Каква ви е утечката при заключена кола колеги????
Модератор: Технически модератори
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
labour написа:Извинявам се на всички колеги че вазобновявам темата,но не разбрах как се замерва тази кунсомациа на тока,ако може некои да обясни че работата при мен е много зле,снощи я заклучих и всичко си беше ок,но тази сутрин едва завартя да запали.Акумолатора ми е 75А на 8-месеца и до сега нямах проблем с паленето.![]()
![]()
Колкото мога по-накратко:
Взимаш един мултицет - включваш на 10А (и врътката и буксата) - сваляш едната клема на акумулатора и затваряш веригата през мултицета - последователно нали... това упражнение при затворени врати и капаци (ако ти е отпред акумулатора ще държиш на палчето натиснато) и включена аларма и изчакване най-добре около минута - да си излезе от всички режими. Отчиташ стойността - при мен сега е 0.05А, което е нещо като горна граница на нормата.
Ако искаш да уточниш кой компонент е проблемен - сваляш бушоните един по един и на всеки пипаш (когато е свален) в двете гнезда - реално затваряш веригата охранявана от този бушон през апарата и отчиташ консумацията на по-малка част от компонентите на автомобила и евентуално откриваш виновника.
И както бе писано по-горе (или бе в друга тема - не помня) - започваш от допълнително слаганите електрически компоненти и аксесоари.
- shaby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.07.2008
- Местоположение: Местоположение:
- Пол: Мъж
- Кара: e36 coupe M50TUB20
Сори че раздела не за е36... Дадоха ми акъл да проверя дали не ми се губи масата някъде - пробвах и не е там проблема. Сава въпрос за захранването на касетофона през стартера. Без вързани букси и на контакт измервам 12 волта, но когато има товар напрежението пада на 2,60 волта. Това е независимо от консуматора, който е свързан - пробвах с касетофона и с BT-car kit-а, положението е все такова - махна ли товара си има 12 волта. Моля за някаква идея на какво може да се дължи това...
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
shaby написа:Сори че раздела не за е36... Дадоха ми акъл да проверя дали не ми се губи масата някъде - пробвах и не е там проблема. Сава въпрос за захранването на касетофона през стартера. Без вързани букси и на контакт измервам 12 волта, но когато има товар напрежението пада на 2,60 волта. Това е независимо от консуматора, който е свързан - пробвах с касетофона и с BT-car kit-а, положението е все такова - махна ли товара си има 12 волта. Моля за някаква идея на какво може да се дължи това...
Може да ти е попрекъснат и самия + някъде, ако нещо е модифицирано или има гънки на кабела. Проследи хубаво кабела. Вземи си + от друго място или направи един бай-пас от големите кабели под таблото - само нз на е36 какви са точно. При мен бяха мисля зелен и лилав - за контакт и предната позиция на ключа преди контакта (може и да греша малко кое точно за кое беше).
- Случайност
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18.11.2009
Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????
Темата ми се стори съвсем подходяща за да споделя и моя проблем.
Като купих колата сложих нов акумулатор и вече 6 месеца палеше от първото завъртане на ключа, независимо дали е стояла седмица или две на паркинг.
От скоро започна да не пали от първия път.
Купих си мултицет, тръгнах да меря консумацията според схемата в ръководството за е34, обаче цифрата играе между 0.5 и 8 А, непрекъснато.
Пробвах с изключването на всички бушони 1 по 1 - същия резултат (плюс тези под задната седалка).
Пробвах с изключване на всички релета - същия резултат.
Нищо ел. не е слагано в колата след купуването...
Не знам дали е така откакто съм я купил, и само качественият (200 лева) акумулатор да е държал положението досега?!...
Като купих колата сложих нов акумулатор и вече 6 месеца палеше от първото завъртане на ключа, независимо дали е стояла седмица или две на паркинг.
От скоро започна да не пали от първия път.
Купих си мултицет, тръгнах да меря консумацията според схемата в ръководството за е34, обаче цифрата играе между 0.5 и 8 А, непрекъснато.
Пробвах с изключването на всички бушони 1 по 1 - същия резултат (плюс тези под задната седалка).
Пробвах с изключване на всички релета - същия резултат.
Нищо ел. не е слагано в колата след купуването...
Не знам дали е така откакто съм я купил, и само качественият (200 лева) акумулатор да е държал положението досега?!...
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????
Случайност написа:Темата ми се стори съвсем подходяща за да споделя и моя проблем.
Като купих колата сложих нов акумулатор и вече 6 месеца палеше от първото завъртане на ключа, независимо дали е стояла седмица или две на паркинг.
От скоро започна да не пали от първия път.
Купих си мултицет, тръгнах да меря консумацията според схемата в ръководството за е34, обаче цифрата играе между 0.5 и 8 А, непрекъснато.
Пробвах с изключването на всички бушони 1 по 1 - същия резултат (плюс тези под задната седалка).
Пробвах с изключване на всички релета - същия резултат.
Нищо ел. не е слагано в колата след купуването...
Не знам дали е така откакто съм я купил, и само качественият (200 лева) акумулатор да е държал положението досега?!...
Колега, не си споменал нищо за колата като двигател, нито за акумулатора като капацитет, марка...
Паленето/непаленето от раз не е от акумулатора...
За акумулаторите приемат до 50мА за норма - нагоре вече е много - ти как го мериш - мери се при затворено всичко, изключени всички консуматори, активирана аларма и изчакване да влезе в режим на ниска консумация... без да сваляш бушони - бушоните се свалят за установяване на проблема ако има такъв. Но аз мисля, че ако теглеше толкова щеше да е заминал тоз акумулатор за 6-те месеца. На мен за далеч по-малко време и далеч по-малка консумация и каране всеки ден тръгна да си отива чисто нов акумулатор - попрочети в темата и виж вероятности и начини за установяване. Една-2 седмици на паркинг

Не може ако изключиш всичко пак да има консумация.
Може да е слагано нещо преди закупуването...
- Случайност
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18.11.2009
Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????
Няма значение мотора какъв е, акумулатора каква марка е итн.
Писал съм ясно, че консумацията играе до 8А при изключено всичко, ти чете ли преди да пишеш?
Писал съм ясно, че консумацията играе до 8А при изключено всичко, ти чете ли преди да пишеш?
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????
Случайност написа:Няма значение мотора какъв е, акумулатора каква марка е итн.
Писал съм ясно, че консумацията играе до 8А при изключено всичко, ти чете ли преди да пишеш?
Значение има, ама щом си толкова наясно с нещата защо питаш тук не мога да разбера...
Щом играе и то до 8А не е изключено всичко или просто не можеш да мериш...
Ако ти теглеше толкова да си се сбогувал с паленето от отдавна...
Чудя се и аз какво ли се захващам да пиша, като никой не иска да ти отговори...
Айде със здраве...
- Случайност
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18.11.2009
Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????
dokie написа:Значение има, ама щом си толкова наясно с нещата защо питаш тук не мога да разбера...
Щом играе и то до 8А не е изключено всичко или просто не можеш да мериш...
Ако ти теглеше толкова да си се сбогувал с паленето от отдавна...
Чудя се и аз какво ли се захващам да пиша, като никой не иска да ти отговори...
Айде със здраве...
Значение има за статистиката, за това има значение. Не съм чак толкова наясно с нещата, ама като те гледам ти пък хич не си.
Много ясно, че не е изключено всичко, иначе откъде ще има такъв ток по веригата... Аз мога да меря, не се притеснявай, четох ти темата, четох и тая тема и много други теми съм прочел, ти освен да ми преразказваш с елементи на разсъждение твойта и тази тема не си направил нищо в последните 2 поста, освен че си се направил на обиден "майстор".
Ми като нямаш какво да кажеш не го казвай, нали се сещаш...
"Никой не иска да ми отговори" щото мнението ми е от снощи в 12 часа, нали се сещаш...
Ясно ми е къде би могъл да е проблема - в модулите, които не са защитени от бушони - неоригиналната аларма, музиката, имобилайзера, може би и още 1-2 места, като стартер, алтернатор...
Проблемът е, че щом играе така стойността на тока през веригата е много вероятно някъде да окъсява от недобър контакт.
Идеята ми да питам тук, е ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, може би модела да има характерно слабо място в ел. веригите незащитени от бушони... Пък и за идеи да попитам. Ти обаче не даде нито една идея къде може да е, ами директно "боб, та боб и леща".
Ае нема нужда, нали се сещаш.
- gsi_leo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????
при мен се указа 4ее от ел седалките имат захранване без да е подаден контакт,ве4е проблема е отсранен,,, 

-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????
и аз понякога ги хващам мойте седалки да си се местят напред назад . трябва да им спра тока да не си играят като ме няма




- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????
gsi_leo написа:при мен се указа 4ее от ел седалките имат захранване без да е подаден контакт,ве4е проблема е отсранен,,,
ел седалките принципно работят винаги, независимо със или без контакт.

- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????
Само да съм сигурен.
Утечката се мери като разкачиш + на акумулатора и единия полюс на мултицета е на +на акумулатора, а другия на + кабелите.
И 0,04А като утечка е ОК
Утечката се мери като разкачиш + на акумулатора и единия полюс на мултицета е на +на акумулатора, а другия на + кабелите.
И 0,04А като утечка е ОК
- dido_lom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????
колеги,открих си утечката която беше при мен,от клапаните на парното при изгасена кола се чуваше бучене като от помпа.Проверка на всеки един бушон и достигнах до N20,когато го извадих и всичко свърши.
Благодарнос на колегата hani_mm
с 1-бр. реле за халогени и малко кабел направи бай пас на бушона и утечката е няма вече.Явно управлението на помпата е заминало и пуска постоянно напрежение към клапите на парното.успех на всички с подобен проблем

Благодарнос на колегата hani_mm



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Каква ви е утечката при заключена кола колеги????
dido_lom написа:колеги,открих си утечката която беше при мен,от клапаните на парното при изгасена кола се чуваше бучене като от помпа.Проверка на всеки един бушон и достигнах до N20,когато го извадих и всичко свърши.
Благодарнос на колегата hani_mmс 1-бр. реле за халогени и малко кабел направи бай пас на бушона и утечката е няма вече.Явно управлението на помпата е заминало и пуска постоянно напрежение към клапите на парното.успех на всички с подобен проблем
![]()
По-скоро му е залепнало релето, и за това стават такива работи


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани