Въпроси относно Е34 520
Модератор: Технически модератори
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
незнам колегата какво точно е оправял по предницата за 200лв ама да знаеш че ходовата част си е скьпичка но комфорта при е34 неможе да се сравни с е36 а за е 32 да неговорим но ти си избери тази която ти допада а колкото до икономия на гориво и BMW това са две несьвместими неща тези коли си харчат и неочаквай разхода да ти е под 12 независимо от това коя серия караш 

здравеи тв на всички ,и аз да споделя че вече 8 години карам всеки ден сменил сам 8 автомобила бех малко скиптично настроен кам бмв ,обаче вав един момент ми се отдаде вазможност за 3 месеца да карам само бмв за това време смених 6 броя все е34 и едно е32,направих си равносметка за наи добрите впечатлениа за тези коли и вав края на тези 3 месеца ми попадна в рацете Е34 535 реших че това е комбинациата която ми трябва,вав случая това беше поредното бмв което можех да карам ако поискам,не знаех че е сас 3,5 мотор като отидох до него първо вдигнах капака ,като видях какво се крие отдоло замлакнах за неколко минути,валнението и адреналина ми нарастна доста,взех ключовете веднага,като се качих вав колата огледах е ,кожа,магон,подгрев,голем борд,спортен волан,шибидах,притискане на чистачките ,лети джанти и не на последно место много кит по колата при което вече ми беше ясно за каква мощна чаровна и безкруполна измамница става вапрос ,вкарах ключа и я запалих ,звука на агрегата ме накара да се почувствам вав безтегловност, веднага е извирсирах до прекасвач при което левата част на копето вав парвиа момент се мръдна на горе,след което реших да саздам притегляне кам облегалките,след всичко това тази кола стана част от мене,вече 1 година е карам и постоянно ме учудва сас все нови и нови неща, моето мнение е да вземеш ,верно има разходи ,обаче се правят доста по рядко от другите коли тези са много здрави,това е доказано сас времето,довери се на пробвалите, веднъж като е вкараш вав ред нема да ти се разделя сас нея

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
blackbery написа:...
тоя звук всеки ден ме кара да настръхвам, наистина ако беше малко по икономичен това щеше да е ултимативния мотор на БМВ.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
blackbery написа:зелен сам още немога да видя лс стояне
Съжалявам тогава че пиша тука, но да си знаеш че те очаквам да опукваме и твоята колица, миналата седмица направихме колата на един друг "златен"


- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Колеги, едно е ясно. Е34 ще да е возилото. Някак си вече не мога да си се представя в тясното Е36. И без това точно заради теснотия се отказах от Е30 защото съм едър човек и ми теснее, бутам се рамо в рамо със съседа си. Благодаря за съветите и насоките, помогнахте ми да избера Е34.
А в ибей гледах комплект за окачването на Е34 и ми се стори, че е точно това за което говорите - по 2 носача. Ако е то, предните 2 по 2 са някакви криви железа а задните са 2 прави така ли е? В смисъл не изглежда като нормален носач на Е30 и Е36 примерно. Намираха се за по 250 евро цял комплект с болтове и тампони, а комплект за М5 беше 350 евро. Тея цени дали са реални? Щото ако да ми изглежда много добре тая цена.
А в ибей гледах комплект за окачването на Е34 и ми се стори, че е точно това за което говорите - по 2 носача. Ако е то, предните 2 по 2 са някакви криви железа а задните са 2 прави така ли е? В смисъл не изглежда като нормален носач на Е30 и Е36 примерно. Намираха се за по 250 евро цял комплект с болтове и тампони, а комплект за М5 беше 350 евро. Тея цени дали са реални? Щото ако да ми изглежда много добре тая цена.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Spit-Fire написа:Колеги, едно е ясно. Е34 ще да е возилото. Някак си вече не мога да си се представя в тясното Е36. И без това точно заради теснотия се отказах от Е30 защото съм едър човек и ми теснее, бутам се рамо в рамо със съседа си. Благодаря за съветите и насоките, помогнахте ми да избера Е34.
А в ибей гледах комплект за окачването на Е34 и ми се стори, че е точно това за което говорите - по 2 носача. Ако е то, предните 2 по 2 са някакви криви железа а задните са 2 прави така ли е? В смисъл не изглежда като нормален носач на Е30 и Е36 примерно. Намираха се за по 250 евро цял комплект с болтове и тампони, а комплект за М5 беше 350 евро. Тея цени дали са реални? Щото ако да ми изглежда много добре тая цена.
то не е въпроса в цените, ами по добре на твойте носачи ако не са станали още по криви, им избии тампоните и слагай от 750 (същите са) и да видиме кога ще ги сменяш пак


- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
един колега бе постнал този линк - дано ти помогне да се ориентираш
http://shop.strato.de/epages/61905415.s ... es/BMW/E34
ако разбираш немски ще се оправиш - иначе Vorderachse е предната ос - на Meyle комплекта 2 горни криви, 2 долни прави и 2 биалетки е 250 Евра... Lemfoerder са по-скъпи (поне тук - там при вас - не зная), 3-та опция е орижинъл - т.е. BOGE (ама като взимах споменатите за 750-ка тампони BOGE-тата бяха по-евтини от Лемфьордерите - с малко
)
Hinterachse е задната ос - тампони, черешки и т.н. е 110 Евро.
Това са цени от сайта - за качество идея си нямам.
http://shop.strato.de/epages/61905415.s ... es/BMW/E34
ако разбираш немски ще се оправиш - иначе Vorderachse е предната ос - на Meyle комплекта 2 горни криви, 2 долни прави и 2 биалетки е 250 Евра... Lemfoerder са по-скъпи (поне тук - там при вас - не зная), 3-та опция е орижинъл - т.е. BOGE (ама като взимах споменатите за 750-ка тампони BOGE-тата бяха по-евтини от Лемфьордерите - с малко

Hinterachse е задната ос - тампони, черешки и т.н. е 110 Евро.
Това са цени от сайта - за качество идея си нямам.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Ясно колега. За теб варянта м60 отпада
. Значи за окачването. Можеш да смъкнеш колата с 40 мм отпред и отзад и това няма да повлияе на амортисьорите, гумите и джантите. Демек няма да се налага да сменяш амортисьорите с по-къси и спортни. Един комплект качествени амортисьори и пружини (спортни) е към 1200лв или около 600евро. Но за мен най-доброто е Eibach (пружини) + Koni Sport (амортисьори) което ще излезе към 1200 евро. Оригиналните джанти при М5 можеш да ги караш с гуми 235/45/17 отпред и 255/40/17 отзад, като със спортното окачване няма да ти опира никъде гумата в калника. Има вариант да караш дори и с M paralel 2 които са 18 цола, но гумите не знам какви размери са там. Имай предвид, че тези размери на гумите няма да ти спънат колата.
М50 може да се доработи с вал от ТДС и биели от м20 и да стане към 2.5, за да стане 2.8 ти трябва глава от 2.5 мотор. Това са неща които съм чел тук във форума и не съм сигурен дали са верни. Можеш да турбинираш спокойно М50-ката и така да докараш 250 к.с. на колелата в някакъв момент. Естествено цялата описана по-горе интервенция ще струва доста скъпо. Примерно 5000лв за всичко с работата, но може и повече.
Поздрави и пак ти казвам търси си автомобил с фактури за направените по него ремонти и да е поне 1994г. Да знаеш, че ще чакаме снимки, като купиш колата и след това снимки, при всяко снижаване и подобряване

М50 може да се доработи с вал от ТДС и биели от м20 и да стане към 2.5, за да стане 2.8 ти трябва глава от 2.5 мотор. Това са неща които съм чел тук във форума и не съм сигурен дали са верни. Можеш да турбинираш спокойно М50-ката и така да докараш 250 к.с. на колелата в някакъв момент. Естествено цялата описана по-горе интервенция ще струва доста скъпо. Примерно 5000лв за всичко с работата, но може и повече.
Поздрави и пак ти казвам търси си автомобил с фактури за направените по него ремонти и да е поне 1994г. Да знаеш, че ще чакаме снимки, като купиш колата и след това снимки, при всяко снижаване и подобряване

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Той човека търси евтина 34ка , ти каъде го прати 1200 евра за окачване...само пишете тука какво трябва и как става ,ама дайте да видим кой какво е направил?
Аз за тоя кош 1200евра нема дадам за окачване ако ще турско да стане(то не че не е де) така че , не нзнам ,стращни съвети
тука.
А илюзията че ще купиш един гроб пресен и ще съживяваш мъртвеца съм му я обяснил ,че не става .Имаме си форумни примери да не показвам щот ши са убидят кулегити (някои де) .
Купува се яка 34ка и се буха музикаи джанти и дребни работи.
ПО добре 3 евра за 34 чук , отколкото 1.5 и после ХЕЛЛПП , трака чука и люлее.
Аз за тоя кош 1200евра нема дадам за окачване ако ще турско да стане(то не че не е де) така че , не нзнам ,стращни съвети

А илюзията че ще купиш един гроб пресен и ще съживяваш мъртвеца съм му я обяснил ,че не става .Имаме си форумни примери да не показвам щот ши са убидят кулегити (някои де) .
Купува се яка 34ка и се буха музикаи джанти и дребни работи.
ПО добре 3 евра за 34 чук , отколкото 1.5 и после ХЕЛЛПП , трака чука и люлее.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
JIKI_RACER написа:Той човека търси евтина 34ка , ти каъде го прати 1200 евра за окачване...само пишете тука какво трябва и как става ,ама дайте да видим кой какво е направил?
Аз за тоя кош 1200евра нема дадам за окачване ако ще турско да стане(то не че не е де) така че , не нзнам ,стращни съветитука.
А илюзията че ще купиш един гроб пресен и ще съживяваш мъртвеца съм му я обяснил ,че не става .Имаме си форумни примери да не показвам щот ши са убидят кулегити (някои де) .
Купува се яка 34ка и се буха музикаи джанти и дребни работи.
ПО добре 3 евра за 34 чук , отколкото 1.5 и после ХЕЛЛПП , трака чука и люлее.
Аз се чудя защо още караш твоята като не те кефи. Що не я продадеш и да си вземеш по-нова и да престанеш да сипваш по адрес на е34? Кой колко ще си вкара в колата като пари не би трябвало изобщо да те интересува. Аз за това съм му писал на момчето да си търси кола с фактури. Ясно, е че такава ще струва към 3000 евро. Голям си заядливко!

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
JIKI_RACER написа: ...
Това и аз го разбрах, ама късно...
Един път взета ли е душата на една кола, връщане няма колкото и пари да наливаш в нея...
Затова както каза Иво: здрава, с доказана история, фактури, мактури, да няма чук, да няма лоп, двигателя да мърка, да няма и грам масълце никъде наоколо... ама дали има такивааа...
Успех в търсенето.
Поздрави,
Д

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
ddddk написа:JIKI_RACER написа: ...
Това и аз го разбрах, ама късно...
Един път взета ли е душата на една кола, връщане няма колкото и пари да наливаш в нея...
Затова както каза Иво: здрава, с доказана история, фактури, мактури, да няма чук, да няма лоп, двигателя да мърка, да няма и грам масълце никъде наоколо... ама дали има такивааа...
Успех в търсенето.
Поздрави,
Д
Има бе , как да няма , аз я карам

Зъбчатка , никой не се заяжда , просто на теория е едно , на практика друго и мисля ,че се вижда . Мойта кола я карам щото нема пара за друга , а аз имам много изисквания за новата. Трябва да е по хубава от старата

Фактури мактури...кат видиш една готина мацка питаш ли я как е станала така , какво и е правено? Радваш се и това е .
Аз за мойта фактури нямам, ама тя сама си говори ,още повече с новата джанта


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
В крайна сметка не всички имаме пари за читави автомобили така че всеки купува това което му хареса и има пари за него. Аз ако имах пари щях да си взема направо Е39 или още повече Е60. Но нямам и единственото нещо за което има вероятност да събера по-бързо е Е34 или Е36. Не знаех, че човек се определя от парите с които разполага доколко е ентусиаст. Ама аз щом ще търся раздрънкана Е34 в която да пробвам да наливам пари с времето май не съм...
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани