Питане за бензинова помпа

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 28 Ное 2007, 22:12

колега пробвай номера с крушката и буркана.... и после пиши какво е станало ;)

става ли въпрос за бензин - във всяка една книга ще пише че има възможност от експлозия :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 28 Ное 2007, 22:33

BMW5820iA написа:...колега помпата и да не се херметизира не е проблем защото покрай четките и е пълно с бензин по време на работа, просто той минава покрай тях и тогава излизаизвън корпуса.номера е да я затвориш така че да не влизат боклуци.

а бе потопяема е много точна дума , не само в кавички, просто ротора и се върти в бензин.
няма как да се запали защото:
1. бензина като течност не гори - горят неговите пари
2. няма достатъчно въздух там за да възникне горене

ПП: явно бензина не е проводник ...


Колега от всичко казано до тук вярно е ".... няма достатъчно въздух там за да възникне горене ..."

1. Бензина гори (сравнително плавен процес) докато бензиновите пари се смесват около 40 пъти по-добре със въздуха (смесване на течност с газ в единия случай и смесване на газ с газ във втория случай) и направо гърмят (взривоподобен процес)

2. Ако бензина не гореше, кое го кара да изгаря в бензино-въздушна смес, подаден в цилиндъра, за да върти двигателя :?: или може би той се изпарява преди запалването .... :?: :?: :?:

3. Кое гарантира, че при определено ниско ниво на бензина в резервоара и нехерметизирана помпа около четките и колектора няма да се постъпят в един и същи момент бензин (бензинови пари) и въздух :?: В случая "боклуците" са ти най-малкия проблем.

ПП. Няма течност която да е диелектрик (изолатор)

Пак подчертавам: ако производителите на бензинови помпи нямат интерес да предлагат инструкции за ремонт и ремонтни комплекти за бензиновите помпи има хиляди други фирми, които биха запълнили веднага и с печалба тази липса на пазара.
Просто не се пробвайте :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Ное 2007, 23:56

3. Кое гарантира, че при определено ниско ниво на бензина в резервоара и нехерметизирана помпа около четките и колектора няма да се постъпят в един и същи момент бензин (бензинови пари) и въздух В случая "боклуците" са ти най-малкия проблем.


Точно това и аз попитах-когато нивото в резервоара е ниско и помпата не е потопена а е в бензиновите пари какво ще се случи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 29 Ное 2007, 0:10

zvetiko написа:... Точно това и аз попитах-когато нивото в резервоара е ниско и помпата не е потопена а е в бензиновите пари какво ще се случи.


Цитат от американски вестник:

"Джон Смит проверил със запалена свещ има ли бензин в резервоара на колато му."

Имало ..... :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2007, 0:19

tsb_bg написа:
zvetiko написа:... Точно това и аз попитах-когато нивото в резервоара е ниско и помпата не е потопена а е в бензиновите пари какво ще се случи.


Цитат от американски вестник:

"Джон Смит проверил със запалена свещ има ли бензин в резервоара на колато му."

Имало ..... :idea:
:mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Ное 2007, 8:35

Абе, не се излагайте, ако гърмеше хората нямаше да слагат потопяеми помпи а щяха да са външни ;)
А и както каза колегата в резервоара, под известно налягане бензина не се изпарява и не гърми ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 29 Ное 2007, 9:03

///peter написа:... в резервоара, под известно налягане бензина не се изпарява и не гърми ;)


1. Кое създава това налягане, ако не бензиновите пари (или има инертен газ в резервоара) :?:

2. За да се създаде налягане резервоара трябва да е затворен херметически, в противен случай вътрешното налягане се изравнява с атмосферното.
Ако това е така, какво става когато падне нивото на бензина и се увеличи свободното пространство (как се променя налягането там) :?:
Ако резервоара е херметизиран, как помпата успява да качва бензин, след като докато "източва" съответното количество се създава вакуум, който тя трябва да преодолее :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2007, 9:16

///peter написа:Абе, не се излагайте, ако гърмеше хората нямаше да слагат потопяеми помпи а щяха да са външни ;)
А и както каза колегата в резервоара, под известно налягане бензина не се изпарява и не гърми ;)


И за да сме напълно спокойни колите нямаше да са на бензин, а с въглища,че те изобщо не гърмят. :mhihi:
Направили са колите ни с потопяема помпа,но помпата трябва да отговаря на определени технически изисквания.И вие твърдите ,че парите гърмят и не знам защо не искате да отговорите на въпроса ,какво ще стане когато в резервоара е останало малко бензин,помпата е в бензинови пари и уплътнението на четките е изпуснало.:?:


Айде да дам за пример прословутата газова уредба-в двигателният отсек не гърми само когато автомобила отговаря на определени технически изисквания.Газовата бутилка в багажника не гърми, само когато уплътненията и са в ред-ако не са една цигара и....Но понеже рядко спазвате тези технически изисквания често гърмите отпред,сега с китайските бензинови помпи ще почнете и от зад. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Ное 2007, 9:52

Пропускате, че в резервоара няма достатъчно кислород за изгаряне :mhihi:
Да не говорим, че бензина минава ПОСТОЯННО през четките, така искра няма как да възникне...
Така че, по-добре не пишете небивалици
;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2007, 10:48

///peter написа:Пропускате, че в резервоара няма достатъчно кислород за изгаряне :mhihi:
Да не говорим, че бензина минава ПОСТОЯННО през четките
, така искра няма как да възникне...
Така че, по-добре не пишете небивалици
;)


Нали си 100% сигурен,хайде да пробваме-идваш с колата,слагам в резервоара една крушка със счупен балон и и подавам 12V. ;)

Небивалица е ,че в резервоара нямало достатъчно кислород за изгаряне-той да не е херметически затворен. ;) Може и това да пробваме-слагаме крушката над нивото на бензина ,затваряме капачката и подаваме 12V.

Или пробваме друго-махаме уплътнението на помпата(симулираме китайско,което е изпуснало)и почваш да караш така.

Да не говорим, че бензина минава ПОСТОЯННО през четките


Точно за това става въпрос-при лошо уплътнение,този постоянен поток може да се наруши,бензина да почне да тече и да се засмуква въздух(хайде да сме точни бензино-въздушна газова смес.Резултата е ясен.

Честно казано не виждам защо спориме-все едно да си сложиш китайски носачи или кормилни щанги от измислен материал и после да се чудиш защо си се пребил.Просто в BMW всичко е перфектно изчислено от какво и как трябва да бъде направено,за да се радваме на колите си.Поне аз не бих сложил китайска помпа в резервоара и китайска кормилна щанга.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Ное 2007, 11:06

Абе ти адаш виждал ли си помпата всъщност, как седи в резервоара?
Със отделно тяло и смучеща ВИНАГИ само гориво от дъното, и би ли ми отговорил когато четките стигнат до такава степен, че не правят хубав контакт дали не излизат искри? :mhihi: А дали в течност изобщо излизат искри? ;)
Отново ти казвам, не се излагайте ако беше така 20годишните ни коли с нови уплътнения, щяха да гърмят като в Ирак ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 29 Ное 2007, 11:11

///peter написа:Пропускате, че в резервоара няма достатъчно кислород за изгаряне :mhihi:
Да не говорим, че бензина минава ПОСТОЯННО през четките, така искра няма как да възникне...
Така че, по-добре не пишете небивалици
;)

Е нали резервора си има отдушници, за да не се прави вакуум - един вид
има изпарения ;) .М незнам аз си мисля,че няма да е приятно ако сложи преправка на помпа,нещо не си струва за 100-150лв. да рускава най-малко колата,да не говорим по нататък ...... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Ное 2007, 11:20

както и да е, спира мда споря - прави сте всеки момент колата може да се взриви :paranoid: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 29 Ное 2007, 11:23

///peter написа:както и да е, спира мда споря - прави сте всеки момент колата може да се взриви :paranoid: :mhihi:

Не бе човек не ме разбирай погрешно.
Няма нищо лошо в споренето ама да не направим някоя глупост .. :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2007, 11:26

///peter написа:Абе ти адаш виждал ли си помпата всъщност, как седи в резервоара?
Със отделно тяло и смучеща ВИНАГИ само гориво от дъното, и би ли ми отговорил когато четките стигнат до такава степен, че не правят хубав контакт дали не излизат искри? :mhihi: А дали в течност изобщо излизат искри? ;)
Отново ти казвам, не се излагайте ако беше така 20годишните ни коли с нови уплътнения, щяха да гърмят като в Ирак ;)


Адаш,виждал съм 5-6 пъти как седи -и на дизел и на бензин,а на бензин съм разглобявал да видя какво има вътре за обща култура. ;) Когато резервоара е пълен ,ясно помпата е изцяло в бензин,но когато бензина е на края и уплътнението е некачествено,от там може да нахлуе въздух и четките вече да не са в течност-точно за това предупреждават от Бош на снимката ,която съм дал.;)

Изобщо разбрахме се .Вие сте по-голями специалисти от тези от Бош-те казват ,че гърми,вие не.Може да им предложите да махнат уплътнението,защото е ненужно,по този начин да си спестят милиони от производството и монтажа на тази ненужна част от помпата и понеже сте гениални да ви вземат веднага на работа при тях. :mhihi:

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook