Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Модератор: Технически модератори
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет

Ето как байпасният клапан е включен към турбото със синият маркуч просто той трябва да иде под колектора а на МАП-а да дойде на негово място

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Вие само ми палите фитила.
Тя сега копае асфалта и кой знае какво ще стане като и разбъркам карантиите. 




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
само жабарите правят такива неща.според мене са ти сложили средна стоиност на мап-а,като оригинала е изолиранswh_bmw написа:dinozab написа::shock:
Колега определено ебати интервенцията каде е правано по тоя мотор.Значи така като гледам са ти обърнати местата на маркучите както ти писах по-горе.Не би трябвало като откачиш МАП-а да няма разлика трябва да ти падне рязко мощноста.Това Т за което говориш според мен са удължавали маркуча и са нямали права тръбичка и затова така са го направили и са го запушили там.Незнам имаш ли иначе оплаквания от липса на мощност.И те съватвам ако ти върви добре колата да не пипаш нищо щото един господ знае как е правено тава чудо.
И като гледам на много странно място ти е щеката за маслото незнам на всички 3-ки с TDS двигател ли е там
По колата всичко си работи,
По принцип колата е TD но има и добавен кулер
за вървежа поне за мен си върви екстра(ускоряване и максималната скорост са си добри)
http://youtube.com/watch?v=ddZLYN4N2tM (между 00:45 и 01:05 ).
Просто след като видях темата изках да си почистя тези неща(маркучета, трабички, кулера и т.н.).
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:тъи като МАP-а намалява или увели4ава единствено горивото според налягането на турбината и не играе никаква роля за неиното разтоварване т.е. колкото пове4е бара толкова пове4е гориво.
Виж тази схема ,дадена от бат Жеко, и ще разбереш колко грешни са ти разсъжденията.

MAP сенсора и температурният датчик на входящият въздух-двойката определя работата на турбото,като измерват налягането и температурата на входящият въздух.Сигнала от тях се обработва от EDC control unit ,който командва чрез клапан ,налягането на турбото.
ivan написа:след изолирането на агр мотора полу4ава пове4е ваздух,които е много нужен в високите.Общо взето агр спъва много мотора във вси4ките му ре жими на работа.AGR=ЕКОЛОГИЯ,намалява КПД на колера, нищо друго.
При ниските обороти той не пропуска изгорели газове .При високи обороти си напълно прав.Но при тези обороти ,освен за екологията ,AGR играе и роля за това двигателя да не прегрява при по тежки режими-по-малко кислород,по-ниска температура на изгаряне.Така ,че всеки си прави сметката дали да го изолира или не.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:до 1100об. не пуска, а турбото от колко трагва?и кои разсаждения по-то4но са ми грешни,да мога да си направя изводи.свали ли разхода? колко е температурата на изгорелите газове,които пуска тъпия клапан?тази схема говори много,на кое по то4но да се обарне внимание,да не подведа някои,което не изклю4вам от вероятностите.аи 4е ти цапам тематагледая я схемата и мненията ти назад
Вече ти казх-ето това:
ivan. написа:тъи като МАP-а намалява или увели4ава единствено горивото според налягането на турбината и не играе никаква роля за неиното разтоварване т.е. колкото пове4е бара толкова пове4е гориво.
МАP-а НЕ намалява или увели4ава горивото според налягането на турбината,а командва заедно с датчика на температура в смукателният колектор,налягането ,което създава турбото.
Температурният датчик 1 и МАP сенсора 2 подават информация за налягането и температурата на входящият въздух на EDC control unit 3 ,който отваря байпасният клапан 4.Поне аз не виждам от схемата МАР сенсора да определя количеството гориво.Имай в предвид ,че разсъжденията ми почиват само от видяното от схемата.Колегата dinozab казва същото ,което казваш и ти така ,че може и да греша.Но пак ти казвам-според мен схемата показва това ,което твърдя.

След като се направи такава интервация, и ако кулера е замърсен или частично задръстен тогава MAP сензора няма ли да получава грешни данни след като ще мери налягането на турбината а действително налягането на смукателните колектори ще е друг.
А това как се прави, и как мога даго върна в оргиналното му състояние. Не че имам проблем но ми е интересно как може да се изолира този сензор.
Поздрави
само жабарите правят такива неща.според мене са ти сложили средна стоиност на мап-а,като оригинала е изолиран
А това как се прави, и как мога даго върна в оргиналното му състояние. Не че имам проблем но ми е интересно как може да се изолира този сензор.
Поздрави
Последна промяна swh_bmw на 18 Сеп 2007, 9:51, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани