Off-topic как трябва(или не трябва)да изглежда една е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 13 Ное 2008, 9:49

Бобби написа:Цели осем страници :!: ...а никъде не видях - "Как не трябва да изглежда"...нали и това беше засегнато в темата... :roll:
Щото съм се запътил към една...дето не ми изглежда като хората:)


Здрасти, ми има тема най селските BMW-та може там да видиш как не трябва :mhihi: Пък може и да ти харесат.... :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 13 Ное 2008, 9:53

Станахме си Е36 тука :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Алфа Ромео 159 SW
Мечтае да кара: kолело
Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)

Мнение от Бобби » 13 Ное 2008, 10:00

Peter Angelov написа:
Бобби написа:Цели осем страници :!: ...а никъде не видях - "Как не трябва да изглежда"...нали и това беше засегнато в темата... :roll:
Щото съм се запътил към една...дето не ми изглежда като хората:)


Здрасти, ми има тема най селските BMW-та може там да видиш как не трябва :mhihi: Пък може и да ти харесат.... :confused:

Нямах предвид селенията, а лошата подръжка...защото смятам да се вкарам в приключения с едно такова :D
BMW525TDS
Важното е да си в играта!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 13 Ное 2008, 10:03

Бобби написа:
Peter Angelov написа:
Бобби написа:Цели осем страници :!: ...а никъде не видях - "Как не трябва да изглежда"...нали и това беше засегнато в темата... :roll:
Щото съм се запътил към една...дето не ми изглежда като хората:)


Здрасти, ми има тема най селските BMW-та може там да видиш как не трябва :mhihi: Пък може и да ти харесат.... :confused:

Нямах предвид селенията, а лошата подръжка...защото смятам да се вкарам в приключения с едно такова :D


Колега, пропусни ТДС-а насочи се към бензин :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 13 Ное 2008, 10:06

Бобби написа:
Peter Angelov написа:
Бобби написа:Цели осем страници :!: ...а никъде не видях - "Как не трябва да изглежда"...нали и това беше засегнато в темата... :roll:
Щото съм се запътил към една...дето не ми изглежда като хората:)


Здрасти, ми има тема най селските BMW-та може там да видиш как не трябва :mhihi: Пък може и да ти харесат.... :confused:

Нямах предвид селенията, а лошата подръжка...защото смятам да се вкарам в приключения с едно такова :D


Ми нямаш проблем ще ти хареса!! Е зависи много и от теб колата е като жената искаси нейното...Давам ти един пример сменям всичко ва всеки 5000 км. като консумативи, задължително сменяш и водна помпа, термостат, антифриз и виското за да нямаш грижи с прегряване ако вече не е скапван и си свиркаш и пееш...и не забравяй че е дизел!! повечето ги карат като бензинови а и мотора доста добре си върви и после имат проблеми....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 13 Ное 2008, 10:09

///peter написа:
Бобби написа:
Peter Angelov написа:
Бобби написа:Цели осем страници :!: ...а никъде не видях - "Как не трябва да изглежда"...нали и това беше засегнато в темата... :roll:
Щото съм се запътил към една...дето не ми изглежда като хората:)


Здрасти, ми има тема най селските BMW-та може там да видиш как не трябва :mhihi: Пък може и да ти харесат.... :confused:

Нямах предвид селенията, а лошата подръжка...защото смятам да се вкарам в приключения с едно такова :D


Колега, пропусни ТДС-а насочи се към бензин :)


Колега минал съм от 1993 г. през почти всички мотори включително и M5, да прав си по добре бензин ако момчето е решило да взема някав издухан дизел!! Но ако колата е читава мисля че няма да има проблеми...имаси просто по така подражка...но коя ли няма... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 13 Ное 2008, 10:18

И самата поддръжка е скъпа колега...
Аз с маслото сменям и филтрите :mhihi: и ми се връзва преко сили 200лв ВСИЧКО :)
А тук колегите казаха, демпферни шайби, плочки ГНП, водни помпи, кво ли още не :) Но всеки си се простира според парите :) Аз лично бих си взел мазно бензинче :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Алфа Ромео 159 SW
Мечтае да кара: kолело
Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)

Мнение от Бобби » 13 Ное 2008, 10:32

Мерси за съветите, но съм се спрял на дизел....просто ме привлече цената!!! Някой да има на представа как вървят на пазара
525tds с клима....за да съм наясно!
А бензинка си имам една в гаража...и тя доста палава:)
С обслужването като масла и филтри съм запознат като цени и не ме стряскат.....въпроса е нещо друго, което може да ме изкара извън равновесие.....
За въпросният автомобил, знам само, че скоро му е сменена главата!!!
....и някой дребни неща...и от там нататука съм аз...така и не разбрах за плочката и оборотите...което е по претеснително!!!
BMW525TDS
Важното е да си в играта!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Алфа Ромео 159 SW
Мечтае да кара: kолело
Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)

Мнение от Бобби » 13 Ное 2008, 10:35

Нещо обърках савсем темите...бръмнала ми е главата с тая баварка:)
...извинете ме:)
BMW525TDS
Важното е да си в играта!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 13 Ное 2008, 10:41

Бобби написа:Нещо обърках савсем темите...бръмнала ми е главата с тая баварка:)
...извинете ме:)


Проблеми може да имаш всякакви!! Зависи до каква степен са и дали те дразнят!! Моята работи по добре от бензин, вози перфектно даже сега продължавам с правенето имам тема за окачването, но приятел аз се ожених за нея :mhihi: ако ще умира ще е при мен....Наистина колегата е прав за демферната прожина за маховика за плочката и т.н. но и бензина си има доста скапички неща по него...незнам от къде си но тук има много пичове дето разбират и ако живеете в един град няма да ти откажат да ти помогнат с един оглед...мой съвет не бързай няма да избяга... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 623
Регистриран на: 4.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 М5
Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК

Мнение от KON4ETO » 14 Ное 2008, 15:04

Абе колеги аз все още не познавам фен наЕ34 който да не си гледа колицата :dunno: :dunno: :dunno: :dunno: :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 14 Ное 2008, 16:14

KON4ETO написа:Абе колеги аз все още не познавам фен наЕ34 който да не си гледа колицата :dunno: :dunno: :dunno: :dunno: :dunno:


Пич той не взема кола от фен а до колкото разбирам от някъв дядушка! Така че има разлика :mhihi: Пък и от фенове до фенове също има разлика... :winky:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook