Полезни Идеи и Нестандартни Решения Свързани с е34
Модератор: Технически модератори
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Идеята е, че много от частите не са нищо особено, но имат многократно, изкуствено завишена цена заради щампата БМВ на тях. Гумените тампони са от един и същи материал за всички коли, не са позлатени за да струват 3-4 пъти повече например. Но ето пак пиша офтопик, дано не ми се сърдите много.
BMW only!
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
amd написа:Идеята е, че много от частите не са нищо особено, но имат многократно, изкуствено завишена цена заради щампата БМВ на тях. Гумените тампони са от един и същи материал за всички коли, не са позлатени за да струват 3-4 пъти повече например. Но ето пак пиша офтопик, дано не ми се сърдите много.
Не е ОФФ, а прилично обяснение за тези, дето не им се чете всичко по темата

Така да си защитя тезата за акумулатора отзаде:
Като казвам че има пуснати кабели имам предвид че има пуснат дебел + от дясната страна под задната седалка зад пътника +-са е изолиран с една пластмасова кутийка която е закрепена с пластмасова щипка за купето , кутийката се отваря с чопче и в нея това което ще видите ще ви стане ясно какво(дебелия черен кабел от акумулатора) в кутийлата има две места за болтове на на медната планка за която е хванат +-са на тях може да се стагне продължение до 2-рия акумулатор. Масата вече за гайка за купето(тествал съм пали само от там като е вързана на 42АН)
.
Колкото до динамото проблеми не среща никакви проблем са единствено водородните испарения които трябва да се искарат на вък като към испарителния отвор на акумулатора се нахлузи маркуче с подходящ размер и се отведе на вън от където може.Ако някой се съмнява че схемата работи да не я пробва аз само казвам какво съм тествал за да го имате в предвид понеже и от вас доста нещица понаучих и искам да дам и аз нещичко в замяна.
Като казвам че има пуснати кабели имам предвид че има пуснат дебел + от дясната страна под задната седалка зад пътника +-са е изолиран с една пластмасова кутийка която е закрепена с пластмасова щипка за купето , кутийката се отваря с чопче и в нея това което ще видите ще ви стане ясно какво(дебелия черен кабел от акумулатора) в кутийлата има две места за болтове на на медната планка за която е хванат +-са на тях може да се стагне продължение до 2-рия акумулатор. Масата вече за гайка за купето(тествал съм пали само от там като е вързана на 42АН)

Колкото до динамото проблеми не среща никакви проблем са единствено водородните испарения които трябва да се искарат на вък като към испарителния отвор на акумулатора се нахлузи маркуче с подходящ размер и се отведе на вън от където може.Ако някой се съмнява че схемата работи да не я пробва аз само казвам какво съм тествал за да го имате в предвид понеже и от вас доста нещица понаучих и искам да дам и аз нещичко в замяна.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Wenzy написа:Ако искате да вдигнете задницата - подложки за пружините от Лада - 2 х 4лв.
ако искате да сваляте предницата




- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
NikiNikolov написа:Предложение за заглавие на новата тема: ВЗАИМО-ЗАМЕНЯЕМИ ЧАСТИ ЗА Е34
ее то не са само части
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
stambo_81dg написа:Wenzy написа:Ако искате да вдигнете задницата - подложки за пружините от Лада - 2 х 4лв.
ако искате да сваляте предницатабез да се режат пружините и без да се изгуби комфорта на возията пружините си остават същите ще ви кажа по късно
![]()
![]()
И как ще стане тая работа



- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
dinozab написа:stambo_81dg написа:Wenzy написа:Ако искате да вдигнете задницата - подложки за пружините от Лада - 2 х 4лв.
ако искате да сваляте предницатабез да се режат пружините и без да се изгуби комфорта на возията пружините си остават същите ще ви кажа по късно
![]()
![]()
И как ще стане тая работа![]()
![]()



сваля се макферсона,пружината и амортисиора
на графиката където е показано със стрелката чашката на която лежи пружината е заварена



с малък шлаиф и камък за шлаифане се изстъргва заварката,да се отдели чашката
след това,
се смъква до 4-5см няма да има никви проблеми понася ги спокоино толкова са и достатъчни.
заварява се качествено

и пак се монтира всичко
колата придобива много по готин вид ,мене лично много ме дразни как отпреде от гумата до калника има една педя разстояние
НО карал съм със ниски и с рязани пружини-вече колата няма тази возия
това е единия компромисен вариант
да падне малко надолу без да се губи возия

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
И така, последно заглавието на новата тема остава: ВЗАИМО-ЗАМЕНЯЕМИ ЧАСТИ И ЕЛЕМЕНТИ ЗА Е 34, имам малко време преди болнични и доста работа. Чакам други предложение и без спам моля, кое как става във важната нова тема, моля който не си е попълнил телефон за контакт или скайп да го направи, много работа се задава така че повече внимание за да си караме колите без проблеми.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
лагерите в предните главини също ставаха от друг руски автомобил -но съм забравил от кой.Сигурно от Алеко.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
klintan66 написа:лагерите в предните главини също ставаха от друг руски автомобил -но съм забравил от кой.Сигурно от Алеко.
Малиии тия немци мнооо крали идеи от руснаците бре



- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
dinozab написа:klintan66 написа:лагерите в предните главини също ставаха от друг руски автомобил -но съм забравил от кой.Сигурно от Алеко.
Малиии тия немци мнооо крали идеи от руснаците бре![]()
![]()
ти остаи за предните ама съм сменял преди заден дадох 70 лв и после гледам български на ВМЗ същия 10 лв

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани