Полезни Идеи и Нестандартни Решения Свързани с е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 11 Май 2008, 20:31

Идеята е, че много от частите не са нищо особено, но имат многократно, изкуствено завишена цена заради щампата БМВ на тях. Гумените тампони са от един и същи материал за всички коли, не са позлатени за да струват 3-4 пъти повече например. Но ето пак пиша офтопик, дано не ми се сърдите много.
BMW only!

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 11 Май 2008, 21:59

amd написа:Идеята е, че много от частите не са нищо особено, но имат многократно, изкуствено завишена цена заради щампата БМВ на тях. Гумените тампони са от един и същи материал за всички коли, не са позлатени за да струват 3-4 пъти повече например. Но ето пак пиша офтопик, дано не ми се сърдите много.

Не е ОФФ, а прилично обяснение за тези, дето не им се чете всичко по темата :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 11 Май 2008, 22:47

Така да си защитя тезата за акумулатора отзаде:
Като казвам че има пуснати кабели имам предвид че има пуснат дебел + от дясната страна под задната седалка зад пътника +-са е изолиран с една пластмасова кутийка която е закрепена с пластмасова щипка за купето , кутийката се отваря с чопче и в нея това което ще видите ще ви стане ясно какво(дебелия черен кабел от акумулатора) в кутийлата има две места за болтове на на медната планка за която е хванат +-са на тях може да се стагне продължение до 2-рия акумулатор. Масата вече за гайка за купето(тествал съм пали само от там като е вързана на 42АН) :mhihi: .
Колкото до динамото проблеми не среща никакви проблем са единствено водородните испарения които трябва да се искарат на вък като към испарителния отвор на акумулатора се нахлузи маркуче с подходящ размер и се отведе на вън от където може.Ако някой се съмнява че схемата работи да не я пробва аз само казвам какво съм тествал за да го имате в предвид понеже и от вас доста нещица понаучих и искам да дам и аз нещичко в замяна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 12 Май 2008, 10:20

Ако искате да вдигнете задницата - подложки за пружините от Лада - 2 х 4лв. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 12 Май 2008, 10:30

Wenzy написа:Ако искате да вдигнете задницата - подложки за пружините от Лада - 2 х 4лв. ;)


ако искате да сваляте предницата :mhihi: без да се режат пружините и без да се изгуби комфорта на возията пружините си остават същите ще ви кажа по късно :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 12 Май 2008, 14:53

Предложение за заглавие на новата тема: ВЗАИМО-ЗАМЕНЯЕМИ ЧАСТИ ЗА Е34

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 12 Май 2008, 15:27

NikiNikolov написа:Предложение за заглавие на новата тема: ВЗАИМО-ЗАМЕНЯЕМИ ЧАСТИ ЗА Е34



ее то не са само части
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 12 Май 2008, 15:52

Добре, може да са и ЕЛЕМЕНТИ, то затова е предложение. Давайте други идеи, да почваме новата тема.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Май 2008, 16:27

stambo_81dg написа:
Wenzy написа:Ако искате да вдигнете задницата - подложки за пружините от Лада - 2 х 4лв. ;)


ако искате да сваляте предницата :mhihi: без да се режат пружините и без да се изгуби комфорта на возията пружините си остават същите ще ви кажа по късно :mhihi: :mhihi: :mhihi:

И как ще стане тая работа :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 12 Май 2008, 18:52

dinozab написа:
stambo_81dg написа:
Wenzy написа:Ако искате да вдигнете задницата - подложки за пружините от Лада - 2 х 4лв. ;)


ако искате да сваляте предницата :mhihi: без да се режат пружините и без да се изгуби комфорта на возията пружините си остават същите ще ви кажа по късно :mhihi: :mhihi: :mhihi:

И как ще стане тая работа :mhihi: :mhihi: :mhihi:


:mhihi: :mhihi: :mhihi:
сваля се макферсона,пружината и амортисиора

на графиката където е показано със стрелката чашката на която лежи пружината е заварена :!:

Изображение
Изображение
с малък шлаиф и камък за шлаифане се изстъргва заварката,да се отдели чашката

след това,
се смъква до 4-5см няма да има никви проблеми понася ги спокоино толкова са и достатъчни.
заварява се качествено :!:
и пак се монтира всичко

колата придобива много по готин вид ,мене лично много ме дразни как отпреде от гумата до калника има една педя разстояние
НО карал съм със ниски и с рязани пружини-вече колата няма тази возия

това е единия компромисен вариант

да падне малко надолу без да се губи возия :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 12 Май 2008, 18:56

Бах аз със 15ски имам 2-3 пръста разстояние ве :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 12 Май 2008, 20:08

И така, последно заглавието на новата тема остава: ВЗАИМО-ЗАМЕНЯЕМИ ЧАСТИ И ЕЛЕМЕНТИ ЗА Е 34, имам малко време преди болнични и доста работа. Чакам други предложение и без спам моля, кое как става във важната нова тема, моля който не си е попълнил телефон за контакт или скайп да го направи, много работа се задава така че повече внимание за да си караме колите без проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 15 Май 2008, 11:21

лагерите в предните главини също ставаха от друг руски автомобил -но съм забравил от кой.Сигурно от Алеко.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 15 Май 2008, 17:21

klintan66 написа:лагерите в предните главини също ставаха от друг руски автомобил -но съм забравил от кой.Сигурно от Алеко.

Малиии тия немци мнооо крали идеи от руснаците бре :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 15 Май 2008, 17:29

dinozab написа:
klintan66 написа:лагерите в предните главини също ставаха от друг руски автомобил -но съм забравил от кой.Сигурно от Алеко.

Малиии тия немци мнооо крали идеи от руснаците бре :mhihi: :mhihi: :mhihi:


ти остаи за предните ама съм сменял преди заден дадох 70 лв и после гледам български на ВМЗ същия 10 лв :shock:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook