Проблем двг М50Б20
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Това е моят заподозрян. Явно вече тотално се е скапал.
Ще мина утре да видя каква цена ще ми обявят тука съседите и ако е
стотина лева ..... не ми се мисли.
Ще мина утре да видя каква цена ще ми обявят тука съседите и ако е
стотина лева ..... не ми се мисли.
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Ей тая тема кога я изкопахте от прахта
При мен проблема ту се появява, ту сам изчезва - иначе оборотите и при мен бяха същите като на клипчето на колегата
Оправи се отсамосебе си, въпроса е докога
Остана само това леко претрисане от време на време, но какво да се прави 18 години са си 18 години 




R6 - Was sonst?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Сега-а-а-а , да ви споделя нещо важно по този въпрос ...
от три-четири дни при заграял двигател колата започна да ми прекъсва между 1000 и 1500 мин-1 ,при спокойно потегляне ,като най-вече на първа предавка и малко по-слабо но отчетливо на втора.
Убеден вътрешно в себе си бях ,че проблема е електрически и е в свещ на някой от цилиндрите ,защото това прекъсване беше на точни интервали.Цял ден бях по Пловдив днес и след като си свърших работа отидох при Любака от форума ,той си има гараж където си работи по БМВ-та само.Първо изтествахме колата ,после извади всички свещи по моя молба.
На всичките по изолацията имаше малки пукнатини ,които човек би пренебрегнал ако не се загледа специално.Една от свещите беше с много напукана изолация.Добре ,че напук на принципите ми каквото се смени да се изхвърля едно време като смехня свещите си запазих старите ,които не бяха зле ,та като ги зачисти Любо и ги качи ,колата се успа почти напълно на празен ход а следа от каквото и да било прекъсване липсва.Още нещо важно ,което забеляза той , че бобините отстрани са леко побеляли и когато ги зачисти с парцал и кореселин много внимателно ,видяхме как всичките имат пукнатини по корпусите.
Обяснението с неравномерна работа на празен ход и потегляне с придръпвания и прекъсвания е заради остаряли бобини,лули или свещи.На място когато сместа е богата или при потегляне на първа скорост ,когато е съвсем богата ,при нарушена цялост на изолацията на тези елементи веднага се получава отечка и искрата или не достига до работната повърхност на свеща или ако достига то е слабо -просто се опитва да си търси по-краткия и лесен път .Аз лично досега като не съм имал някакъв особен проблем ,постоянно пътувам ,давам газ ,карам я тази кола и днес като си дадох сметка на какъв пробег са станали изгърмялите свещи ми стана лошо
Темата за максималната скорост ,където съм си снимал километража с близо 240 км/ч съм пуснал лятото на 2005 година и от тогава до днес поне 150 000 км
,вярно ,че са с удължен пробег от 60 000 мили ,но това моето е абсолютна експлоатация.Тези дни ще си купя нови свещи а в следващ момент бобини ,които също като полезна информация трябва да знаете ,че най-доброто е Бреми ,за Е36 М52 2 литра от последните в производство
Любака сподели ,че при тях е отстранено всичко ,което е мъчило старите Беру-та , аз лично ще си купя такива и с новите свещи и лули съм сигурен ,че ще заспи 100% двигателя.
Георги Пенчев
от три-четири дни при заграял двигател колата започна да ми прекъсва между 1000 и 1500 мин-1 ,при спокойно потегляне ,като най-вече на първа предавка и малко по-слабо но отчетливо на втора.
Убеден вътрешно в себе си бях ,че проблема е електрически и е в свещ на някой от цилиндрите ,защото това прекъсване беше на точни интервали.Цял ден бях по Пловдив днес и след като си свърших работа отидох при Любака от форума ,той си има гараж където си работи по БМВ-та само.Първо изтествахме колата ,после извади всички свещи по моя молба.
На всичките по изолацията имаше малки пукнатини ,които човек би пренебрегнал ако не се загледа специално.Една от свещите беше с много напукана изолация.Добре ,че напук на принципите ми каквото се смени да се изхвърля едно време като смехня свещите си запазих старите ,които не бяха зле ,та като ги зачисти Любо и ги качи ,колата се успа почти напълно на празен ход а следа от каквото и да било прекъсване липсва.Още нещо важно ,което забеляза той , че бобините отстрани са леко побеляли и когато ги зачисти с парцал и кореселин много внимателно ,видяхме как всичките имат пукнатини по корпусите.
Обяснението с неравномерна работа на празен ход и потегляне с придръпвания и прекъсвания е заради остаряли бобини,лули или свещи.На място когато сместа е богата или при потегляне на първа скорост ,когато е съвсем богата ,при нарушена цялост на изолацията на тези елементи веднага се получава отечка и искрата или не достига до работната повърхност на свеща или ако достига то е слабо -просто се опитва да си търси по-краткия и лесен път .Аз лично досега като не съм имал някакъв особен проблем ,постоянно пътувам ,давам газ ,карам я тази кола и днес като си дадох сметка на какъв пробег са станали изгърмялите свещи ми стана лошо



Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Сега се сетих още нещо важно по отношение на свещите
с мъка се развиха , колегата си има освен всичкото нужно авто репаратурно оборудване и един специален гел да го нарека ,тубичка на Вюрт ,като този гел е точно за резбата на свещите ... Моите се развиха трудно и по резбата имаше едни боклуци ,след почистване преди да се сложат другите свещи Любо ги намаза с това вещество ,което прилича на разтопен бакър
и ги зави.нямам време в момента да се порзаровя в продуктите на въпросната компания за да го намеря и покажа ,кой е въпросния важен продукт ,но видях ,че си е специално за тази цел , та мисълта ми е ,че ако си го набавите няма никак да сгрешите
Иначе има случаи когато свеща не се развива а се развиват болтовете на главата ...
Георги Пенчев



Георги Пенчев
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Колеги и аз точно за тази дървена работа на мотора говоря -нито ми играят оборотите тоя месец на 3-4-ри диагностики бях и нищо сичко е бетон обаче е така не е постоянно ама се случва и мене ме дразни като започне леко да притриса а съм сменил свещи и лули и пак така
и аз имам леко прекъсване между 1000 - 2000 оборота обаче като я изрежа и не се осеща това
и аз имам леко прекъсване между 1000 - 2000 оборота обаче като я изрежа и не се осеща това

36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани