М 5
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Здравейте.
Ама, какъв е тоя лаптоп? 

Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: ре
slavianko написа:Ееее ти пък съвсем нищо не каза. Тя да не се кара с масло за сувалки. И Мотул Льоман да и сложа пак няма да надхърли 300лв А кво искаш да ми кажеш че за останалите 1700лв ще си вземеш филтъра ли.dinozab написа:pesho написа:dinozab написа:Ся щи избоде очите![]()
![]()
Явно няма да мога да прочета за разликите в подръжката на М60 и S38
Незнам ква е разликата в поддръжката ама знам че на М62 смяна на масло и филтри отива на 2 бона прай си сметка за кво става въпрос при М60 и S38![]()
Незнам как ги обслужвате тия коли аз на мойта смяна на масло е между 250 и 300лв при положение че сам си го смянам пак вий Е38 за под 300лв незнам сигорно с М10Д ги карате тия коли.Тва го пиша щото човек пред мен взимаше за Е39 540 масла и филтри а аз така

Re: Здравейте.
Joro2004 написа:Ама, какъв е тоя лаптоп?
На заден план в зградата се вижда там при отворения прозорец




колега, колегата има предвит за лаптоп самия е39, понеже е "набутан" с електроника
Поздрави
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Баце кажи за кое даваш 300лв ??? Аз лично слагам МОТУЛ 10/40 6100 и квото и да правя не събира повече от 6л и както и да го сметна плюз филтъра няма как да ги докарам 300лвdinozab написа:slavianko написа:Ееее ти пък съвсем нищо не каза. Тя да не се кара с масло за сувалки. И Мотул Льоман да и сложа пак няма да надхърли 300лв А кво искаш да ми кажеш че за останалите 1700лв ще си вземеш филтъра ли.dinozab написа:pesho написа:dinozab написа:Ся щи избоде очите![]()
![]()
Явно няма да мога да прочета за разликите в подръжката на М60 и S38
Незнам ква е разликата в поддръжката ама знам че на М62 смяна на масло и филтри отива на 2 бона прай си сметка за кво става въпрос при М60 и S38![]()
Незнам как ги обслужвате тия коли аз на мойта смяна на масло е между 250 и 300лв при положение че сам си го смянам пак вий Е38 за под 300лв незнам сигорно с М10Д ги карате тия коли.Тва го пиша щото човек пред мен взимаше за Е39 540 масла и филтри а аз така
А според теб какво едно Е60 се кара с по различно масло ли ??? Едиственната разлика е че ще събира някой друг литър масло повече. И дори филтъра му да е 5 пъти по скъп от моя пак не мож ги надхвърли 500лв.
"Криво да стоим право да си приказваме"
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Здравейте.
swh_bmw написа:Joro2004 написа:Ама, какъв е тоя лаптоп?
На заден план в зградата се вижда там при отворения прозорец![]()
![]()
![]()
![]()
колега, колегата има предвит за лаптоп самия е39, понеже е "набутан" с електроника
Поздрави
Признавам си ,че и аз сега включих

По въпроса с маслата


Моето масло 6 литра Castrol Edge Sport 10W-60 + MANN филтри наред (маслен,горивен,въздушен) са точно 285 лв

Като се замисля и М-ката ще ползва абсолютно същото масло ,само ,че 2 литра отгоре при покупка ,филтрите ще са и те малко по-скъпи та май всичко там ще е между 300 и 400 лв

Георги Пенчев
Re: Здравейте.
Penchev написа:swh_bmw написа:Joro2004 написа:Ама, какъв е тоя лаптоп?
На заден план в зградата се вижда там при отворения прозорец![]()
![]()
![]()
![]()
колега, колегата има предвит за лаптоп самия е39, понеже е "набутан" с електроника
Поздрави
Признавам си ,че и аз сега включих![]()
По въпроса с маслатаСлавяне , ма ти караш с не скъпо масло ,няма как да ги докараш 300 лв
![]()
Моето масло 6 литра Castrol Edge Sport 10W-60 + MANN филтри наред (маслен,горивен,въздушен) са точно 285 лв![]()
Като се замисля и М-ката ще ползва абсолютно същото масло ,само ,че 2 литра отгоре при покупка ,филтрите ще са и те малко по-скъпи та май всичко там ще е между 300 и 400 лв![]()
Георги Пенчев
Доста пари си го взел това масло: на мен точно същото с отстъпката ми дойде 155 лв, филтъра не помня точно колко беше...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: ре
slavianko написа:Баце кажи за кое даваш 300лв ??? Аз лично слагам МОТУЛ 10/40 6100 и квото и да правя не събира повече от 6л и както и да го сметна плюз филтъра няма как да ги докарам 300лвdinozab написа:slavianko написа:Ееее ти пък съвсем нищо не каза. Тя да не се кара с масло за сувалки. И Мотул Льоман да и сложа пак няма да надхърли 300лв А кво искаш да ми кажеш че за останалите 1700лв ще си вземеш филтъра ли.dinozab написа:pesho написа:dinozab написа:Ся щи избоде очите![]()
![]()
Явно няма да мога да прочета за разликите в подръжката на М60 и S38
Незнам ква е разликата в поддръжката ама знам че на М62 смяна на масло и филтри отива на 2 бона прай си сметка за кво става въпрос при М60 и S38![]()
Незнам как ги обслужвате тия коли аз на мойта смяна на масло е между 250 и 300лв при положение че сам си го смянам пак вий Е38 за под 300лв незнам сигорно с М10Д ги карате тия коли.Тва го пиша щото човек пред мен взимаше за Е39 540 масла и филтри а аз така
А според теб какво едно Е60 се кара с по различно масло ли ??? Едиственната разлика е че ще събира някой друг литър масло повече. И дори филтъра му да е 5 пъти по скъп от моя пак не мож ги надхвърли 500лв.
"Криво да стоим право да си приказваме"
Възможно и аз да съм се заблудил човека да е зимал и ремъци и ролки не претендирам ма като знам че на 540-ката 200лв и е горивния фиртър съм мерси за такава кола



- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Penchev написа:Аз обаче мисля ,че цената оправдава средствата![]()
Това е автомобил на никакви километри , с всички екстри , даже гледам ,че има мемори на двете седалки + корекции в лумбалната опора![]()
Лично мое мнение е ,че такива Мки за по 5 К евро просто са таралеж в гащите ,след това се почват едни цениТрябва да ви кажа ,че преди 2 седмици брат ми беше харесал един S38B36 мотор за Е30-ската
и седнах и посъбрах инфо какво ще струва да обслужи ангренажа с нов (естествено оригинален,друг няма - колела наред,успокоители,верига и т.н.)
1500 лв
![]()
Мисля ,че няма смисъл да ви изброявам нататък ,защото и други "ценички" видях и човек трябва да има доста здраво сърце![]()
///М5 Е39 не е автомобил според мен ,който може да се мери с този по здравина.Само да вметна ,че заводски му дават смяна на всички лагери по коляновия вал на всеки 80 000 км (!) ,защото ако ги видите черупките и ще се хванете за главата ... Може да не повярвате ,че са за 4,9 литра звяр а за новия Фиат 500 дето женичките лудеят по негоВильо от ловеч ме вози на неговата Е39-ка ,която е с всички възможни екстри и в уникално състояние на пистата на Сливен с много газ ,но за мен това не е колата
![]()
Това изживяване и усещане което го дава Е34-ката може да е само мит при аналога му в следващото поколение ... И на двете съм се возил и съм с твърдо убеждение по въпроса![]()
Автомобила е за ценители , цената му е адекватна за това което предлага ,просто и тя ще замине скоро ,както замина онова уникалното комби с 6-те скорости , дето аз се бях побъркал по него ,но в момента "не ми стига времето в момента" както е модерно да се казва![]()
Георги Пенчев
Ама ти сериозно ли?

Това че личното ти впечатление е такова не означава, че е така, щото не само ти си имал възможноста да се возиш в тези автомобили.Стига с тея генерални заключения щото някои взел ти повярвал.

До преди да излезе е60ката където и да съм чел за е39 и на места където я тестват с е34 винаги казват че това е (беше) единствения седан с тези размери които има такова поведение на пътя и т.н.
Всеки непредубеден знае и ще ти каже, че е34 по нищо неможе да стъпи на е39.. а и това е самата истина, осфен разбира се по това личните ти препочитания да са към е34.
Обещавам повече да не си правя шеги
Иначе не е толкова страшна подръжката не М60 според мен ......
надявам се да имам челен опит колкото се може по скоро.
Е39 vs. E34 си е въпрос на сектанщина .... или всеки с вкуса си казало
кучето и се облизало под опашката.
Едно време имаше един колега нещо трибуквено му беше ника мисля
та той караше S38 100% щеше да даде достоверно инфо за сравнение.
@Penchev да се надяваме че тва за не скъпите масла го казваш така с
ирония .... да не ти показвам М50ка с масло за 87 лв с ДДС



Иначе не е толкова страшна подръжката не М60 според мен ......
надявам се да имам челен опит колкото се може по скоро.
Е39 vs. E34 си е въпрос на сектанщина .... или всеки с вкуса си казало
кучето и се облизало под опашката.
Едно време имаше един колега нещо трибуквено му беше ника мисля
та той караше S38 100% щеше да даде достоверно инфо за сравнение.
@Penchev да се надяваме че тва за не скъпите масла го казваш така с
ирония .... да не ти показвам М50ка с масло за 87 лв с ДДС

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
За мен автомобилите не са само числа ... Първо и най-вече усещането е важно
не съм се возил само в Е28 ///М5 , но преполагам ,че там ще е най-брутално. Имах възможност една вечер да покарам новата М5-ца и то на ръчка без ограничение и от трите Е34,39 и 60 на опашката за мен е 39-ката
Категорично не понасям изолирани автомобили , с дълбоки каросерии и сравнително слаба видимост , бучащи по Американско му , даже си признавам ,че не харесвам и 8 цилиндровите двигатели особенно много в спортни конфигурации
На Сливен на пистата се возихме от 0 до 250 км/ч ,спирачки с Е39 М5 , въртене в кръг ,но с тези очаквания с които се качих просто се разочаровах до някаква степен
казвам го и който ще да ми вярва ,аз на сила никого не убеждавам ...
На sve-тльо с е34-ката с 315 коня сме летяли по магистралата за Пловдив ,по Искърското дефиле за Своге, из София и заклевам се дори по-бавна от Е39 тя ми доставяше много повече чувство и удоволствие ,категорично даже
Нормално е всяка следващата да е по-бърза от предходната ,но сам ще се убедиш след няколко години къде ще са цените на Е34-ките и къде ще са на Е39-ките
Не искам да споря по този въпрос - за мен Е39 както и Е46 са най-безинтересните серии а първата от двете концептуална грешка за мен
Георги Пенчев


Категорично не понасям изолирани автомобили , с дълбоки каросерии и сравнително слаба видимост , бучащи по Американско му , даже си признавам ,че не харесвам и 8 цилиндровите двигатели особенно много в спортни конфигурации


На sve-тльо с е34-ката с 315 коня сме летяли по магистралата за Пловдив ,по Искърското дефиле за Своге, из София и заклевам се дори по-бавна от Е39 тя ми доставяше много повече чувство и удоволствие ,категорично даже

Нормално е всяка следващата да е по-бърза от предходната ,но сам ще се убедиш след няколко години къде ще са цените на Е34-ките и къде ще са на Е39-ките

Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 17 Окт 2008, 0:33, променена общо 1 път
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Peicho , къде е това масло за тази цена бе човек
Сигурен ли си ,че за него говориш ?
В каква разфасовка го купуваш ?
Георги Пенчев



В каква разфасовка го купуваш ?
Георги Пенчев
Penchev написа:Peicho , къде е това масло за тази цена бе човек![]()
![]()
Сигурен ли си ,че за него говориш ?
В каква разфасовка го купуваш ?
Георги Пенчев
Да, това е маслото(10W60 Edge Sport). От Мотобул го взимам с отстъпка. Последно го взех на 25 лв/л преди 15-ина дена.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани