спор 520 м20 V S 524ТД
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Бе не знам дали немам шанс, все си мисля, че имам - все пак трябва и М50-то да е чипосано, ако не друго, поне да дигне редлайна на 7200 оборота. Аз нямах в предвид конусовиден филтър на K&N, а стандартен, панелен филтър, но с по-голяма пропусквателна способност! Както и да не, не се знае кое е по-бързо докато не се проба на живо.
BMW only!
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
зна4и 524-ката колко може да вдигне???
на 5000об тряа да е кам 230 ама дали 6те може да ги дигне 5000
за бензина знам моето на 210 му изклу4ва6е инжекцията
6500об/мин
на 5000об тряа да е кам 230 ама дали 6те може да ги дигне 5000
за бензина знам моето на 210 му изклу4ва6е инжекцията
6500об/мин
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
http://www.ultimatespecs.com/index.php? ... 3&option=4
http://www.ultimatespecs.com/index.php? ... 1&option=4
link 1 - M20B20
link 2 - M21D25
Както виждате разликата си е осезаема - 11 километра в час по-малка максимална скорост и 1.5 секунди по-бавно ускорение 0-100
http://www.ultimatespecs.com/index.php? ... 8&option=4
http://www.ultimatespecs.com/index.php? ... 1&option=4
линк 3 - М50Б20
линк 4 - М51Б25
Тук пък, разликата е по-малка - дизелът има 4 км/ч по-ниска максимална скорост и 0.4 секунди по-бавно ускорение, нещата си зависят от драйвърите, а и от това в какво състояние са колите след 15-тина годиния експлоатация, с какви гуми са, с какво гориво и т.н. След чип тунинг и друг вид тунинг нещата не са толкова ясни, защото си зависи дали е кадърен въпросният тунинг или не чак толкова. Общо взето разликите не са големи. И друго нещо - не знам доколко може да се вярва на този сайт.
http://www.ultimatespecs.com/index.php? ... 1&option=4
link 1 - M20B20
link 2 - M21D25
Както виждате разликата си е осезаема - 11 километра в час по-малка максимална скорост и 1.5 секунди по-бавно ускорение 0-100
http://www.ultimatespecs.com/index.php? ... 8&option=4
http://www.ultimatespecs.com/index.php? ... 1&option=4
линк 3 - М50Б20
линк 4 - М51Б25
Тук пък, разликата е по-малка - дизелът има 4 км/ч по-ниска максимална скорост и 0.4 секунди по-бавно ускорение, нещата си зависят от драйвърите, а и от това в какво състояние са колите след 15-тина годиния експлоатация, с какви гуми са, с какво гориво и т.н. След чип тунинг и друг вид тунинг нещата не са толкова ясни, защото си зависи дали е кадърен въпросният тунинг или не чак толкова. Общо взето разликите не са големи. И друго нещо - не знам доколко може да се вярва на този сайт.
BMW only!
- Crossblade
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 3.01.2007
- Местоположение: Варна
Ама ти наистина ли вярваш че чипосаното М50Б20 има шанс срещу М51Б25
ама не помниш ли че второто има турбо 


- cupofcoffee@
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.02.2007
Истината е много по-прозаична от всичко написано дотук, аименно:
сток м20б20 бие сток м21д24
сток м20б20 пада от сток м51д25
сток м20б20 пада от чипосано м21д24
сток м20б20 пада от чипосано м51д25
"чипосано" М20б20 (каквото и да означава това - чипосан бензин! т.е. глупости!):
чипосано М20б20 бие сток м21д24
чипосано М20б20 пада от сток м51д25
чипосано М20б20 пада от от чипосано м21д24
чипосано М20б20 пада от чипосано м51д25
сток м50б20 бие сток м21д24
сток м50б20 е на кантар с м51д25 с много уговорки за кантара (в полза на дизела)
сток м50б20 пада от чипосано м21д24
сток м20б20 пада от чипосано м51д25
"чипосано" М50б20 (каквото и да означава това - чипосан бензин! т.е. глупости!):
чипосано М20б20 бие сток м21д24
чипосано М20б20 е на кантар с м51д25 с много уговорки за кантара (в полза на дизела)
чипосано М20б20 пада от от чипосано м21д24
чипосано М20б20 пада от чипосано м51д25
Нека назоваваме нещата с истинските им имена, пожеланията са едно, реалността е различна.
И понеже някой умник ще каже "да, ама между чипосано м21д24 и м51д25 има разлика, т.е. как така и двете като се чипосат, ще бият м50-то", нека първо да се замисли коя турбина каква е и колко бързо се развърта при двата двигателя.
Само ще допълня, че съм карал и е30 и е34, единия с м20б20, а другия с м50б20 и поне имам база за сравнение като ги пиша тея неща по-горе, а не като някои юзери, дето не са се качвали на дизелово БМВ, ама иначе знаят и четат каталози и развиват теории. Ще кажа още, че дизела и без чип (!!!), а само с пипане на турбото и на ГНП ще направи снимка на бензина. А на бензина нема кво да му пипаш 'сток', колкото си може, толкова.
Също така, за вас освен конски сили, съществува ли и друго понятие, като нютон-метри например? И какво значат, какво отношение имат едни към други и т.н.?
сток м20б20 бие сток м21д24
сток м20б20 пада от сток м51д25
сток м20б20 пада от чипосано м21д24
сток м20б20 пада от чипосано м51д25
"чипосано" М20б20 (каквото и да означава това - чипосан бензин! т.е. глупости!):
чипосано М20б20 бие сток м21д24
чипосано М20б20 пада от сток м51д25
чипосано М20б20 пада от от чипосано м21д24
чипосано М20б20 пада от чипосано м51д25
сток м50б20 бие сток м21д24
сток м50б20 е на кантар с м51д25 с много уговорки за кантара (в полза на дизела)
сток м50б20 пада от чипосано м21д24
сток м20б20 пада от чипосано м51д25
"чипосано" М50б20 (каквото и да означава това - чипосан бензин! т.е. глупости!):
чипосано М20б20 бие сток м21д24
чипосано М20б20 е на кантар с м51д25 с много уговорки за кантара (в полза на дизела)
чипосано М20б20 пада от от чипосано м21д24
чипосано М20б20 пада от чипосано м51д25
Нека назоваваме нещата с истинските им имена, пожеланията са едно, реалността е различна.
И понеже някой умник ще каже "да, ама между чипосано м21д24 и м51д25 има разлика, т.е. как така и двете като се чипосат, ще бият м50-то", нека първо да се замисли коя турбина каква е и колко бързо се развърта при двата двигателя.
Само ще допълня, че съм карал и е30 и е34, единия с м20б20, а другия с м50б20 и поне имам база за сравнение като ги пиша тея неща по-горе, а не като някои юзери, дето не са се качвали на дизелово БМВ, ама иначе знаят и четат каталози и развиват теории. Ще кажа още, че дизела и без чип (!!!), а само с пипане на турбото и на ГНП ще направи снимка на бензина. А на бензина нема кво да му пипаш 'сток', колкото си може, толкова.
Също така, за вас освен конски сили, съществува ли и друго понятие, като нютон-метри например? И какво значат, какво отношение имат едни към други и т.н.?
Леле леле ти наистина приказваш без да мислиш май...човека ти казва за конкретните двг как стоят нещата.Я ми кажи ти имаш ли представа чипосано М50Б20 колко коня е?Да зависи и от чипа ама повече от 7-10 коня отгоре едва ли
После ти в дизелово БМВ качвл ли си се?Да вярно дизела има турбо ама иначе то без турбо за къде е?И аз до колкото си обяснявам дизела не може да се мери с бензина само за конски сили май?Я кажи за въртящ момент,я ми кажи за КПД на бензинов двг колко е и на дизелов колко е?Кой е по икономичен?
Така че мислете малко преди да пишете

Така че мислете малко преди да пишете

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
аз ако бях модератор щях да ти покажа ВИРУС
а като си голям бабаит ела на събора да ми биеш шамари
ЧАКАМ ТЕ
не тука да ми лаеш ЦЕНЗУРИРАНО























- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Crossblade написа:...
Последно предупреждение, спазвай добрия тон на писане, ако искаш да пишеш в подфорум Е34.
cupofcoffee@ написа:...
С теб явно ще се процедира по друг начин. До сега търпях изцепките ти, като позатривах "лайната", които изсипваше тук. Но вече НЯМА да те търпя. Не се учудвай, ако до няколко дни се окаже, че можеш само да четеш без да пишеш или пък въобще не можеш да се логнеш във форума.

38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани