Неоткриваем проблем на М30Б30

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1817
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Неоткриваем проблем на М30Б30

Мнение от ивчо » 26 Май 2014, 7:57

Събуди се бре .. :mhihi:
Пише че са мерени :roll:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Неоткриваем проблем на М30Б30

Мнение от cod-cdbp » 26 Май 2014, 7:58

ивчо написа:Събуди се бре .. :mhihi:
Пише че са мерени :roll:


Добре, отивам за кафе.
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Неоткриваем проблем на М30Б30

Мнение от Jordana » 26 Май 2014, 16:16

super_bojo написа:Миналата година преместих палеца на клапата да контактува на нова повърност върху платката иначе старите писти бяха зле . Дебитомера дава хубав сигнал мерен с осцилоскоп . А и дат. вход. въздух и дат. вода дават стойностти в норма . Моторчето за пр. ход също е чистено и мерено с мултицет . Освен дюзи подозирам някой кабел на свещ да се ебава , свещите ги изключвам понеже са чисти до бяло в момента имам предвид изолацията на електрода .

Ако си правил това с дебитомера ,направо си потърси един читав от някоя умрела вече м30ка.Как го рзбра с осцилоскопа че е читав ? Че не прекъсва ли ? Дебитомера е калибриран да стои в начална и крайна позиция по съпротивление на логаритмичния потенциометър .Един път размърдаш ли тоя палец от там нататък забрави да го настроиш както трябва ако ще и с осцилоскоп да го гледаш .Всъщност аз не знам какво ще му гледаш с осцилоскоп като сигнала не е модулиран а е едно напражение през резистор :mhihi:
Просто изхода му не е линеен и без да знаеш при определено отваряне на клапата колко трябва да е нищо не става , от значение са миливолти разлика в показанията .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Неоткриваем проблем на М30Б30

Мнение от BABHOMED » 26 Май 2014, 16:46

Като знам как са направени тези дебитомери се чудя какво им ремонтират хората като до нищо добро не може да доведе евентоалното му човъркане?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Re: Неоткриваем проблем на М30Б30

Мнение от super_bojo » 26 Май 2014, 21:52

Ми аз усетих прилична разлика миналата година като му направих интервенцията , предвид че покритието на платката се беше изтрило по старите пътечки . По повод дали има смисъл бая хора с опит са писали , че смисъл има . А как да си го калибрирам съм си направил сметката щом съм се хванал да го пипам . Чакам някакви идеи ако има .


П.С. Варианта с резистора съм го мислил , даже и в други форми с манипулиране на данни , но ми се иска да се опитам да го подкарам първо без такива пинизи и ги пазя като краен вариант . Мерси за идеята . :yes:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook