Проблем двг М50Б20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 15 Фев 2009, 13:59

Това е моят заподозрян. Явно вече тотално се е скапал.
Ще мина утре да видя каква цена ще ми обявят тука съседите и ако е
стотина лева ..... не ми се мисли.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 15 Фев 2009, 14:05

Ей тая тема кога я изкопахте от прахта :mhihi: При мен проблема ту се появява, ту сам изчезва - иначе оборотите и при мен бяха същите като на клипчето на колегата :confused: Оправи се отсамосебе си, въпроса е докога :roll: Остана само това леко претрисане от време на време, но какво да се прави 18 години са си 18 години ;)
R6 - Was sonst?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 18 Фев 2009, 23:23

Сега-а-а-а , да ви споделя нещо важно по този въпрос ...
от три-четири дни при заграял двигател колата започна да ми прекъсва между 1000 и 1500 мин-1 ,при спокойно потегляне ,като най-вече на първа предавка и малко по-слабо но отчетливо на втора.
Убеден вътрешно в себе си бях ,че проблема е електрически и е в свещ на някой от цилиндрите ,защото това прекъсване беше на точни интервали.Цял ден бях по Пловдив днес и след като си свърших работа отидох при Любака от форума ,той си има гараж където си работи по БМВ-та само.Първо изтествахме колата ,после извади всички свещи по моя молба.
На всичките по изолацията имаше малки пукнатини ,които човек би пренебрегнал ако не се загледа специално.Една от свещите беше с много напукана изолация.Добре ,че напук на принципите ми каквото се смени да се изхвърля едно време като смехня свещите си запазих старите ,които не бяха зле ,та като ги зачисти Любо и ги качи ,колата се успа почти напълно на празен ход а следа от каквото и да било прекъсване липсва.Още нещо важно ,което забеляза той , че бобините отстрани са леко побеляли и когато ги зачисти с парцал и кореселин много внимателно ,видяхме как всичките имат пукнатини по корпусите.
Обяснението с неравномерна работа на празен ход и потегляне с придръпвания и прекъсвания е заради остаряли бобини,лули или свещи.На място когато сместа е богата или при потегляне на първа скорост ,когато е съвсем богата ,при нарушена цялост на изолацията на тези елементи веднага се получава отечка и искрата или не достига до работната повърхност на свеща или ако достига то е слабо -просто се опитва да си търси по-краткия и лесен път .Аз лично досега като не съм имал някакъв особен проблем ,постоянно пътувам ,давам газ ,карам я тази кола и днес като си дадох сметка на какъв пробег са станали изгърмялите свещи ми стана лошо :shock: Темата за максималната скорост ,където съм си снимал километража с близо 240 км/ч съм пуснал лятото на 2005 година и от тогава до днес поне 150 000 км Изображение ,вярно ,че са с удължен пробег от 60 000 мили ,но това моето е абсолютна експлоатация.Тези дни ще си купя нови свещи а в следващ момент бобини ,които също като полезна информация трябва да знаете ,че най-доброто е Бреми ,за Е36 М52 2 литра от последните в производство :!: Любака сподели ,че при тях е отстранено всичко ,което е мъчило старите Беру-та , аз лично ще си купя такива и с новите свещи и лули съм сигурен ,че ще заспи 100% двигателя.


Георги Пенчев
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 18 Фев 2009, 23:34

Сега се сетих още нещо важно по отношение на свещите :arrow: с мъка се развиха , колегата си има освен всичкото нужно авто репаратурно оборудване и един специален гел да го нарека ,тубичка на Вюрт ,като този гел е точно за резбата на свещите ... Моите се развиха трудно и по резбата имаше едни боклуци ,след почистване преди да се сложат другите свещи Любо ги намаза с това вещество ,което прилича на разтопен бакър :shock: и ги зави.нямам време в момента да се порзаровя в продуктите на въпросната компания за да го намеря и покажа ,кой е въпросния важен продукт ,но видях ,че си е специално за тази цел , та мисълта ми е ,че ако си го набавите няма никак да сгрешите ;) Иначе има случаи когато свеща не се развива а се развиват болтовете на главата ...


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 19 Фев 2009, 0:08

Penchev написа:На всичките по изолацията имаше малки пукнатини ,които човек би пренебрегнал ако не се загледа специално.Една от свещите беше с много напукана изолация.


то това си е класически случай на пробила свещ - какво да праиви друго освен да прекъсва?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 19 Фев 2009, 9:17

Колеги и аз точно за тази дървена работа на мотора говоря -нито ми играят оборотите тоя месец на 3-4-ри диагностики бях и нищо сичко е бетон обаче е така не е постоянно ама се случва и мене ме дразни като започне леко да притриса а съм сменил свещи и лули и пак така
и аз имам леко прекъсване между 1000 - 2000 оборота обаче като я изрежа и не се осеща това :roll:
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook