ремонт на виско(перката на парното)
Модератор: Технически модератори
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: ремонт на виско(перката на парното)
Bavarishe написа:А сигурни ли сте,защото съм купувал радиатор Бер и кат му махнах лепенката Бер отдолу имаше друга Интернешенъл
Това да не е БГ Behr ?


- p01s0n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 17.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E34 540i
- Мечтае да кара: Z4 M
Re: ремонт на виско(перката на парното)
Да попитам и аз нещо. Моето виско ми казаха, че не може да се пълни със силиконово масло....
От както я имам колата и с работещ двигател без проблеми с ръка спирам въртенето на виското. Това признак ли е, че е за смяна? До сега не ми е загравала и на моменти само лятото се случва като е по топло и виското започва да работи с оборотите на двигателя и като охлади си работи пак нормално. Дилемата ми е да го сменям ли да не го ли сменям....
От както я имам колата и с работещ двигател без проблеми с ръка спирам въртенето на виското. Това признак ли е, че е за смяна? До сега не ми е загравала и на моменти само лятото се случва като е по топло и виското започва да работи с оборотите на двигателя и като охлади си работи пак нормално. Дилемата ми е да го сменям ли да не го ли сменям....
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: ремонт на виско(перката на парното)
cod-cdbp написа:Bavarishe написа:А сигурни ли сте,защото съм купувал радиатор Бер и кат му махнах лепенката Бер отдолу имаше друга Интернешенъл
Това да не е БГ Behr ?
е в България сме де
ТДС - Турбо Див Селянин
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: ремонт на виско(перката на парното)
К'во дали сме сигурни сега?Ние ти казваме най-доброто е Бер и Закс.От тук натам твоя грижа е да си намериш не фалшиви...И да зацепва на правилните градуси за твоята кола...Какво има да теглим локуми?

- bobixaka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 15.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Мечтае да кара: BMW М5
Re: ремонт на виско(перката на парното)
cod-cdbp написа:Чак пък запечатано ...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=333932
Иначе - със спринцовката пълня докато поеме, после мотора го развърта, и пълня още. Горе-долу доста бързо се случват нещата, стига да не заяжда самото виско на оста.
A ти откъде изрови тая стара тема?
Случайно реших да видя дали има нещо по темата

Пък иначе тая другата тема аз я създадон и гледам, че доста интерес предизвика

Иначе със спринцовка е голяма мъка, не знам как го правиш ама то маслото не ще да влиза така..
Трябва да се изгони въздуха, а това най-лесно става като го вкараш у фурната и после пълниш колко може

То после си отива където му е мястото.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: ремонт на виско(перката на парното)
bobixaka написа:cod-cdbp написа:Чак пък запечатано ...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=333932
Иначе - със спринцовката пълня докато поеме, после мотора го развърта, и пълня още. Горе-долу доста бързо се случват нещата, стига да не заяжда самото виско на оста.
A ти откъде изрови тая стара тема?
Случайно реших да видя дали има нещо по темата
Пък иначе тая другата тема аз я създадон и гледам, че доста интерес предизвика
Иначе със спринцовка е голяма мъка, не знам как го правиш ама то маслото не ще да влиза така..
Трябва да се изгони въздуха, а това най-лесно става като го вкараш у фурната и после пълниш колко може
То после си отива където му е мястото.
Принципно съм търпелив, като седна да творя такива щуротии.
Иначе наливам на изправено виско, така че въздуха да си излиза около пишката на спинцовката, докато маслото се разлива само в една посока.

- bobixaka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 15.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Мечтае да кара: BMW М5
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: ремонт на виско(перката на парното)
Сам не разбирам защо в заглавието пише - перката на парното??? Това няма общо с парното а с охлаждането на мотора 


- bobixaka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 15.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Мечтае да кара: BMW М5
Re: ремонт на виско(перката на парното)
И аз нямам никаква идея 
Темата не е моя, да питаме създателя

Темата не е моя, да питаме създателя

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: ремонт на виско(перката на парното)
Слагайте ел.перки, и не се занимавайте с глупости. Дори и при работещо виско в жегите при по-дълго стръмно изкачване (над 10мин) по някой по-разбит път, където се налага да минаваш дупки на 1-а, или изобщо да караш под 2000 оборота, и колата почва да загрява, понеже няма достатъчно дебит на вентилатора. Под загряване имам предвид стрелката да мине средата, и да се включи допълнителната перка на климатика, което за мен е неприемливо.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: ремонт на виско(перката на парното)
ACCELERATOR написа:Слагайте ел.перки, и не се занимавайте с глупости. Дори и при работещо виско в жегите при по-дълго стръмно изкачване (над 10мин) по някой по-разбит път, където се налага да минаваш дупки на 1-а, или изобщо да караш под 2000 оборота, и колата почва да загрява, понеже няма достатъчно дебит на вентилатора. Под загряване имам предвид стрелката да мине средата, и да се включи допълнителната перка на климатика, което за мен е неприемливо.
Аз нямам такива проблеми, просто защото виското ми работи идеално


- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: ремонт на виско(перката на парното)
cod-cdbp написа:
Аз нямам такива проблеми, просто защото виското ми работи идеално
Е колкото и идеално да работи, не можеш да ме убедиш, че ако се движиш по стръмен черен път нагоре на първа с 1000-1300 об/мин (че дори и на полусъединител отвреме на време) при външна температура на сянка 38 градуса около 15-20 мин, виското ще смогне да охлажда радиатора без чужда помощ

- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: ремонт на виско(перката на парното)
След 30 мин на място, на слънце, при външна температура не по-малко от 37-38 градуса, с пуснат климатик стрелката на температурата стига 12 и 1 мин. След, което се включва електрическата перка на втора степен докато температурата стигне 12 без 1 мин. И така на горе-долу равни интервали през 10-15 мин. Вие кажете дали е нормално.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: ремонт на виско(перката на парното)
BABHOMED написа:След 30 мин на място, на слънце, при външна температура не по-малко от 37-38 градуса, с пуснат климатик стрелката на температурата стига 12 и 1 мин. След, което се включва електрическата перка на втора степен докато температурата стигне 12 без 1 мин. И така на горе-долу равни интервали през 10-15 мин. Вие кажете дали е нормално.
Абсолютно в реда на нещата е това.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани