Как да сменим О-пръстените на парното на климатроника
Модератор: Технически модератори
			33 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- Gemar
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
BAWARISCHE написа:само че не6то и аз имам малак проблем с духалките.като си пусна да духа отпред и в краката през централния отвор/аз имам врътка за топло и студено/от лявата страна духа хладно и откам вратата а откам пасажера топло.и трябва да правя разни шмакерии или намалям вентилатора или вартя градусите и след малко се оправя на какво мое да се далжи товаи са6токато духа топло някакси духа доста слабо и както е пуснат вентилатора завартам на студено и струята се усилва чувствително/гледах филтъра леко е пра6 ен но все пак е 3 месеца/на какво може да се дължи това
За средните духалки проблема е кофти
 Има откъртено моторче от стойката. Всъщност може и да е откачено, но шанса е малък.. просто се къртят моторчетата за смесване топло/студено на средните духалки. При мен също лявото моторче е откъртено и при отварянето последно го закрепих със свински опашки колкото да си върши работата отчасти. А най-лошото е, че за да се върне в оригинален вид тази свинщина трябва да се смени задни пластмасов капак на климатроника (върху който се намират стойките на моторчетата), което означава изваждане на климатроника и цялостното му разглобяване. Най-добре се ориентирай да го залепиш с някакво лепило или силикон.
 Има откъртено моторче от стойката. Всъщност може и да е откачено, но шанса е малък.. просто се къртят моторчетата за смесване топло/студено на средните духалки. При мен също лявото моторче е откъртено и при отварянето последно го закрепих със свински опашки колкото да си върши работата отчасти. А най-лошото е, че за да се върне в оригинален вид тази свинщина трябва да се смени задни пластмасов капак на климатроника (върху който се намират стойките на моторчетата), което означава изваждане на климатроника и цялостното му разглобяване. Най-добре се ориентирай да го залепиш с някакво лепило или силикон.- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
ааааа,ами зна4и аз наблюдавам и друго не6то някои пат духа в средата а отстрани духалките дето са във вратите-савсееем слабо.но това 6те се провери.били ми обяснил как да стигна до тези мотор4ета/пак ли трябва да се разглоби цялото табло  /и силата на възду6ната струя не мога да си я обясня за6то е толкова слаба /при пуснат вентилатор на макс и като вартя вратката за градусите на топло или студено вентилатора духа с една и са6та сила -мисля 4е добре но като завартя на топло сяка6 се затваря не6то или спира потока  кам купето
 /и силата на възду6ната струя не мога да си я обясня за6то е толкова слаба /при пуснат вентилатор на макс и като вартя вратката за градусите на топло или студено вентилатора духа с една и са6та сила -мисля 4е добре но като завартя на топло сяка6 се затваря не6то или спира потока  кам купето  /при топло-на това ли се дължи
 /при топло-на това ли се дължи  .иначе относно лепилото-аз имам оригинално лепило на локтаид купувано от представителството на хенкел за българия/около 5гр.-40лв./,а не от тези буклуци които продават по магазините.изпробвано е за лепене на доста отговорни работи и е супер.така че предполагам 4е би могло да свар6и работа-стига да е това проблема
 .иначе относно лепилото-аз имам оригинално лепило на локтаид купувано от представителството на хенкел за българия/около 5гр.-40лв./,а не от тези буклуци които продават по магазините.изпробвано е за лепене на доста отговорни работи и е супер.така че предполагам 4е би могло да свар6и работа-стига да е това проблема
			
		 /и силата на възду6ната струя не мога да си я обясня за6то е толкова слаба /при пуснат вентилатор на макс и като вартя вратката за градусите на топло или студено вентилатора духа с една и са6та сила -мисля 4е добре но като завартя на топло сяка6 се затваря не6то или спира потока  кам купето
 /и силата на възду6ната струя не мога да си я обясня за6то е толкова слаба /при пуснат вентилатор на макс и като вартя вратката за градусите на топло или студено вентилатора духа с една и са6та сила -мисля 4е добре но като завартя на топло сяка6 се затваря не6то или спира потока  кам купето  /при топло-на това ли се дължи
 /при топло-на това ли се дължи  .иначе относно лепилото-аз имам оригинално лепило на локтаид купувано от представителството на хенкел за българия/около 5гр.-40лв./,а не от тези буклуци които продават по магазините.изпробвано е за лепене на доста отговорни работи и е супер.така че предполагам 4е би могло да свар6и работа-стига да е това проблема
 .иначе относно лепилото-аз имам оригинално лепило на локтаид купувано от представителството на хенкел за българия/около 5гр.-40лв./,а не от тези буклуци които продават по магазините.изпробвано е за лепене на доста отговорни работи и е супер.така че предполагам 4е би могло да свар6и работа-стига да е това проблема- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Как да сменим О-пръстените на парното на климатроника
Снимките ги няма  Моля оправете ги и някой да прати темата във важни за е34, че падна ровене.
 Моля оправете ги и някой да прати темата във важни за е34, че падна ровене.
			 Моля оправете ги и някой да прати темата във важни за е34, че падна ровене.
 Моля оправете ги и някой да прати темата във важни за е34, че падна ровене.Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
			33 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
