Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
Модератор: Технически модератори
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
@2bar написа:Аре стига с тези чипове и мипове, карайте си печките и се раздвайте. После се започва пак с темите за пукнати глави и т.н.
А оригинален чип за дизел в Германия....малко ме съмнява. Цената нищо чудно да удари колкото цялата е34.
де да знам -ама така печката си ми повече харесва,а и повече навървява

за чипове за тдс с топлинно измерване на входящия въздух,с диапазон на мап-а до 2.8 бара на турбината и заложена карта в оригиналния чип,подържаща и работеща до стойностти до 2.2 бара ,БЕЗ ДА ПРЕДИЗВИКА АВАРИЕН РЕЖИМ-е после ми говорете за програми за тоя мотор


by ''kompleksa''
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
идеята на поста ми не беше да започнем да си мерим пишките (на кой му е по - голяма, или на кой му върви повече колата, макар, че печката чудо, не е кой знае колко голямо чудо), А просто исках да кажа, че с тези чипове, преправяния, въртенета на помпи и т.н. колата се превръща в едно подвижна кочина, която не знаеш, кога ще те остави на пътя. С две думи, ако ти е втора кола, бива.
Ако ти е само тя.....по - добре да се помисли за още една.
Ако ти е само тя.....по - добре да се помисли за още една.
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
@2bar написа:идеята на поста ми не беше да започнем да си мерим пишките (на кой му е по - голяма, или на кой му върви повече колата, макар, че печката чудо, не е кой знае колко голямо чудо), А просто исках да кажа, че с тези чипове, преправяния, въртенета на помпи и т.н. колата се превръща в едно подвижна кочина, която не знаеш, кога ще те остави на пътя. С две думи, ако ти е втора кола, бива.
Ако ти е само тя.....по - добре да се помисли за още една.
е и тук не си прав-нищо лично

донякъде си прав

но не баш(македонски диалект)
имам 100 000 км гнп на макс.,доста разплакани коман рейл-и
лудостта да оставя в с-мата само 3 литра вода на 40 гр. жега и на изкачване с обортомера ж 4ержено(за справка ПЛЕшИВИЯ) И НЕМОЖА ДА Я СПУКА ТАЯ ГЛАВА ТДС.....................

by ''kompleksa''
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
@2bar написа:идеята на поста ми не беше да започнем да си мерим пишките (на кой му е по - голяма, или на кой му върви повече колата, макар, че печката чудо, не е кой знае колко голямо чудо), А просто исках да кажа, че с тези чипове, преправяния, въртенета на помпи и т.н. колата се превръща в едно подвижна кочина, която не знаеш, кога ще те остави на пътя. С две думи, ако ти е втора кола, бива.
Ако ти е само тя.....по - добре да се помисли за още една.
Колега негативно си настроен,но мисля че срещу мотора,а не чипването.Казвано е и пак ще се каже ,че ТДС-а за тия години е доста напредничьв и пьргав мотор.Ясно е че не може да се мери с М57,но пьк М50 вьв вариянт на Б20 е по голяма кочина от 2,5 тдс,пьк бил тои 7-8 коня надолу.
Има побутнати дизеляци дето праскат Астра ГСИ (сток) и то повече от 2 години +всекидневно каране.
Имам и двете коли и ТДС в Е39 (имал сьм и бая Е34-ки,все ТДС) и ГСИ 150 коня,и двете са читави и знам как вьрвят.Имаш и М50Б20 без ванус,в Е36 ,е няма такава мьрша
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
тдс за времето си е най добрия двигател не слу4айно е вграден на омега и на рандж ровер просто е по скъп за подръжка на една кола която струва от 3000-5000 лв но просто дизела не направен за ръчка за това и някои се оплакват,който иска да кара спортно да си вземе бензинка поне 525 ,4е не виждам много разликата с тоя прехвален м50 осбен 4е гори 16/100 а тдс 10. а да не говорим от към звук кои зву4и по добре и недразне6то.не се заяждам просто тома е моето мнение
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
Най-доброто впръскване на нафта е при 200 бара
прецизното поддаване в горяща среда и нс няколко такта на работен цикъл ----------се нарича коман рейл.
но не това дава силата на мотора-тдс не случайно е с предкамерно впръскване и абсолутно поддържан е по тих от доста бензини
мощта идва от бустта ,икономията от прецизното поддаване на гориво-общо казано.
тдс-а удължавал струята
..........е не е ли същото при комън рейл-а няколко впръсквания на такт на цилиндът,не се ли стремят и те да удължат струята
ти поне ме разбираш.............
помпа дуза -системата е мн подобна на стария коч
прецизното поддаване в горяща среда и нс няколко такта на работен цикъл ----------се нарича коман рейл.
но не това дава силата на мотора-тдс не случайно е с предкамерно впръскване и абсолутно поддържан е по тих от доста бензини

мощта идва от бустта ,икономията от прецизното поддаване на гориво-общо казано.
тдс-а удължавал струята


ти поне ме разбираш.............
помпа дуза -системата е мн подобна на стария коч
Последна промяна ivan. на 27 Май 2010, 20:14, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
Bogdan_Nikolov написа:тдс за времето си е най добрия двигател не слу4айно е вграден на омега и на рандж ровер просто е по скъп за подръжка на една кола която струва от 3000-5000 лв но просто дизела не направен за ръчка за това и някои се оплакват,който иска да кара спортно да си вземе бензинка поне 525 ,4е не виждам много разликата с тоя прехвален м50 осбен 4е гори 16/100 а тдс 10. а да не говорим от към звук кои зву4и по добре и недразне6то.не се заяждам просто тома е моето мнение
2.5 бензин не е по бърз от тдс


by ''kompleksa''
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
presko79 написа:Колега негативно си настроен,но мисля че срещу мотора,а не чипването.Казвано е и пак ще се каже ,че ТДС-а за тия години е доста напредничьв и пьргав мотор.Ясно е че не може да се мери с М57,но пьк М50 вьв вариянт на Б20 е по голяма кочина от 2,5 тдс,пьк бил тои 7-8 коня надолу.
Има побутнати дизеляци дето праскат Астра ГСИ (сток) и то повече от 2 години +всекидневно каране.
Имам и двете коли и ТДС в Е39 (имал сьм и бая Е34-ки,все ТДС) и ГСИ 150 коня,и двете са читави и знам как вьрвят.Имаш и М50Б20 без ванус,в Е36 ,е няма такава мьрша
Колега, единствено съм настроен негативно към побългаряването. Самата идея на тази кола не е да се пробваш на стартове с Астри и т.н. а просто да закрепиш едно 150 - 160 км/ч на магистралата и да караш. Това всекидневно каране от 20 км го заеби. Аз ти говоря да се качиш, да врътнеш едно 400 км без да спираш с почти през цялото време 100% натиснат педал на газта. И заедно с това разхода да е приемлив. Както и да имаш гаранция, че няма да има проблем проблем с тех. преглед и пушенето. Сложи и празният ход - и там да не усещаш никаква разлика преди въртенето на помпата или слагането на чипа.
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
@2bar написа:presko79 написа:Колега негативно си настроен,но мисля че срещу мотора,а не чипването.Казвано е и пак ще се каже ,че ТДС-а за тия години е доста напредничьв и пьргав мотор.Ясно е че не може да се мери с М57,но пьк М50 вьв вариянт на Б20 е по голяма кочина от 2,5 тдс,пьк бил тои 7-8 коня надолу.
Има побутнати дизеляци дето праскат Астра ГСИ (сток) и то повече от 2 години +всекидневно каране.
Имам и двете коли и ТДС в Е39 (имал сьм и бая Е34-ки,все ТДС) и ГСИ 150 коня,и двете са читави и знам как вьрвят.Имаш и М50Б20 без ванус,в Е36 ,е няма такава мьрша
Колега, единствено съм настроен негативно към побългаряването. Самата идея на тази кола не е да се пробваш на стартове с Астри и т.н. а просто да закрепиш едно 150 - 160 км/ч на магистралата и да караш. Това всекидневно каране от 20 км го заеби. Аз ти говоря да се качиш, да врътнеш едно 400 км без да спираш с почти през цялото време 100% натиснат педал на газта. И заедно с това разхода да е приемлив. Както и да имаш гаранция, че няма да има проблем проблем с тех. преглед и пушенето. Сложи и празният ход - и там да не усещаш никаква разлика преди въртенето на помпата или слагането на чипа.
много си прав и много уважавам мненията ти

но кой би дал 200лв за вериги:
500 лв за плочка:
100лв за умна дуза;
10 лв за вакуми :
100лв за водна помпа;
на кола служила му верно 200 000 км#
ако всеки би го направил нямаше да има нито една проблемна тема за тоя мотор


by ''kompleksa''
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
ivan. написа:Най-доброто впръскване на нафта е при 200 бара
прецизното поддаване в горяща среда и нс няколко такта на работен цикъл ----------се нарича коман рейл.
но не това дава силата на мотора-тдс не случайно е с предкамерно впръскване и абсолутно поддържан е по тих от доста бензини![]()
мощта идва от бустта ,икономията от прецизното поддаване на гориво-общо казано.
тдс-а удължавал струята..........е не е ли същото при комън рейл-а няколко впръсквания на такт на цилиндът,не се ли стремят и те да удължат струята
![]()
ти поне ме разбираш.............
Не си ме разбрал.Казвам че се удьлжава струята в смисьл че при повече гориво(при много по-повече) ГНП не работи адекватно а рьга нафта гьотери(Габровски диалект),вследствие се получва надналягане в прецизната част на разпрськвача което прокапване и закьсняване на затваряне .Така има черен дим,които е бьрникал по ел управлението знае за какво става реч.Не че пречи,но е вьпрос на индивидуална настроика.Имам клиенти които искат да пуши черно отзад.
Скоро един мои ходил на преглед и там се чудили как дизел задьржа оборотите на празен ход

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
ivan. написа:@2bar написа:presko79 написа:Колега негативно си настроен,но мисля че срещу мотора,а не чипването.Казвано е и пак ще се каже ,че ТДС-а за тия години е доста напредничьв и пьргав мотор.Ясно е че не може да се мери с М57,но пьк М50 вьв вариянт на Б20 е по голяма кочина от 2,5 тдс,пьк бил тои 7-8 коня надолу.
Има побутнати дизеляци дето праскат Астра ГСИ (сток) и то повече от 2 години +всекидневно каране.
Имам и двете коли и ТДС в Е39 (имал сьм и бая Е34-ки,все ТДС) и ГСИ 150 коня,и двете са читави и знам как вьрвят.Имаш и М50Б20 без ванус,в Е36 ,е няма такава мьрша
Колега, единствено съм настроен негативно към побългаряването. Самата идея на тази кола не е да се пробваш на стартове с Астри и т.н. а просто да закрепиш едно 150 - 160 км/ч на магистралата и да караш. Това всекидневно каране от 20 км го заеби. Аз ти говоря да се качиш, да врътнеш едно 400 км без да спираш с почти през цялото време 100% натиснат педал на газта. И заедно с това разхода да е приемлив. Както и да имаш гаранция, че няма да има проблем проблем с тех. преглед и пушенето. Сложи и празният ход - и там да не усещаш никаква разлика преди въртенето на помпата или слагането на чипа.
много си прав и много уважавам мненията ти![]()
но кой би дал 200лв за вериги:
500 лв за плочка:
100лв за умна дуза;
10 лв за вакуми :
100лв за водна помпа;
на кола служила му верно 200 000 км#
ако всеки би го направил нямаше да има нито една проблемна тема за тоя мотор
Да добавим и читаво масло сменяно на 10000 км.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
ivan. написа:Bogdan_Nikolov написа:тдс за времето си е най добрия двигател не слу4айно е вграден на омега и на рандж ровер просто е по скъп за подръжка на една кола която струва от 3000-5000 лв но просто дизела не направен за ръчка за това и някои се оплакват,който иска да кара спортно да си вземе бензинка поне 525 ,4е не виждам много разликата с тоя прехвален м50 осбен 4е гори 16/100 а тдс 10. а да не говорим от към звук кои зву4и по добре и недразне6то.не се заяждам просто тома е моето мнение
2.5 бензин не е по бърз от тдс
колега незнам за твоя тдс но 525 е 192 коня и след 130 км/ч мисла 4е има голчма разлика направо май става един ластик поне при моя след 130 -150 ве4е му става по мъка не6то за 525 бие Q7 3.0 d
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
presko79 написа:ivan. написа:Най-доброто впръскване на нафта е при 200 бара
прецизното поддаване в горяща среда и нс няколко такта на работен цикъл ----------се нарича коман рейл.
но не това дава силата на мотора-тдс не случайно е с предкамерно впръскване и абсолутно поддържан е по тих от доста бензини![]()
мощта идва от бустта ,икономията от прецизното поддаване на гориво-общо казано.
тдс-а удължавал струята..........е не е ли същото при комън рейл-а няколко впръсквания на такт на цилиндът,не се ли стремят и те да удължат струята
![]()
ти поне ме разбираш.............
Не си ме разбрал.Казвам че се удьлжава струята в смисьл че при повече гориво(при много по-повече) ГНП не работи адекватно а рьга нафта гьотери(Габровски диалект),вследствие се получва надналягане в прецизната част на разпрськвача което прокапване и закьсняване на затваряне .Така има черен дим,които е бьрникал по ел управлението знае за какво става реч.Не че пречи,но е вьпрос на индивидуална настроика.Имам клиенти които искат да пуши черно отзад.
Скоро един мои ходил на преглед и там се чудили как дизел задьржа оборотите на празен ход
Болна тема ми е ама спирам с това:
статичната и динамичната центровка на гнп са обратнопропорционални,за да се избегнат някои диалекти за мотора


by ''kompleksa''
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
ivan. написа:много си прав и много уважавам мненията ти![]()
но кой би дал 200лв за вериги:
500 лв за плочка:
100лв за умна дуза;
10 лв за вакуми :
100лв за водна помпа;
на кола служила му верно 200 000 км#
ако всеки би го направил нямаше да има нито една проблемна тема за тоя мотор
е така де, дойдохме си на приказката, че козата си сака....пръч. това е. това, че се продват кинефи за почти без пари, не значи, че не искат грижи, даже напротив - искат и то повече.
ся ако се започне да се гледа постояно маслото, водата, температурата и т.н., на всяка бензиностанция капака отворен, да се хвърли едно око.....заеби....то по - добре мохер, поне от него се очаква.
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
Bogdan_Nikolov написа:ivan. написа:Bogdan_Nikolov написа:тдс за времето си е най добрия двигател не слу4айно е вграден на омега и на рандж ровер просто е по скъп за подръжка на една кола която струва от 3000-5000 лв но просто дизела не направен за ръчка за това и някои се оплакват,който иска да кара спортно да си вземе бензинка поне 525 ,4е не виждам много разликата с тоя прехвален м50 осбен 4е гори 16/100 а тдс 10. а да не говорим от към звук кои зву4и по добре и недразне6то.не се заяждам просто тома е моето мнение
2.5 бензин не е по бърз от тдс
колега незнам за твоя тдс но 525 е 192 коня и след 130 км/ч мисла 4е има голчма разлика направо май става един ластик поне при моя след 130 -150 ве4е му става по мъка не6то за 525 бие Q7 3.0 d
а бе карам ги и двете


by ''kompleksa''
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани