По-голям интеркулер за TDS?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от arr0gance » 02 Юни 2011, 19:14

Изображение
Те ти размер Зъбе
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от Zubcho » 02 Юни 2011, 19:32

Значи ни трябва размер на питата 650х150 само в дълбочина колко е оригинала?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от arr0gance » 02 Юни 2011, 19:37

Самия размер на питата вътре е 515 х 127
Оф Съжелявам за грешното инфо,тия размери са за 325тдс,малко позабравих в кой подраздел съм.. :oops:
Последна промяна arr0gance на 02 Юни 2011, 20:01, променена общо 1 път
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от Postman » 02 Юни 2011, 19:53


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от Zubcho » 02 Юни 2011, 19:56

http://racing-mania.com/browse/product/ ... 550*140*65

или

http://racing-mania.com/browse/product/ ... 550*180*65

За да се понижи температурата и да няма лаг. Естествено преди това сме вдигнали налягането на 1.5 максимално такова :)

Жалко, че няма как да се вземат двата кулера, да се сложи всеки и да се сравни с оригинала при определена скорост как се променят показателите в движение. На всички е ясно, че говорим за темп. на входящия въздух при определена скорост и външна темп. То може де, но ще излезе соленко :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от AVGO » 02 Юни 2011, 23:20

Хаха, всички сме го нападнали Преско да ни светне с помпата :mhihi: Затуй , Преско направо давай един списък части и да идвам да ги слагаш :driving:

Ей тука голям кеф в тоя раздел, всяка 5-та тема е "коне за тдс" пък в е36 раздела още се питат аджеба що палел трудно топъл :mhihi:

Освен това бих искал да използвам темата и да попитам за някакъв кулер който би паснал на 325 ТДС без да се лишаваме от климатика освен този на 318ТДС :roll: Пък иначе според мен мястото му е добро там, добре го бие въздуха точно зад решетката на бронята . . .
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от Пресиян Василев » 03 Юни 2011, 7:43

Awgo бре ,маиче и МАП трябва по някьв си .
То е хубаво за кулер по едьр ама ти ще си орежеш ли бронята отпред ?
Почвам да тьрся ротор в БОШ ,дано има време,ама нови само заня че се предлагат и то за големи цифри,затуи които иска да тьрси някои пич в Ингилишко дето вече го правил и няма мерак защото е минал на м57д30
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от Zubcho » 03 Юни 2011, 7:51

Пресиян Василев написа:Awgo бре ,маиче и МАП трябва по някьв си .
То е хубаво за кулер по едьр ама ти ще си орежеш ли бронята отпред ?
Почвам да тьрся ротор в БОШ ,дано има време,ама нови само заня че се предлагат и то за големи цифри,затуи които иска да тьрси някои пич в Ингилишко дето вече го правил и няма мерак защото е минал на м57д30


Интеркулерът пре е36 по-голям. Пу пу. Сега ако някой може да извади рамер и на питата на интеркулера на е46? Ако е удобно в 3 измерения. :oops:

Иначе при е34 ТДС 1995г. монтаж на челен интеркулер води до орязване на бронята и то жестоко. Аз и за това още се чудя и мая. Може би ще трябва да се хванем с някой колега и само да сложим от е46 един за проба и да следим темп. на вход. въздух на компа. За жалост аз не разполагам нито с хадуера, нито със софтуера за тази цел. (да не казвам, че в момента и с кола не разполагам :mhihi: )
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от AVGO » 03 Юни 2011, 9:34

Пресиян Василев написа:Awgo бре ,маиче и МАП трябва по някьв си .
То е хубаво за кулер по едьр ама ти ще си орежеш ли бронята отпред ?
Почвам да тьрся ротор в БОШ ,дано има време,ама нови само заня че се предлагат и то за големи цифри,затуи които иска да тьрси някои пич в Ингилишко дето вече го правил и няма мерак защото е минал на м57д30


Ауууу, ново от БОШ, отидоха няколко хиляди :( Не може ли примерно буталото да се вземе ново, другото да се скълъпи от някъде другаде ... :oops: :roll:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от Пресиян Василев » 03 Юни 2011, 16:56

AVGO написа:
Пресиян Василев написа:Awgo бре ,маиче и МАП трябва по някьв си .
То е хубаво за кулер по едьр ама ти ще си орежеш ли бронята отпред ?
Почвам да тьрся ротор в БОШ ,дано има време,ама нови само заня че се предлагат и то за големи цифри,затуи които иска да тьрси някои пич в Ингилишко дето вече го правил и няма мерак защото е минал на м57д30


Ауууу, ново от БОШ, отидоха няколко хиляди :( Не може ли примерно буталото да се вземе ново, другото да се скълъпи от някъде другаде ... :oops: :roll:

То помпажилька ,не че е изкуство някькво ,ама си има допуски в хилядни дето се спазват,нестава как да е от кво да е .
Трябва да седна с хартиения каталог на БОШ и да тьрся 6-цилндров ротор с тея размери .
Което е равносилно на 1 кьм 100 ,да уцеля .
Разглобявал сьм такава помпа сьс сменян ротор ,човек аказа че така си е дошла колата от Австрия ,кое как що нямам идея .
Единственното което сьм забелязал е че от м21 (2,4тд) буталото е 1 мм по голямо от на м51 ,което си е тунинг.
Имам 1 такава помпа
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от AVGO » 03 Юни 2011, 17:39

Е то от 8 ( май беше толкова ) на 9мм няма май файда след като ние говорим за 12 мм. Значи аз не спирам да търся, всеки ден изкача по нещо ново, сега пък някъде прочетох че се вземала помпа от някакъв Мерцедес или пък само буталото ли беше, не съм сигурен.....продължавам да ровя !

Иначе тоя 1мм ще допринесе ли с нещо или само с разхода :oops:

Благодаря :yes:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от Zubcho » 03 Юни 2011, 17:50

AVGO написа:Е то от 8 ( май беше толкова ) на 9мм няма май файда след като ние говорим за 12 мм. Значи аз не спирам да търся, всеки ден изкача по нещо ново, сега пък някъде прочетох че се вземала помпа от някакъв Мерцедес или пък само буталото ли беше, не съм сигурен.....продължавам да ровя !

Иначе тоя 1мм ще допринесе ли с нещо или само с разхода :oops:

Благодаря :yes:


Със сигурност ще допринесе. В другите форуми минават от 10 на 11мм. Значи и тук ще има подобрение.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от vladobate » 03 Юни 2011, 19:12

Хубаво де ама никой нищо не казва за друга турбинка щото има от Ивеко с променлива геометрия е и в София има чоляк дет и прави софта към компа на колата дет ще се слага. Тук в Пловдив масово я ползват за турбиниране на бензинки даже пътека са направили та мисля си доста ще живне тдс-а пък тогава по-голям кулер ще има смисъл иначе лагаво ще стане в ниските сигурация. Общо взето това и етапа с барната помпа откъм друго бутало и т.н. си е вече по-сериозна инвестиция просто няма как , кефа цена няма.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от AVGO » 04 Юни 2011, 0:49

vladobate написа:Хубаво де ама никой нищо не казва за друга турбинка щото има от Ивеко с променлива геометрия е и в София има чоляк дет и прави софта към компа на колата дет ще се слага. Тук в Пловдив масово я ползват за турбиниране на бензинки даже пътека са направили та мисля си доста ще живне тдс-а пък тогава по-голям кулер ще има смисъл иначе лагаво ще стане в ниските сигурация. Общо взето това и етапа с барната помпа откъм друго бутало и т.н. си е вече по-сериозна инвестиция просто няма как , кефа цена няма.


Абе турбото после ще го мислим, да вкараме ние повече нафта е проблема сега...
Та никой не каза колко мм са нашите бутала ?

Преско, не мога да намеря инфо за тези, виж ако може там в твоите каталози или кажи къде да търся :

http://www.dieselevante.it/fuelpumps/in ... 5%0ARE+22+
и тази
http://www.dieselevante.it/fuelpumps/in ... 5%0ARE+22+

Мерц с такава помпа вади 220 коня :yes:

A не може ли просто да се сложи помпа от 524тд като ей тоя чиляк дето ги държи 270 кобили, Mechanical Bosch VE6 ? http://www.youtube.com/watch?v=TO8KJeWWKNI
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: По-голям интеркулер за TDS?

Мнение от vladobate » 04 Юни 2011, 9:07

:lol:
Последна промяна vladobate на 02 Мар 2012, 0:07, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook