Виско към електрическо
Модератор: Технически модератори
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
Тука пак се започва масов спор, затова аз спирам. Прави сте, а аз не...
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
TazzMann написа:Тука пак се започва масов спор, затова аз спирам. Прави сте, а аз не...
Колега никакъв мосов спор не е възникнал просто всеки си казва мнението по темата аз твърдо ще сложа такава ел.перка ще споделя какво е станало и как е положението

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
ОК, тигри аз не се наемам първи да ъпгрейдвам.
Който първи подмени да снима и да показва и да каже колко пари и време и излязла цялата работа
и след това се мятаме всички подред.
По - нагоре в постовите няколко колеги бяха споделили, че са сменили виското с ел. перка ...... признайте си кои сте
и дайте фотоси
Който първи подмени да снима и да показва и да каже колко пари и време и излязла цялата работа

По - нагоре в постовите няколко колеги бяха споделили, че са сменили виското с ел. перка ...... признайте си кои сте

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Здравейте отново, голям спор падна. В последните постове е истината - термостата регулира температурата, перката каквато и да е охлажда радиатора а не двигателя. Вече станахме доста желаещи за ел.перки.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
dinozab написа:TazzMann написа:Тука пак се започва масов спор, затова аз спирам. Прави сте, а аз не...
Колега никакъв мосов спор не е възникнал просто всеки си казва мнението по темата аз твърдо ще сложа такава ел.перка ще споделя какво е станало и как е положението
Дани, кога ще я правиш тази манипулация?
Ще те помоля и стъпка по стъпка да снимаш, ест. ако можеш

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Wenzy написа:dinozab написа:TazzMann написа:Тука пак се започва масов спор, затова аз спирам. Прави сте, а аз не...
Колега никакъв мосов спор не е възникнал просто всеки си казва мнението по темата аз твърдо ще сложа такава ел.перка ще споделя какво е станало и как е положението
Дани, кога ще я правиш тази манипулация?
Ще те помоля и стъпка по стъпка да снимаш, ест. ако можеш
Ми кога










- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Няма смисъл да фърляш дроба - ето я комбинацията:
- пупи по 2-3 кутии цигари на ден и след няколко години ще станеш с 3 черни дроба .... тогава батка как ще пиеш, направо няма да има кой да ти насмогне
Каква перка ще ползваш, аз мисля, че мога да изкормя някое Ауди 100
Едвам ме нави да хвърля виското - и ще и е по - леко на колата (ще падне разхода) и охлаждането ще е по фешън
Или направо ще вземаш перка от някой по - мадерен дизелов матор
- пупи по 2-3 кутии цигари на ден и след няколко години ще станеш с 3 черни дроба .... тогава батка как ще пиеш, направо няма да има кой да ти насмогне



Каква перка ще ползваш, аз мисля, че мога да изкормя някое Ауди 100
Едвам ме нави да хвърля виското - и ще и е по - леко на колата (ще падне разхода) и охлаждането ще е по фешън

Или направо ще вземаш перка от някой по - мадерен дизелов матор

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Wenzy написа:Няма смисъл да фърляш дроба - ето я комбинацията:
- пупи по 2-3 кутии цигари на ден и след няколко години ще станеш с 3 черни дроба .... тогава батка как ще пиеш, направо няма да има кой да ти насмогне![]()
![]()
![]()
Каква перка ще ползваш, аз мисля, че мога да изкормя някое Ауди 100
Едвам ме нави да хвърля виското - и ще и е по - леко на колата (ще падне разхода) и охлаждането ще е по фешън![]()
Или направо ще вземаш перка от някой по - мадерен дизелов матор
Да ти кажа незам въобще къде и продават такива ел.перки с мотори.Само знам че диаметъра на перката трябва да е 42см.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Просто си намирате кола донор, която да удовлетворява изискванията за диаметъра на перката и демонтирате, ако е двустепенна по-добре. Другия проблем който възниква е монтажа на термо-датчика къде да се монтира, лично мое мнение е на изходящата тръба на радиатора по принцип, но ако има място на ДВГ-то бива. Съвсем скоро ще монтирам тая екстра, ако някой иска да ме превари да свирка за хелп ако иска, и да не забрави после да черпи за идеята.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
NikiNikolov написа:Просто си намирате кола донор, която да удовлетворява изискванията за диаметъра на перката и демонтирате, ако е двустепенна по-добре. Другия проблем който възниква е монтажа на термо-датчика къде да се монтира, лично мое мнение е на изходящата тръба на радиатора по принцип, но ако има място на ДВГ-то бива. Съвсем скоро ще монтирам тая екстра, ако някой иска да ме превари да свирка за хелп ако иска, и да не забрави после да черпи за идеята.
Направо на главата има място където е мястото на датчика за щорите отпред на разиаторите

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
питам да знам
Малко е извън темата ви , но може ли някой да ми каже за какво са стрелките на темпомата - има на ляво, на дясно, на горе , на долу, напред и назад???
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
датчика не трябва да е на главата тъй като нейната температура тръгне ли да се покачва е малко късно да се включва тепърва перката че да почне да охлажда .. трябва да е на радиатора към средата му ,може и на изходящата тръба,като много внимателно трябва да се подбере на колко градуса да включва 1 и 2 степен да не се окаче че се включва твърде късно
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Alexi написа:датчика не трябва да е на главата тъй като нейната температура тръгне ли да се покачва е малко късно да се включва тепърва перката че да почне да охлажда .. трябва да е на радиатора към средата му ,може и на изходящата тръба,като много внимателно трябва да се подбере на колко градуса да включва 1 и 2 степен да не се окаче че се включва твърде късно
Що да не е на главата като там си има фабрично място и то нали първо там ще се затопли водата отколкото в радиатора и кво прайм ако термостата блокира затворен перката никога няма да завърти

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани