Питане за бензинова помпа
Модератор: Технически модератори
69 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
колега пробвай номера с крушката и буркана.... и после пиши какво е станало
става ли въпрос за бензин - във всяка една книга ще пише че има възможност от експлозия

става ли въпрос за бензин - във всяка една книга ще пише че има възможност от експлозия


BMW5820iA написа:...колега помпата и да не се херметизира не е проблем защото покрай четките и е пълно с бензин по време на работа, просто той минава покрай тях и тогава излизаизвън корпуса.номера е да я затвориш така че да не влизат боклуци.
а бе потопяема е много точна дума , не само в кавички, просто ротора и се върти в бензин.
няма как да се запали защото:
1. бензина като течност не гори - горят неговите пари
2. няма достатъчно въздух там за да възникне горене
ПП: явно бензина не е проводник ...
Колега от всичко казано до тук вярно е ".... няма достатъчно въздух там за да възникне горене ..."
1. Бензина гори (сравнително плавен процес) докато бензиновите пари се смесват около 40 пъти по-добре със въздуха (смесване на течност с газ в единия случай и смесване на газ с газ във втория случай) и направо гърмят (взривоподобен процес)
2. Ако бензина не гореше, кое го кара да изгаря в бензино-въздушна смес, подаден в цилиндъра, за да върти двигателя




3. Кое гарантира, че при определено ниско ниво на бензина в резервоара и нехерметизирана помпа около четките и колектора няма да се постъпят в един и същи момент бензин (бензинови пари) и въздух

ПП. Няма течност която да е диелектрик (изолатор)
Пак подчертавам: ако производителите на бензинови помпи нямат интерес да предлагат инструкции за ремонт и ремонтни комплекти за бензиновите помпи има хиляди други фирми, които биха запълнили веднага и с печалба тази липса на пазара.
Просто не се пробвайте

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
3. Кое гарантира, че при определено ниско ниво на бензина в резервоара и нехерметизирана помпа около четките и колектора няма да се постъпят в един и същи момент бензин (бензинови пари) и въздух В случая "боклуците" са ти най-малкия проблем.
Точно това и аз попитах-когато нивото в резервоара е ниско и помпата не е потопена а е в бензиновите пари какво ще се случи.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
tsb_bg написа:zvetiko написа:... Точно това и аз попитах-когато нивото в резервоара е ниско и помпата не е потопена а е в бензиновите пари какво ще се случи.
Цитат от американски вестник:
"Джон Смит проверил със запалена свещ има ли бензин в резервоара на колато му."
Имало .....



- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Абе, не се излагайте, ако гърмеше хората нямаше да слагат потопяеми помпи а щяха да са външни
А и както каза колегата в резервоара, под известно налягане бензина не се изпарява и не гърми

А и както каза колегата в резервоара, под известно налягане бензина не се изпарява и не гърми

///peter написа:... в резервоара, под известно налягане бензина не се изпарява и не гърми
1. Кое създава това налягане, ако не бензиновите пари (или има инертен газ в резервоара)

2. За да се създаде налягане резервоара трябва да е затворен херметически, в противен случай вътрешното налягане се изравнява с атмосферното.
Ако това е така, какво става когато падне нивото на бензина и се увеличи свободното пространство (как се променя налягането там)

Ако резервоара е херметизиран, как помпата успява да качва бензин, след като докато "източва" съответното количество се създава вакуум, който тя трябва да преодолее

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:Абе, не се излагайте, ако гърмеше хората нямаше да слагат потопяеми помпи а щяха да са външни![]()
А и както каза колегата в резервоара, под известно налягане бензина не се изпарява и не гърми
И за да сме напълно спокойни колите нямаше да са на бензин, а с въглища,че те изобщо не гърмят.

Направили са колите ни с потопяема помпа,но помпата трябва да отговаря на определени технически изисквания.И вие твърдите ,че парите гърмят и не знам защо не искате да отговорите на въпроса ,какво ще стане когато в резервоара е останало малко бензин,помпата е в бензинови пари и уплътнението на четките е изпуснало.

Айде да дам за пример прословутата газова уредба-в двигателният отсек не гърми само когато автомобила отговаря на определени технически изисквания.Газовата бутилка в багажника не гърми, само когато уплътненията и са в ред-ако не са една цигара и....Но понеже рядко спазвате тези технически изисквания често гърмите отпред,сега с китайските бензинови помпи ще почнете и от зад.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Пропускате, че в резервоара няма достатъчно кислород за изгаряне
Да не говорим, че бензина минава ПОСТОЯННО през четките, така искра няма как да възникне...
Така че, по-добре не пишете небивалици


Да не говорим, че бензина минава ПОСТОЯННО през четките, така искра няма как да възникне...
Така че, по-добре не пишете небивалици

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:Пропускате, че в резервоара няма достатъчно кислород за изгаряне
, така искра няма как да възникне...Да не говорим, че бензина минава ПОСТОЯННО през четките
Така че, по-добре не пишете небивалици
Нали си 100% сигурен,хайде да пробваме-идваш с колата,слагам в резервоара една крушка със счупен балон и и подавам 12V.

Небивалица е ,че в резервоара нямало достатъчно кислород за изгаряне-той да не е херметически затворен.

Или пробваме друго-махаме уплътнението на помпата(симулираме китайско,което е изпуснало)и почваш да караш така.
Да не говорим, че бензина минава ПОСТОЯННО през четките
Точно за това става въпрос-при лошо уплътнение,този постоянен поток може да се наруши,бензина да почне да тече и да се засмуква въздух(хайде да сме точни бензино-въздушна газова смес.Резултата е ясен.
Честно казано не виждам защо спориме-все едно да си сложиш китайски носачи или кормилни щанги от измислен материал и после да се чудиш защо си се пребил.Просто в BMW всичко е перфектно изчислено от какво и как трябва да бъде направено,за да се радваме на колите си.Поне аз не бих сложил китайска помпа в резервоара и китайска кормилна щанга.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Абе ти адаш виждал ли си помпата всъщност, как седи в резервоара?
Със отделно тяло и смучеща ВИНАГИ само гориво от дъното, и би ли ми отговорил когато четките стигнат до такава степен, че не правят хубав контакт дали не излизат искри?
А дали в течност изобщо излизат искри?
Отново ти казвам, не се излагайте ако беше така 20годишните ни коли с нови уплътнения, щяха да гърмят като в Ирак
Със отделно тяло и смучеща ВИНАГИ само гориво от дъното, и би ли ми отговорил когато четките стигнат до такава степен, че не правят хубав контакт дали не излизат искри?


Отново ти казвам, не се излагайте ако беше така 20годишните ни коли с нови уплътнения, щяха да гърмят като в Ирак

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
///peter написа:Пропускате, че в резервоара няма достатъчно кислород за изгаряне![]()
Да не говорим, че бензина минава ПОСТОЯННО през четките, така искра няма как да възникне...
Така че, по-добре не пишете небивалици
Е нали резервора си има отдушници, за да не се прави вакуум - един вид
има изпарения


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
///peter написа:както и да е, спира мда споря - прави сте всеки момент колата може да се взриви![]()
Не бе човек не ме разбирай погрешно.
Няма нищо лошо в споренето ама да не направим някоя глупост ..

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:Абе ти адаш виждал ли си помпата всъщност, как седи в резервоара?
Със отделно тяло и смучеща ВИНАГИ само гориво от дъното, и би ли ми отговорил когато четките стигнат до такава степен, че не правят хубав контакт дали не излизат искри?А дали в течност изобщо излизат искри?
![]()
Отново ти казвам, не се излагайте ако беше така 20годишните ни коли с нови уплътнения, щяха да гърмят като в Ирак
Адаш,виждал съм 5-6 пъти как седи -и на дизел и на бензин,а на бензин съм разглобявал да видя какво има вътре за обща култура.


Изобщо разбрахме се .Вие сте по-голями специалисти от тези от Бош-те казват ,че гърми,вие не.Може да им предложите да махнат уплътнението,защото е ненужно,по този начин да си спестят милиони от производството и монтажа на тази ненужна част от помпата и понеже сте гениални да ви вземат веднага на работа при тях.


69 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани