При подване на газ глъхне за секунда, защо?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 04 Дек 2008, 23:28

@2bar написа:
vodach написа:.....Нещо като ефекта "турбо пауза (дупка)".
Може ли пак да е от дебитомера или вече отиваме на други неща?
Не искам да изключваме нищо, ламбда соната,може да срабтва, но да сработва бавно, може да е моторчето за празсен ход (МПХ) да сработва бавно или някакъв чип просто да остарял и да се нуждае от смяна. Капачка и палец - нови, бобината - работи, кабелите са ми стари но няма дискотка около тях.[/b]


може, може.....

ся с тези темпове, май колата няма да стане и за нова година.

някъде в началото ти казах, че дебитомер не се ремонтира. може да се закърпи, но не и да се ремонтира. четох по - нагоре,че самата плочка, т.е. самият резистор се продавал като резервна част на Bosch, ама честно казано ми е малко съмнително. може и да се продава, но не вярвам да идва от Bosch. проблемите са няколко - първо доколкот си спомням самите изводи са заварени (ел.съпротивително) и второ самият резистор няма линейна характеристика, а логаритмична. т.е. на много малки ъглови премествания се променя доста стойноста му. всичко това се настройва при Bosch. ако си го отварял сигурно си забелязал, че няма начин да смениш тази платка без да разглобиш всичко, става и без, ама пак е циганска работа. трябва да се изкривят металните пластини, които опират в платката и после вече не си вършат работата както трябва. ако си забелязал като махнеш черният капак, се вижда едно голямо колело, което има прорези за застопоряване на пружината. на самото колело има и цифри. всичко това е направено с цел за настройка. та с две думи, вземи друг.

иначе проверката за смучене на въздух е лесна - както съм ти писал купуваш един спрей за чистене на карб. или нещо там подобно и при работещ двигател започваш да пръскаш по маркучи, връзки и т.н. в същото време внимаваш пръснатото да не се засмуче от двигателя. ако някъде има дупка, прорез и т.н. се усеща веднага промяна в оборотите на двигателя, което е сигурен признак, че мястото не е херметично.

та в заключение - ако майстора е лекувал дебитомера като е въртял самата пружина, сега сигурно си в другата крайност - богата смес. ама всичко това трябва да се види, иначе само си говорим.


Не точно, само е почистил датчика на дебитомера, вписал съм го. по-горе. Но вече обмислям твоето предлжение. Имам и оферта. Ще я покарам ,ако не могат да настроят ГИ-то ще взема другия дебитомер.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 18.04.2008
Местоположение: София/Младост
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: WBS
Детайли за колата: Е34 М50Б20+чип-ванус
Е39 М52Б25ТУ (с две цици за мачкане :))

...

Мнение от mModo » 06 Дек 2008, 23:03

..... и, шо стана :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 07 Дек 2008, 8:53

няма кои кво д апипа по дебитомера и да го врътка както му одобно на него тои сиима фабри4ни настроики и те си остават вовеки такива преди време по всевдо маистори които го връткаха моия как намерят за добре колата се 4удеше за кво става вапрос на проста диагностика в камур подразбрах това онова за него хората върнаха фабри4ните настроики на саответния и тя просто спря бпроблема с него беше от компа сменихме го и си4ко се оправи когато дебитомера е стар скалата му се изтърква и си изка подмяна манипулацията не подлежи на ремонт тъи като е с графитено покритие и се сменя с ноф или секанд хенд глъхне щото не и стига въздух или пак идва прекалено много въздух
ИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 07 Дек 2008, 10:16

dizelboy, ти си прав.

Аз смених дебитомера, но и с този ми прави същия проблем, изглежда не е само дебитомера.
Майстора се съмнява, след диагностика на комп., че е от датчика за температура на ДВГ. Той подава малко по-ниски стойности от колкото се предвижда. Ся обаче аз ще взема втора ръка, да не вземе да се окаже, че не е и от него. Ланда сондата, е на 6. На практика всичи датчици подават сигнал и компа не отчита грешки. Свалихме свежите те са работили добре, но имат многооо лек нагар, като от преобогатена смес. И ся трябва да разберем защо преобогатява.... Ако е от този температурен датчик дето пуска, че колата е студена, се връзва преобогатяването. Следващата седмица ще пробва и това.
Много Ви благодаря за мненията.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 07 Дек 2008, 12:37

аз по нагоре нали ви казах двата типа дебитомери, и за графитната плочка дето струва 3.5лв. има един сервиз дето ги диплят тия проблеми, но трябва да питам един приятел къде беше точно
Очаквайте късната ми емисия спам :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 11 Дек 2008, 14:44

И аз имам тази пауза (придръпване или както искате го наричайте) на бензин докато е студена, та да попитам: симптом ли е на неправилно регулираната смес пушенето през аспуха като локомотив щом натисна газта до дупка... говоря за черен пушек (като дизел, ама не чак толкова :mhihi: )... а М50Б20 е мотора или просто отиваме към малко ремонт по двигателя :confused:
Иначе тегли за ускорение... масло пие, ама ми се струва не много...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 11 Дек 2008, 20:48

_65536_kb_sec_ написа:аз по нагоре нали ви казах двата типа дебитомери, и за графитната плочка дето струва 3.5лв. има един сервиз дето ги диплят тия проблеми, но трябва да питам един приятел къде беше точно
Очаквайте късната ми емисия спам :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Момчета, смених дебитомера, сега на бензин работи по-боре. остава да настроя ГИ-то. По принцип сам си открих, че пича преди мен е исползвал кабели за свещи без импулсния накрайник на 4-ти цилиндър. Накарайника, който влиза в ... абе в бубината (не съм 100% сигурен да ли е бубина.). И е мешала импулсите. Дано да мога да оправя ГИ-то ,че цялото 2 месечно упражнение е за него.
Благодаря ВИ за мненията. Ще пиша да ли съм оправил и него.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 11 Дек 2008, 21:32

тоя датчик на последния кабел е за да дава идея кога да пръска инжекцията
като го няма пръскат всички заедно и работи с богата смес
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 11 Дек 2008, 21:53

_65536_kb_sec_ написа:тоя датчик на последния кабел е за да дава идея кога да пръска инжекцията
като го няма пръскат всички заедно и работи с богата смес


Това изречение търся от 25 шибани дни. да си жив и здрав. имаш още един поклоник.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 11 Дек 2008, 22:03

vodach написа:
_65536_kb_sec_ написа:тоя датчик на последния кабел е за да дава идея кога да пръска инжекцията
като го няма пръскат всички заедно и работи с богата смес


Това изречение търся от 25 шибани дни. да си жив и здрав. имаш още един поклоник.


еми не си питал не съм ти казал
иначе мерси за признанието 8) 8) 8)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 12 Дек 2008, 21:57

Симптома малко се промени. Смеих кабелите, пак ми проби кабел. Ще се гръмна вече. Значи при подаване, закъснява малко мощността. Но това става когато загрее на пълно, което го нямаше по-рано или аз не съм го забелязал.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 17 Дек 2008, 21:57

След, като подвърдиха от незаивисими източници, че колата е наред искам да ви благодаря на всички за помощта.
Това което направих, беше смяната на кабели, свещи, дебитомер, капачка с палец и бобина (стара). Сега колата е наред. При мен ключовото е било липсата на кабела с дачик за импулси, щото аз карах без тоя датчик.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 18 Дек 2008, 0:26

Ето това е щастлив край :D
Аз знам ,че запалителни кабели трябва да са само нови и оригинални :!: Всичко друго не струва ,доста хора с БМВ-та се измъчиха с какви ли не и всички се убедиха ,че това което казвам е така ... Скъпи са ,но и техния ред идва все някога 8)


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 18 Дек 2008, 10:37

Когато клапата на дебитомера заяжда в тунела, е възможно при подаване на газ в първата секунда да не се набира както трябва, а след навлизане на повече въздух се отмества от създаденото подналягане и си ускорява нормално. Това заяждане може да е от 2 причини: 1. След гърмежи в смукателния колектор, когато се използва обикновена газова уредба без кихалка. От налягането се криви оста на клапата и единствената възможност е смяна на дебитомера и поставяне на дебиЛомер на главата на съответния газаджия, монтирал газовата уредба, та да може клиентите да се ориентират на кой да си поверят колата. 2. Това се отнася за някои модели двигатели, при които маркуча за картерните газове е в близост до дебитомера и маслените изпарения зацапват тунела, който е необходимо периодично да се почиства. Същото важи и за "масларките", които си хапват повечко масло от необходимото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 18 Дек 2008, 17:57

Penchev написа:Ето това е щастлив край :D
Аз знам ,че запалителни кабели трябва да са само нови и оригинални :!: Всичко друго не струва ,доста хора с БМВ-та се измъчиха с какви ли не и всички се убедиха ,че това което казвам е така ... Скъпи са ,но и техния ред идва все някога 8)


Георги Пенчев


Ще добавя, че на ГАЗ още ми го прави прекъсването, но открих, че на генерацията, се слга спечифичен фолиев отражател, който се монтира заедно с гарнитурата. Това важи и за шестаците. След като колата загрее кабелите на свещите прекалено много се нагряват без този отражател пък аз си мислех че е от бобината. Утре ще го смена и него и ще пиша.
Днеска газаджиите цъкаха 2 часа с език, че такова нещо не са виждали.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook