До всички колеги - Е32/Е34
Модератор: Технически модератори
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
_65536_kb_sec_ написа:Иво и аз можех да извадя пари за акциз но тая държава съм ти казвал хиляди пъти че не го заслужава защото тия пари ще отидат в нечии джоб
Така че могат да си гледат работата.
Съгласен съм


Приключихме дебата. Петър е наред.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
E32 с М30Б30 и всички екстри - няма
М30Б35 в дълга база е възможно но много малко коли имат толкова екстри
м60 И м70 вече са друга ракия и там се наблъскват доста
имам в предвид неща като задни ел седалки, щори (пердета)
просто да намериш Е32 къса база с малък мотор и много екстри е доста трудно, ама наистина ДОСТА трудно
М30Б35 в дълга база е възможно но много малко коли имат толкова екстри
м60 И м70 вече са друга ракия и там се наблъскват доста
имам в предвид неща като задни ел седалки, щори (пердета)
просто да намериш Е32 къса база с малък мотор и много екстри е доста трудно, ама наистина ДОСТА трудно

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
_65536_kb_sec_ написа:E32 с М30Б30 и всички екстри - няма
М30Б35 в дълга база е възможно но много малко коли имат толкова екстри
м60 И м70 вече са друга ракия и там се наблъскват доста
имам в предвид неща като задни ел седалки, щори (пердета)
просто да намериш Е32 къса база с малък мотор и много екстри е доста трудно, ама наистина ДОСТА трудно
И веднага опровергавам твоите думи...
link
Донора трябва да е автомат и всичко е тип топ.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
иво не си прав
това че има PDC не значи че има много екстри
както и двамата знаем много добре PDC-то струва 28лева и се монтира бързо и лесно. Освен него има една черна кожа.....
Е къде са многото екстри????????
За да кажеш много екстри най малкото трябва е автомат, да има всичките функции на предните седалки (ел седалки с подуване и подгрев и памет), като може и без автоматичната настройка, задни ел седалки задължително (ама не само задглавника а цялата седалка), щори на всичките прозорци отзад но да ги има.
От там нататъка ASC, DSC, хладилник и тн други неща не са чак толкова пък наложителни. Става въпрос за гореризброените защото те вече са нещо което човек да оцени истински, и да си заслужава да платиш акциза.
това че има PDC не значи че има много екстри
както и двамата знаем много добре PDC-то струва 28лева и се монтира бързо и лесно. Освен него има една черна кожа.....
Е къде са многото екстри????????
За да кажеш много екстри най малкото трябва е автомат, да има всичките функции на предните седалки (ел седалки с подуване и подгрев и памет), като може и без автоматичната настройка, задни ел седалки задължително (ама не само задглавника а цялата седалка), щори на всичките прозорци отзад но да ги има.
От там нататъка ASC, DSC, хладилник и тн други неща не са чак толкова пък наложителни. Става въпрос за гореризброените защото те вече са нещо което човек да оцени истински, и да си заслужава да платиш акциза.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
_65536_kb_sec_ написа:иво не си прав
това че има PDC не значи че има много екстри
както и двамата знаем много добре PDC-то струва 28лева и се монтира бързо и лесно. Освен него има една черна кожа.....
Е къде са многото екстри????????
За да кажеш много екстри най малкото трябва е автомат, да има всичките функции на предните седалки (ел седалки с подуване и подгрев и памет), като може и без автоматичната настройка, задни ел седалки задължително (ама не само задглавника а цялата седалка), щори на всичките прозорци отзад но да ги има.
От там нататъка ASC, DSC, хладилник и тн други неща не са чак толкова пък наложителни. Става въпрос за гореризброените защото те вече са нещо което човек да оцени истински, и да си заслужава да платиш акциза.
Те останалите работи ще ги има на автомобила с м60б40 или м70б50

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Zubcho написа:_65536_kb_sec_ написа:иво не си прав
това че има PDC не значи че има много екстри
както и двамата знаем много добре PDC-то струва 28лева и се монтира бързо и лесно. Освен него има една черна кожа.....
Е къде са многото екстри????????
За да кажеш много екстри най малкото трябва е автомат, да има всичките функции на предните седалки (ел седалки с подуване и подгрев и памет), като може и без автоматичната настройка, задни ел седалки задължително (ама не само задглавника а цялата седалка), щори на всичките прозорци отзад но да ги има.
От там нататъка ASC, DSC, хладилник и тн други неща не са чак толкова пък наложителни. Става въпрос за гореризброените защото те вече са нещо което човек да оцени истински, и да си заслужава да платиш акциза.
Те останалите работи ще ги има на автомобила с м60б40 или м70б50
Здрасти, наистина има 730 доста хубави на мн. прилична цена, аз мисля че подобно нещо в BG не може да се купи. Ще се интерисувам тези дни да видим какво може да се напрви по въпроса с акциза, просто не искам да бързам има време да взема най правилното решение.Вкрайна сметка и да остане с трилитровия си мотор имали проблем? Да не звучи както има хора и ми се чудят що възстановявам TDS! Колата ми харесва много а мотора винаги може да се мисли нещо...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Peter Angelov написа:Zubcho написа:_65536_kb_sec_ написа:иво не си прав
това че има PDC не значи че има много екстри
както и двамата знаем много добре PDC-то струва 28лева и се монтира бързо и лесно. Освен него има една черна кожа.....
Е къде са многото екстри????????
За да кажеш много екстри най малкото трябва е автомат, да има всичките функции на предните седалки (ел седалки с подуване и подгрев и памет), като може и без автоматичната настройка, задни ел седалки задължително (ама не само задглавника а цялата седалка), щори на всичките прозорци отзад но да ги има.
От там нататъка ASC, DSC, хладилник и тн други неща не са чак толкова пък наложителни. Става въпрос за гореризброените защото те вече са нещо което човек да оцени истински, и да си заслужава да платиш акциза.
Те останалите работи ще ги има на автомобила с м60б40 или м70б50
Здрасти, наистина има 730 доста хубави на мн. прилична цена, аз мисля че подобно нещо в BG не може да се купи. Ще се интерисувам тези дни да видим какво може да се напрви по въпроса с акциза, просто не искам да бързам има време да взема най правилното решение.Вкрайна сметка и да остане с трилитровия си мотор имали проблем? Да не звучи както има хора и ми се чудят що възстановявам TDS! Колата ми харесва много а мотора винаги може да се мисли нещо...
Винаги можеш да направиш същата трансформация с едно 540 или м5. Вземаш едно за донор и напомпваш твойта. Аз мисля този варянт - вземам ударено 540 (например отзад или вартяно през таван) обявавям го за части и трансплантирам, мотор, ходова част, генерация, диф, карадан и всичко др. като екстра което моето комби няма. Оставаш с 1 ТДС мотор и скорости + ходова част за продан и си свиркаш.
Др. варянт - запазваш си ТДС-ката и купуваш една 520-ка за без пари, като гледаш да няма ударено по купето и правиш същата процедура с 540 или м5 или Alpina B10 ( ей тук нещата загрубяха доста) и получаваш най добрата комбинация. ТДС за всеки ден и звяр за събота и форумните сбирки, с който да правиш разни рацерски (racer-ски) автомобили смешни.
Това са ти изборите горе долу. Останалото зависи от твоите пари. Ако ме питаш мен най-добре м5 в 520-ка или 518-ка купе слагаш турбина (суперчарджър или турбо това вече е по-желание), запазваш надписа на задния капак и добавяш 1 t след 518


Поздрави и преставам, че изписах цял ферман

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Peter Angelov написа:Zubcho написа:_65536_kb_sec_ написа:иво не си прав
това че има PDC не значи че има много екстри
както и двамата знаем много добре PDC-то струва 28лева и се монтира бързо и лесно. Освен него има една черна кожа.....
Е къде са многото екстри????????
За да кажеш много екстри най малкото трябва е автомат, да има всичките функции на предните седалки (ел седалки с подуване и подгрев и памет), като може и без автоматичната настройка, задни ел седалки задължително (ама не само задглавника а цялата седалка), щори на всичките прозорци отзад но да ги има.
От там нататъка ASC, DSC, хладилник и тн други неща не са чак толкова пък наложителни. Става въпрос за гореризброените защото те вече са нещо което човек да оцени истински, и да си заслужава да платиш акциза.
Те останалите работи ще ги има на автомобила с м60б40 или м70б50
Здрасти, наистина има 730 доста хубави на мн. прилична цена, аз мисля че подобно нещо в BG не може да се купи. Ще се интерисувам тези дни да видим какво може да се напрви по въпроса с акциза, просто не искам да бързам има време да взема най правилното решение.Вкрайна сметка и да остане с трилитровия си мотор имали проблем? Да не звучи както има хора и ми се чудят що възстановявам TDS! Колата ми харесва много а мотора винаги може да се мисли нещо...
Винаги можеш да направиш същата трансформация с едно 540 или м5. Вземаш едно за донор и напомпваш твойта. Аз мисля този варянт - вземам ударено 540 (например отзад или вартяно през таван) обявавям го за части и трансплантирам, мотор, ходова част, генерация, диф, карадан и всичко др. като екстра което моето комби няма. Оставаш с 1 ТДС мотор и скорости + ходова част за продан и си свиркаш.
Др. варянт - запазваш си ТДС-ката и купуваш една 520-ка за без пари, като гледаш да няма ударено по купето и правиш същата процедура с 540 или м5 или Alpina B10 ( ей тук нещата загрубяха доста) и получаваш най добрата комбинация. ТДС за всеки ден и звяр за събота и форумните сбирки, с който да правиш разни рацерски (racer-ски) автомобили смешни.
Това са ти изборите горе долу. Останалото зависи от твоите пари. Ако ме питаш мен най-добре м5 в 520-ка или 518-ка купе слагаш турбина (суперчарджър или турбо това вече е по-желание), запазваш надписа на задния капак и добавяш 1 t след 518


Поздрави и преставам, че изписах цял ферман

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Знаеш ли чудно защо голям кеф ми дава дизела, затова че бачка като часовник или по други причина но мисля да си стои в нея:) Плюс това не виждам защо и на кого да се доказвам с вървене и т.н. мен ме кефи и радва защото се чувствам добре и всички мои близки са свързани по някъв начин с него...аз мисля че това е най важно...






730
Аз лично карам е32 730 1994г. от последните и не мисля че този двигател е проблемен. Обратното, проблемите морят другите пораснали зилове. А някъде в темата видях че 730 били 188 кс. Да ама не. От май 1990 всички 730 са 197к.с. В БГ за да намериш е32 трябва да е от идйот - манияк. В Германия ти трябва пенсиониран лекар, първи собственик, пред умиране и си готов. Така поне аз направих. А акциза за 750 е разтегливо понятие - вместо 10 000к даваш 1200 - 1500к и си готов. За всяко нещо вратичката е различна. Хората също.
- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Не знам колега, аз гледам немските форуми и сайтове... http://www.7-forum.com/modelle/e32/technische_daten.php
Mens sana in corpore sano
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Peter Angelov написа:Никой ли не е виждал някой дядо с бастунче да припалва некое Е32 750
в гаражчето![]()
![]()
![]()
Пешо ,сега чак виждам темата ,че съм доста зает от седмица насам ...
На въпроса ти ще ти отговоря - видях дядо с бяла брада,достолепно изглеждащ ,не беше съсипан човека ,беше със страхотен костюм и бели копринени ръкавици ,случката се разигра в Цюрих ,както вървях по тротоара и гледам една уникална Шварц металик дълга база 12 цилиндрова как се паркира до тротоара успоредно ,та никакъв звук ,нищо - само леко съскане и като спрях ... щеше да ми спре сърцето


Чисто бяла кожа ,всички екстри лелелеле дорева ми се

И аз искам И такава кола

Моят съвет е за сивата ,много е хубава и е от фейслифта

Прати л.с. на CheGevara ,той ще ти обясни какво ще трябва да се плаща ако колата се води там а се кара тука

Георги Пенчев
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Penchev написа:Peter Angelov написа:Никой ли не е виждал някой дядо с бастунче да припалва некое Е32 750
в гаражчето![]()
![]()
![]()
Пешо ,сега чак виждам темата ,че съм доста зает от седмица насам ...
На въпроса ти ще ти отговоря - видях дядо с бяла брада,достолепно изглеждащ ,не беше съсипан човека ,беше със страхотен костюм и бели копринени ръкавици ,случката се разигра в Цюрих ,както вървях по тротоара и гледам една уникална Шварц металик дълга база 12 цилиндрова как се паркира до тротоара успоредно ,та никакъв звук ,нищо - само леко съскане и като спрях ... щеше да ми спре сърцетоВъв вратите се виждаха се даже ситните камъчета ,които изграждат плочките по техните тротоари
![]()
Чисто бяла кожа ,всички екстри лелелеле дорева ми се![]()
И аз искам И такава кола![]()
Моят съвет е за сивата ,много е хубава и е от фейслифта![]()
Прати л.с. на CheGevara ,той ще ти обясни какво ще трябва да се плаща ако колата се води там а се кара тука![]()
Георги Пенчев
Здрасти Пенчев благодаря за подкрепата и наистина ще се опитам да намеря начин и сили да стана притежател на подобна култова кола а и малката Е34 да си има един голям брат


Знам че ще намеря начин....
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Сивата е фейслифт ,виж й таблото
Това е най-голямата красота ,тази масивна дървесина по пепелника и останалата част на таблото в тази линия
Адаша Чегеварата е в Мюнхен ,той много точно наистина ще ти обясни техните налози и застраховки.
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=3
Ето това е доста добра машина Ако и да е 1988 година
Колата даже се намира на невероятно лесно място за влизане в Швейцария както след Милано през Сан Бернар тунела ,така и през други две Швейцарски митници (Симплон пас и Комо-Киасо)
Зимен пакет е и освен всички подгреваеми дюзи,ключалки и пр. си има и т.нар щандхайцунг / печка
Аз лично бих те посъветвал от Швейцария такава машина да се намери и закупи ,само схемата за избягване на акциза някак да се измисли
Георги Пенчев


Адаша Чегеварата е в Мюнхен ,той много точно наистина ще ти обясни техните налози и застраховки.
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=3
Ето това е доста добра машина Ако и да е 1988 година

Колата даже се намира на невероятно лесно място за влизане в Швейцария както след Милано през Сан Бернар тунела ,така и през други две Швейцарски митници (Симплон пас и Комо-Киасо)

Зимен пакет е и освен всички подгреваеми дюзи,ключалки и пр. си има и т.нар щандхайцунг / печка


Георги Пенчев
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
а бе Пенчев ти нали искаше М-ка бре
сега пък Е32
май ще дойдеш на мойто мнение че Е32 е колата
а по отношение на ръкавиците - и аз карам с бели ръкавици но малко ми се пързаля волана с тях и си търся бели кожени






сега пък Е32




май ще дойдеш на мойто мнение че Е32 е колата
а по отношение на ръкавиците - и аз карам с бели ръкавици но малко ми се пързаля волана с тях и си търся бели кожени




69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани