Излапа 65 литра газ за 100 км.
Модератор: Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Най-добре е тия маркучи да се възможно най-къси, предполагам изпарителя е на десния калник с по 2 метра маркучи хванати с тройник малко преди клапаните за парно. Идеята е този изпарител да влезе около под входящия колектор и така маркучите ще станат доста къси. И вземи си сложи скоби, не са кой знае каква пара.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
\MITETO\ DSB написа:Колега къде ги тези ТДС и толко ефтинки аз по моита толко пара дадох че ми се върза като че си купих Е-39.
Аз също

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
.
Ако дебелия маркуч ти е много дълъг,си купи един клапан(Стоп петрол клапан мъ викат) и го сложи преди тройника,щото да м,естиш изпарителя от другата страна е по неприятно


- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Ники, изпарителят е на десния калник, но зад казнчето. Маркучите минават между ДВГ и перката на радиатора. Не са 2 метра.
Идеята ми е дали да скъся дебелия маркуч и как ще промени работата на ДВГ? Или пък да го удължа като оставя тънките маркучи 15-20 см и сложа един стоп-клапан преди тройника. Дет ис да куешчън!
В туби или в шишета? 




- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Все тая... най-добре ще е да сложиш изпарителя максимално близо до всмукателните колектори. Тогава вече ще усетиш разлика в поведението и динамиката на мотора.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Този стоп клапан каква работа ще върши, по добре изпарителя възможно най-близо до всмук.колектор и тогава ще се разбере как е колицата на газ. Предполагам не смеете да натиснете рязко педала зада нама гръмове.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
По-близо от това няма накъде. Иначе трябва да преправям цялата система. Е, не ми се занимава. А с натискането проблемът е решен елементарно: пуснал съм повечко газ. Вярно, гори около 20 в София, но пък и върви.
А клапанът спира газта ниско налягане преди тройника. Така се намява до минимум онова гадно продължаване на работа на ДВГ след гасене. При мен сега го няма, но миналата година като ходих при прочутия "инжинер" в Сарафово се появи. И тогава си казах: стига! Все си мислех, че в БГ има и хора, които наистина разбират това, за което ти взимат пари. Но той нито ми направи разхода по-малък, нито колата ми вървеше по-добре. А аз за около месец гласене(днес малко, утре пак малко) я направих да върви, да гори прилично(11-12 на извънградско), да гасне веднага и най-важното - да не гърми.



А клапанът спира газта ниско налягане преди тройника. Така се намява до минимум онова гадно продължаване на работа на ДВГ след гасене. При мен сега го няма, но миналата година като ходих при прочутия "инжинер" в Сарафово се появи. И тогава си казах: стига! Все си мислех, че в БГ има и хора, които наистина разбират това, за което ти взимат пари. Но той нито ми направи разхода по-малък, нито колата ми вървеше по-добре. А аз за около месец гласене(днес малко, утре пак малко) я направих да върви, да гори прилично(11-12 на извънградско), да гасне веднага и най-важното - да не гърми.
Последна промяна TheBoss на 26 Юни 2008, 8:42, променена общо 1 път

- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- KON4ETO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 623
- Регистриран на: 4.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М5
- Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
- Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК
абе да ви кажа и ас патих сас гаста ама не на бемвето а на дедото на голфа, бутилката е 60 литра и отивам да я напалнят до горе
я имя я нема 200 км. да сам минал и тя огасна за гас, върти върти върти и неще и неще минах на бензин на парви заб запалих,представете си колко ваздух са ми сипали вав бутилката











- plamenar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: каде ли не
- Пол: Мъж
- Кара: черно бмв и още някои неща
- Мечтае да кара: .... карам си мечтите :)
- Детайли за колата: абе много детайли са :)
искам да благодаря на ники николов че беше така отзивчив да ми погледне колата,много му благодаря за това,човека разбира от доста неща колеги .
- plamenar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: каде ли не
- Пол: Мъж
- Кара: черно бмв и още някои неща
- Мечтае да кара: .... карам си мечтите :)
- Детайли за колата: абе много детайли са :)
Бях до Пловдив и заредих цялата бутилка до горе,значи за 300 км.ми даде разход средно 14/100,така май е по добре от колкото 65/100
,а посредата на пътя на отиване,се усети че двигателя се поуспокой и трагна доста по добре от преди,незнам какво й стана
,
,средна скорост 100-130км/ч.,а се усещаше че може да вдигне и повече,ноо движение по магистралата,дано да се е оправила колицата.



- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
14/100 за извън градско е много. Аз с пуснат климатик и 130-150 правя разход около 12,5. А със сигурност има накъде "да свия" болта. Сега дори и на 4та стига 8000 оборота(обаче ме е страх да я натискам за да не се срещнат бутала с клапани
). Явно трябва още малко да я удушиш. Но си виж и градския разход. Ако не надхвърляш 18 не се занимавай с глупости! 



- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 9.07.2004
Къде пълниш?
Къде пълниш? Да не се окаже, че само си платил 65л.? Освен това, всяка нормално работеща бутилка има клапан, който не позволява да се напълни повече от 85%, за да има мегдан за изпарения, ако си в Гърция на 40 градуса на сянка, примерно.
Сервиз в София, от който бях доволен, докато пълнех старата щайга с пропан-бутан (откакто новата ми дава 11л. бензин при 170-190км/ч. не мисля да я кепазя с АГУ):
Газ Комерс зад Дарик радио (в успоредна ул. на Дондуков и градинката на театър София.)
088/849 88 54
Сервиз в София, от който бях доволен, докато пълнех старата щайга с пропан-бутан (откакто новата ми дава 11л. бензин при 170-190км/ч. не мисля да я кепазя с АГУ):
Газ Комерс зад Дарик радио (в успоредна ул. на Дондуков и градинката на театър София.)
088/849 88 54
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани