Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 27 Фев 2009, 0:16

labour написа:Извинявам се на всички колеги че вазобновявам темата,но не разбрах как се замерва тази кунсомациа на тока,ако може некои да обясни че работата при мен е много зле,снощи я заклучих и всичко си беше ок,но тази сутрин едва завартя да запали.Акумолатора ми е 75А на 8-месеца и до сега нямах проблем с паленето. :help: :help: :help:

Колкото мога по-накратко:
Взимаш един мултицет - включваш на 10А (и врътката и буксата) - сваляш едната клема на акумулатора и затваряш веригата през мултицета - последователно нали... това упражнение при затворени врати и капаци (ако ти е отпред акумулатора ще държиш на палчето натиснато) и включена аларма и изчакване най-добре около минута - да си излезе от всички режими. Отчиташ стойността - при мен сега е 0.05А, което е нещо като горна граница на нормата.
Ако искаш да уточниш кой компонент е проблемен - сваляш бушоните един по един и на всеки пипаш (когато е свален) в двете гнезда - реално затваряш веригата охранявана от този бушон през апарата и отчиташ консумацията на по-малка част от компонентите на автомобила и евентуално откриваш виновника.
И както бе писано по-горе (или бе в друга тема - не помня) - започваш от допълнително слаганите електрически компоненти и аксесоари.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.07.2008
Местоположение: Местоположение:
Пол: Мъж
Кара: e36 coupe M50TUB20

Мнение от shaby » 17 Апр 2009, 14:25

Сори че раздела не за е36... Дадоха ми акъл да проверя дали не ми се губи масата някъде - пробвах и не е там проблема. Сава въпрос за захранването на касетофона през стартера. Без вързани букси и на контакт измервам 12 волта, но когато има товар напрежението пада на 2,60 волта. Това е независимо от консуматора, който е свързан - пробвах с касетофона и с BT-car kit-а, положението е все такова - махна ли товара си има 12 волта. Моля за някаква идея на какво може да се дължи това...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 18 Апр 2009, 15:44

shaby написа:Сори че раздела не за е36... Дадоха ми акъл да проверя дали не ми се губи масата някъде - пробвах и не е там проблема. Сава въпрос за захранването на касетофона през стартера. Без вързани букси и на контакт измервам 12 волта, но когато има товар напрежението пада на 2,60 волта. Това е независимо от консуматора, който е свързан - пробвах с касетофона и с BT-car kit-а, положението е все такова - махна ли товара си има 12 волта. Моля за някаква идея на какво може да се дължи това...

Може да ти е попрекъснат и самия + някъде, ако нещо е модифицирано или има гънки на кабела. Проследи хубаво кабела. Вземи си + от друго място или направи един бай-пас от големите кабели под таблото - само нз на е36 какви са точно. При мен бяха мисля зелен и лилав - за контакт и предната позиция на ключа преди контакта (може и да греша малко кое точно за кое беше).

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 18.11.2009

Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

Мнение от Случайност » 19 Ное 2009, 0:09

Темата ми се стори съвсем подходяща за да споделя и моя проблем.
Като купих колата сложих нов акумулатор и вече 6 месеца палеше от първото завъртане на ключа, независимо дали е стояла седмица или две на паркинг.
От скоро започна да не пали от първия път.
Купих си мултицет, тръгнах да меря консумацията според схемата в ръководството за е34, обаче цифрата играе между 0.5 и 8 А, непрекъснато.
Пробвах с изключването на всички бушони 1 по 1 - същия резултат (плюс тези под задната седалка).
Пробвах с изключване на всички релета - същия резултат.

Нищо ел. не е слагано в колата след купуването...
Не знам дали е така откакто съм я купил, и само качественият (200 лева) акумулатор да е държал положението досега?!...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

Мнение от dokie » 19 Ное 2009, 0:59

Случайност написа:Темата ми се стори съвсем подходяща за да споделя и моя проблем.
Като купих колата сложих нов акумулатор и вече 6 месеца палеше от първото завъртане на ключа, независимо дали е стояла седмица или две на паркинг.
От скоро започна да не пали от първия път.
Купих си мултицет, тръгнах да меря консумацията според схемата в ръководството за е34, обаче цифрата играе между 0.5 и 8 А, непрекъснато.
Пробвах с изключването на всички бушони 1 по 1 - същия резултат (плюс тези под задната седалка).
Пробвах с изключване на всички релета - същия резултат.

Нищо ел. не е слагано в колата след купуването...
Не знам дали е така откакто съм я купил, и само качественият (200 лева) акумулатор да е държал положението досега?!...


Колега, не си споменал нищо за колата като двигател, нито за акумулатора като капацитет, марка...
Паленето/непаленето от раз не е от акумулатора...
За акумулаторите приемат до 50мА за норма - нагоре вече е много - ти как го мериш - мери се при затворено всичко, изключени всички консуматори, активирана аларма и изчакване да влезе в режим на ниска консумация... без да сваляш бушони - бушоните се свалят за установяване на проблема ако има такъв. Но аз мисля, че ако теглеше толкова щеше да е заминал тоз акумулатор за 6-те месеца. На мен за далеч по-малко време и далеч по-малка консумация и каране всеки ден тръгна да си отива чисто нов акумулатор - попрочети в темата и виж вероятности и начини за установяване. Една-2 седмици на паркинг :roll: - после бутане или жици за старт при такава консумация... мисля, че няма повод за притеснение в случая. По-скоро виж защо не пали от раз... ама има теми, а и боба за хвърляне се свърши...
Не може ако изключиш всичко пак да има консумация.
Може да е слагано нещо преди закупуването...

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 18.11.2009

Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

Мнение от Случайност » 19 Ное 2009, 11:51

Няма значение мотора какъв е, акумулатора каква марка е итн.
Писал съм ясно, че консумацията играе до 8А при изключено всичко, ти чете ли преди да пишеш?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

Мнение от dokie » 19 Ное 2009, 15:11

Случайност написа:Няма значение мотора какъв е, акумулатора каква марка е итн.
Писал съм ясно, че консумацията играе до 8А при изключено всичко, ти чете ли преди да пишеш?

Значение има, ама щом си толкова наясно с нещата защо питаш тук не мога да разбера...
Щом играе и то до 8А не е изключено всичко или просто не можеш да мериш...
Ако ти теглеше толкова да си се сбогувал с паленето от отдавна...
Чудя се и аз какво ли се захващам да пиша, като никой не иска да ти отговори...
Айде със здраве...

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 18.11.2009

Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

Мнение от Случайност » 19 Ное 2009, 16:20

dokie написа:Значение има, ама щом си толкова наясно с нещата защо питаш тук не мога да разбера...
Щом играе и то до 8А не е изключено всичко или просто не можеш да мериш...
Ако ти теглеше толкова да си се сбогувал с паленето от отдавна...
Чудя се и аз какво ли се захващам да пиша, като никой не иска да ти отговори...
Айде със здраве...

Значение има за статистиката, за това има значение. Не съм чак толкова наясно с нещата, ама като те гледам ти пък хич не си.
Много ясно, че не е изключено всичко, иначе откъде ще има такъв ток по веригата... Аз мога да меря, не се притеснявай, четох ти темата, четох и тая тема и много други теми съм прочел, ти освен да ми преразказваш с елементи на разсъждение твойта и тази тема не си направил нищо в последните 2 поста, освен че си се направил на обиден "майстор".
Ми като нямаш какво да кажеш не го казвай, нали се сещаш...
"Никой не иска да ми отговори" щото мнението ми е от снощи в 12 часа, нали се сещаш...

Ясно ми е къде би могъл да е проблема - в модулите, които не са защитени от бушони - неоригиналната аларма, музиката, имобилайзера, може би и още 1-2 места, като стартер, алтернатор...
Проблемът е, че щом играе така стойността на тока през веригата е много вероятно някъде да окъсява от недобър контакт.

Идеята ми да питам тук, е ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, може би модела да има характерно слабо място в ел. веригите незащитени от бушони... Пък и за идеи да попитам. Ти обаче не даде нито една идея къде може да е, ами директно "боб, та боб и леща".

Ае нема нужда, нали се сещаш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

Мнение от Postman » 19 Ное 2009, 17:18

Призовавам към спокойствие и разбирателство! :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 9.08.2009
Местоположение: софия кв.Редута
Пол: Мъж
Кара: LX62314
Мечтае да кара: e31 860
Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна

Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

Мнение от gsi_leo » 19 Ное 2009, 20:32

при мен се указа 4ее от ел седалките имат захранване без да е подаден контакт,ве4е проблема е отсранен,,, :bchug:
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 23.12.2005

Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

Мнение от kosa4a » 25 Ное 2009, 3:09

и аз понякога ги хващам мойте седалки да си се местят напред назад . трябва да им спра тока да не си играят като ме няма :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

Мнение от cod-cdbp » 25 Ное 2009, 10:49

gsi_leo написа:при мен се указа 4ее от ел седалките имат захранване без да е подаден контакт,ве4е проблема е отсранен,,, :bchug:


ел седалките принципно работят винаги, независимо със или без контакт.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

Мнение от D_U_D_E_ » 13 Ное 2011, 12:07

Само да съм сигурен.
Утечката се мери като разкачиш + на акумулатора и единия полюс на мултицета е на +на акумулатора, а другия на + кабелите.
И 0,04А като утечка е ОК

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

Мнение от dido_lom » 13 Ное 2011, 14:58

колеги,открих си утечката която беше при мен,от клапаните на парното при изгасена кола се чуваше бучене като от помпа.Проверка на всеки един бушон и достигнах до N20,когато го извадих и всичко свърши.
Благодарнос на колегата hani_mm :bowdown: с 1-бр. реле за халогени и малко кабел направи бай пас на бушона и утечката е няма вече.Явно управлението на помпата е заминало и пуска постоянно напрежение към клапите на парното.успех на всички с подобен проблем :bowdown: :bowdown:
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

Мнение от cod-cdbp » 13 Ное 2011, 16:22

dido_lom написа:колеги,открих си утечката която беше при мен,от клапаните на парното при изгасена кола се чуваше бучене като от помпа.Проверка на всеки един бушон и достигнах до N20,когато го извадих и всичко свърши.
Благодарнос на колегата hani_mm :bowdown: с 1-бр. реле за халогени и малко кабел направи бай пас на бушона и утечката е няма вече.Явно управлението на помпата е заминало и пуска постоянно напрежение към клапите на парното.успех на всички с подобен проблем :bowdown: :bowdown:


По-скоро му е залепнало релето, и за това стават такива работи :winky:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook