Регулиране на ГНП на 525 tds.
Модератор: Технически модератори
много благодаря за инфото за агр от как го запуших взе да пуши
Последна промяна ivan. на 28 Авг 2007, 19:28, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
Гарнитурката в Ауто Плюс струва около 3-4 лева , шанса да прецакате нещо е огромен разбивате центровката на помпата като най вероятните последствия са малко повече вървене димна завеса след вас неравномерни обороти и бавно падащи при студен двигател с претрисания, по шумна работа на мотора и т.н. и после няма кой да я оправи . Това е мое мнение ако си бачка колата по добре не я пипайте, ако сте решили да го правите внимавайте и успех не е толкова сложно но е пипкава работа.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
То тва бавно падане на оборотите го имам аз и от какво по-точно се получава от настройка за да върви повече колата или да е по-икономична щото на мен не ми гори толкова много 8-8.5 ми е средния разход а само градско 11л. при нормално каране не пенсионерско 

- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
Като се бутне главата за по богата смес или към купето и почват да падат по-бавно оборотите и да работи по неравномерно като е студена това от личен опит го знам а дали става така с всички не знам.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Мойта ги бави винаги от окло 1100 надоло и не тресе без значение дали е топла или студена много странно явно не е от тая настройка 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
cvetoslav написа:Гарнитурката в Ауто Плюс струва около 3-4 лева , шанса да прецакате нещо е огромен разбивате центровката на помпата като най вероятните последствия са малко повече вървене димна завеса след вас неравномерни обороти и бавно падащи при студен двигател с претрисания, по шумна работа на мотора и т.н. и после няма кой да я оправи . Това е мое мнение ако си бачка колата по добре не я пипайте, ако сте решили да го правите внимавайте и успех не е толкова сложно но е пипкава работа.
Каква ,апокалиптична картина само.


Дай сега да не се докосваме до нищо-да не си сменяме и гумите ,защото може да не затегнем винтовете и да се пребием.
Наистина работата е деликатна и трябва да се спазват определени правила при регулирането ,които съм описал-да кажем ,ако не спазваш стъпката и я бутнеш няколко мм ,ефекта няма да ви хареса.Както и при смяната на гуми-ако не затегнеш винтовете,може да се пребиеш и после да обясняваш колко сложна работа е това и по-добре там да не се пипа.
Колега dinozab-ти спомена , че усещаш за проблем с дюзите.Когато дюзата не затваря както трябва нищо чудно да става както при теб и ГНП да няма нищо общо.Моята я местих напред до положение до което не иска да запали колата,местих я назад ,така ,че колата да стане изстребител,нагласявах я в положение ,че едвам потегляше и ускоряваше,после я нагласих на някакво средно положение-никога не ми е направила проблем с оборотите.
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
Съжелявам но казах че това е мое мнение, аз лично съм си я регулирал около 2-3 пъти и не казвам че не е невъзможно но без да обиждам никой много от хората не могат наистини и гумите си да сменя и това отвиваш 4 болчета буташ и става самолет и звучи примамливо и ще си бастисат колите, а защо колега не ги предупреди че има опасност ако бутнат главата прекалено назад колата така ще се изфорсира че е трудно да я изгасиш веднага и може някое буталце да си потърси майсора. Пак казвам не е толкова трудно но все пак трябва да се внимава и е късане на нерви. Поздрави и успех на всички все пак всеки сам си преценява възможностите и си носи отговорност за колата.
Доколкото знам от диагностиката която ми направиха има две цифри сбора на които трябва да показва числото 9.Едната е ъгъл на впръскване при мен е на 3градуса и другото е количество гориво със стойност 6mg двете цифри варират в интервала 3-6 или 2-7,сбора им да е равен на 9 колега zvetico ти за кое казваш че трябва да е на 4-5?!Наистина от леко помръдване разликата е огромна,моята сега е направена фабрично,но преди това бяха ми пуснали повече гориво от плочката и наистина бавно сваляше оборотите от 1100 до 750 и в движение при тези обороти прекъсваше и на място неработеше равномерно,пушеше но вървеше като луда!Сега пак си явърнах както си беше преди и се оправи,но разликата във вървенето е минимална сега е малко по тромава е началните обороти!!![/b]
ПРОБЛЕМ 525 ТД
колеги здравейте.наскоро смених бензинката с печка но не случих на майстори май.525-цата работи като перкинс а хидравликата издава едни стържещи звуци 95 година е моторчето и мисля че има много хляб в него но требе да се пипне от точния човек .моля за съдеиствие.насочете ме каде да отида да си дам паричките но и да ми оправят баварката.требе ми некой да разбира от гнп във варна.моля помагайте.досега съм пръснал ококло 2000 лв.и не му се вижда края.каде по дяволите да отида. 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
fatix написа:Доколкото знам от диагностиката която ми направиха има две цифри сбора на които трябва да показва числото 9.Едната е ъгъл на впръскване при мен е на 3градуса и другото е количество гориво със стойност 6mg двете цифри варират в интервала 3-6 или 2-7,сбора им да е равен на 9 колега zvetico ти за кое казваш че трябва да е на 4-5?!Наистина от леко помръдване разликата е огромна,моята сега е направена фабрично,но преди това бяха ми пуснали повече гориво от плочката и наистина бавно сваляше оборотите от 1100 до 750 и в движение при тези обороти прекъсваше и на място неработеше равномерно,пушеше но вървеше като луда!Сега пак си явърнах както си беше преди и се оправи,но разликата във вървенето е минимална сега е малко по тромава е началните обороти!!![/b]
Колега,не мога да се съглася-може и двете стойности да са грешни или пък да не те устройва съотношението разход/вървене на колата и сбора им да е 9.
Аз говоря ,както съм споменал,за количеството гориво ,което преминава през инжекторите и 6 е добра стойност за съотношението разход/вървене на колата.
Съжелявам но казах че това е мое мнение, аз лично съм си я регулирал около 2-3 пъти и не казвам че не е невъзможно но без да обиждам никой много от хората не могат наистини и гумите си да сменя и това отвиваш 4 болчета буташ и става самолет и звучи примамливо и ще си бастисат колите, а защо колега не ги предупреди че има опасност ако бутнат главата прекалено назад колата така ще се изфорсира че е трудно да я изгасиш веднага и може някое буталце да си потърси майсора. Пак казвам не е толкова трудно но все пак трябва да се внимава и е късане на нерви. Поздрави и успех на всички все пак всеки сам си преценява възможностите и си носи отговорност за колата.
Колегата stambo_81dg е предупредил за подобна опасност.
Все пак темата е не как да си сменим батериите на фенерчето ,а как да регулираме ГНП и трябва да се подходи доста сериозно,въпреки ,че се отвъртат само 4 винта.Ако се спазват инструкциите ,поне според мен,не съществува риск.Ако някой мърда главата с половин сантиметър,при условие ,че съм казал , че стъпката на местене е 0.5-1мм ,проблема си е негов.
Както пишеш колега ти си се справил.Справили са се и други колеги.Подобни теми са за хора ,които имат необходимите умения но просто не знаят ,какво се прави в конкретният случай и не са за хора ,които не могат дори да си сменят сами гумите.
за падането на оборотите е друго,но просто казано при предварение горивото се намалява и обратно.пример: ако си на12градуса когато буталото едва е трагнало нагоре,какво става с повече гориво-много рез,слабо изгаряне на горивото,много пушек и голям разход.затова се дава закаснение при подаването на повече гориво,от там пак идва проблема" трудно палене".наи-добре според мене е и динамична и статична центровка да са си по книга,ако и веригите са ok.тези числа нищо не ми говорят,но за пропорциалноста,която идва от сбора им сам напално сагласен с тебе.моята сам я докарвал до 335нм,при заводски 260,с повече гориво и закаснение,но топла бута акомолатора да запалиfatix написа:Доколкото знам от диагностиката която ми направиха има две цифри сбора на които трябва да показва числото 9.Едната е ъгъл на впръскване при мен е на 3градуса и другото е количество гориво със стойност 6mg двете цифри варират в интервала 3-6 или 2-7,сбора им да е равен на 9 колега zvetico ти за кое казваш че трябва да е на 4-5?!Наистина от леко помръдване разликата е огромна,моята сега е направена фабрично,но преди това бяха ми пуснали повече гориво от плочката и наистина бавно сваляше оборотите от 1100 до 750 и в движение при тези обороти прекъсваше и на място неработеше равномерно,пушеше но вървеше като луда!Сега пак си явърнах както си беше преди и се оправи,но разликата във вървенето е минимална сега е малко по тромава е началните обороти!!![/b]
Последна промяна ivan. на 29 Авг 2007, 23:55, променена общо 2 пъти
пусни и нафта и аиде тдс-самолет.а с мотора какво става дали ти е ясно или не ни пука.zvetiko написа:fatix написа:Доколкото знам от диагностиката която ми направиха има две цифри сбора на които трябва да показва числото 9.Едната е ъгъл на впръскване при мен е на 3градуса и другото е количество гориво със стойност 6mg двете цифри варират в интервала 3-6 или 2-7,сбора им да е равен на 9 колега zvetico ти за кое казваш че трябва да е на 4-5?!Наистина от леко помръдване разликата е огромна,моята сега е направена фабрично,но преди това бяха ми пуснали повече гориво от плочката и наистина бавно сваляше оборотите от 1100 до 750 и в движение при тези обороти прекъсваше и на място неработеше равномерно,пушеше но вървеше като луда!Сега пак си явърнах както си беше преди и се оправи,но разликата във вървенето е минимална сега е малко по тромава е началните обороти!!![/b]
Колега,не мога да се съглася-може и двете стойности да са грешни или пък да не те устройва съотношението разход/вървене на колата и сбора им да е 9.
Аз говоря ,както съм споменал,за количеството гориво ,което преминава през инжекторите и 6 е добра стойност за съотношението разход/вървене на колата.Съжелявам но казах че това е мое мнение, аз лично съм си я регулирал около 2-3 пъти и не казвам че не е невъзможно но без да обиждам никой много от хората не могат наистини и гумите си да сменя и това отвиваш 4 болчета буташ и става самолет и звучи примамливо и ще си бастисат колите, а защо колега не ги предупреди че има опасност ако бутнат главата прекалено назад колата така ще се изфорсира че е трудно да я изгасиш веднага и може някое буталце да си потърси майсора. Пак казвам не е толкова трудно но все пак трябва да се внимава и е късане на нерви. Поздрави и успех на всички все пак всеки сам си преценява възможностите и си носи отговорност за колата.
Колегата stambo_81dg е предупредил за подобна опасност.
Все пак темата е не как да си сменим батериите на фенерчето ,а как да регулираме ГНП и трябва да се подходи доста сериозно,въпреки ,че се отвъртат само 4 винта.Ако се спазват инструкциите ,поне според мен,не съществува риск.Ако някой мърда главата с половин сантиметър,при условие ,че съм казал , че стъпката на местене е 0.5-1мм ,проблема си е негов.
Както пишеш колега ти си се справил.Справили са се и други колеги.Подобни теми са за хора ,които имат необходимите умения но просто не знаят ,какво се прави в конкретният случай и не са за хора ,които не могат дори да си сменят сами гумите.
според мене ти задържа пъпката отдолу на плочката.нали това е подаването на гориво-като връща бавно и оборотите падат пропорционално, това е логично,лично на мене не ми се е случвало.проверява се лесно-центроваш я без общия болт и без капака на плочката,като местиш четеца на рака да се враща свободно(при изгасен дв.)ако си сменял плочката или хидравлична глава е от това,има три вида само размерите на пъпката/и там кадето влиза са различни,с малко,но достатъчно.dinozab написа:Мойта ги бави винаги от окло 1100 надоло и не тресе без значение дали е топла или студена много странно явно не е от тая настройка
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани