искам 525 tds

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 14 Сеп 2008, 22:43

Честно , незнам дали М50 или М51 ще си вземе момчето , но накрая може да го откажете от БМВ. :lol:
Пич вземеш ли ТДС - пълна профилактика на всичко течности, ролки, дюзи, филтри, въздуховоди и после караш
Вземеш ли М50 - може да си позволиш да нехаеш малко повече, но незабравяй, че караш БМВ - която и да е принцеса в ръцете на най - големия душманин става .......

Ползвай търсачката

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 14 Сеп 2008, 23:34

Vlados написа:Не мога да разбера, що за олигофрения е да мразиш нещо и все към него да гледаш...
Колега Славянко, като не харесваш ТДС-ите, най-малкото, което можеш да направиш е да не се ровиш по тези теми... все пак форума е направен да си помагат хората по някакъв начин, а не да си пречат...
Ако завиждаш на другите, че още не са пукнали поне една глава и смяташ себе си за карък, недей да си го изкарваш на останалите, все пак има хора, които имат собствени интереси и не се нуждаят от "всезнайковци" да им наливат акъл (който дори не е сигурно, че даващите притежават), затова както каза колегата Зъбчо - остави ни на мира да си караме така мразените от теб ТДС-и...
Нека не се обиждаме колега :winky: Не се горещи толкова че от високата температура нали знаеш кво става с ТДС-ите. Това го казвам на майтап но все пак по леко с лошите думички :!:
Нека човека прочете всичко написано и да прецени. Нека да сметне дали си заслужава изобщо. Винаги съм казвал че съм много доволен от динамичните качества на този мотор и ако не беше толкова капризен можеби все още щях да карам ТДС. Но колеги нека погледнем фактите и да не си кривим душите. ;) И пожелавам на всички ви да не ви се случва че тогава разходите стават брутални повярвайте ми.
Никога няма да забравя как след едно каране със 120 на темпомат по магистралата от София за Русе без никакви предупреждения "скъпият" ми ТДС почна да загрява и въпреки всички усилия да спася положението нищо не се получи и се прибрах на теглича на една Кия на мой познат. А 95г да спукаш глава на ТДС не беше никак евтино повярвайте ми. Дано не ви се случва :confused: :confused: че и дори сега ще ви избягат поне 3000лв ако трябва да направите ремонт като хората.
Няколко години съм живял в гр. Дортмунт. За сведение на някой колеги съм учил там ДВГ и съм практикувал в сервиз на БМВ за малко. От тамошни майстори знам че минеш ли 300к километра с този мотор от там нататък всичко ти е дар божи. Пожелавам ви да сте късметлии. Аз приключих с тази тема че почнах много да си припомням моменти за които не копнея особенно.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 15 Сеп 2008, 22:46

Ето един от основните проблеми на М51... по скоро част която може да докара огромни поразии :mhihi: Изображение

аз имах късмет че шибаната водна помпа се чупи при движение около 20km/h ми ако се фузих с около 170-180 по магистралата дали няя я прегрея за 4-5 секунди :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 15 Сеп 2008, 22:56

His Shadow написа:Ето един от основните проблеми на М51... по скоро част която може да докара огромни поразии :mhihi: Изображение

аз имах късмет че шибаната водна помпа се чупи при движение около 20km/h ми ако се фузих с около 170-180 по магистралата дали няя я прегрея за 4-5 секунди :D


Ето един от основните проблеми на бензиновият М50:



Изображение

Отвън изглежда така:

Изображение


Ето го на LPG от вътре:

Изображение

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна zvetiko на 15 Сеп 2008, 23:17, променена общо 1 път

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 15 Сеп 2008, 23:13

zvetiko написа:
His Shadow написа:Ето един от основните проблеми на М51... по скоро част която може да докара огромни поразии :mhihi: Изображение

аз имах късмет че шибаната водна помпа се чупи при движение около 20km/h ми ако се фузих с около 170-180 по магистралата дали няя я прегрея за 4-5 секунди :D


Ето един от основните проблеми на бензиновият М50

Изображение

Ето го на LPG

Изображение

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
тва дето го показваш е едно на илядо....ако ида до моя старец и влеза в шрота му такава колекция мога да ви спретна на посрани ТДС части че главичката ще ви се замая....не се опитвайте да опровергавате тезата за здравината на този прословут М51 :( :( :( а да не говорим за цени на консумативи на М50 и М51---в момента продавам оборудван мотор М50 и нема кой да го купи на цена от 600лв а колеги се претрепаха да ми звънят кой за плочка кой за нафтова помпа кой за умна дюза кой за прословутата кратуна...И кво сега -М51 бил голема работа..за мен си е пълен буклук мотор-гладен за гориво с една дузина дефекти по разните му там агрегати--от 15 години вече съм мечтал кво ли бМВ да имам само за едно немам мерак и то е 525ТДС--купих едно и го продавам на части-немам желание да го карам ама хич :( :( За кво нападате Славянко..момчето е имал ТДС и е ревал като малко дете от тая кола--не се заяждайте с него а се поучете от човек патил от вашата любима модификация..ай лека че ме изнервихте с вашата нафтова любов :(
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 15 Сеп 2008, 23:19

Щото много пукат глави затова стамбо не можа да продаде една за 2 години. ;) Фенче не се стягай-и аз натам съм се запътил. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 15 Сеп 2008, 23:23

bmwfena написа:тва дето го показваш е едно на илядо....ако ида до моя старец и влеза в шрота му такава колекция мога да ви спретна на посрани ТДС части че главичката ще ви се замая....не се опитвайте да опровергавате тезата за здравината на този прословут М51 :( :( :( а да не говорим за цени на консумативи на М50 и М51---в момента продавам оборудван мотор М50 и нема кой да го купи на цена от 600лв а колеги се претрепаха да ми звънят кой за плочка кой за нафтова помпа кой за умна дюза кой за прословутата кратуна...И кво сега -М51 бил голема работа..за мен си е пълен буклук мотор-гладен за гориво с една дузина дефекти по разните му там агрегати--от 15 години вече съм мечтал кво ли бМВ да имам само за едно немам мерак и то е 525ТДС--купих едно и го продавам на части-немам желание да го карам ама хич :( :( За кво нападате Славянко..момчето е имал ТДС и е ревал като малко дете от тая кола--не се заяждайте с него а се поучете от човек патил от вашата любима модификация..ай лека че ме изнервихте с вашата нафтова любов :(
Фенче не се хаби. Изубена кауза. Те където пасат аз там съм срал и знам добре но ... Да си чупят главите като не им увират
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 15 Сеп 2008, 23:27

едно трябва да разберете с ТДСсите-че цената на ремонтирането на М50 е многократно по ниско от цената на ремонта на М51то.....да не говорим за цени на части 2ра употреба..а тва за газта че прави поразии е верно ама нищо не ми пречи на 50 000км да сваля кратуната да припасна наново клапаните и да направя пълно обслужване на главата..ще дам 500кинта но за 50 000км пестя 5000лв--де е Киро на Кирия да ви питам...да върви да горят клапаните --дреме ми ...ще ги направим ама цената е ниска--само тва не ви стана ясно на вас..немаме горива като хората а искате читави мотори-е таа никъде е нема :(
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 15 Сеп 2008, 23:29

zvetiko написа:Щото много пукат глави затова стамбо не можа да продаде една за 2 години. ;) Фенче не се стягай-и аз натам съм се запътил. :mhihi:
питай го Стамбо -нали караше дизел--сега е на бенз-накарай го да се качи пак на дизел :mhihi: :mhihi: :mhihi: ще продава глави-ми квото се се търси тва се продава....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 15 Сеп 2008, 23:34

Абе аз се си трая - Около 96 - 320ис - проблем не върви , през 98 318ис - не върви . 99 - 20 000 лв 525И М- техник .Лачено та лачено и прас глава. 4000лв ремонт . Вярно карах го 5 г , бензина скочи и го дадох за 5000 лв. :confused: 2004 първи тдс комби - проблеми никс - 2006 втори тдс - сегашния - проблеми пак никакви - С ръка на сърцето си казвам ,че тдс - по-ме радва и като динамика- в града е по-пъргаво - и като разход. Но не съм тръгнал да викам колко е зле 2,5 бензина . Тогава грам не знаех какво и виско и термостат и за какво служат и т.н. Луд ,млад , неопитен ... само газ . Е кой е виновен ?

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 15 Сеп 2008, 23:39

klintan66 написа:Абе аз се си трая - Около 96 - 320ис - проблем не върви , през 98 318ис - не върви . 99 - 20 000 лв 525И М- техник .Лачено та лачено и прас глава. 4000лв ремонт . Вярно карах го 5 г , бензина скочи и го дадох за 5000 лв. :confused: 2004 първи тдс комби - проблеми никс - 2006 втори тдс - сегашния - проблеми пак никакви - С ръка на сърцето си казвам ,че тдс - по-ме радва и като динамика- в града е по-пъргаво - и като разход. Но не съм тръгнал да викам колко е зле 2,5 бензина . Тогава грам не знаех какво и виско и термостат и за какво служат и т.н. Луд ,млад , неопитен ... само газ . Е кой е виновен ?
ШАНС---това ти е положението--трее да се радваш Клинтане.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 15 Сеп 2008, 23:40

Колега Славянко , това "сране " много грубо . То като ти гледам колата ,и в нея май бая са с...и

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 15 Сеп 2008, 23:41

bmwfena написа:
klintan66 написа:Абе аз се си трая - Около 96 - 320ис - проблем не върви , през 98 318ис - не върви . 99 - 20 000 лв 525И М- техник .Лачено та лачено и прас глава. 4000лв ремонт . Вярно карах го 5 г , бензина скочи и го дадох за 5000 лв. :confused: 2004 първи тдс комби - проблеми никс - 2006 втори тдс - сегашния - проблеми пак никакви - С ръка на сърцето си казвам ,че тдс - по-ме радва и като динамика- в града е по-пъргаво - и като разход. Но не съм тръгнал да викам колко е зле 2,5 бензина . Тогава грам не знаех какво и виско и термостат и за какво служат и т.н. Луд ,млад , неопитен ... само газ . Е кой е виновен ?
ШАНС---това ти е положението--трее да се радваш Клинтане.
Така е ,има и шанс , но не може да не се отрази кадърността на шофьора върху колата.
Последна промяна klintan66 на 15 Сеп 2008, 23:55, променена общо 1 път

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 15 Сеп 2008, 23:48

klintan66 написа:
bmwfena написа:
klintan66 написа:Абе аз се си трая - Около 96 - 320ис - проблем не върви , през 98 318ис - не върви . 99 - 20 000 лв 525И М- техник .Лачено та лачено и прас глава. 4000лв ремонт . Вярно карах го 5 г , бензина скочи и го дадох за 5000 лв. :confused: 2004 първи тдс комби - проблеми никс - 2006 втори тдс - сегашния - проблеми пак никакви - С ръка на сърцето си казвам ,че тдс - по-ме радва и като динамика- в града е по-пъргаво - и като разход. Но не съм тръгнал да викам колко е зле 2,5 бензина . Тогава грам не знаех какво и виско и термостат и за какво служат и т.н. Луд ,млад , неопитен ... само газ . Е кой е виновен ?
ШАНС---това ти е положението--трее да се радваш Клинтане.
Така е ,има и шанс , но не може да не се отрази и шофьора върху колата.
шофьора винаги е бил с първостепенно значение-тва е факт но инфекциозния автомобил си е инфикциозен..Ти си немал проблеми с колата ти-така да е ама има хора които взеха даплюят марката БМВ само заради ТДСса---викам му ей Кифло не плюй БМвтата а си купи бензиново а той -ко да я правя таа ламя..аматова е друга тема.по въпроса за ТДСса да се върнем--защо през 2004 год като купих един ТДС от Залцбург на клиент естествено австриеца ми каза че трееда съм луд да тръгна с ТДС над 300 000км за българия...после ще продължа с таа тъжна история оцапана с много врял антифриз :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 16 Сеп 2008, 0:10

Не знам, защо спорим изобщо. Седя чудя се и се мая. Не виждам никакъв смисъл да се караме за глупости. Къв мотор бил М50 и къв М51. Момчета от едната страна сме на барикадата караме Е34 и дали дизел или бензин ние сме тук за да си помагаме, а не да се караме като малки деца на мегдана.

Който иска ТДС и го кефи максимално - взема 1 за 3000лв купува чисто нова глава за 3500лв., взема водна помпа нова, почиства радиаторите и кара ТДС без да трепери ще му пукне ли глава или няма. Ще му служи колата верно поне 300 000 км.

Който му се кара на газ взима 520, 525, 530 (дали М30 или М60), 535 или 540 и кара на газ и спора приключва. Няма да мисли за глава, а ще мисли за свещи, лули, бобини, дебитомери и тн. 1200-1500лв е поставянето на ГИ и си свирка.

Мисля да приключваме спора, защото файда няма само ще се нагрубим.

За Славянко -> уважавам твоето мнение и щом е такова приемам го ТДС за теб е дърво. ОК няма проблем.

За Zvetiko и др. М51 фенове -> и вас уважавам много заради натрупаните знания и даваните съвети, което не е малко предивид, че като те видят в сервиза с БМВ и хоп цената тройна на работата. Keep up the good work. Помагате на страшно много хора ;)

Пак повтарям колеги тук сме за да си помагаме, а не да спорим кое е по-добро.

Хайде лека нощ и помнете, че караме едни от последните истински коли. След наще всичко е КЕНЕФ (верно лъскав и с много екстри ама пак е нужник)

Поздрави и аз продължавам да си мечтая за М30б35 или М60Б30 или М62Б40 и е34 пък било то и на газ. Следващата кола ще е някой такъв звяр дай боже. :roll:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook