване говориш-помислих ,че говориш за модула за подгряване на горивото. ;)

От моя опит,че го равих наскоро-ако е изгоряла свещ ,ще усетиш едно тресене на двигателя при запалване-усеща се как 5-те цилиндъра влачат 6-тия,който изведнъж включва,а отзад е егати пушека.А за релето-отиди в скритите функции на ОВС на №9,това е волтметър и гледай какво става на студун двигател,при подгряване,без да го палиш.Ако напрежението падне значи свещите греят,сигналната лампа гасне след около 5сек. но релето работи още 10сек.На 15 сек.трябва да изключи и напрежението ,което отчита ОВС да се вдигне.

А с 2.5 бара няма кяк TDS-са да не работи по-добре ,може би няма нужда и от филтър-от високото налягане всичко се раздробява. :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Ное 2007, 16:03

Аз релето го чувам как цъка и изключва то чак светлината на плафона се усилва сигорно е свещ или някое кабелче до нея.Но наистина като запали има едно претрисане и после се оправя ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Ное 2007, 16:22

dinozab написа:Аз релето го чувам как цъка и изключва то чак светлината на плафона се усилва сигорно е свещ или някое кабелче до нея.Но наистина като запали има едно претрисане и после се оправя ;)


Е сигурно е свещ-като не те мързи ще я смениш. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 22 Ное 2007, 18:42

Не братле,не ми каза какви са ми грешките-а и аз нали съм си аджамия изобщо не погледнах. Всички филтри,маслото и антифриза ги смених още на сутринта след като я докарах. Каквото и да и излезе на колата- нямам никаква престава къде да я карам да ми я оправят, но определено в нашия край няма никой. Тоя пич в Кърджали само диагностики прави-а и дори да прави ремонти аз нямам връзки да се вредя при него. Аз си мислех че само това са ми проблемите, ама уви имало е и още. Днес тръгвам за Смолян да си регистрирам колата, зягряла си ми беше хубаво, вътре топличко абе супер. Излизам от града и от трета се опитвам да вкарам четвърта и тя хъ и изгасна, запалих я на втора както си вървеше на инерция пробвам да включа трета и тя пак загасна. И така 60км. до Смолян карам или на 2ра ако реша да сменя предавките вкарвам 3та-тя загасва и аз я паля на трета- а че таблото ми изпатка на цяло и вече уредите ми изобщо не проработиха през целия ден. А че то това не е всичко - тръгвам да се връщам и вече и газ не мога да и давам че така почва да хълца, че чак рита- и то без значение на коя скорост съм. И КОЛКОТО И ДА Я ГАСИХ И ПАЛИХ НЕ СЕ ОПРАВИ, върви без да тресе като луда само като карам без газ-с 30. Дойдох си в града я карам на 2ра-малко газ и свободна- че да не събирам резили-отново. Но явно задалжително трябва да я закарам някаде и то час по скоро щото вече не може и да се кара с тва ритане- ама не знам къде ще ми обърнат внимание с толкова много проблеми. ДАЙТЕ МИ АКЪЛ, МОЛЯ ВИ
НАСЛУКА

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 22 Ное 2007, 19:03

Бат Кирчо ти ще се окажеш моя Ангел спасител, дай ми някакви цени на ГНПто,на тоя РЕОСТАТ дето е на педала а и на другите неща. Ама то мойто е Е34 дали ще ми станат твоите щом са от Е36 325тдс. ПЪК АКО ИМАШ И ИДЕЯ КЪДЕ ДА МИ ГИ СЛОЖАТ-ЩЕ Е ПРОСТО СУПЕР
НАСЛУКА

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook