ремонт на виско(перката на парното)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от cod-cdbp » 03 Апр 2013, 19:17

Bavarishe написа:А сигурни ли сте,защото съм купувал радиатор Бер и кат му махнах лепенката Бер отдолу имаше друга Интернешенъл :evil:


Това да не е БГ Behr ? :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 17.01.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E34 540i
Мечтае да кара: Z4 M

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от p01s0n » 03 Апр 2013, 19:40

Да попитам и аз нещо. Моето виско ми казаха, че не може да се пълни със силиконово масло....
От както я имам колата и с работещ двигател без проблеми с ръка спирам въртенето на виското. Това признак ли е, че е за смяна? До сега не ми е загравала и на моменти само лятото се случва като е по топло и виското започва да работи с оборотите на двигателя и като охлади си работи пак нормално. Дилемата ми е да го сменям ли да не го ли сменям....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от Bavarishe » 03 Апр 2013, 22:48

cod-cdbp написа:
Bavarishe написа:А сигурни ли сте,защото съм купувал радиатор Бер и кат му махнах лепенката Бер отдолу имаше друга Интернешенъл :evil:


Това да не е БГ Behr ? :roll:

е в България сме де
ТДС - Турбо Див Селянин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 931
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от MaxMeyer » 04 Апр 2013, 10:19

К'во дали сме сигурни сега?Ние ти казваме най-доброто е Бер и Закс.От тук натам твоя грижа е да си намериш не фалшиви...И да зацепва на правилните градуси за твоята кола...Какво има да теглим локуми?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 15.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E39
Мечтае да кара: BMW М5

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от bobixaka » 04 Апр 2013, 22:31

cod-cdbp написа:Чак пък запечатано ...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=333932

Иначе - със спринцовката пълня докато поеме, после мотора го развърта, и пълня още. Горе-долу доста бързо се случват нещата, стига да не заяжда самото виско на оста. ;)

A ти откъде изрови тая стара тема? :roll:


Случайно реших да видя дали има нещо по темата :)
Пък иначе тая другата тема аз я създадон и гледам, че доста интерес предизвика :)

Иначе със спринцовка е голяма мъка, не знам как го правиш ама то маслото не ще да влиза така..
Трябва да се изгони въздуха, а това най-лесно става като го вкараш у фурната и после пълниш колко може :)
То после си отива където му е мястото.
38876

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от cod-cdbp » 05 Апр 2013, 0:00

bobixaka написа:
cod-cdbp написа:Чак пък запечатано ...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=333932

Иначе - със спринцовката пълня докато поеме, после мотора го развърта, и пълня още. Горе-долу доста бързо се случват нещата, стига да не заяжда самото виско на оста. ;)

A ти откъде изрови тая стара тема? :roll:


Случайно реших да видя дали има нещо по темата :)
Пък иначе тая другата тема аз я създадон и гледам, че доста интерес предизвика :)

Иначе със спринцовка е голяма мъка, не знам как го правиш ама то маслото не ще да влиза така..
Трябва да се изгони въздуха, а това най-лесно става като го вкараш у фурната и после пълниш колко може :)
То после си отива където му е мястото.


Принципно съм търпелив, като седна да творя такива щуротии.
Иначе наливам на изправено виско, така че въздуха да си излиза около пишката на спинцовката, докато маслото се разлива само в една посока.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 15.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E39
Мечтае да кара: BMW М5

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от bobixaka » 05 Апр 2013, 9:03

Добра тактика :)
38876

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от cod-cdbp » 05 Апр 2013, 12:37

Сам не разбирам защо в заглавието пише - перката на парното??? Това няма общо с парното а с охлаждането на мотора :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 15.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E39
Мечтае да кара: BMW М5

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от bobixaka » 05 Апр 2013, 15:18

И аз нямам никаква идея :)
Темата не е моя, да питаме създателя :)
38876

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от Bavarishe » 05 Апр 2013, 21:29

за МЕЙЛЕ някакво мнение
ТДС - Турбо Див Селянин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от ACCELERATOR » 07 Апр 2013, 13:47

Слагайте ел.перки, и не се занимавайте с глупости. Дори и при работещо виско в жегите при по-дълго стръмно изкачване (над 10мин) по някой по-разбит път, където се налага да минаваш дупки на 1-а, или изобщо да караш под 2000 оборота, и колата почва да загрява, понеже няма достатъчно дебит на вентилатора. Под загряване имам предвид стрелката да мине средата, и да се включи допълнителната перка на климатика, което за мен е неприемливо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от cod-cdbp » 07 Апр 2013, 19:19

ACCELERATOR написа:Слагайте ел.перки, и не се занимавайте с глупости. Дори и при работещо виско в жегите при по-дълго стръмно изкачване (над 10мин) по някой по-разбит път, където се налага да минаваш дупки на 1-а, или изобщо да караш под 2000 оборота, и колата почва да загрява, понеже няма достатъчно дебит на вентилатора. Под загряване имам предвид стрелката да мине средата, и да се включи допълнителната перка на климатика, което за мен е неприемливо.


Аз нямам такива проблеми, просто защото виското ми работи идеално ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от ACCELERATOR » 07 Апр 2013, 19:27

cod-cdbp написа:
Аз нямам такива проблеми, просто защото виското ми работи идеално ;)

Е колкото и идеално да работи, не можеш да ме убедиш, че ако се движиш по стръмен черен път нагоре на първа с 1000-1300 об/мин (че дори и на полусъединител отвреме на време) при външна температура на сянка 38 градуса около 15-20 мин, виското ще смогне да охлажда радиатора без чужда помощ :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от BABHOMED » 07 Апр 2013, 23:00

След 30 мин на място, на слънце, при външна температура не по-малко от 37-38 градуса, с пуснат климатик стрелката на температурата стига 12 и 1 мин. След, което се включва електрическата перка на втора степен докато температурата стигне 12 без 1 мин. И така на горе-долу равни интервали през 10-15 мин. Вие кажете дали е нормално.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: ремонт на виско(перката на парното)

Мнение от Zubcho » 08 Апр 2013, 12:11

BABHOMED написа:След 30 мин на място, на слънце, при външна температура не по-малко от 37-38 градуса, с пуснат климатик стрелката на температурата стига 12 и 1 мин. След, което се включва електрическата перка на втора степен докато температурата стигне 12 без 1 мин. И така на горе-долу равни интервали през 10-15 мин. Вие кажете дали е нормално.


Абсолютно в реда на нещата е това.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook