Електронно впръскване (умна дюза) М51
Модератор: Технически модератори
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Ако трябва да помагаме нещо-болчета и части за гнп болswh_bmw написа:Здравейте,
Понеже ми се счупи единия болт на ГНП'то и ги смених с други, които пък сега не искат да се отвиват. В момента оборотите ми падат много бавно и на празни тресе, с тази настройка като че ли върви на половина както беше преди. Не мога да ти кажа точно в момента, след като сменя гарнитурите и настроя ГНП както трябва да е, ще ти напиша обстойно. Само да не се окаже че и МАП сензора го е симулирало това у-во.
Поздрави

by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
swh_bmw написа:Здравейте,
Понеже ми се счупи единия болт на ГНП'то и ги смених с други, които пък сега не искат да се отвиват. В момента оборотите ми падат много бавно и на празни тресе, с тази настройка като че ли върви на половина както беше преди. Не мога да ти кажа точно в момента, след като сменя гарнитурите и настроя ГНП както трябва да е, ще ти напиша обстойно. Само да не се окаже че и МАП сензора го е симулирало това у-во.
Поздрави
Я го дай това у-во на _65540_kb_sec (Стоян) да го отвори и разнищи цялото. Ако е повер бокс може и на наще коли да си сложим. Сега да не ревнете всички??? Просто ме мързи да се занимавам с бъзикане по помпата и това е по лесния варянт за чиптуниг при мен.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Здравейте,
Благодаря за предложението, но мисля че ще открия яки болтчета(в София ми предложиха Ташев и ми е на близо).
Утре сутринта отивам на командировка като се върна ще се свържа с него и ще му го дам, ако може да го размножи
иначе открих едни стари снимки от миналата година
У-во има 3 кабела, захранване, маса и това което отива в ГНП'то. Също има един вход който предполагам е за мерене на налягането
Поздрави
Ако трябва да помагаме нещо-болчета и части за гнп бол
Благодаря за предложението, но мисля че ще открия яки болтчета(в София ми предложиха Ташев и ми е на близо).
Я го дай това у-во на _65540_kb_sec (Стоян) да го отвори и разнищи цялото. Ако е повер бокс може и на наще коли да си сложим. Сега да не ревнете всички??? Просто ме мързи да се занимавам с бъзикане по помпата и това е по лесния варянт за чиптуниг при мен.
Утре сутринта отивам на командировка като се върна ще се свържа с него и ще му го дам, ако може да го размножи

иначе открих едни стари снимки от миналата година



У-во има 3 кабела, захранване, маса и това което отива в ГНП'то. Също има един вход който предполагам е за мерене на налягането
Поздрави
Здравейте,
буксата която излиза от ГНП'то май е с 7 жици. Като я обелиш всяка жица има номерче. Номер 5 ако не се лъжа (ако е важно ще я отворя все пак да погледна със сигурност) беше прекъсната. Това което продължава към ГНП беше свързано с това у-во, а другата страна която идва от двигателния отсег беше висяща. Явно това у-во пращаше някакви данни към ГНП.
Поздрави
буксата която излиза от ГНП'то май е с 7 жици. Като я обелиш всяка жица има номерче. Номер 5 ако не се лъжа (ако е важно ще я отворя все пак да погледна със сигурност) беше прекъсната. Това което продължава към ГНП беше свързано с това у-во, а другата страна която идва от двигателния отсег беше висяща. Явно това у-во пращаше някакви данни към ГНП.
Поздрави
Здравейте,
проблема който бях описал в началото на темата изцяло изчезна, всичко е било заради това у-во. След настройката на ГНП колата мърка като котенце и си върви както си беше преди даже може би една идея е подобра (на място няма никакво тресене а преди по някога претрисаше). Смених гарнитурата на ГНП'то и гарнитурките на смукателните колектори. Топла и стуне си палеШЕ от раз но преди два дена я озорих малко и сега като постои няколко часа пали трудно. Като се опитвах да отстраня проблема с ГНП'то махах и слагах тръбичките на обратната нафта да ми е по удобно, сега като се разгледах са намокрени(сигурно са старички и надървени). Иначе ГНП'то си е сухичко като че ли е от магазина. Въпроса ми е може ли да търся проблема в тръбичките за обратната нафта(тоест да ги сменя) за трудното палене, или да се огледам евентуално да не съм направил друга беля. Може ли някой да обясни как точно действа този път за обратна нафта. Когато колата е в покой там има ли някакво налягане ?
Поздрави
проблема който бях описал в началото на темата изцяло изчезна, всичко е било заради това у-во. След настройката на ГНП колата мърка като котенце и си върви както си беше преди даже може би една идея е подобра (на място няма никакво тресене а преди по някога претрисаше). Смених гарнитурата на ГНП'то и гарнитурките на смукателните колектори. Топла и стуне си палеШЕ от раз но преди два дена я озорих малко и сега като постои няколко часа пали трудно. Като се опитвах да отстраня проблема с ГНП'то махах и слагах тръбичките на обратната нафта да ми е по удобно, сега като се разгледах са намокрени(сигурно са старички и надървени). Иначе ГНП'то си е сухичко като че ли е от магазина. Въпроса ми е може ли да търся проблема в тръбичките за обратната нафта(тоест да ги сменя) за трудното палене, или да се огледам евентуално да не съм направил друга беля. Може ли някой да обясни как точно действа този път за обратна нафта. Когато колата е в покой там има ли някакво налягане ?
Поздрави
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
swh_bmw написа:Здравейте,
проблема който бях описал в началото на темата изцяло изчезна, всичко е било заради това у-во. След настройката на ГНП колата мърка като котенце и си върви както си беше преди даже може би една идея е подобра (на място няма никакво тресене а преди по някога претрисаше). Смених гарнитурата на ГНП'то и гарнитурките на смукателните колектори. Топла и стуне си палеШЕ от раз но преди два дена я озорих малко и сега като постои няколко часа пали трудно. Като се опитвах да отстраня проблема с ГНП'то махах и слагах тръбичките на обратната нафта да ми е по удобно, сега като се разгледах са намокрени(сигурно са старички и надървени). Иначе ГНП'то си е сухичко като че ли е от магазина. Въпроса ми е може ли да търся проблема в тръбичките за обратната нафта(тоест да ги сменя) за трудното палене, или да се огледам евентуално да не съм направил друга беля. Може ли някой да обясни как точно действа този път за обратна нафта. Когато колата е в покой там има ли някакво налягане ?
Поздрави
Проблема ти е точно в тия тръбички-от там смуче въздух,горивопровода и горивният филтър се изпразват и после докато помпата от резервоара,която е с ниско налягане,мисля ,че беше 0.8 бара, подкачи отново се губи време.Отговора на въпроса ти -няма.
Здравейте,
исках само да напиша че като смених и тръбичките за обратната нафта всичко вече е на "6+"
. По каталог маркучето го дават 3 милиметъра, открих което е 3.2 милиметъра(метъра ми го продадоха за 6 лв и си беше като оригиналното с кожухче отгоре), и монтирах от него за проба(иначе метъра в BMW беше около 43 лв). От 4-5 дена няма вече никакъв проблем с паленето, та да го имате в предвит ако някой колега ще си ги сменя.
Поздрави
исках само да напиша че като смених и тръбичките за обратната нафта всичко вече е на "6+"

Поздрави
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Смените си маркучетата преди зимата и вижте ония калпачок на 6ти цилиндър дали е добре набит, защото ако ви гълта въздух от там "кур тате баница, кравата мъжка" (ще ви свършат акумулаторите) без тва са ни достатъчно много консуматорите 

54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани