Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от zvetiko » 03 Юли 2012, 9:38

Митко Стоянов написа:
zvetiko написа:В темата става въпрос за импровизация- това е част от удоволствието да имаш стара кола-да разсъждаваш и да я правиш , а не да вземеш частите както са по реалоем-а,защото ако тръгнеш по тоя път трябва задължително възлите ,които купуваш 2-ра или 6-та употреба ,да ги прекараш през един основен ремонт в противен случай не може да се каже ,че си изпипал нещата както трябва,а само си ги закрепил. А най-чистият вариант е да ги вземеш от реалоем-а нови или рециклирани ,ако разбира се не предпочиташ да си идеален и да си вземеш нова кола,която да сменяш на всеки 3 години,което е най-добрият вариант защото дори от Дару съм купувал части на безумни цени,които след много кратко време са се разпадали.;)
Ще импровизираш като си я правиш сам...В случай, че си плащаш за даден ремонт или суап, то тогава нямаш право да импровизираш, защото всяко допълнително сглобяване и разглобяване струват пари. А в случая аз даже не виждам импровизиране, а експериментиране...което означава, че не е ясен крайния резултат. Никога няма да ти тръгне колата, ако не завиеш правилните части!!!


Има и вариант при ,който не салагаш правилните части-а те би трябвало да са определените от фирмата разработила съответната кола,слагаш малко по-различни части или пиваш някои настройки,правиш промени в оргиналният софтуер и колата тръгва много по-добре от оргиналната.Нарича се тунинг и е доста разпространен. ;) Ако във фирмата производител има 10 кадърни инжинера ,които са измислили дадена кола,извън нея има няколко хиляди,които могат да подобрят сътвореното от тях. ;) Един прост пример от форума-не казвам,че е измислено тук,но с едно просто мръдване на така наречената плочка на тдс-са добавяш още 40 кончета.Да кажем също това ,което е направил Пощальона на своята кола-далече е от оргиналното, но е достойно за уважение.А твоят начин е прекалено скучен и се чудя какво правиш във форума-тук се споделят нестандартни идеи,докато според теб излиза ,че най-правилният начин е да отидеш в Дару,хвърляш ключовете и след няколко часа или дни си вземаш колата без да се занимаваш с глупости,експерименти, импровизации,ровене в нета и форуми и т.н. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 03 Юли 2012, 9:54

Големи инженери...520 автомат направили , явно не могат да смятат нещо :mhihi: 95та 96та е имало м52ки , на е36 можаха..не можаха ли и на е34? ама пак евала , оставили са някой друг кабел и за бедните мишоци , тоест нас.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от zvetiko » 03 Юли 2012, 10:09

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Големи инженери...520 автомат направили , явно не могат да смятат нещо :mhihi: 95та 96та е имало м52ки , на е36 можаха..не можаха ли и на е34? ама пак евала , оставили са някой друг кабел и за бедните мишоци , тоест нас.


Пак са се сетили на 518 да не слагат. :mhihi:

По темата-
Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM


Значи NM вече ги уточнихме-310
Стигаме до хидротрансформатора и фрикционните пакети на кутията.Ако кутията с хидротрансформатора се вземе от кола с двигател чиято мощност е близка до исканата -няма да има проблем.Ако хидротрансформатора е от по-мощен двигател , а кутията от по-слаб ще се изпържат пакетите в кутията защото при една и съща кутия ,но по-мощен двигател се слагат повече и усилени пакети-в този случай не знам дали е възможно промяна на пакетите до необходимите за съответната мощност на двигателя,пък и дали си заслужава.Ако се вземе комплект двигател и хидротрансформатор от по-слаб двигател ще се загуби част от мощноста,но ще се запази живота на кутията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 03 Юли 2012, 10:16

Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от Митко Стоянов » 03 Юли 2012, 10:34

zvetiko написа:
Митко Стоянов написа:
zvetiko написа:В темата става въпрос за импровизация- това е част от удоволствието да имаш стара кола-да разсъждаваш и да я правиш , а не да вземеш частите както са по реалоем-а,защото ако тръгнеш по тоя път трябва задължително възлите ,които купуваш 2-ра или 6-та употреба ,да ги прекараш през един основен ремонт в противен случай не може да се каже ,че си изпипал нещата както трябва,а само си ги закрепил. А най-чистият вариант е да ги вземеш от реалоем-а нови или рециклирани ,ако разбира се не предпочиташ да си идеален и да си вземеш нова кола,която да сменяш на всеки 3 години,което е най-добрият вариант защото дори от Дару съм купувал части на безумни цени,които след много кратко време са се разпадали.;)
Ще импровизираш като си я правиш сам...В случай, че си плащаш за даден ремонт или суап, то тогава нямаш право да импровизираш, защото всяко допълнително сглобяване и разглобяване струват пари. А в случая аз даже не виждам импровизиране, а експериментиране...което означава, че не е ясен крайния резултат. Никога няма да ти тръгне колата, ако не завиеш правилните части!!!


Има и вариант при ,който не салагаш правилните части-а те би трябвало да са определените от фирмата разработила съответната кола,слагаш малко по-различни части или пиваш някои настройки,правиш промени в оргиналният софтуер и колата тръгва много по-добре от оргиналната.Нарича се тунинг и е доста разпространен. ;) Ако във фирмата производител има 10 кадърни инжинера ,които са измислили дадена кола,извън нея има няколко хиляди,които могат да подобрят сътвореното от тях. ;) Един прост пример от форума-не казвам,че е измислено тук,но с едно просто мръдване на така наречената плочка на тдс-са добавяш още 40 кончета.Да кажем също това ,което е направил Пощальона на своята кола-далече е от оргиналното, но е достойно за уважение.А твоят начин е прекалено скучен и се чудя какво правиш във форума-тук се споделят нестандартни идеи,докато според теб излиза ,че най-правилният начин е да отидеш в Дару,хвърляш ключовете и след няколко часа или дни си вземаш колата без да се занимаваш с глупости,експерименти, импровизации,ровене в нета и форуми и т.н. ;)
Абе то много лесно изглеждало бре - пипваш малко настройки, ония инженери да го духат...Що не пренастрои М50-то да пали от раз? Щото не е като да режеш салам и да мажеш филии с големия томи...То ако ставаше така...всички щяхме да сме тунингисти и нямаше да има сток коли по улиците. Тея 40 коня от плочката ги пропускай за в бъдеще, че има голяма вероятност някой да се позабавлява на твой гръб, както аз в момента. А на Постмана колата хич не трябваше да я споменаваш, щото там нещата са на световно ниво и няма нищо общо с "тунинга", за който споменаваш. Начина ми може да е скучен, ама колата ми върви, спира и пали от раз...за разлика от твоята...

Искам да ти пожелая успех с колата, с мунинга и искрено ще ти стискам палци.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от zvetiko » 03 Юли 2012, 11:10

На теб май най-голямата ти радост е,че не ми пали колата. ;)Сигурно за твое най-голямо съжаление това ще се промени след 2-3дни. ;) Между другото е доста нещастно поведение да се подиграваш,че на някой не му пали колата във форум ,който се основава точно на решаването на подобни проблеми.Вече ти казах ,че засягаш и доста други хора ,които по един или друг начин са ми помагали в решаването на проблема.Също засягаш и хора ,които са с доста по-голям умствен капацитет от твоя и освен да отидат като теб до сервиза и магазина могат доста други неща,но въпреки всичко имат подобен на моя проблем.И разбира се всичко може да се ремонтира,но нещата опират до това дали си заслужава да дадеш 2-3000лв. за да оправиш един М50В20. ;)

Сигурен ли си ?


Да ама няма части за него- http://ru.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... /518i-M43/ :mhihi: Това ме подведе. :mhihi:

Това недоразумени е творение на някой германец на 20-30 халби бира. :mhihi:Сигурно докато ускориш ще забравиш за къде си тръгнал. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 03 Юли 2012, 11:22

zvetiko написа:
Сигурен ли си ?


Да ама няма части за него- http://ru.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... /518i-M43/ :mhihi: Това ме подведе. :mhihi:

Това недоразумени е творение на някой германец на 20-30 халби бира. :mhihi:Сигурно докато ускориш ще забравиш за къде си тръгнал. :mhihi:


Тва е било от новия отдел създаден в БМВ далечната 95та - "Гавра с общественоста" :mhihi:
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от Митко Стоянов » 03 Юли 2012, 11:28

zvetiko написа:На теб май най-голямата ти радост е,че не ми пали колата. ;)Сигурно за твое най-голямо съжаление това ще се промени след 2-3дни. ;) Между другото е доста нещастно поведение да се подиграваш,че на някой не му пали колата във форум ,който се основава точно на решаването на подобни проблеми.Вече ти казах ,че засягаш и доста други хора ,които по един или друг начин са ми помагали в решаването на проблема.Също засягаш и хора ,които са с доста по-голям умствен капацитет от твоя и освен да отидат като теб до сервиза и магазина могат доста други неща,но въпреки всичко имат подобен на моя проблем.И разбира се всичко може да се ремонтира,но нещата опират до това дали си заслужава да дадеш 2-3000лв. за да оправиш един М50В20. ;)

Сигурен ли си ?


Да ама няма части за него- http://ru.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... /518i-M43/ :mhihi: Това ме подведе. :mhihi:

Това недоразумени е творение на някой германец на 20-30 халби бира. :mhihi:Сигурно докато ускориш ще забравиш за къде си тръгнал. :mhihi:
Като цяло ми е през оная работа за колата ти! Дали пали или не изобщо не ме интересува. Далеч съм от мисълта да засягам хората, които са ти помогнали по един или друг начин да си подкараш колата. Въпроса е в това, че много философстваш, а хал хабер си нямаш. Тунинг, мунинг, пренастройки на заводската електроника...Айде няма нужда
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от zvetiko » 03 Юли 2012, 11:48

Питай хората ,на които съм помогнал през годините или прочети темите ,които съм написал. ;) Но си прекалено тъп да ги проумееш и затова пишеш глупости. ;) Ходи си до сервиза да ти правят колата,стой си в Извън Темата и не се бъркай в неща ,от които се нямаш понятие. ;)

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от Митко Стоянов » 03 Юли 2012, 12:08

zvetiko написа:Питай хората ,на които съм помогнал през годините или прочети темите ,които съм написал. ;) Но си прекалено тъп да ги проумееш и затова пишеш глупости. ;) Ходи си до сервиза да ти правят колата,стой си в Извън Темата и не се бъркай в неща ,от които се нямаш понятие. ;)
Абе, бастун грешно изкривен, не те знам на кой си помогнал, ама като те гледам колко си зле и технически неграмотен си представям каква помощ си оказал. Къде си правя колата си е моя работа, и не виждам какво те засяга. Факт е, че не спирам да я развивам, а не стоя зад клавиатурата във форума и да се бия в гърдите колко теми съм пуснал. Не съм останал форума да ми прави колата, че да се възползвам от яките ти теми. Ще те помоля да се въздържаш от думички като "тъп" и прочее по мой адрес, защото се съмнявам да можеш да ми го кажеш в очите!!! А за "Извън темата" се обърка жестоко, ма с тоя мозък като на врабче ти е простено.

Edit: Ще се опитам да навия админите да те наградим с тиквен медал за особено големи заслуги :winky:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 28.01.2012
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: '94 525tdsA

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от coresnet » 03 Юли 2012, 12:43

Винаги се стига до физически заплахи :lol: So low... :smoke:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 03 Юли 2012, 12:49

coresnet написа:Винаги се стига до физически заплахи :lol: So low... :smoke:


Само батки сме тука , не разбра ли ?
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от tsb_bg » 03 Юли 2012, 12:58

::: Основни правила :::

12. Ругатни, груб тон, циничен и вулгарен език са абсолютно недопустими!! Не издавайте ниската си култура! Без лични обиди и нападки, били те косвени или преки. Никакви лични кавги няма да бъдат допускани в темите. Всякакви провокации и опити за подклаждане на спорове или омраза към други лица няма да бъдат толерирани!
Ако сметнете, че даден потребител нарушава правилата на форума или по някакъв начин злепоставя Вашата личност, обърнете се към административния екип. Това е единствения начин да бъде разрешен спорът!!!


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от Хаос » 03 Юли 2012, 13:41

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:
coresnet написа:Винаги се стига до физически заплахи :lol: So low... :smoke:


Само батки сме тука , не разбра ли ?

затова оня ден като питах един колега с Е34 М5 защо не пише във форума и ме погледна странно...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Възможно ли е АСК на Е34 да издържи над 310-330* NM

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 03 Юли 2012, 13:43

Хаос написа:
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:
coresnet написа:Винаги се стига до физически заплахи :lol: So low... :smoke:


Само батки сме тука , не разбра ли ?

затова оня ден като питах един колега с Е34 М5 защо не пише във форума и ме погледна странно...


Ам щото няма какво да пише ,и като пише , кой да му отговори ? Нямам М5 , кво да му отговоря ? ти пишеш ли в бг,мама ?
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook