КРАЙ С МОЯТА ЕПОПЕЯ С 525тдс- ПРОДАВАМ Я ....МОЖЕ И БАРТЕР
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
не е все тая ... на М50 кажи речи няма какво да му се счупи ако не е на над 500к ,а ако замине нещо датчици/помпа се вместваш в 300 лв за ремонт ,не в 1300
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
тук има подкупен от ТДСчиите///peter написа:Айде айде и моята също беше зле пък е бензин...
Стегай си колата и няма да имаш ядоведали бензин или нафта все тая...







- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Ааа не е не е все тая///peter написа:Айде айде и моята също беше зле пък е бензин...
Стегай си колата и няма да имаш ядоведали бензин или нафта все тая...




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Хора истината е една дизел бензин парите по тия коле са много.Секи като купува кола гледа да е тънканъ
па не прай сметка кво ще земе за тези пари.Колата нищо не е виновна некъде на запъда са пукнали трътката от каране и са решили да я фърлят на моргата некой е платил за нея някакво колусална сума от порядъка на 300-400 евро
и я е докарал тука и колегата я е взел.Каде има една дума с пръдня боя нестава
На запад който си купи дизел го копува щот много кара и пътува на ден по 300км да оди и да се връща на работа и уикиндите да влачи целото семейство барабар с караваната отзаде по горите терилейски.После оди вервай че тая кола е на 150000км дрън дрън.За справка аз моя ТДС го зех преди 2г и два месеца.Не го карам много 50000км до тука или 25к на година.Първата рег на тая кола е била 01.94г та тя ся е на 14г още малко и бал ще и прая
или аз ако я бях карал от нова до ся трябваше да е на 350000км. пък оня дан тапрай 310000 на километраж
Ей ония на запад на дизел под 50к не въртат демек мойта сигорна е на 700 иляди ми ко да искам още от нея доде изкара изкара.Бензините викате по-здрави ма щот са на по-малко километри ония си праат сметката
Така че коту и да земеш приятеля се тая кошници са си сичките коли на пазара то затва умните ора са го рекли кола и жена не си избират квот ти се падне





















- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
Мишу написа:пълно е насекъде сърби турци албанци връщат като ненормални навсякъде вече в европа се отвориха
кое казваш

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Дино е много прав
С много малко изключения тук всичките коли са далеч над 400 К км
Това което влиза на ниски цени на пазара втора ръка и се продава на ниски клиентски е пълен леш
После се започват непприятностите ,защото това е БМВ а не Опел ,който да му купуваш каквото ти падне а и там така не става съвсем де
Хората обикновенно се спират на варианта "нова година" ама колкото може по-нова а това не е добър вариант.Защото за нова година кола за малко пари е изпилена отвсякъде
Хубавото си струва пари и това си е ...
Ето ,пак ще дам пример от Швейцарския автопазар ,повечето знаете ,че тази държава ми е абсолютна слабост , оттам купих на майка ми Е36-цата за абсолютно същите пари в същото състояние като на тзи Е34-ка.Ето я сега е тази кола
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... &row=38700 Швейцарски франка
с докарване и ако там се договоря примерно с продавачите/автокъщата да я пишем 2000 франка във фактурата и кауфертрага ,то тук в БГ ще платя 20 % и на митница ще оставя 400 франка демек 500 лв.Колата ще дойде на към 12500 лв.
Веднага ще има хора дето ще скочат ,че за толкова ще могат да си купят '97 Е39 520 ,но аз ще им кажа ,че ще си купят мушмули
Тази Е34-ка е нова и в нея има такъв ресурс ,че Италиянската Е39 ще се е разпаднала и ще е разпродадена на части ,когато старата ще почне да дава някакви дребни ядове
Има две възможности според мен - или има човек пари или няма.
В първия случай може да си позволи ето това без да му мигне окото -
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=3
а в другия ,тази Е34-ка която показах по-горе. Говорим в случаите в които се знае ,че се купува БМВ и има събрани пари за това предварително с оглед купуване на читав автомобил
другия е купуване на евтина кола оттук и процес на намразването й ...
Георги Пенчев




Хората обикновенно се спират на варианта "нова година" ама колкото може по-нова а това не е добър вариант.Защото за нова година кола за малко пари е изпилена отвсякъде

Ето ,пак ще дам пример от Швейцарския автопазар ,повечето знаете ,че тази държава ми е абсолютна слабост , оттам купих на майка ми Е36-цата за абсолютно същите пари в същото състояние като на тзи Е34-ка.Ето я сега е тази кола


Веднага ще има хора дето ще скочат ,че за толкова ще могат да си купят '97 Е39 520 ,но аз ще им кажа ,че ще си купят мушмули

Тази Е34-ка е нова и в нея има такъв ресурс ,че Италиянската Е39 ще се е разпаднала и ще е разпродадена на части ,когато старата ще почне да дава някакви дребни ядове

Има две възможности според мен - или има човек пари или няма.
В първия случай може да си позволи ето това без да му мигне окото -
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=3
а в другия ,тази Е34-ка която показах по-горе. Говорим в случаите в които се знае ,че се купува БМВ и има събрани пари за това предварително с оглед купуване на читав автомобил

другия е купуване на евтина кола оттук и процес на намразването й ...
Георги Пенчев
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
е аз пък си купих евтино БМВ за да му се направи един истински ремонт на мотора и тогава да кажа че ще изкара поне още 10 години
смятам че това е също никак не лощ вариант стига човек да може да си го позволи всичките ремонти
при мен просто колата е акцизна и знам че всичко ще ми излезе толкова колкото ми е само акциза а ще карам по перфектна кола отколкото внесената с платен акциз
поздрави
смятам че това е също никак не лощ вариант стига човек да може да си го позволи всичките ремонти
при мен просто колата е акцизна и знам че всичко ще ми излезе толкова колкото ми е само акциза а ще карам по перфектна кола отколкото внесената с платен акциз
поздрави

_65536_kb_sec_ написа:е аз пък си купих евтино БМВ за да му се направи един истински ремонт на мотора и тогава да кажа че ще изкара поне още 10 години
смятам че това е също никак не лощ вариант стига човек да може да си го позволи всичките ремонти
при мен просто колата е акцизна и знам че всичко ще ми излезе толкова колкото ми е само акциза а ще карам по перфектна кола отколкото внесената с платен акциз
поздрави
Ха ха ами да ако си майстор и с това се занимаваш или имаш надежден такъв - да това е най добрия вариант, ама ако почнат да те връткат по сервизи да ти стопят и последните нерви....
По съм съгласен с това, че по-голяма сума първоначално за кола с известен произход и състояние е най-добрия вариант за обикнивения купувач.
"Простотията е по-страшна от войната!" Конфуций
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
еми sachs от форума бре хора
са сигурно като го обадих всички от форума ще го полазят
не видях лоши мнения за него и то от доста хора
един приятел ходи миналата седмица при него и изказа доста добри впечатления за това как работи
така че не се колебая да му я поверя
са сигурно като го обадих всички от форума ще го полазят
не видях лоши мнения за него и то от доста хора
един приятел ходи миналата седмица при него и изказа доста добри впечатления за това как работи
така че не се колебая да му я поверя

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
dinozab написа:Хора истината е една дизел бензин парите по тия коле са много.Секи като купува кола гледа да е тънканъ![]()
![]()
па не прай сметка кво ще земе за тези пари.Колата нищо не е виновна некъде на запъда са пукнали трътката от каране и са решили да я фърлят на моргата некой е платил за нея някакво колусална сума от порядъка на 300-400 евро
![]()
![]()
и я е докарал тука и колегата я е взел.Каде има една дума с пръдня боя нестава
![]()
![]()
На запад който си купи дизел го копува щот много кара и пътува на ден по 300км да оди и да се връща на работа и уикиндите да влачи целото семейство барабар с караваната отзаде по горите терилейски.После оди вервай че тая кола е на 150000км дрън дрън.За справка аз моя ТДС го зех преди 2г и два месеца.Не го карам много 50000км до тука или 25к на година.Първата рег на тая кола е била 01.94г та тя ся е на 14г още малко и бал ще и прая
![]()
![]()
или аз ако я бях карал от нова до ся трябваше да е на 350000км. пък оня дан тапрай 310000 на километраж
![]()
![]()
Ей ония на запад на дизел под 50к не въртат демек мойта сигорна е на 700 иляди ми ко да искам още от нея доде изкара изкара.Бензините викате по-здрави ма щот са на по-малко километри ония си праат сметката
Така че коту и да земеш приятеля се тая кошници са си сичките коли на пазара то затва умните ора са го рекли кола и жена не си избират квот ти се падне
![]()
![]()
![]()
Абе, колега казваш бензиновите коли на по-малко км. Аз от 2001 година карам БМВ като първото беше една Е30-ка. Докарах си е от Германия и беше на 240 хиляди модел 90 година с ел.нагреватели на седалките , ел.стъкла и люк и М40 мотора. . После карах е36-320 бензин -пак от Германия е бях докарал на 300 000 км . После е34-ката като е взех пак беше на 300 и кусур км. Така,че и германците карат яко. Аз на година въртя около 40 000 км -имам много ходения до морето и обратно . В момента ми е на 402 000 км и ако ти кажа ,че по двигателя не съм пипал нищо освен смяна на масло и филтри ,обаче разни дребни нещица по електрониката и при мен се прецакват като таблото ми избледняват дигиталният километраж и трябва да сменям лентов кабел, сменях компресора на климатроника, че ми се прецака, пълнех системата с фреон , сменях предни накладки заедно с дисковете, сега и задните и те са ми за смяна . Съединителя и той скоро сигурно ще сдаде багажа ,че вече отделя горе ...Сега тук ми се обажда и вентилатора за парното -втулките трябва да се сменят..Освен това трябва да си купувам и нови летни гуми 4 броя, че тези вече ми са на ограничител и какво ? Да взема да се оплаквам ли ? Ама за мен по-важно е ,че двигателя е перфектен -когато тръгнеш от точка А до точка Б ,те закарва с усмивка ... Това е важното -двигателя-сърцето ,а другите незначителни нещица те се оправят в последствие , а и е са си консуматив .Не може да искаш да караш кола и да не се търкат гумите или пък рязко да смъкваш скоростта от 200 на 5 км и да не сменяш накладки -все едно сутрин като станеш и закусиш веднъж и повече да не ядеш... Това няма как да стане .Щом имаша кола - винаги имаш разход -тя е все едно ,че храниш още един член от семейството -дали е БМВ или някоя друга марка - пак имаш данъци, пак имаш застраховки и разходи за консумативи . А сега комкретно към колегата ,който иска да си продава колата ....
Колега, ако си събрал пари за по-нов модел хубаво продай го този ,но ако мислиш пак да си взимаш някоя 14 годишна бангия... Мислиш,че няма да имаш разходи ли ? На тази поне и знаеш всчките болки ,а новата? кой знае какви болежки пак ще има . От всичко написано дотук сам можеш да си направиш изводите . Казано е ,че няма нищо по-хубаво от новата кола пък била тя и трабанче ....
И все пак имай в предвид ,че и нова да е колата пак имаш разходи - още със самата покупка на колата започват разходите ..Тъй че вземи един лист и химикал и седни и започни да пишеш минуси и плюсове относно колата ти и в крайна сметка като теглиш чертата , си направи сметката тогава дали си струва да е продаваш или да си е сотавиш за себе си . Приятна вечер от мен !
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
_65536_kb_sec_ написа:еми sachs от форума бре хора
са сигурно като го обадих всички от форума ще го полазят
не видях лоши мнения за него и то от доста хора
един приятел ходи миналата седмица при него и изказа доста добри впечатления за това как работи
така че не се колебая да му я поверя
sachs е печалбарче и не съм в особен възторг от диагнозите му-"знам как се прави ,ама няма да кажа","това се прави ,ама трябва инструмент,който само аз имам" и все бисери от този род.Поне според мен по-добър диагностик от ivan. във форума няма.Е разбира се и легендите Дино и бате Жеко
Варианта да си вземеш BMW за 3000 лв. и после да го стягаш още една година е допустим според мен ,само ако можеш да го правиш сам и това ти е някакво хоби и ти доставя удоволствие.Иначе ще си намразиш колата-постянно ще ти гърми нещо,едно ще оправиш профилактично,на другият ден ще гръмне нещо друго.
Поне според мен правилният подход е
По съм съгласен с това, че по-голяма сума първоначално за кола с известен произход и състояние е най-добрия вариант за обикнивения купувач.
Не ,че не мога да си я правя и не ми харесва да го правя, но мойто го взех преди една година за 7300 и му навъртях безпроблемни 30-40К-сменил съм само съединителя на компресора на климатика и демпфера на кардана(за скапването му вината е изцяло моя-колко потегляници и завои с въртене на гуми съм правил само аз си знам).
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
колега депферната шайба вярно ,че дрънка но в края на краищата си е просто шайба. Смени я и почакай малко -- пролет, лято ....идват по добри дни . с колите вярно е късмет --ако нямаш с тази що си мислиш , че с друга ще имаш -- тая вече поне върви--- Някога ей така продадох М.техник за без пари- 5000 лв- щот ме запалиха че била стар модел --после --взех дизел -един - втори. но все е34-- така че май се минах . Две мои млади приятелчета по на 20 г си взеха е36 и е34 по цял ден питат и света им е черен, защото при покупката са гледали само емблемата---Но вече полека лека вкараха колите в час и ела сега да ги видиш -е така са
---- дай малко снимки да видим тоя дзвер....... [/u]




- GALAB_DAIWA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 19.11.2007
- Местоположение: ЗЛАТОГРАД
Късметлия......
Как сега да не мисля че ПРОСТО НЕ МИ Е ПИСАНО ТАЯ КОЛА ДА Е ЗА МЕН. Незнам пичове , ама това мойто на нищо не прилича .....а вече БЛАГОДАРЕНИЕ НА ВАС смятах да си я задържа. Днес сложихме прословутата ДЕМФЕРНА ШАЙБА , която един пич от форума ми продаде за скромните 150лв. и точно след ......САМО ...3 км. каране и тя си замина. Просто не мисля че ШИБАНИЯ ТДС е достатачно добър автомобил за да компенсира тотално разбитата ми нервна система. Твърдо реших ЩЕ Я ПРОДАВАМ , пък ако ще и на загуба , и не мисля че има сила която да ме накара да си купя някога дизел на БМВ. Въпреки скромния ми опит ще си позволя да посъветвам всички пичове искащи ТДС , НИКОГА...АМА НИКОГА ДА НЕ СИ КОПУВАТ ТАКАВА КОЛА ........ОСВЕН АКО НЯМАТ ИЗЛИШНИ ПОНЕ 20 000лв. ЗА ТАКАВА в противен случай ще се самозалъгват че имат кола и така наречените им ДРЕБНИ проблеми нямат да имат край ЗА СЪЖАЛЕНИЕ. Искам да БЛАГОДАРЯ на всички ви за НЕОЦЕНИМАТА ПОМОЩ И ПОДКРЕПА която ми дадохте....въпреки че дори не ме познавате , БЛАГОДАРЯ ВИ. Ако някой въпреки всичко иска ТДС да свирка ....МОЯ СЕ ПРОДАВА
НАСЛУКА
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани