Въпрос за 525TDS

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Ное 2007, 9:14

Авееее, къде сте тръгнали бе, S38B38 е маторя :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 09 Ное 2007, 9:38

///peter написа:Авееее, къде сте тръгнали бе, S38B38 е маторя :mhihi:

Ама само на ГАЗ и ше ги ГАЗИМ сичките :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Ное 2007, 10:04

SaSo написа:
zvetiko написа:
SaSo написа:Не че споря ама ето фабрични данни :

Е34 525ТДС Туринг :

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1324.html

Е34 520и Седан :

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1290.html

Мисля че нещо 1 секунда не е малко...
Другото което е на 520и също може да се сложи чип... Който няма да му преебе турбината от свръх налягане.. Мойта си е с чип и до са нищо не и е станало... Като си превключа на Супер 100 и можеш да мечтаеш с нагласяния да успееш да постигнеш нещо... Пък колкото и да си нагласяте трибуквените АГРи , ГНПта... А иначе колега незнам ква 525и си карал ама щом ТДС ти се струва адски динамичен мотор... Смятай как са я юркали тая кола преди тебе и колко живот и е останал... 525и М50 мога да ти кажа и 10 чипа и нагласяния да правиш на тоя ТДС няма му видиш и задния номер... А за климатиците... Кво да ти кажа... Нормално е след като имаш със 70 Нм въртящ момент повече да вървиш по-добре на климатик...


525i го бях взел от Швейцария на 120К,на 4 години, за 25К DM от първи собственик със сервизна книжка.

Виждам ,че не познаваш М51-турбото има механичен байпас и с чип не можеш да промениш режима му на работа.Това ,което прави чипа мога да го направя и аз за 10 минути със съответните инструменти.AGR е клапан свързан с определени екологични норми.Към "недостатъците" може и да добавиш ,че колата е с петстепенен автоматик ,но когато я кача до около 170 к.с. и въртящ момент около 320....;)Между другото не знаех ,че 520i има турбо.Колега ,ти си с чип,ръчна скоростна кутия и колата ти е седан ,затова ти е толкова голямо самочувствието,когато искаш да се състезаваш с кола без чип,автоматична скоростна кутия,комби ;)Да се оправи времето и може да се пробваме,а ако те мина,вече знам какъв ще е коментара-по-бърза е ,ама пуши. ;)

Като гледам и за 520 има доста теми:


Странно загряване на М50

Проблем с мотора(нали М50 не пукаше глава) :mhihi:


М50B20 Вече не гьрми на газ !!!(какво щастие само) :mhihi:

Работи като трактор


счупих си двигателя и искам да ви питам




Не виждам да съм казал, че 520и има турбо незнам къде си го прочел това... За турбината го казах метафорично отнасяйки се към ТДС-ите.. Верно не съм много запознат с М51... И не искам да се запознавам точно с този мотор на БМВ... Другото което е можем да се пробваме... Нека се оправи времето няма лошо... А темите които ми показваш се сещаш че се получават от страшно ама страшно немърливо отношение спрямо М50 и М20... Които са адски много здрави.. А ТДС си има детски болести колкото и да не искаш да го признаеш... Верно можеш да си пипаш колата... ОК няма лошо... Виждал съм ТДС верно много пуши... Верно като за дизел за годините си върви много... Но просто е много стар дизел.. И е от епохата когато бензиновите мотори бяха просто недостижими за дизеловите... Евала на БМВ че са направили такова нещо... Но честно казано тоя мотор е чуплив и капризен и не издържа много километри... Бил е добър като чисто нов... Знаеш го и незнам как може да го отричаш пред себе си... Другото което е ... С днешните цени на горивата въпреки всичко ми се струва че не е изобщо икономичен... Скъпо гориво... Скъпи консумативи... Ремонт скъп... Накратко нерантабилен мотор...


Колега ,не разбрах ,че говориш метафорично за 520 и турбото-не можеш да знаеш ако имаше дали ще се преебе или не. ;) За М20 няма какво да го коментирам-карал съм го,до 900К ми въвеше перфектно,към 700К му мерих компресията и беше почти като на нов.За М51 не знам дали има детски болести и няма какво да признавам пред самият себе си-взех колата на 298К ,вече е на 320К и нямам никакви проблеми,върви си перфектно.Както знаеш дизел се взимаше когато искаш да караш много.Ако си купиш някой М51 със силно превъртян километраж , и немарлива подръжка наистина може да имаш голями проблеми.Същото се отнася и за М50-както виждаш и те тракат,пукат и прегряват.Ако са се грижили преди теб за двигателя и ти продължиш да го обслужваш както трябва си ги правиме над 1млн. без да се замисляме-това са двигатели на BMW все пак и ако бяха боклук ,нямаше и двата вида толкова години да се монтират.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 09 Ное 2007, 10:38

Нямам какво да кажа повече... Чисто и просто мисълта ми е че вече в ТДС няма далавера... Нафтата е прекалено скъпа и тоя мотор гори доволно много... Това е просто... За съжаление стана така че нафтата е по-скъпа от бензина... Което все още не мога да си го обясня как го правят...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Ное 2007, 11:01

Просто, много хора накупиха дизелчета ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Ное 2007, 11:19

SaSo написа:Нямам какво да кажа повече... Чисто и просто мисълта ми е че вече в ТДС няма далавера... Нафтата е прекалено скъпа и тоя мотор гори доволно много... Това е просто... За съжаление стана така че нафтата е по-скъпа от бензина... Което все още не мога да си го обясня как го правят...


Е,тук съм напълно съгласен с теб.Когато я взех нафтата беше почти с 15 ст. под бензина и се надявах да намеря нафта втора ръка 8).Сега е с 10ст. по-скъпа и ако ме питаш каква кола бих си взел в момента,бих предпочел 520i на газ. ;)

За цените какво се чудиш-това не е държава ,а частна фирма на някои хора.Дизела няма производствена и транспортна причина да е по-скъп от бензина ,но поради употребата му за промишлени цели се харчи повече от бензина и хората просто си вдигат печалбата.Виж какво стана с газта-от миналата година руснаците почнаха да ни я продават на много по-високи цени,но на дребно цената се запази и никой не знае докога,утре може да стане и 1.50.А пък ако може някой да ми обясни защо биодизеа е почти на цената на нафтата-нафтата има висок акциз ,заради замърсяването,но биодизела е екологичночист и трябва да е на цената на газта.
Най-вероятно стратегията им я видяхме преди известно време-цените така бяха нагласени ,че с каквото и да караше ти излизаше еднакво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 09 Ное 2007, 11:49

zvetiko написа:
SaSo написа:Нямам какво да кажа повече... Чисто и просто мисълта ми е че вече в ТДС няма далавера... Нафтата е прекалено скъпа и тоя мотор гори доволно много... Това е просто... За съжаление стана така че нафтата е по-скъпа от бензина... Което все още не мога да си го обясня как го правят...


Е,тук съм напълно съгласен с теб.Когато я взех нафтата беше почти с 15 ст. под бензина и се надявах да намеря нафта втора ръка 8).Сега е с 10ст. по-скъпа и ако ме питаш каква кола бих си взел в момента,бих предпочел 520i на газ. ;)

За цените какво се чудиш-това не е държава ,а частна фирма на някои хора.Дизела няма производствена и транспортна причина да е по-скъп от бензина ,но поради употребата му за промишлени цели се харчи повече от бензина и хората просто си вдигат печалбата.Виж какво стана с газта-от миналата година руснаците почнаха да ни я продават на много по-високи цени,но на дребно цената се запази и никой не знае докога,утре може да стане и 1.50.А пък ако може някой да ми обясни защо биодизеа е почти на цената на нафтата-нафтата има висок акциз ,заради замърсяването,но биодизела е екологичночист и трябва да е на цената на газта.
Най-вероятно стратегията им я видяхме преди известно време-цените така бяха нагласени ,че с каквото и да караше ти излизаше еднакво.


:yes: Точно за това ти говорих... Кое е от икономическа гледна точка по-добре... Да не забравяме че караме баракуди на по 15г. приблизително и не смятам че колкото и пари да имам трябва да ги давам за тая кола... Незнам но скоро в Унгария заредихме на малко по ниска цена от тук... А това е Унгария не БГ ... Стандарта е по-висок... В Гърция е по-ефтино също... Абе незнам ама просто тук започнаха да си правят таш.к с нас ... Нагласят си цените как си искат... Вдигат им акцизите... От догодина още по-високи акцизи ни чакат... Абе просто имам чувството че тая държава върви към пълна разруха... Нямам думи...


От крекинга на нефта нафтата е предпоследното което излиза след мазута... Защо трябва да се вдига цената на гориво което вече е доста по-чисто от при изгаряне... Имат си филтри колите... Незнам какво се опитват да ни стимулират...
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 09 Ное 2007, 12:08

SaSo написа:
zvetiko написа:
SaSo написа:Нямам какво да кажа повече... Чисто и просто мисълта ми е че вече в ТДС няма далавера... Нафтата е прекалено скъпа и тоя мотор гори доволно много... Това е просто... За съжаление стана така че нафтата е по-скъпа от бензина... Което все още не мога да си го обясня как го правят...


Е,тук съм напълно съгласен с теб.Когато я взех нафтата беше почти с 15 ст. под бензина и се надявах да намеря нафта втора ръка 8).Сега е с 10ст. по-скъпа и ако ме питаш каква кола бих си взел в момента,бих предпочел 520i на газ. ;)

За цените какво се чудиш-това не е държава ,а частна фирма на някои хора.Дизела няма производствена и транспортна причина да е по-скъп от бензина ,но поради употребата му за промишлени цели се харчи повече от бензина и хората просто си вдигат печалбата.Виж какво стана с газта-от миналата година руснаците почнаха да ни я продават на много по-високи цени,но на дребно цената се запази и никой не знае докога,утре може да стане и 1.50.А пък ако може някой да ми обясни защо биодизеа е почти на цената на нафтата-нафтата има висок акциз ,заради замърсяването,но биодизела е екологичночист и трябва да е на цената на газта.
Най-вероятно стратегията им я видяхме преди известно време-цените така бяха нагласени ,че с каквото и да караше ти излизаше еднакво.


:yes: Точно за това ти говорих... Кое е от икономическа гледна точка по-добре... Да не забравяме че караме баракуди на по 15г. приблизително и не смятам че колкото и пари да имам трябва да ги давам за тая кола... Незнам но скоро в Унгария заредихме на малко по ниска цена от тук... А това е Унгария не БГ ... Стандарта е по-висок... В Гърция е по-ефтино също... Абе незнам ама просто тук започнаха да си правят таш.к с нас ... Нагласят си цените как си искат... Вдигат им акцизите... От догодина още по-високи акцизи ни чакат... Абе просто имам чувството че тая държава върви към пълна разруха... Нямам думи...


От крекинга на нефта нафтата е предпоследното което излиза след мазута... Защо трябва да се вдига цената на гориво което вече е доста по-чисто от при изгаряне... Имат си филтри колите... Незнам какво се опитват да ни стимулират...
твойта може да е баракуда ама мойта е БЕБЕ...на 16години :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: и върви на газ и не плющи :mhihi: и главата и е здрава най важното :!: М50 е маторя :!: здрав прав редови и корав :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 09 Ное 2007, 12:18

bmwfena написа:
SaSo написа:
zvetiko написа:
SaSo написа:Нямам какво да кажа повече... Чисто и просто мисълта ми е че вече в ТДС няма далавера... Нафтата е прекалено скъпа и тоя мотор гори доволно много... Това е просто... За съжаление стана така че нафтата е по-скъпа от бензина... Което все още не мога да си го обясня как го правят...


Е,тук съм напълно съгласен с теб.Когато я взех нафтата беше почти с 15 ст. под бензина и се надявах да намеря нафта втора ръка 8).Сега е с 10ст. по-скъпа и ако ме питаш каква кола бих си взел в момента,бих предпочел 520i на газ. ;)

За цените какво се чудиш-това не е държава ,а частна фирма на някои хора.Дизела няма производствена и транспортна причина да е по-скъп от бензина ,но поради употребата му за промишлени цели се харчи повече от бензина и хората просто си вдигат печалбата.Виж какво стана с газта-от миналата година руснаците почнаха да ни я продават на много по-високи цени,но на дребно цената се запази и никой не знае докога,утре може да стане и 1.50.А пък ако може някой да ми обясни защо биодизеа е почти на цената на нафтата-нафтата има висок акциз ,заради замърсяването,но биодизела е екологичночист и трябва да е на цената на газта.
Най-вероятно стратегията им я видяхме преди известно време-цените така бяха нагласени ,че с каквото и да караше ти излизаше еднакво.


:yes: Точно за това ти говорих... Кое е от икономическа гледна точка по-добре... Да не забравяме че караме баракуди на по 15г. приблизително и не смятам че колкото и пари да имам трябва да ги давам за тая кола... Незнам но скоро в Унгария заредихме на малко по ниска цена от тук... А това е Унгария не БГ ... Стандарта е по-висок... В Гърция е по-ефтино също... Абе незнам ама просто тук започнаха да си правят таш.к с нас ... Нагласят си цените как си искат... Вдигат им акцизите... От догодина още по-високи акцизи ни чакат... Абе просто имам чувството че тая държава върви към пълна разруха... Нямам думи...


От крекинга на нефта нафтата е предпоследното което излиза след мазута... Защо трябва да се вдига цената на гориво което вече е доста по-чисто от при изгаряне... Имат си филтри колите... Незнам какво се опитват да ни стимулират...
твойта може да е баракуда ама мойта е БЕБЕ...на 16години :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: и върви на газ и не плющи :mhihi: и главата и е здрава най важното :!: М50 е маторя :!: здрав прав редови и корав :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:



Е че мойта тогава още неродена ве :mhihi: :mhihi: На 15г е все пак :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Въпрос за 525TDS

Мнение от dinozab » 09 Ное 2007, 15:43

mpower_ написа:Здравейте! Моля да ми обясните, какви са признаците за спукана глава на 525TDS. Благодаря!

Усраате напълно темата :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Въпрос за 525TDS

Мнение от zvetiko » 09 Ное 2007, 18:47

dinozab написа:
mpower_ написа:Здравейте! Моля да ми обясните, какви са признаците за спукана глава на 525TDS. Благодаря!

Усраате напълно темата :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Не я усрахме-обяснихме му и след това почнахме да философстваме. ;) :mhihi:

Абе това е -след като караме Е34 фактора пари за гориво е важен за нас.Затова ми е странно като почнат някои колеги да обясняват колко срамно била да се кара на газ.

Точно за това ти говорих... Кое е от икономическа гледна точка по-добре... Да не забравяме че караме баракуди на по 15г. приблизително и не смятам че колкото и пари да имам трябва да ги давам за тая кола... Незнам но скоро в Унгария заредихме на малко по ниска цена от тук... А това е Унгария не БГ ... Стандарта е по-висок... В Гърция е по-ефтино също... Абе незнам ама просто тук започнаха да си правят таш.к с нас ... Нагласят си цените как си искат... Вдигат им акцизите... От догодина още по-високи акцизи ни чакат... Абе просто имам чувството че тая държава върви към пълна разруха... Нямам думи...


Ще видиш сега какво ще стане и с газта-щяха да я вдигнат още когато руснаците ни вдигнаха цените ,но тогава излезе случая с многомилионните кражби на Вальо Топлото и щеше да стане революция ,ако бяха пипнали цените на газта и от там на парното-тогава просто компенсираха печалбите си като вдигнаха цените на тока. :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 09 Ное 2007, 18:59

Аз съм на 35 км от Румъния и мисля да прескоча да видя как е нафтицата,ако цената е по добра ще си наема цистерна и хайде на тонажа :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 09 Ное 2007, 19:08

ку е ефтина казвай да тварям тубите и да ида :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Ное 2007, 19:24

Нещата отиват натам-който е комби като мен слага един бидон от 500 литра и ходи един път месечно до Румъния да зареди. ;)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 09 Ное 2007, 22:04

ба си в България е най скъпо от съседните ни държави с изключение на тулчилята :evil: :evil: :evil: срамна работа--да зареждаме в Гръцко--кви са тиа цени ве :?: :?:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook