От 3 дни имам BMW 525tds и имам нужда от ПОМОЩ
Модератор: Технически модератори
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Tod написа:dinozab написа:Ема веееебая сте изписали.Фенчо снощи на рожден ден бях на жената веее то убаво че ме покани
![]()
![]()
![]()
GALAB_DAIWA не се шашкай приятелю първо провери тоя датчик под стартера изчести го хубаво с обезмаслител.Ако има подобрение след това задължително иди на диагностика тя от тия работи може и грешки да е натрупала.За паленето 100% свещ или реле за подгряването споко и аз съм така сутрин нема кога да я оправя от тая пукница![]()
![]()
Към плочката ще прибегнеш накрая ако е нужно.
Сега като я натискаш грее ли![]()
Топла как пали![]()
Загряла губи ли мощност![]()
Маркучита твърди ли са като камък като е загряла![]()
Оборотите горе долу в кви граници ги мени
Новата жена да не стана на 16!? Ох на мама Плейбоичето алкохолизирано![]()
Сега по темата, диагностика в Златоград верятно няма, та идеята ми е да му уговорим час за диагностика и преглед на колицата!
Ама пенсийо








- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Заради тебе ни избягаха модераторите!
Пенчев -БАН ЗА Дино!
Ще имаш на половина работа във Е34



Пенчев -БАН ЗА Дино!

Ще имаш на половина работа във Е34

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
maver написа:колега GALAB_DAIWA вземи по добре я издай за желязо тая TDSка, ще си варнеш поне половината пари![]()
![]()
Колега не ти прави чест такива постове да пишеш......Тука сме да си помагаме, нали


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: От 3 дни имам BMW 525tds и имам нужда от ПОМОЩ
GALAB_DAIWA написа:Здравейте на всички. Вече и аз съм в братсвото, но за съжаление рано рано ме налегнаха проблеми-и то не малки. Ще съм ви благодарен ако можете да ми помогнете. Колата ми прави невероятни неща И ТО КОГАТО СИ ПОИСКА. Започвам да ги изреждам- Пали много трудно, само ако евентоално проработи подгряващото и подгрея поне 3 пъти- пали що годе добре, ама пак се чуди. Като я оставя да работи на място понякога работи СТРАХОТНО, но в повечето случаи прекъсва, глъхне, засилва , гасне си сама абе изобщо прави когато и каквото си поиска.Когато включа задна или навия пълен волан почти винаги гасне.Като я карам в града трябва да държа доста високи обороти щото иначе гасне. Таблото пък е някакъв ад- свете си премигва си ту работи ту не- даже имах случай гася и вадя ключовете пак то си свети-и докато не разкачих клемите на акомулатора-не загасна. В понеделник ходих до Кърджали и по път като взе да ми качва оборотите,да си дава газ сама, изкарах си акъла, спирам в града на място дърпам ръчната и слизам- а тя си реве и подаржа 4000 оборота. Загасих я, и като запалих всичко беше наред, след около 3 часа си тръгнах и пак взе да реве на 4000об. а аз гася паля пак и всичко беше наред. АБЕ ПЪЛЕН ХАОС. Чакай да спирам че мойто роман стана. ПОМАГАЙТЕ МОМЧЕТА, МОЛЯ ВИ.
Абе ,някои хора сте много зле-само да чуете TDS и веднага "пукната глава"


За трудното палене-най-напред виж дали изобщо има ток към свещите.Уреда опираш ,на която и да е свещ и маса и даваш контакт- двигателя да е студен.Ако има захранване ,сваляш на всяка свещ кабела и мериш там където е бил кабела и маса.Ако някъде няма верига,сменяш свеща.Ако няма захранване ,от зад в дясно на двигателният отсек се намира кутията на релето и бушона на свещите-провери ги.
После виж дали има гориво след филтъра- натисни скобата и ще извадиш маркуча.Дебита е около 1литър за 1 минута-ако е по-малко смени филтъра,след смяната ако продължава да е така ,почисти цедката на помпата в резервоара ,ако не се оправи дебита сменяш помпата.След това гледаш прозрачният маркуч след филтъра-ако има въздух в него сутрин или след като е стояла колата,трябва да провериш всичко след филтъра дали е уплътнено добре.Има и по-прост начин-слагаш преди филтъра възвратен клапан и тогава горивото няма да изтича в резервоара.
За високите обороти-или реостата на педала или плочката на ГНП.
прекъсва, глъхне, засилва , гасне си сама абе изобщо прави когато и каквото си поиска.Когато включа задна или навия пълен волан почти винаги гасне.
Проблем с горивоподаването-филтри помпа или неправилна регулировка на помпата-виж темата.Но хубаво е да се свали плочката на помпата и да се прегледа.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
нека да пише колегата днес има ли некъв резултат
дано да се е пооправила колицата..на мен ми е тъжно като видя развалено БМВ--каквото и да е то





- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
bmwfena написа:нека да пише колегата днес има ли некъв резултатдано да се е пооправила колицата..на мен ми е тъжно като видя развалено БМВ--каквото и да е то
![]()



Така е.Човека го е закъсал и вместо да му помогнем ,се бъзикаме с него.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
До компетентните "печкари":
днес пак 30лв. за КТС и пак същото,а да ви кажа тая история за грешки в настройките на скоростта няма праблеми един маестро каза че почти всички са така.Малко не му вярвам но.......
Значи всичко отива към управлението на помпата(главата/плочката и пр.).Дино видях че си питал колегата дали му губи мощност колата пти мен май се опитва да ми прави такива магарии.На какво се дължи тоя праблем?Ако е от управлението на помпата деректно да се засилвам в бокса.
Моя матор на място държи 750 оборота.Освен всички мизерий който прави като е студена вече и като е топла,като я форсирам яко и като пусна педала и оборотите за момент се сриват под нормалните 750
.
Много ми харесва маторя искам да карам/подържам обаче последно време ми убива кефа от шофирането
Дайте малко мнения.
днес пак 30лв. за КТС и пак същото,а да ви кажа тая история за грешки в настройките на скоростта няма праблеми един маестро каза че почти всички са така.Малко не му вярвам но.......
Значи всичко отива към управлението на помпата(главата/плочката и пр.).Дино видях че си питал колегата дали му губи мощност колата пти мен май се опитва да ми прави такива магарии.На какво се дължи тоя праблем?Ако е от управлението на помпата деректно да се засилвам в бокса.
Моя матор на място държи 750 оборота.Освен всички мизерий който прави като е студена вече и като е топла,като я форсирам яко и като пусна педала и оборотите за момент се сриват под нормалните 750

Много ми харесва маторя искам да карам/подържам обаче последно време ми убива кефа от шофирането


Дайте малко мнения.
- GALAB_DAIWA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 19.11.2007
- Местоположение: ЗЛАТОГРАД
Здравейте, как няма да влезна вече тука бе момчета, ЧЕ АЗ САМО НА ВАС РАЗЧИТАМ. При мен нещата са си все същите, не ще и не ще да ми работи както трябва двигателя. Днес пак ми се включи на високи обороти-4000 и за малко щях да се убия по нашите завои,едвам я узаптях, загасих я , паля и всичко беше наред. Тръгнах веднага за Кърджали - на диагностика и там ми каза момчето че имам 5 гешки. Почна да ги чисти-ушким- изчисти 3 а за последните 2 ми вика че не може тъй като ми е отишла плочката на ГНПто и трябва да се смени. Ако искаш вика нова си приготви 1000лв. а ако ще търсиш 2ра ръка няма гаранция че ще намериш работеща или колко ще кара. Аз викам добре и си тръгвам и въпреки че ми е изчистил 3 грешки в колата ми никаква промяна, зле та зле. Затова съм склонен да мисля че може и да греши, въпреки че в нашия район е най големия разбирач-това е доказано, няма кола която да влиза от чужбина и да не минава през него. И сега не знам какво да правя,че както се и охарчих май ще карам кола след 6месеца. А лошото е че наистина не съм сигурен че е само това- и като го сменя край с тези пролеми. Абе ужас, цял живот мечтая да имам БМВ а то какво ми се падна-купих си го да си го гледам само през терасата, и да си мисля че имам кола, пък всъшност не е така.
НАСЛУКА
GALAB_DAIWA написа:.... Абе ужас, цял живот мечтая да имам БМВ а то какво ми се падна-купих си го да си го гледам само през терасата, и да си мисля че имам кола, пък всъшност не е така.
Колега не се шашкай всеки е минал през този зор рано или късно (все пак не излиза от магазина колата)
Постепенно ще я стегнеш и ще си я караш

Виж dinozab какво те пита и отговори възможно най-точно.
Сигурен съм, че и колегите от района около теб (а и не само те) ще ти помогнат

Колкото до нулирането на грешките, това не оправя проблема, а просто изчиства показанията на компютъра свързани с ненормални отчетени стойности
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
GALAB_DAIWA написа:Здравейте, как няма да влезна вече тука бе момчета, ЧЕ АЗ САМО НА ВАС РАЗЧИТАМ. При мен нещата са си все същите, не ще и не ще да ми работи както трябва двигателя. Днес пак ми се включи на високи обороти-4000 и за малко щях да се убия по нашите завои,едвам я узаптях, загасих я , паля и всичко беше наред. Тръгнах веднага за Кърджали - на диагностика и там ми каза момчето че имам 5 гешки. Почна да ги чисти-ушким- изчисти 3 а за последните 2 ми вика че не може тъй като ми е отишла плочката на ГНПто и трябва да се смени. Ако искаш вика нова си приготви 1000лв. а ако ще търсиш 2ра ръка няма гаранция че ще намериш работеща или колко ще кара. Аз викам добре и си тръгвам и въпреки че ми е изчистил 3 грешки в колата ми никаква промяна, зле та зле. Затова съм склонен да мисля че може и да греши, въпреки че в нашия район е най големия разбирач-това е доказано, няма кола която да влиза от чужбина и да не минава през него. И сега не знам какво да правя,че както се и охарчих май ще карам кола след 6месеца. А лошото е че наистина не съм сигурен че е само това- и като го сменя край с тези пролеми. Абе ужас, цял живот мечтая да имам БМВ а то какво ми се падна-купих си го да си го гледам само през терасата, и да си мисля че имам кола, пък всъшност не е така.
За някои неща вече ти писах.Ако човека е специалист нека да свали плочката и да погледне какво и има-може да има счупени плъзгачи,изронени писти или износени писти-в последният случай колегата Иван дава идеята с леко огъване на пластините на четеца,да се оправят нещата.Плочка втора ръка се взима винаги с уговорката ,че ако не работи се връща.И как ще даваш хиляда лева-продават се цели ГНП по 300лв.За тия пари ще вземеш три,все някоя ще работи.Ако пък е реостата на педала на газта го видях преди време в продава за 50лв.С една дума влизай в продава и си намери това ,което ти трябва.УСПЕХ.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
сложи си една механична помпа от е28
и поне ще забравиш по 300-400лв са тва толко глваоболия с те ел помпи
и за 300 лв едва ли ще си намери електронна помпа
и поне ще забравиш по 300-400лв са тва толко глваоболия с те ел помпи
и за 300 лв едва ли ще си намери електронна помпа
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
stambo_81dg написа:сложи си една механична помпа от е28
и поне ще забравиш по 300-400лв са тва толко глваоболия с те ел помпи
и за 300 лв едва ли ще си намери електронна помпа
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=64605

- GALAB_DAIWA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 19.11.2007
- Местоположение: ЗЛАТОГРАД
Благодаря братле, още сега ще се опитам да намеря нещо за мен в сайта. Не знаех че е възможно да я сменя с механична- къде мога да намеря такава и най вече къде биха могли да ми я сложат. А сега да се опитам да отговоря на Дино точно, че да не го заблудя с моята неопитност. Не брат не ми грее като я настъпвам, даже напротив това поне бачка супер-ако не ме лъже таблото, щото то си ми показва когато и каквото си поиска, ако изобщо реши да работи, но поне досега температурата като застане в средата и не мърда. До Кърджали са ми 60км. баири и завои и карам почти само на 3та и все пак над средата до сега не ми е мръднала,а само надопу като пускам някой баир.За паленето ами тя си ми пали много трудно през цялото време, ама май като е топла пали по труно. само като ми се показва реотанчето на таблото и я подгрея поне три пъти едно след друго и чак тогава завъртя- пали що годе по лесно,ама пак със лек зор, и дали е топла или студена без значение трябва да подгявам поне 3 пъти инак не ще. Пък мошноста си ми я губи пак когато си поиска. Маркучите инак не са твърди като загрее. А оборотите са най големия ми ад- но най вече се ебават като работи на място, пък ако я настъпя повечко си ги дига сама на 4000 и си ги подаржа докато не я загася. Но иначе много ми губи ниските, малко да истърва педала да не са високи и ми гасне на момента. особенно на задна и на 1 и 2ра, престави си как се правя с градското- или си карам и правя маневри с яки форсажи или се чудя дали ще ми запали- АБЕ ГОЛЯМ СРАМ- а в нашето градче сме само двама с такива БМВта и то другото е бензин и си е пушка. Ама пича си го продава а аз страдам из града та сме станали за смях и аз и той.та както и да е. МНОГО ЩЕ СЪМ ТИ БЛАГОДАРЕН ЗА ПОМОЩА БРАТЛЕ.
НАСЛУКА
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани