Как да отворя колата?
Модератор: Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Как да отворя колата?
ivan. написа:тя е заводска аларма,освен някой да е ровил после....с това си обяснявам неправилното уж и свързване
Ванка, трябваше от тук да почнеш, все забравям, че твоята кола е уникална

При мен нарочно съм я направил на отделен канал за да мога да заключвам колата докато съм вътре и я карам, за да не може когато превозваме разни хора да излизат лесно навън.

- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Как да отворя колата?
zvetiko написа:ivan. написа:общо взето малко хора знаят за нея и още по-малко я използват защото трябва да употребиш ключа за да я активираш и което я прави още по-неудобна се изключва пак с ключа- аз лично съм я извел на дистанционото на алармата като отделен канал.
Как се заключва колата без тази функция?
А и едва ли всички аларми са вързани по този начин.
така ,че напъването на вратата без ток е 90% безсмислено....нали правилно съм разбрал
Ванка, при тази функция се блокира червяка в моторчето- става въпрос за по-новите механизми, които са като кутии и може да се изключи само като отключиш с ключ. Когато се активира, вратата не може да се отвори като издърпаш лоста или дръпнеш дръжката от вътре. Идеята е ако някой счупи стъклото, да не може да отвори вратата и да влезе спокойно, също така ако я активираш по някакъв си начин,докато си вътре, никой не може да излезе от колата.Самата функция се включва като завъртиш ключа до края за заключване и задържиш- след няколко секунди ще чуеш един кратък звук от моторчетата на ЦЗ и тогава функцията е активирана.
Отключването на колата дори и в този случай е елементарно, ако имаш съответната апаратура, но мисля, че не е редно да го споменавам на всеослушание.
И на старите механизми за ЦЗ го има господине,и принципа е един и същ.Само им се чудя на новите механизми който са като "кутий",защо нямат вграден микрик за крайните положения на гребена ,а на старите го има.


- TsvetanVR
- Dicky Wolf
-
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: Как да отворя колата?
zvetiko написа:ivan. написа:тя е заводска аларма,освен някой да е ровил после....с това си обяснявам неправилното уж и свързване
Ванка, трябваше от тук да почнеш, все забравям, че твоята кола е уникална- щом е заводска, значи алармата заключва1:1 като ключа и няма какво да коментираме, че това е най-правилният начин. Въпроса е, че повечето алармаджии или не знаят или не им се занимава да вържат тази функция и да се активира със заключването на колата.
При мен нарочно съм я направил на отделен канал за да мога да заключвам колата докато съм вътре и я карам, за да не може когато превозваме разни хора да излизат лесно навън.
А ти като говориш и обясняваш принципа на действие на дадено устройство, споменавай, че не е ОЕМ, ами е няк'во афтърмаркет.

п.п. Моята Е34-ка също има заводска аларма, но нямам дистанционно (също както ми е странно, че дойде само с един ключ де, но колкото толкова

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Как да отворя колата?
Темата е за това как се отключва Е34, а не за начините на заключване, кои са оргинални и кои не.
Не занам дали си заслужава инвестицията в това да вземеш още един ключ от тип, в който да можеш да сложиш съответната платка, защото предполагам, че твоя е плътен+ разходите по обучението, особено при условие, че не знаеш дали фабричната аларма е в изправност.

Не занам дали си заслужава инвестицията в това да вземеш още един ключ от тип, в който да можеш да сложиш съответната платка, защото предполагам, че твоя е плътен+ разходите по обучението, особено при условие, че не знаеш дали фабричната аларма е в изправност.
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Re: Как да отворя колата?
Хаос написа:Bavarishe написа:през предния капак,ще ви е най-лесно и безобидно.Трябва ви тел(нормално яка) огъната в единия край като кукичка.
Имаме участник познал верния отовор. Макар че и с обикновена отвертка става, даже е доста по-лесно.
Само не забравяйте че фейсовите маски са цели!



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Как да отворя колата?
Защо имам чувството че не правите разлика м-у DWA, EWS и IRS, или по-скоро размазвате понятията ? 


- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Как да отворя колата?
Добре де, при мен ли е нещо нередно? Работи си ми двойното заключване от там да започна с оригинална аларма съм, 4те ключа, 2 дистанционни и т.н.
Докато бях на плаване няколко месеца ми свършил акумулатора, отключването стана, като вкарам ключа и го въртя посокаотключване и през това време леко повдигам дръжката за отваряне и накрая вратата си се отваря.
После като си вадих акумулатора от колата да се зарежда, пак я заключих отвсякъде.
Съответно после я отключих, както преднишния път, леко напъвам за отключване ключа и вдигам дръжката за отваряне...
@cod-cdbp, много долен аватар

Докато бях на плаване няколко месеца ми свършил акумулатора, отключването стана, като вкарам ключа и го въртя посокаотключване и през това време леко повдигам дръжката за отваряне и накрая вратата си се отваря.
После като си вадих акумулатора от колата да се зарежда, пак я заключих отвсякъде.
Съответно после я отключих, както преднишния път, леко напъвам за отключване ключа и вдигам дръжката за отваряне...

@cod-cdbp, много долен аватар



E34, E38
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Как да отворя колата?
justboy написа:Добре де, при мен ли е нещо нередно? Работи си ми двойното заключване от там да започна с оригинална аларма съм, 4те ключа, 2 дистанционни и т.н.
Докато бях на плаване няколко месеца ми свършил акумулатора, отключването стана, като вкарам ключа и го въртя посокаотключване и през това време леко повдигам дръжката за отваряне и накрая вратата си се отваря.
После като си вадих акумулатора от колата да се зарежда, пак я заключих отвсякъде.
Съответно после я отключих, както преднишния път, леко напъвам за отключване ключа и вдигам дръжката за отваряне...
![]()
@cod-cdbp, много долен аватар![]()
Хаахах, има си причини.
Иначе при теб нещата се случват като по книгите защото не е имало интервенции явно.
Ако не е тайна, с кой тип ключ си - сгъваемия или целия?

Re: Как да отворя колата?
Ванка, трябваше от тук да почнеш, все забравям, че твоята кола е уникална
Единственото уникално в нея е,че е единствена движеща се е34-ка с обратен волан в БГ

Темата е за това как се отключва Е34, а не за начините на заключване, кои са оргинални и кои не.
ми то темата тръгна в тая посока,защото изяви различни начини за заключаване,които водят до различни такива за отключване.
старата е34-ка беше с китайска аларма и пак винаги се заключваше както трябва,това ми говори ,че много знаят за тая функция ,не е нищо ново за алармаджиите ....
Работи си ми двойното заключване от там да започна с оригинална аларма съм, 4те ключа, 2 дистанционни и т.н.
Докато бях на плаване няколко месеца ми свършил акумулатора, отключването стана, като вкарам ключа и го въртя посокаотключване и през това време леко повдигам дръжката за отваряне и накрая вратата си се отваря.
После като си вадих акумулатора от колата да се зарежда, пак я заключих отвсякъде.

само да добавя при мен без акумулатор се заключва и отключва като лада-само с ключа

by ''kompleksa''
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Как да отворя колата?
crazy_d написа:Хаос написа:Bavarishe написа:
Имаме участник познал верния отовор. Макар че и с обикновена отвертка става, даже е доста по-лесно.
Само не забравяйте че фейсовите маски са цели!
принципа е същия и ще взема да снимам едно филмче как става


ТДС - Турбо Див Селянин
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Как да отворя колата?
cod-cdbp написа:Ако не е тайна, с кой тип ключ си - сгъваемия или целия?
Незнам точно какво имаш предвид, затова прилагам снимка : )
Ключа, който е върху връзката на Байерн също е с дистанционно за алармата : ) Всъщност тая аларма имах съмнения, че е афтърмаркет, ама тоя ключ с дистанционното ме накара да мисля, че си е оригинал


E34, E38
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Как да отворя колата?
мойта па си е с алармата от ключа като на първите 39-ки дет е.Ама имам и неква друга афтърмаркет,която се оказа хубава.През деня си карам на оргиналната от ключа,а вечер и от двете,защото колата ми е под прозореца,а като са пуснати 2-те я пипаш с пръст и почва една симфония,че умрел ше стане 

ТДС - Турбо Див Селянин
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Как да отворя колата?
Оригинална е, ама се слага от дилъра, а не от завода. Освен това този квадратния ключ също е за един друг тип аларма, натиска се в средата.

- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Как да отворя колата?
най-безболезнено е да си отвориш колата през десният ъгъл на шоферскта врата.. но стига да знаеш какво точно рпавиш.. аз докато се науча доста джама пребах
имах навика да си заключвам е30ката ,че не ми работеше централното и се налагаше да заключвам копче по копче и ключовете ми седяха на таблото 


Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- TsvetanVR
- Dicky Wolf
-
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: Как да отворя колата?
zvetiko написа:Темата е за това как се отключва Е34, а не за начините на заключване, кои са оргинални и кои не.![]()
Не занам дали си заслужава инвестицията в това да вземеш още един ключ от тип, в който да можеш да сложиш съответната платка, защото предполагам, че твоя е плътен+ разходите по обучението, особено при условие, че не знаеш дали фабричната аларма е в изправност.
Ами моят ключ си е най-обикновения с бутончето за лампичката отпред. Алармата мисля, че си работи - мига си червената лампичка в голямата духалка в средата на таблото. А колкото до това дали си заслужава, това винаги зависи само и единствено от гледната точка.

45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани