e34 или е36
Модератор: Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Satanans4o написа:Абе пич къде сравняваш е 36 с тея дърти кочини е 34,е 36 е доста по красива кола,дизаина,за предницата да не говорим мяза на баба волга,е 36 има с 4 еър бега,и двузонален дигитален климатроник,а на тея бангии е само с врътките![]()
,и в съчитание че е 36 е по ново и доста по скъпо е ясно кое е по добро
Абе пич качи се, покараи ако не ти дават се повози и виж, че е34 грам не е колата която описваш.Иначе според мене има мноого голяма прилика с е30 ама сама по себеси колата е красива (нормално БМВ е).Ясно е хора има всякакви и всеки с различен вкус.Който каквото си търси.Има обаче и трети тип: такива като мене дето са на кантар и раждат теми от сорта на тая

Re: e34 или е36
Mpower84 написа:Здраво!В последно време се оглеждам за нова кола.Определено имам предпочитание към е36 и от самото начало си мислех само за такова.Да обаче преди два дена ми се обади един приятел да гледам едно е34 дето било много запазено.Аз обаче нали си търся е36 се съгласих да я видя само от уважение към него, че се е сетил за мене първо.Та отивам аз и какво да видя: 525 тдс, сив металик с белите мигачи, кожа, халогени, клима и всички ел. простотиики и т.н.94-та модел.Абе обра ми точките.На външен вид страшна само едни джанти по стабилни и е готова.На 160 000 км според моя човек реални.Качвам се вътре няма захабено, страшно приветлива кола.Личи си, че е поддържана.Пали от раз и работи едно меко, спокойно.Почти не си личи, че е дизел.Викам ае дай да направиме едно кръгче да я видя как вози, как върви.За огромно съжаление не съм се возил в е34 и нямам представа какво да очаквам.Излязохме на пробно кръгче обаче той я караше и не я настъпваше много та почти не разбрах колко върви.В края на краищата обаче яко ми хареса като цяло.И сега се чудя какво да правяе36-ци до сега колкото съм гледал са били сташни кочини и вече взех да се съмнявам, че изобщо ще намеря свясно.И изведнъж ми се явява това е34 дето ме хвърля в страшни размисли, а именно е36 (някое, някога) или е34 (конкретната кола).Какво ще ме посъветвате вие?Изтъкнете някои преимущества!Освен това с е36 съм запознат горе-долу в смисъл знам за какво да се оглеждам по колата, но е34 стабилно ми убягва.Общо взето ми трябва някой който да ме плесне по врата и да ми каже да зимам 5-тицата!
Е36 е много дървена от вътре, и дизаина и е дървен а и дървено и вози. Изборът е твои Е34 е по висок клас... аз съм за Е34
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Satanans4o написа:Абе пич къде сравняваш е 36 с тея дърти кочини е 34,е 36 е доста по красива кола,дизаина,за предницата да не говорим мяза на баба волга,е 36 има с 4 еър бега,и двузонален дигитален климатроник,а на тея бангии е само с врътките![]()
,и в съчитание че е 36 е по ново и доста по скъпо е ясно кое е по добро
Двузонален

///peter написа:Satanans4o написа:Абе пич къде сравняваш е 36 с тея дърти кочини е 34,е 36 е доста по красива кола,дизаина,за предницата да не говорим мяза на баба волга,е 36 има с 4 еър бега,и двузонален дигитален климатроник,а на тея бангии е само с врътките![]()
,и в съчитание че е 36 е по ново и доста по скъпо е ясно кое е по добро
Двузонален


значи е34 е истинското БМВ, по-висок клас ..... е36 е за кисели дупета.... е34 - за ценители ...
кефя се на мъже
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Не знаех, че всяка Е36-ца има двузонален климатроник и 4 airbag-а, явно на моята нещо са ги демонтирали
Ако всяка Е36-ца имаше тези екстри и беше нова (моята нещо само изглежда стара явно), щях само този модел да карам - но интересно поръчковите какви ли екстри имат
Колега, возил ли си се в Е34, карал ли си хубаво Е34 да видиш за какво става дума? Няма го това изхрърляне от пътя, няма го това друсане, няма ги евтините, раздрънкани пластмаси и теснотията като в Е36 (в Е34 си сядат четирима нормално човека). Ами стабилността с висока скорост, особено на мокър и заледен път - няма нищо общо!!! Всичко е полза на петицата. Единственото нещо в Е36 е, че е по-нов модел, но това не означава автоматически, че е по-добър! Е34 с изгнило виждал ли си (без удар) ? Щото Е36 има!



Колега, возил ли си се в Е34, карал ли си хубаво Е34 да видиш за какво става дума? Няма го това изхрърляне от пътя, няма го това друсане, няма ги евтините, раздрънкани пластмаси и теснотията като в Е36 (в Е34 си сядат четирима нормално човека). Ами стабилността с висока скорост, особено на мокър и заледен път - няма нищо общо!!! Всичко е полза на петицата. Единственото нещо в Е36 е, че е по-нов модел, но това не означава автоматически, че е по-добър! Е34 с изгнило виждал ли си (без удар) ? Щото Е36 има!
BMW only!
- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
kolega vsi4ko opira do tova za kakvo ti e kolata i estestveno vkus.E36 e po dinmi4no,po malko,po nekomfortno itn.Tova ne sa minusi,prosto takava e teoriqta na 3kata.Ako iska6 po golqma,po komfortna no ne do takava stepen sportna kola - E34 - az li4no sam imal i dvata avtomobila (dajev momenta sam s e36) i sam predovolen i ot dvata
- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
колега всичко опира до това за какво ти е колата и естествено вкус.E36 е по динмично,по малко,по некомфортно итн.Това не са минуси,просто такава е теорията на 3ката.Ако искаш по голяма,по комфортна но не до такава степен спортна кола - E34 - аз лично сам имал и двата автомобила (дажев момента сам с e36) и сам предоволен и от двата sorry за латиницата
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
amd написа:...
Да, има и тва е твоята бангия за 3К, дето само господ знае какво са и причинили. Вземи пък ти се повози на някоя по-запазена E36-ца, дето вътре не е с часовника само.
Возила твърдо возила незнам си как, ми окачването е такова, ама е 100 пъти по маневрена от E34 и 1 завой мога да го взема по-бързо и стабилно от E34. Пътя се усеща много по-добре и контрола и баланса са далеч напред. Колата е по-спортно ориентирана. Затова и седалките са такива, затова и окачването е твърдо, затова и пепелника е неудобен, затова и няма къде да си оставиш чашата. Това е кола за каране, не кола за возене. За вас тия работи може да са минуси, но за мене тва е плюс. Аз харесвам така да ми вози колата, да и слагам разни М-кови глупости, да изглежда яко и т.н. както и много други млади хора. За вас и 2 врати сигурно са минус, но както казах всеки си има предпочитания. Сигурно, ако съм на 30 примерно ще предпочитам 5ца, но все още не съм. Затова и незнам кво е толко трудно да се прецени.
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
zBoost написа:...
Майка ми е на почти 40,пък пак се оглежда в Е36,че и комбинация

Всичко е въпрос на вкус,но amd недей да слагаш всички Е36 под общ знаменател,гледайки твоята бангия

Мога да ти покажа поне 5 коли от форума,които ще ти съберат очите...това че карате Е36 за 3К лв,не означава че всичко е боклук...имам познат,който продаде Е34 М50 без анус за 2 бона...ми и тя беше без ръжда ама беше от коптор нагоре

Двата автомобила няма начин да се сравняват,най-малкото защото са различен клас

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
mla86 написа:айде да си пуснем тема E32 или Е34 или Е38гледай отзивите и сам си направи равносметка
Отговор Mpower84 така и според мен не получи изчерпателен, пича си пита кое е по хубаво и освен дразгите м/у феновете на е34 и е36 нищо друго поне аз не прочетох.
пращате му тва и точка E34 ---->
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=31922
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=1451
E36 ---->
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20166
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=44553
Чети ся блъскай си главата, аз лично няма модел дето не харесвам, всяка кола е ориентирана към различен тип хора, което ти лежи на сърцето това си вземи.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Ей ама вие двамцата с това понятие "бангия" срам нямате - ми елате да ви повозя да видите, че ръждите отвън и липсващите тук-таме пластмаси нищо не означават! Вози си ми колата като нормална Е36-ца и се държи като такава. Вашите всемогъщи БМВ-та равни нямат - сигурен съм, че имате екстри, вървят, возят, спират и ви изглеждат по-добре колите, ама я кажете колко пари сте налели! Щото и тва е малко безсмислено - да дам ебати цифрата за Е36
Ми ако ще давам 8-9 хиляди отиваме към Е39 направо. 3к, ама нали се возя!
Добра Е34-ка може да се намери за по-малко пари от добра Е36-ца, а ще е трърде вероятно с по-добър мотор, с повече екстри. Щото говорете си вие, ама за 3000-4000 лева се намира Е34-ка, която може да се държи стабилно на пътя с 200км/ч, а също да се возиш комфортно и да се кефиш на шестака, а иначе ще вземеш някое М40, като моето сегашното и въпреки спортната си насоченост (мен също ми харесва, обичам да усещам пътя, да се движи с лекота колата и т.н.) не е толкова стабилна. Я вижте статистиката - всеки ден някое младо момче се претрепва с Е36, щото настъпва газта и като я изтърве от контрол край. Самия факт, че масово продаваните Е36-ци са с удар!
Возил съм се с различни Е36-ци (запазени) и пак си подхвърлят на пътя, повече от други модели, тая кола не може да стъпи като петица никога! А пък петицата като седмица:) Не е необходимо да ставам възрастен за да си карам по-висок клас кола. По-добрия вариант е за изгъзици да си взема второ БМВ (Е30-ка за 700-800 лева и да си се гавря с нея, спортни окачвания, мотори, разпънки, щуротии).
Ръждата по тройките факт, а ти каза, че имало коптори за 2000 лева - коптори, ама без ръжда! Най-мразя ръждата от всичко останало
Всъщност бях забравил най-големия минус на Е34 - слаба маневреност, много дразни, но съм готов да се жертвам и да свиквам.

Добра Е34-ка може да се намери за по-малко пари от добра Е36-ца, а ще е трърде вероятно с по-добър мотор, с повече екстри. Щото говорете си вие, ама за 3000-4000 лева се намира Е34-ка, която може да се държи стабилно на пътя с 200км/ч, а също да се возиш комфортно и да се кефиш на шестака, а иначе ще вземеш някое М40, като моето сегашното и въпреки спортната си насоченост (мен също ми харесва, обичам да усещам пътя, да се движи с лекота колата и т.н.) не е толкова стабилна. Я вижте статистиката - всеки ден някое младо момче се претрепва с Е36, щото настъпва газта и като я изтърве от контрол край. Самия факт, че масово продаваните Е36-ци са с удар!
Возил съм се с различни Е36-ци (запазени) и пак си подхвърлят на пътя, повече от други модели, тая кола не може да стъпи като петица никога! А пък петицата като седмица:) Не е необходимо да ставам възрастен за да си карам по-висок клас кола. По-добрия вариант е за изгъзици да си взема второ БМВ (Е30-ка за 700-800 лева и да си се гавря с нея, спортни окачвания, мотори, разпънки, щуротии).
Ръждата по тройките факт, а ти каза, че имало коптори за 2000 лева - коптори, ама без ръжда! Най-мразя ръждата от всичко останало

Всъщност бях забравил най-големия минус на Е34 - слаба маневреност, много дразни, но съм готов да се жертвам и да свиквам.
BMW only!
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
amd написа: Вашите всемогъщи БМВ-та равни нямат - сигурен съм, че имате екстри, вървят, возят, спират и ви изглеждат по-добре колите, ама я кажете колко пари сте налели! Щото и тва е малко безсмислено - да дам ебати цифрата за Е36Ми ако ще давам 8-9 хиляди отиваме към Е39 направо. 3к, ама нали се возя!



amd написа:ще вземеш някое М40, като моето сегашното и въпреки спортната си насоченост (мен също ми харесва, обичам да усещам пътя, да се движи с лекота колата и т.н.) не е толкова стабилна.
Ей тфа ///М40 бе...кое му е спортното?филтъра ли?


amd написа: По-добрия вариант е за изгъзици да си взема второ БМВ (Е30-ка за 700-800 лева и да си се гавря с нея, спортни окачвания, мотори, разпънки, щуротии).
Надявай се за 700-800лв да си вземеш Е30 без ръжда...тия коли почнаха да изчезват(читавите) и само гробници има по пазара

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Марто, въобще си нямаш на идея какви коли изпадат
В София може да имате много неща, но такива оферти има по Видин, че тук не съм виждал такива. Точно за 700 лева имахме една Е30-ка, която беше абслютно здрава, без гнило по задния мост и бомбетата (отпред и отзад) ! Току-що боядисана много добре в червена боя, в движение
Перфектна за проект! (и има още, аз съм сигурен, че ще си намеря, дори се сещам за едно 325Е). Това, че в София им искат по 100 милиона лева си е техен проблем, да си им искат!
Говорех за спортната насоченост на модела Е36 като цяло, както спомена колегата zBoost, а не специално за М40. И въпреки това трябва да знаеш, че М40 е сравнително динамичен мотор, но не ми се говори на тая тема, да приемем, че е боклук - окачването поне и при мен е твърдо и усещам стотинка на пътя (примерно).


Говорех за спортната насоченост на модела Е36 като цяло, както спомена колегата zBoost, а не специално за М40. И въпреки това трябва да знаеш, че М40 е сравнително динамичен мотор, но не ми се говори на тая тема, да приемем, че е боклук - окачването поне и при мен е твърдо и усещам стотинка на пътя (примерно).
BMW only!
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Купувай си ги тия е30 за по 700,пък после ще си редовен с темите в съответния раздел
п.п. и точно ти за М40 не ми говори,имам такъв матор от 2 години...
единствения плюс на тази кола е,че е повече от мъртвородена и няма сила да тръгне с вратите,та успешно се качвам в планината успоредно с разни жипки

п.п. и точно ти за М40 не ми говори,имам такъв матор от 2 години...


единствения плюс на тази кола е,че е повече от мъртвородена и няма сила да тръгне с вратите,та успешно се качвам в планината успоредно с разни жипки

55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани