искам 525 tds
Модератор: Технически модератори
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Честно , незнам дали М50 или М51 ще си вземе момчето , но накрая може да го откажете от БМВ.
Пич вземеш ли ТДС - пълна профилактика на всичко течности, ролки, дюзи, филтри, въздуховоди и после караш
Вземеш ли М50 - може да си позволиш да нехаеш малко повече, но незабравяй, че караш БМВ - която и да е принцеса в ръцете на най - големия душманин става .......
Ползвай търсачката

Пич вземеш ли ТДС - пълна профилактика на всичко течности, ролки, дюзи, филтри, въздуховоди и после караш
Вземеш ли М50 - може да си позволиш да нехаеш малко повече, но незабравяй, че караш БМВ - която и да е принцеса в ръцете на най - големия душманин става .......
Ползвай търсачката
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Нека не се обиждаме колегаVlados написа:Не мога да разбера, що за олигофрения е да мразиш нещо и все към него да гледаш...
Колега Славянко, като не харесваш ТДС-ите, най-малкото, което можеш да направиш е да не се ровиш по тези теми... все пак форума е направен да си помагат хората по някакъв начин, а не да си пречат...
Ако завиждаш на другите, че още не са пукнали поне една глава и смяташ себе си за карък, недей да си го изкарваш на останалите, все пак има хора, които имат собствени интереси и не се нуждаят от "всезнайковци" да им наливат акъл (който дори не е сигурно, че даващите притежават), затова както каза колегата Зъбчо - остави ни на мира да си караме така мразените от теб ТДС-и...


Нека човека прочете всичко написано и да прецени. Нека да сметне дали си заслужава изобщо. Винаги съм казвал че съм много доволен от динамичните качества на този мотор и ако не беше толкова капризен можеби все още щях да карам ТДС. Но колеги нека погледнем фактите и да не си кривим душите.

Никога няма да забравя как след едно каране със 120 на темпомат по магистралата от София за Русе без никакви предупреждения "скъпият" ми ТДС почна да загрява и въпреки всички усилия да спася положението нищо не се получи и се прибрах на теглича на една Кия на мой познат. А 95г да спукаш глава на ТДС не беше никак евтино повярвайте ми. Дано не ви се случва


Няколко години съм живял в гр. Дортмунт. За сведение на някой колеги съм учил там ДВГ и съм практикувал в сервиз на БМВ за малко. От тамошни майстори знам че минеш ли 300к километра с този мотор от там нататък всичко ти е дар божи. Пожелавам ви да сте късметлии. Аз приключих с тази тема че почнах много да си припомням моменти за които не копнея особенно.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
тва дето го показваш е едно на илядо....ако ида до моя старец и влеза в шрота му такава колекция мога да ви спретна на посрани ТДС части че главичката ще ви се замая....не се опитвайте да опровергавате тезата за здравината на този прословут М51zvetiko написа:
Ето един от основните проблеми на бензиновият М50
Ето го на LPG
![]()
![]()







- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Щото много пукат глави затова стамбо не можа да продаде една за 2 години.
Фенче не се стягай-и аз натам съм се запътил. 


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Фенче не се хаби. Изубена кауза. Те където пасат аз там съм срал и знам добре но ... Да си чупят главите като не им увиратbmwfena написа:тва дето го показваш е едно на илядо....ако ида до моя старец и влеза в шрота му такава колекция мога да ви спретна на посрани ТДС части че главичката ще ви се замая....не се опитвайте да опровергавате тезата за здравината на този прословут М51![]()
![]()
а да не говорим за цени на консумативи на М50 и М51---в момента продавам оборудван мотор М50 и нема кой да го купи на цена от 600лв а колеги се претрепаха да ми звънят кой за плочка кой за нафтова помпа кой за умна дюза кой за прословутата кратуна...И кво сега -М51 бил голема работа..за мен си е пълен буклук мотор-гладен за гориво с една дузина дефекти по разните му там агрегати--от 15 години вече съм мечтал кво ли бМВ да имам само за едно немам мерак и то е 525ТДС--купих едно и го продавам на части-немам желание да го карам ама хич
![]()
За кво нападате Славянко..момчето е имал ТДС и е ревал като малко дете от тая кола--не се заяждайте с него а се поучете от човек патил от вашата любима модификация..ай лека че ме изнервихте с вашата нафтова любов
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
едно трябва да разберете с ТДСсите-че цената на ремонтирането на М50 е многократно по ниско от цената на ремонта на М51то.....да не говорим за цени на части 2ра употреба..а тва за газта че прави поразии е верно ама нищо не ми пречи на 50 000км да сваля кратуната да припасна наново клапаните и да направя пълно обслужване на главата..ще дам 500кинта но за 50 000км пестя 5000лв--де е Киро на Кирия да ви питам...да върви да горят клапаните --дреме ми ...ще ги направим ама цената е ниска--само тва не ви стана ясно на вас..немаме горива като хората а искате читави мотори-е таа никъде е нема 


- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
питай го Стамбо -нали караше дизел--сега е на бенз-накарай го да се качи пак на дизелzvetiko написа:Щото много пукат глави затова стамбо не можа да продаде една за 2 години.Фенче не се стягай-и аз натам съм се запътил.




- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Абе аз се си трая - Около 96 - 320ис - проблем не върви , през 98 318ис - не върви . 99 - 20 000 лв 525И М- техник .Лачено та лачено и прас глава. 4000лв ремонт . Вярно карах го 5 г , бензина скочи и го дадох за 5000 лв.
2004 първи тдс комби - проблеми никс - 2006 втори тдс - сегашния - проблеми пак никакви - С ръка на сърцето си казвам ,че тдс - по-ме радва и като динамика- в града е по-пъргаво - и като разход. Но не съм тръгнал да викам колко е зле 2,5 бензина . Тогава грам не знаех какво и виско и термостат и за какво служат и т.н. Луд ,млад , неопитен ... само газ . Е кой е виновен ?

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ШАНС---това ти е положението--трее да се радваш Клинтане.klintan66 написа:Абе аз се си трая - Около 96 - 320ис - проблем не върви , през 98 318ис - не върви . 99 - 20 000 лв 525И М- техник .Лачено та лачено и прас глава. 4000лв ремонт . Вярно карах го 5 г , бензина скочи и го дадох за 5000 лв.2004 първи тдс комби - проблеми никс - 2006 втори тдс - сегашния - проблеми пак никакви - С ръка на сърцето си казвам ,че тдс - по-ме радва и като динамика- в града е по-пъргаво - и като разход. Но не съм тръгнал да викам колко е зле 2,5 бензина . Тогава грам не знаех какво и виско и термостат и за какво служат и т.н. Луд ,млад , неопитен ... само газ . Е кой е виновен ?

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Така е ,има и шанс , но не може да не се отрази кадърността на шофьора върху колата.bmwfena написа:ШАНС---това ти е положението--трее да се радваш Клинтане.klintan66 написа:Абе аз се си трая - Около 96 - 320ис - проблем не върви , през 98 318ис - не върви . 99 - 20 000 лв 525И М- техник .Лачено та лачено и прас глава. 4000лв ремонт . Вярно карах го 5 г , бензина скочи и го дадох за 5000 лв.2004 първи тдс комби - проблеми никс - 2006 втори тдс - сегашния - проблеми пак никакви - С ръка на сърцето си казвам ,че тдс - по-ме радва и като динамика- в града е по-пъргаво - и като разход. Но не съм тръгнал да викам колко е зле 2,5 бензина . Тогава грам не знаех какво и виско и термостат и за какво служат и т.н. Луд ,млад , неопитен ... само газ . Е кой е виновен ?
Последна промяна klintan66 на 15 Сеп 2008, 23:55, променена общо 1 път
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
шофьора винаги е бил с първостепенно значение-тва е факт но инфекциозния автомобил си е инфикциозен..Ти си немал проблеми с колата ти-така да е ама има хора които взеха даплюят марката БМВ само заради ТДСса---викам му ей Кифло не плюй БМвтата а си купи бензиново а той -ко да я правя таа ламя..аматова е друга тема.по въпроса за ТДСса да се върнем--защо през 2004 год като купих един ТДС от Залцбург на клиент естествено австриеца ми каза че трееда съм луд да тръгна с ТДС над 300 000км за българия...после ще продължа с таа тъжна история оцапана с много врял антифризklintan66 написа:Така е ,има и шанс , но не може да не се отрази и шофьора върху колата.bmwfena написа:ШАНС---това ти е положението--трее да се радваш Клинтане.klintan66 написа:Абе аз се си трая - Около 96 - 320ис - проблем не върви , през 98 318ис - не върви . 99 - 20 000 лв 525И М- техник .Лачено та лачено и прас глава. 4000лв ремонт . Вярно карах го 5 г , бензина скочи и го дадох за 5000 лв.2004 първи тдс комби - проблеми никс - 2006 втори тдс - сегашния - проблеми пак никакви - С ръка на сърцето си казвам ,че тдс - по-ме радва и като динамика- в града е по-пъргаво - и като разход. Но не съм тръгнал да викам колко е зле 2,5 бензина . Тогава грам не знаех какво и виско и термостат и за какво служат и т.н. Луд ,млад , неопитен ... само газ . Е кой е виновен ?



- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Не знам, защо спорим изобщо. Седя чудя се и се мая. Не виждам никакъв смисъл да се караме за глупости. Къв мотор бил М50 и къв М51. Момчета от едната страна сме на барикадата караме Е34 и дали дизел или бензин ние сме тук за да си помагаме, а не да се караме като малки деца на мегдана.
Който иска ТДС и го кефи максимално - взема 1 за 3000лв купува чисто нова глава за 3500лв., взема водна помпа нова, почиства радиаторите и кара ТДС без да трепери ще му пукне ли глава или няма. Ще му служи колата верно поне 300 000 км.
Който му се кара на газ взима 520, 525, 530 (дали М30 или М60), 535 или 540 и кара на газ и спора приключва. Няма да мисли за глава, а ще мисли за свещи, лули, бобини, дебитомери и тн. 1200-1500лв е поставянето на ГИ и си свирка.
Мисля да приключваме спора, защото файда няма само ще се нагрубим.
За Славянко -> уважавам твоето мнение и щом е такова приемам го ТДС за теб е дърво. ОК няма проблем.
За Zvetiko и др. М51 фенове -> и вас уважавам много заради натрупаните знания и даваните съвети, което не е малко предивид, че като те видят в сервиза с БМВ и хоп цената тройна на работата. Keep up the good work. Помагате на страшно много хора
Пак повтарям колеги тук сме за да си помагаме, а не да спорим кое е по-добро.
Хайде лека нощ и помнете, че караме едни от последните истински коли. След наще всичко е КЕНЕФ (верно лъскав и с много екстри ама пак е нужник)
Поздрави и аз продължавам да си мечтая за М30б35 или М60Б30 или М62Б40 и е34 пък било то и на газ. Следващата кола ще е някой такъв звяр дай боже.
Който иска ТДС и го кефи максимално - взема 1 за 3000лв купува чисто нова глава за 3500лв., взема водна помпа нова, почиства радиаторите и кара ТДС без да трепери ще му пукне ли глава или няма. Ще му служи колата верно поне 300 000 км.
Който му се кара на газ взима 520, 525, 530 (дали М30 или М60), 535 или 540 и кара на газ и спора приключва. Няма да мисли за глава, а ще мисли за свещи, лули, бобини, дебитомери и тн. 1200-1500лв е поставянето на ГИ и си свирка.
Мисля да приключваме спора, защото файда няма само ще се нагрубим.
За Славянко -> уважавам твоето мнение и щом е такова приемам го ТДС за теб е дърво. ОК няма проблем.
За Zvetiko и др. М51 фенове -> и вас уважавам много заради натрупаните знания и даваните съвети, което не е малко предивид, че като те видят в сервиза с БМВ и хоп цената тройна на работата. Keep up the good work. Помагате на страшно много хора

Пак повтарям колеги тук сме за да си помагаме, а не да спорим кое е по-добро.
Хайде лека нощ и помнете, че караме едни от последните истински коли. След наще всичко е КЕНЕФ (верно лъскав и с много екстри ама пак е нужник)
Поздрави и аз продължавам да си мечтая за М30б35 или М60Б30 или М62Б40 и е34 пък било то и на газ. Следващата кола ще е някой такъв звяр дай боже.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани