До всички колеги - Е32/Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 19 Яну 2009, 21:38

_65536_kb_sec_ написа:Иво и аз можех да извадя пари за акциз но тая държава съм ти казвал хиляди пъти че не го заслужава защото тия пари ще отидат в нечии джоб
Така че могат да си гледат работата.


Съгласен съм :) Нека човека да купи 1 е32 -м30 (задължително със всички екстри) и едно е32 м60б40 и да прави трансплантации ;) е32 м30 да е от БГ.

Приключихме дебата. Петър е наред.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 19 Яну 2009, 21:43

E32 с М30Б30 и всички екстри - няма
М30Б35 в дълга база е възможно но много малко коли имат толкова екстри
м60 И м70 вече са друга ракия и там се наблъскват доста
имам в предвид неща като задни ел седалки, щори (пердета)
просто да намериш Е32 къса база с малък мотор и много екстри е доста трудно, ама наистина ДОСТА трудно
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 19 Яну 2009, 21:52

_65536_kb_sec_ написа:E32 с М30Б30 и всички екстри - няма
М30Б35 в дълга база е възможно но много малко коли имат толкова екстри
м60 И м70 вече са друга ракия и там се наблъскват доста
имам в предвид неща като задни ел седалки, щори (пердета)
просто да намериш Е32 къса база с малък мотор и много екстри е доста трудно, ама наистина ДОСТА трудно


И веднага опровергавам твоите думи...

link

Донора трябва да е автомат и всичко е тип топ. ;)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 19 Яну 2009, 22:06

иво не си прав
това че има PDC не значи че има много екстри
както и двамата знаем много добре PDC-то струва 28лева и се монтира бързо и лесно. Освен него има една черна кожа.....
Е къде са многото екстри????????
За да кажеш много екстри най малкото трябва е автомат, да има всичките функции на предните седалки (ел седалки с подуване и подгрев и памет), като може и без автоматичната настройка, задни ел седалки задължително (ама не само задглавника а цялата седалка), щори на всичките прозорци отзад но да ги има.
От там нататъка ASC, DSC, хладилник и тн други неща не са чак толкова пък наложителни. Става въпрос за гореризброените защото те вече са нещо което човек да оцени истински, и да си заслужава да платиш акциза.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 19 Яну 2009, 22:14

_65536_kb_sec_ написа:иво не си прав
това че има PDC не значи че има много екстри
както и двамата знаем много добре PDC-то струва 28лева и се монтира бързо и лесно. Освен него има една черна кожа.....
Е къде са многото екстри????????
За да кажеш много екстри най малкото трябва е автомат, да има всичките функции на предните седалки (ел седалки с подуване и подгрев и памет), като може и без автоматичната настройка, задни ел седалки задължително (ама не само задглавника а цялата седалка), щори на всичките прозорци отзад но да ги има.
От там нататъка ASC, DSC, хладилник и тн други неща не са чак толкова пък наложителни. Става въпрос за гореризброените защото те вече са нещо което човек да оцени истински, и да си заслужава да платиш акциза.


Те останалите работи ще ги има на автомобила с м60б40 или м70б50
:)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 19 Яну 2009, 22:58

Zubcho написа:
_65536_kb_sec_ написа:иво не си прав
това че има PDC не значи че има много екстри
както и двамата знаем много добре PDC-то струва 28лева и се монтира бързо и лесно. Освен него има една черна кожа.....
Е къде са многото екстри????????
За да кажеш много екстри най малкото трябва е автомат, да има всичките функции на предните седалки (ел седалки с подуване и подгрев и памет), като може и без автоматичната настройка, задни ел седалки задължително (ама не само задглавника а цялата седалка), щори на всичките прозорци отзад но да ги има.
От там нататъка ASC, DSC, хладилник и тн други неща не са чак толкова пък наложителни. Става въпрос за гореризброените защото те вече са нещо което човек да оцени истински, и да си заслужава да платиш акциза.


Те останалите работи ще ги има на автомобила с м60б40 или м70б50
:)


Здрасти, наистина има 730 доста хубави на мн. прилична цена, аз мисля че подобно нещо в BG не може да се купи. Ще се интерисувам тези дни да видим какво може да се напрви по въпроса с акциза, просто не искам да бързам има време да взема най правилното решение.Вкрайна сметка и да остане с трилитровия си мотор имали проблем? Да не звучи както има хора и ми се чудят що възстановявам TDS! Колата ми харесва много а мотора винаги може да се мисли нещо...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 19 Яну 2009, 23:27

Peter Angelov написа:
Zubcho написа:
_65536_kb_sec_ написа:иво не си прав
това че има PDC не значи че има много екстри
както и двамата знаем много добре PDC-то струва 28лева и се монтира бързо и лесно. Освен него има една черна кожа.....
Е къде са многото екстри????????
За да кажеш много екстри най малкото трябва е автомат, да има всичките функции на предните седалки (ел седалки с подуване и подгрев и памет), като може и без автоматичната настройка, задни ел седалки задължително (ама не само задглавника а цялата седалка), щори на всичките прозорци отзад но да ги има.
От там нататъка ASC, DSC, хладилник и тн други неща не са чак толкова пък наложителни. Става въпрос за гореризброените защото те вече са нещо което човек да оцени истински, и да си заслужава да платиш акциза.


Те останалите работи ще ги има на автомобила с м60б40 или м70б50
:)


Здрасти, наистина има 730 доста хубави на мн. прилична цена, аз мисля че подобно нещо в BG не може да се купи. Ще се интерисувам тези дни да видим какво може да се напрви по въпроса с акциза, просто не искам да бързам има време да взема най правилното решение.Вкрайна сметка и да остане с трилитровия си мотор имали проблем? Да не звучи както има хора и ми се чудят що възстановявам TDS! Колата ми харесва много а мотора винаги може да се мисли нещо...


Винаги можеш да направиш същата трансформация с едно 540 или м5. Вземаш едно за донор и напомпваш твойта. Аз мисля този варянт - вземам ударено 540 (например отзад или вартяно през таван) обявавям го за части и трансплантирам, мотор, ходова част, генерация, диф, карадан и всичко др. като екстра което моето комби няма. Оставаш с 1 ТДС мотор и скорости + ходова част за продан и си свиркаш.

Др. варянт - запазваш си ТДС-ката и купуваш една 520-ка за без пари, като гледаш да няма ударено по купето и правиш същата процедура с 540 или м5 или Alpina B10 ( ей тук нещата загрубяха доста) и получаваш най добрата комбинация. ТДС за всеки ден и звяр за събота и форумните сбирки, с който да правиш разни рацерски (racer-ски) автомобили смешни.

Това са ти изборите горе долу. Останалото зависи от твоите пари. Ако ме питаш мен най-добре м5 в 520-ка или 518-ка купе слагаш турбина (суперчарджър или турбо това вече е по-желание), запазваш надписа на задния капак и добавяш 1 t след 518 :) И си джиткаш. Но този варянт означава адски много пари и тунинг в Германия. Ако разполагаш с парите няма какво да го мислиш. ;)

Поздрави и преставам, че изписах цял ферман :lol:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 19 Яну 2009, 23:28

Peter Angelov написа:
Zubcho написа:
_65536_kb_sec_ написа:иво не си прав
това че има PDC не значи че има много екстри
както и двамата знаем много добре PDC-то струва 28лева и се монтира бързо и лесно. Освен него има една черна кожа.....
Е къде са многото екстри????????
За да кажеш много екстри най малкото трябва е автомат, да има всичките функции на предните седалки (ел седалки с подуване и подгрев и памет), като може и без автоматичната настройка, задни ел седалки задължително (ама не само задглавника а цялата седалка), щори на всичките прозорци отзад но да ги има.
От там нататъка ASC, DSC, хладилник и тн други неща не са чак толкова пък наложителни. Става въпрос за гореризброените защото те вече са нещо което човек да оцени истински, и да си заслужава да платиш акциза.


Те останалите работи ще ги има на автомобила с м60б40 или м70б50
:)


Здрасти, наистина има 730 доста хубави на мн. прилична цена, аз мисля че подобно нещо в BG не може да се купи. Ще се интерисувам тези дни да видим какво може да се напрви по въпроса с акциза, просто не искам да бързам има време да взема най правилното решение.Вкрайна сметка и да остане с трилитровия си мотор имали проблем? Да не звучи както има хора и ми се чудят що възстановявам TDS! Колата ми харесва много а мотора винаги може да се мисли нещо...


Винаги можеш да направиш същата трансформация с едно 540 или м5. Вземаш едно за донор и напомпваш твойта. Аз мисля този варянт - вземам ударено 540 (например отзад или вартяно през таван) обявавям го за части и трансплантирам, мотор, ходова част, генерация, диф, карадан и всичко др. като екстра което моето комби няма. Оставаш с 1 ТДС мотор и скорости + ходова част за продан и си свиркаш.

Др. варянт - запазваш си ТДС-ката и купуваш една 520-ка за без пари, като гледаш да няма ударено по купето и правиш същата процедура с 540 или м5 или Alpina B10 ( ей тук нещата загрубяха доста) и получаваш най добрата комбинация. ТДС за всеки ден и звяр за събота и форумните сбирки, с който да правиш разни рацерски (racer-ски) автомобили смешни.

Това са ти изборите горе долу. Останалото зависи от твоите пари. Ако ме питаш мен най-добре м5 в 520-ка или 518-ка купе слагаш турбина (суперчарджър или турбо това вече е по-желание), запазваш надписа на задния капак и добавяш 1 t след 518 :) И си джиткаш. Но този варянт означава адски много пари и тунинг в Германия. Ако разполагаш с парите няма какво да го мислиш. ;)

Поздрави и преставам, че изписах цял ферман :lol:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 19 Яну 2009, 23:48

Знаеш ли чудно защо голям кеф ми дава дизела, затова че бачка като часовник или по други причина но мисля да си стои в нея:) Плюс това не виждам защо и на кого да се доказвам с вървене и т.н. мен ме кефи и радва защото се чувствам добре и всички мои близки са свързани по някъв начин с него...аз мисля че това е най важно...

:paranoid: :dummy: :dunno: :fart: :lalala:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.10.2008

730

Мнение от milchev » 21 Яну 2009, 1:01

Аз лично карам е32 730 1994г. от последните и не мисля че този двигател е проблемен. Обратното, проблемите морят другите пораснали зилове. А някъде в темата видях че 730 били 188 кс. Да ама не. От май 1990 всички 730 са 197к.с. В БГ за да намериш е32 трябва да е от идйот - манияк. В Германия ти трябва пенсиониран лекар, първи собственик, пред умиране и си готов. Така поне аз направих. А акциза за 750 е разтегливо понятие - вместо 10 000к даваш 1200 - 1500к и си готов. За всяко нещо вратичката е различна. Хората също.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Мнение от gotcha » 21 Яну 2009, 1:06

Не знам колега, аз гледам немските форуми и сайтове... http://www.7-forum.com/modelle/e32/technische_daten.php
Mens sana in corpore sano

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 21 Яну 2009, 9:10

Peter Angelov написа:Никой ли не е виждал някой дядо с бастунче да припалва некое Е32 750
в гаражчето :mhihi: :bcry: :banghead: :bgflag:


Пешо ,сега чак виждам темата ,че съм доста зает от седмица насам ...
На въпроса ти ще ти отговоря - видях дядо с бяла брада,достолепно изглеждащ ,не беше съсипан човека ,беше със страхотен костюм и бели копринени ръкавици ,случката се разигра в Цюрих ,както вървях по тротоара и гледам една уникална Шварц металик дълга база 12 цилиндрова как се паркира до тротоара успоредно ,та никакъв звук ,нищо - само леко съскане и като спрях ... щеше да ми спре сърцето :shock: Във вратите се виждаха се даже ситните камъчета ,които изграждат плочките по техните тротоари :help:
Чисто бяла кожа ,всички екстри лелелеле дорева ми се :(

И аз искам И такава кола :lol:
Моят съвет е за сивата ,много е хубава и е от фейслифта 8)
Прати л.с. на CheGevara ,той ще ти обясни какво ще трябва да се плаща ако колата се води там а се кара тука :idea:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 21 Яну 2009, 10:42

Penchev написа:
Peter Angelov написа:Никой ли не е виждал някой дядо с бастунче да припалва некое Е32 750
в гаражчето :mhihi: :bcry: :banghead: :bgflag:


Пешо ,сега чак виждам темата ,че съм доста зает от седмица насам ...
На въпроса ти ще ти отговоря - видях дядо с бяла брада,достолепно изглеждащ ,не беше съсипан човека ,беше със страхотен костюм и бели копринени ръкавици ,случката се разигра в Цюрих ,както вървях по тротоара и гледам една уникална Шварц металик дълга база 12 цилиндрова как се паркира до тротоара успоредно ,та никакъв звук ,нищо - само леко съскане и като спрях ... щеше да ми спре сърцето :shock: Във вратите се виждаха се даже ситните камъчета ,които изграждат плочките по техните тротоари :help:
Чисто бяла кожа ,всички екстри лелелеле дорева ми се :(

И аз искам И такава кола :lol:
Моят съвет е за сивата ,много е хубава и е от фейслифта 8)
Прати л.с. на CheGevara ,той ще ти обясни какво ще трябва да се плаща ако колата се води там а се кара тука :idea:


Георги Пенчев


Здрасти Пенчев благодаря за подкрепата и наистина ще се опитам да намеря начин и сили да стана притежател на подобна култова кола а и малката Е34 да си има един голям брат :ok: и да си ги гледам в гаража като маша и мечока :D Да ще пиша на пича предполагам че няма да има проблем! И на мен ми харесва сивата и последната от първата страница има и други които не лъжат просто привличане...
Знам че ще намеря начин....

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 21 Яну 2009, 22:51

Сивата е фейслифт ,виж й таблото :shock: Това е най-голямата красота ,тази масивна дървесина по пепелника и останалата част на таблото в тази линия 8)

Адаша Чегеварата е в Мюнхен ,той много точно наистина ще ти обясни техните налози и застраховки.

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=3

Ето това е доста добра машина Ако и да е 1988 година :P
Колата даже се намира на невероятно лесно място за влизане в Швейцария както след Милано през Сан Бернар тунела ,така и през други две Швейцарски митници (Симплон пас и Комо-Киасо) :)
Зимен пакет е и освен всички подгреваеми дюзи,ключалки и пр. си има и т.нар щандхайцунг / печка 8) Аз лично бих те посъветвал от Швейцария такава машина да се намери и закупи ,само схемата за избягване на акциза някак да се измисли :)


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 21 Яну 2009, 23:07

а бе Пенчев ти нали искаше М-ка бре :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
сега пък Е32 :roll: :roll: :roll: :roll:
май ще дойдеш на мойто мнение че Е32 е колата
а по отношение на ръкавиците - и аз карам с бели ръкавици но малко ми се пързаля волана с тях и си търся бели кожени :twisted: :twisted: :twisted:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook