Виско към електрическо

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 05 Мар 2008, 17:49

Тука пак се започва масов спор, затова аз спирам. Прави сте, а аз не...
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 05 Мар 2008, 17:53

TazzMann написа:Тука пак се започва масов спор, затова аз спирам. Прави сте, а аз не...

Колега никакъв мосов спор не е възникнал просто всеки си казва мнението по темата аз твърдо ще сложа такава ел.перка ще споделя какво е станало и как е положението ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 05 Мар 2008, 17:54

ОК, тигри аз не се наемам първи да ъпгрейдвам.
Който първи подмени да снима и да показва и да каже колко пари и време и излязла цялата работа :D и след това се мятаме всички подред.
По - нагоре в постовите няколко колеги бяха споделили, че са сменили виското с ел. перка ...... признайте си кои сте :mhihi: и дайте фотоси

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 05 Мар 2008, 17:57

Здравейте отново, голям спор падна. В последните постове е истината - термостата регулира температурата, перката каквато и да е охлажда радиатора а не двигателя. Вече станахме доста желаещи за ел.перки.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 05 Мар 2008, 18:00

dinozab написа:
TazzMann написа:Тука пак се започва масов спор, затова аз спирам. Прави сте, а аз не...

Колега никакъв мосов спор не е възникнал просто всеки си казва мнението по темата аз твърдо ще сложа такава ел.перка ще споделя какво е станало и как е положението ;)


Дани, кога ще я правиш тази манипулация?
Ще те помоля и стъпка по стъпка да снимаш, ест. ако можеш :D


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 06 Мар 2008, 11:53

Wenzy написа:
dinozab написа:
TazzMann написа:Тука пак се започва масов спор, затова аз спирам. Прави сте, а аз не...

Колега никакъв мосов спор не е възникнал просто всеки си казва мнението по темата аз твърдо ще сложа такава ел.перка ще споделя какво е станало и как е положението ;)


Дани, кога ще я правиш тази манипулация?
Ще те помоля и стъпка по стъпка да снимаш, ест. ако можеш :D

Ми кога :roll: кога остане време мнооо моабети напоследък :drinking: :drinking: :drinking: ша фърля дроба скоро :mhihi: :mhihi: :mhihi: най-вероятно като спрат да ми треперят ръцете :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Мар 2008, 16:32

Няма смисъл да фърляш дроба - ето я комбинацията:
- пупи по 2-3 кутии цигари на ден и след няколко години ще станеш с 3 черни дроба .... тогава батка как ще пиеш, направо няма да има кой да ти насмогне :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Каква перка ще ползваш, аз мисля, че мога да изкормя някое Ауди 100
Едвам ме нави да хвърля виското - и ще и е по - леко на колата (ще падне разхода) и охлаждането ще е по фешън ;)
Или направо ще вземаш перка от някой по - мадерен дизелов матор :roll:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 06 Мар 2008, 16:39

Wenzy написа:Няма смисъл да фърляш дроба - ето я комбинацията:
- пупи по 2-3 кутии цигари на ден и след няколко години ще станеш с 3 черни дроба .... тогава батка как ще пиеш, направо няма да има кой да ти насмогне :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Каква перка ще ползваш, аз мисля, че мога да изкормя някое Ауди 100
Едвам ме нави да хвърля виското - и ще и е по - леко на колата (ще падне разхода) и охлаждането ще е по фешън ;)
Или направо ще вземаш перка от някой по - мадерен дизелов матор :roll:

Да ти кажа незам въобще къде и продават такива ел.перки с мотори.Само знам че диаметъра на перката трябва да е 42см.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 06 Мар 2008, 16:41

Може и нещо такова да се постави ;)

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 06 Мар 2008, 17:10

Просто си намирате кола донор, която да удовлетворява изискванията за диаметъра на перката и демонтирате, ако е двустепенна по-добре. Другия проблем който възниква е монтажа на термо-датчика къде да се монтира, лично мое мнение е на изходящата тръба на радиатора по принцип, но ако има място на ДВГ-то бива. Съвсем скоро ще монтирам тая екстра, ако някой иска да ме превари да свирка за хелп ако иска, и да не забрави после да черпи за идеята.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 06 Мар 2008, 17:36

NikiNikolov написа:Просто си намирате кола донор, която да удовлетворява изискванията за диаметъра на перката и демонтирате, ако е двустепенна по-добре. Другия проблем който възниква е монтажа на термо-датчика къде да се монтира, лично мое мнение е на изходящата тръба на радиатора по принцип, но ако има място на ДВГ-то бива. Съвсем скоро ще монтирам тая екстра, ако някой иска да ме превари да свирка за хелп ако иска, и да не забрави после да черпи за идеята.

Направо на главата има място където е мястото на датчика за щорите отпред на разиаторите ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 06 Мар 2008, 17:38

Тая вечер ще го видя къде е това място, че трябва да свалям стартера.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 25.12.2007
Местоположение: Sofia

питам да знам

Мнение от teddymtv » 06 Мар 2008, 18:07

Малко е извън темата ви , но може ли някой да ми каже за какво са стрелките на темпомата - има на ляво, на дясно, на горе , на долу, напред и назад???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 06 Мар 2008, 21:20

датчика не трябва да е на главата тъй като нейната температура тръгне ли да се покачва е малко късно да се включва тепърва перката че да почне да охлажда .. трябва да е на радиатора към средата му ,може и на изходящата тръба,като много внимателно трябва да се подбере на колко градуса да включва 1 и 2 степен да не се окаче че се включва твърде късно


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 07 Мар 2008, 9:38

Alexi написа:датчика не трябва да е на главата тъй като нейната температура тръгне ли да се покачва е малко късно да се включва тепърва перката че да почне да охлажда .. трябва да е на радиатора към средата му ,може и на изходящата тръба,като много внимателно трябва да се подбере на колко градуса да включва 1 и 2 степен да не се окаче че се включва твърде късно

Що да не е на главата като там си има фабрично място и то нали първо там ще се затопли водата отколкото в радиатора и кво прайм ако термостата блокира затворен перката никога няма да завърти ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook