Показания на темп. датчик за перката на клима?
Модератор: Технически модератори
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Аре честито. Сега пробвах да давам газ на отворена капачка и и и ку*ец едвам пръска, а като сложихме тая помпа направо се напичаше жестоко при подаване на газ и пръскаше яко.
Та търся някой ако има помпа водна за тдс читава за проба да ми услужи.
2. Запушено маркучле излизащо от радиатора и не обезвъздушена система.
Залагам на преебана помпа.
На 2000км е майка й.
Та търся някой ако има помпа водна за тдс читава за проба да ми услужи.
2. Запушено маркучле излизащо от радиатора и не обезвъздушена система.
Залагам на преебана помпа.


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Postman написа:Не е помпата... много хора караме с такава помпа и досега никой не се е оплакал.
Е защо тогава няма дебит?? Седя тъпата помпа 2 месеца и кусур суха явно това е проблема. Аз за друго не се сещам.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Ми ще пръска кат е отворил термостата няма да напича кат на затворен нали се сещаш. И кво си я взел на мушка тая помпа направи пробата от какво ти вклщчва втората скорост ама кат дръпнеш буксата на датчика за налягане на фреона , а не на тоя на главата
и даже дръпни предпазителя на климата па дай газ и да видим кво ще роди
. Все пак така ще си сигурен дига ли ти градус действително горе на главата , после нощес я остави с отворена капачка на разширителя както те посъветваха , после провери оная тръба ( най е тръба ) дет vinio тия посочи за евентуално запушване пък тогава мисли за друга помпа . Успех брат. ПС: И на мен ми прави същите простотии с малкия тдс , абсолщтно същите от 2 седмици насам , а преди чук беше на по-топлото даже при направени две профилактики, нив радиатор , водна с пластмасова турбинка , нов теремостат и т.н. обаче ми и надува зверски бе з грам загуба на антифриз и без прегряване , само на 160 кат задържа и почва да ми вклщчва тоя на 101градуса. Лудница , та ще следя темата с интерес макар ,че тдс-те нямаха тайни ама на.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Имам малък дебит на охл. течност. Принципно като дадеш газ на място и при отворена капачка трябва да пръска жестоко, а при мен само леко се увеличава струйката. На празен ход леко църцори. Та или имам запушен маркуч 5 или този малкия, който излиза от водния радиатор и влиза в казанчето. Този малкия ако е запушен може да не иска да обезвъздуши и да прави възглавница. Та разглабяме и ще се види къде е лайнен*ето в събота. За мен проблем в датчика или перката няма.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Zubcho написа:Имам малък дебит на охл. течност. Принципно като дадеш газ на място и при отворена капачка трябва да пръска жестоко, а при мен само леко се увеличава струйката. На празен ход леко църцори. Та или имам запушен маркуч 5 или този малкия, който излиза от водния радиатор и влиза в казанчето. Този малкия ако е запушен може да не иска да обезвъздуши и да прави възглавница. Та разглабяме и ще се види къде е лайнен*ето в събота. За мен проблем в датчика или перката няма.
Дам Валери имаше подобен проблем! И при мен е така
само дет не виждам от какво ще се затлачи, най много от стоене
в гаража... След 2 дена идва и орогинална помпа и на почти 100%
съм сигурен че ще има разлика....
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
По моя преценка изтрих всичко, което ми се стори извън темата, но ако пак се отплеснете ще я заключа.
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Zubcho написа:Postman написа:Не е помпата... много хора караме с такава помпа и досега никой не се е оплакал.
Е защо тогава няма дебит?? Седя тъпата помпа 2 месеца и кусур суха явно това е проблема. Аз за друго не се сещам.
Не е помпата(поне ако е тая ,за която пишеш,че си с нея).
Явно съвети търсиш ,но не им вярваш и не почваш от никъде.
Провери:
-1.с изключен датчик на на главата дали пак се активира тая перка....така ще си сигурен къде да търсиш проблема;
-2.ако се окаже водната система проблемна-потърси някъде задръстване.
-3.и пак ако няма никъде задръсване и детайлите ,за които пишеш че са нови-100% в тоя случай свалай глава .....
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Казах ,че залагам ,че всичко е наред ,но след като Иво иска да се рови ,нека знае ,,че втора степен се задейства при 2 случая
1.Високо налягане на фреона ,за което подава информация датчика върху дехидрататора-кой е точно от двата , ще разбереш като извадиш буксите и ги дадеш на късо
2.На радиатора наистина няма датчик при tds , а е на главата-виж го кой е ,че не ми се рови сега.
Така ,че може причината ,ако изобщо има проблем да не е в охладителната ситема а в еъркандишъна.
1.Високо налягане на фреона ,за което подава информация датчика върху дехидрататора-кой е точно от двата , ще разбереш като извадиш буксите и ги дадеш на късо
2.На радиатора наистина няма датчик при tds , а е на главата-виж го кой е ,че не ми се рови сега.
Така ,че може причината ,ако изобщо има проблем да не е в охладителната ситема а в еъркандишъна.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Ще се прави нещо петък-събота. Сега нямам нито нерви, нито време да се разправям.
Пак казвам вече съм убеден има 3 сценария:
1. Запушване. (малкото маркучле или номер пет металния маркуч от онази схема)
2. Термостат. (да отваря частично само)
3. Водна помпа. (превъртаща ос или и аз не знам какво вече)
Събота ще се свали всичко и ще се види кой кого
Стига сте мъдрили датчика. Преди да ми отворят колата за духнала гарнитура всичко работеше коректно. Главата е на 1200км след шлайфане и с чисто нова гарнитура.
Пак казвам вече съм убеден има 3 сценария:
1. Запушване. (малкото маркучле или номер пет металния маркуч от онази схема)
2. Термостат. (да отваря частично само)
3. Водна помпа. (превъртаща ос или и аз не знам какво вече)
Събота ще се свали всичко и ще се види кой кого

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
пак ще ти източат една чанта пари......ти си знаеш де 

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
zvetiko написа:Казах ,че залагам ,че всичко е наред ,но след като Иво иска да се рови ,нека знае ,,че втора степен се задейства при 2 случая
1.Високо налягане на фреона ,за което подава информация датчика върху дехидрататора-кой е точно от двата , ще разбереш като извадиш буксите и ги дадеш на късо
2.На радиатора наистина няма датчик при tds , а е на главата-виж го кой е ,че не ми се рови сега.
Така ,че може причината ,ако изобщо има проблем да не е в охладителната ситема а в еъркандишъна.
Аз също имам съмнение за проблем с климатика!
Защото при мен започна преди година и то при
зимни температури- 2-10 градуса! Но как да хвана
Къде е проблема? Как да разбера какво е налягането?
Мисля да пробвам има сервиз във Варна в който
има специална машина,която си тества,дозира и т.н.
А за водната помпа смятам че е един голям плюс...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Тоя еъркъндишан (A/C) хич се съмнявам да има отношение по нашия въпрос. Какво свръх налягане при изключен климатик бре?
А в тази връзка ще направя и радиатор флъш така и така ще правим магарии по системата. Ще пиша с какво точно съм го промивал.
А в тази връзка ще направя и радиатор флъш така и така ще правим магарии по системата. Ще пиша с какво точно съм го промивал.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Доста интересно се получава:) Две коли
с еднакви проблеми и симтоми! Зъбе прав
си кво налягане при изключен климатик!
Е разбирасе при мен я включва на 85% само
на включен климатик но има и едни 15% които
не ми харесват!А и при мен едвам пикае в казанчето,
не ми мърда стрелката на температурата, нямам надути
маркучи, двигателя е в топ кондиция.Незнам Аз лично
почвам с водна помпа, ще споделя имали разлика тези дни...
с еднакви проблеми и симтоми! Зъбе прав
си кво налягане при изключен климатик!
Е разбирасе при мен я включва на 85% само
на включен климатик но има и едни 15% които
не ми харесват!А и при мен едвам пикае в казанчето,
не ми мърда стрелката на температурата, нямам надути
маркучи, двигателя е в топ кондиция.Незнам Аз лично
почвам с водна помпа, ще споделя имали разлика тези дни...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Peter Angelov написа:Доста интересно се получава:) Две коли
с еднакви проблеми и симтоми! Зъбе прав
си кво налягане при изключен климатик!
Е разбирасе при мен я включва на 85% само
на включен климатик но има и едни 15% които
не ми харесват!А и при мен едвам пикае в казанчето,
не ми мърда стрелката на температурата, нямам надути
маркучи, двигателя е в топ кондиция.Незнам Аз лично
почвам с водна помпа, ще споделя имали разлика тези дни...
То на празни обороти си църцори само, обаче като дадеш газ и направо трябва да е все едно се е скъсала тръба водопроводна. Яко налягане трябва да има. Лично с очите си съм го виждал и dinozab го потвърди.
Слезни долу, запали да загрее (може и полу отопла също), отвори капака, отвори разшир. съд и дай газ и гледай ако хвърля жестоко от малкото маркучле значи всичко е тип топ.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
И що да няма общо датчика на дехидрататора , кво кат е изключена климата то тва си е ключ все нещо може да му се е запекло я нагар , я стопен метал и от друсане и едно друго опа ти верига . И най-лесно да махнете точно на тоя датчик буксата и ако проблема не се появи значи имате попадение , не е нужно да се маха буксата на датчика на главата щото тва е същата проба ама другия възможен проблемен елемент , резултата все ще е изключване на един от двата като дефектен ( евентуално ) . И пак за тва хвърляне на антифриз не е закон божи щот и наполовина отворил термостат или незатворил още повечето налягане и количество флуид ще върти по големия кръг и естествено през мъркучлето струйката ще е по-слаба.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани