Проблем помагайте.Глъхне и пука кочината -Нов Проблем

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Студ

Мнение от saint85 » 06 Яну 2009, 17:30

"Под смукателния колектор се намира. е...ана работа е, да знаеш"
Ммммм дам днеска нестана много студ маи събота или неделя в близката автомивка ще я оперирам :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Диагностика

Мнение от saint85 » 09 Яну 2009, 12:32

Колеги днес ходих на диагносика в СБА-то момчето беше много усложливо 2 часа се занимава с мене имаше някакви грешки в модула на компа -нещо такова каза той изчисти ги,намери една малка дупчица от кадето смучеше въздох залепи я, почисти тази клапата която е на колекторите след гофрирания маркуч и сега колата работи добре даже вече го няма това замисляне като подадеш рязко газ :lol:
обаче остана една грешка на отоплението - масата на ламбда сондата която неможахме да отстраним човека ляга отдолу и я превърза цялата и изолира наново,но пак така :confused: Други грешки компа не дава 3 пъти я закачахме след това и те това е
Според мен може нещо от компа на газтта да се е натрупала грешка щото кофти работеше на газ или да е била някоя лула (две бяха нацепени преди да ги сменя) и след като смених свещи и лули да са останали само грешките незнам....... За сега рабои добре даже и почна по-малко да пуши ;)
П.С. Ще я истестван тука няколко дена и пак ще пиша

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 09 Яну 2009, 13:01

честито колега
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

притриса

Мнение от saint85 » 22 Яну 2009, 13:37

И така да бутна малко темата минаха се 1-2 седмици и реших да пробвам как работи на газ нали се стопли :) отначало беше добре с леки претрисания на ниските обороти, обаче като минах 30 км. и се почна едно зверско тресене оборотите си играят както си искат даже тръгва да ми гасне като спирам на светофарите а като я вкарам в над 2-2.5 оборота сичко спира и заспива направо :dunno: после обърнах на бензин и като се заслушах пак го има това леко тресене по малко е ама се усеща с "Кристиано" ония ден си сабрахме колите и гледам неговата не тресе така само от време на време леко се поклаща се едно казва "айде де дай малко газ аз под 3 не вървя" :lol: а мойта през цялото време тап-тап-тап -таптап- си претриса и си мисля че това може да влиае на газ аз май само бубини не проверих и стъпково моторче може ли някой да ми каже конкретни симптоми и на двете за да се ориентирам по-добре или направо майстор който разбира от тоци за да може да ми каже ако е бобина
Благодаря предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

И пак се почна

Мнение от saint85 » 25 Яну 2009, 12:08

Така ново 20 нещо почна да ми трака отпреде май е верига ще дам линк към видео снимал съм си моторя как работи
http://video.data.bg/preview/68336
Ако някой спец знае да каже от какво е този шум :( и още една молба може ли да се свали стъпковото моторче без да се свалят колекторите ??? приалгам снимка -нали това е стъпковото или съм се объркал ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 25 Яну 2009, 12:27

колега ако си от София намини през жк Толстой и ми др обади
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 25 Яну 2009, 14:25

това е да. сваля се дифузьора към алтернатора, кутията на филтъра и дебитомера и се достига до стъпковото, ама си е пипкава работа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 25 Яну 2009, 16:24

Сваля се и без да махаш колекторите.. Не се вижда дали това е стъпковото моторче от снимката .. Но като погледнеш посредата точно ка колекторите в дупчиците... Има един дебел маркуч за вакумите... Този маркуч води до стъпковото моторче... Цилиндрично е и се държи на един гумен пръстен..Свалянето му е що годе не много трудно... Но за слагането покани гаджето си примерно ако и са тънки ръчичките да бръкне... много е куцо... За по удобно може да махнеш капака на масления филтър и от тая посока да бръкнеш да го свалиш...Киснеш го с ацитон примерно...Но доста дълго..Пълниш го и го друсаш яко... Да се изплакне хубаво... Мойто като го свалих последно нямах толкова време и не го плакнах дълго, но мисля скоро пак да го правя това упражнение да видим... Иначе има подобрение...
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook