Относно неработещи крушки в таблото (решен проблема)
Модератор: Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
най-хубавата бира е тука
пък и скарата не е лоша
ето виж:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... &start=240


ето виж:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... &start=240
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ми леко назад да се върна....много хубаво бешеthe_gate написа:най-хубавата бира е тука![]()
пък и скарата не е лоша
ето виж:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... &start=240


- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
bmwfena написа:ми леко назад да се върна....много хубаво бешеthe_gate написа:най-хубавата бира е тука![]()
пък и скарата не е лоша
ето виж:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... &start=240
Аве Зак ли се е ухилил така там на снимката ???




- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
bmwfena написа:Сашо ще казва ние с Петю ще ремонтираме и ще снимаме и ще пращаме на брат Венци
Какво ще ми пращате бира и греенка или сними на пОрното
на лош Петьо

Мамини сладки,каква наденичка - "я ела ела ня бати саламчето,батко нищо няма да ти направи".
Биска, защо не сте снимали бирата, тая наденичка на сухо ли я ядохте

- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
Така и така се говори за светлини на таблото - да питам и аз: В момента таблото на Е34-ката ми е в хола, разглобено, за смяна на крушките.
Има един щекер с надпис: "Codierstecker", закрит с капаче. При свалянето на таблото забелязах свободен един куплунг - така си стоеше невключен никъде меджду синия и жълтия за таблото.
Та , някой знае ли за какво е щекера и кабела с куплунга?
Има един щекер с надпис: "Codierstecker", закрит с капаче. При свалянето на таблото забелязах свободен един куплунг - така си стоеше невключен никъде меджду синия и жълтия за таблото.
Та , някой знае ли за какво е щекера и кабела с куплунга?
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Погледни пост N 1 там е решението
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Четох по темата, ама така и не разбрах кое точно трябва да сваля, за да сменя крушките на температурата.
Пиша тук, за да не пускам нова тема:
С Климатроник съм и не ми светят крушките за температурата отдясно и степента на вентилатора. Как да ги сменя с най-малко разглобяване?
Централната конзола я махах цялата, но с доста теглене климатроника с орнаментите около него излезе само 5-6см. Отдясно при жабката има един черен капак с надписи относно филтъра за купето, но дори и него не мога да сваля - движи се лесно но, не излиза.
Ще взема да строша нещо в опит да оправя друго...
Пиша тук, за да не пускам нова тема:
С Климатроник съм и не ми светят крушките за температурата отдясно и степента на вентилатора. Как да ги сменя с най-малко разглобяване?
Централната конзола я махах цялата, но с доста теглене климатроника с орнаментите около него излезе само 5-6см. Отдясно при жабката има един черен капак с надписи относно филтъра за купето, но дори и него не мога да сваля - движи се лесно но, не излиза.
Ще взема да строша нещо в опит да оправя друго...
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
dokie написа:Четох по темата, ама така и не разбрах кое точно трябва да сваля, за да сменя крушките на температурата.
Пиша тук, за да не пускам нова тема:
С Климатроник съм и не ми светят крушките за температурата отдясно и степента на вентилатора. Как да ги сменя с най-малко разглобяване?
Централната конзола я махах цялата, но с доста теглене климатроника с орнаментите около него излезе само 5-6см. Отдясно при жабката има един черен капак с надписи относно филтъра за купето, но дори и него не мога да сваля - движи се лесно но, не излиза.
Ще взема да строша нещо в опит да оправя друго...
Колега, има доста изписано по тази тема особено за смяна на крушките по таблото и на хоризонталните врътки за климатроника и вентилатора . Доколкото разбирам ти си с врътките, върху който са градуирани числата за температурата или казано по-просто имаш три врътки като на двете са градуирани ,а третата в средата е за вентилатора... Ваденето е много лесно . Първо поглеждаш към копчето което се намира най-отляво на целият блок -т.е. това което ти е за нагревателя за задното стъкло .Взимаш една тънка отверка и натискаш отляво на него целият блок за управление към теб . Излиза без усилие . След това отзад има едни кабели ,които се разкачат и целиято блок за управление се изважда. Представлява правоъгълна кутия като отпред ти са врътките заедно с врътката за вентилатора , а отзад е затворена с капак,който е хванат с едни малки болтчета,развиваш ги и след това махаш задният капак . После за да имаш достъп до платката на която са запоени диодите под всяка врътка трябва да свалиш трите врътки .Всяка врътка се сваля по следният начин: през цялата врътка минава един щифт, който има улей и държи врътките неподвижно към платката .В горният край на щифта ще видиш едно малко зъбче което като го натиснеш с една тънка отверка и ще можеш да свалиш самата врътка . Сваляш ги и трите врътки и след това имаш няколко болтчета,който трябва да развиеш за да освободиш платката на която са захванати всички елементи и да е извадиш от кутията. Ще видиш къде под всяка врътка са изгорелите диоди и ги смени като внимавай ,че там трябва да се запоява с тънък поялник , че мястото е много малко и крачетата на новите диоди трябва да минат през мястото в дупчиците ,на което са били старите .Възможно е при разпояването да не можеш да изкараш старите или пък да скъсаш някоя писта. Другият вариант е ако не можеш да прекараш крачеата на новите диоди през тези тясни дупчици където са били старите ,направо запои към крачетата на старите крачетата на новите диоди като гледай да не стърчат новите диоди много нагоре а да бъдат на същата височина както са и старите . Сглобяавнаето е по обратен ред като внимаваш като слагаш врътките и като прекарваш през тях щифтовете улейчето на всеки щифт да съвпадне с едни белези има там за да може зъбчето което е горе на всеки от тези щифтове да щракне и да застопори хубаво самата врътка за да не играе...Малко пиплива работа е , но ще се справиш сам и не ти препоръчвам да ходиш в сервиз, защото там ще ти вземат за цялата тази работа минимум 40 лв. Ако го направиш сам ще ти струва около 1 лв -колкото е цената на диодите .... УСПЕХ!
Ако имаш проблем и не си разбрал нещо питай ...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани