малко инфо за М50 Б30 Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Мнение от methanol » 03 Окт 2008, 22:47

Дай ни снимки и сподели цената защото има 1 човек който в момента чете форума и би се заинтересувал от тази кола. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 22.09.2005
Местоположение: градът на тепетата
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: Е30 М3 EVO 3 , E82 G Power

Мнение от skalata » 03 Окт 2008, 22:49

мисля да го взема аз и да го сложа в моито е30 да видя ефекта ако се откажа ще ви оведомя :evil:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 03 Окт 2008, 23:00

Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1993
Регистриран на: 12.09.2003
Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
Пол: Мъж
Кара: 98' e36 318i
Мечтае да кара: e36 ///M3
Детайли за колата: M43B18

Мнение от BMWMHartge » 03 Окт 2008, 23:04

methanol написа:
BMWMHartge написа:
methanol написа:Да обобщим. Ако е такъв:
Изображение
на външен вид то тогава е M54B30 3.0 L (2979 cc/181 in³) 170 kW (228 кс) при 5900 оборота/мин и 300 N·m при 3500 оборота/мин който се използва във
* 2000-2005 E46 330i/330xi
* 2000-2006 E46 330Ci
* 2000-2003 E39 530i
* 2000-2002 E36 Z3 3.0i
* 2003-2005 BMW E60 530i
* 2003-2006 E85 Z4 3.0i
* 2004-2006 E83 X3 3.0i
* 2001-2006 E53 X5 3.0i

Съдейки по това което си написъл вероятно се бъркаш с M50B25 който се използва в E34 525i и е 192 кс. Или ако е въпросния M54B30 то тогава е присаждан от друга кола.


Аз пък не разбрах за * 2000-2002 E36 Z3 3.0i? Как се води това Е36 с 3.0 и не е Моторспорт? 330?

* 2000-2002 E36 Z3 3.0i

Z3 е с индекс Е36

Изображение



source: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Z3


аха а кое е Е37?
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Мнение от methanol » 03 Окт 2008, 23:06

Ако си мислиш че знам повече от Wiki... :mhihi:


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 04 Окт 2008, 11:07

Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така :)


ТДСа е перф автомобил има доста пове4е предимства от 3.5 .. и преди ти казах големия матор не става за ежеднеф.. става само за 4е6ене на краста... или както аз смятам е за по4ит и уважение не може да го търкаля6 секи ден и да го товари6 .. камоли пак да го върти6 на пета ... силата му е да върви на пред с тежката си муцуна :mhihi: тря да ти прата снимки да види6 за кво става съпрос :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 22.09.2005
Местоположение: градът на тепетата
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: Е30 М3 EVO 3 , E82 G Power

Мнение от skalata » 04 Окт 2008, 17:14

еми аз смятам да го карам с този М50 3.0 всеки ден а мотора тежи 36 кг повече от М40 става и за дрифт и за градски автомобил а разхода не ме плаши както казва един фен Георги Милчев (Годжи) нека да направят бензина 5 лв и тогава ще видим кои са истинските фенове на марката
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 04 Окт 2008, 19:14

BMWm5 написа:
Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така :)


ТДСа е перф автомобил има доста пове4е предимства от 3.5 .. и преди ти казах големия матор не става за ежеднеф.. става само за 4е6ене на краста... или както аз смятам е за по4ит и уважение не може да го търкаля6 секи ден и да го товари6 .. камоли пак да го върти6 на пета ... силата му е да върви на пред с тежката си муцуна :mhihi: тря да ти прата снимки да види6 за кво става съпрос :mhihi:



от към разход 3.5 е на кантар с тдс-а ;) те тдс-те градско харчат по 10-15 нафта :shock: 535 харчи 15 при нормално каране :idea: а ако е на газ бие в разхода тдс-а нафтата е 2.30лв
а за вървене и издържливост няма да коментираме изобщо :idea:

та тдс-а изобщо немога да се съглася че е перфектен автомобил с повече предимства пред 535 ако искаш перфектен автомобил за ежедневие взимаш си нещо наистина икономично с ефтина поддръжка и си свиркаш

+ това тдс ее наи капризния двигател бих казал на БМВ помпи,умни дюзи,демфери,маховици,гнп,загряване,турбини ,глави и тн и тн. всевъзможни бъгове дето и да ти харчи малко като ти се сговняса и ти излиза през носа ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 04 Окт 2008, 22:33

stambo_81dg написа:
BMWm5 написа:
Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така :)


ТДСа е перф автомобил има доста пове4е предимства от 3.5 .. и преди ти казах големия матор не става за ежеднеф.. става само за 4е6ене на краста... или както аз смятам е за по4ит и уважение не може да го търкаля6 секи ден и да го товари6 .. камоли пак да го върти6 на пета ... силата му е да върви на пред с тежката си муцуна :mhihi: тря да ти прата снимки да види6 за кво става съпрос :mhihi:



от към разход 3.5 е на кантар с тдс-а ;) те тдс-те градско харчат по 10-15 нафта :shock: 535 харчи 15 при нормално каране :idea: а ако е на газ бие в разхода тдс-а нафтата е 2.30лв
а за вървене и издържливост няма да коментираме изобщо :idea:

та тдс-а изобщо немога да се съглася че е перфектен автомобил с повече предимства пред 535 ако искаш перфектен автомобил за ежедневие взимаш си нещо наистина икономично с ефтина поддръжка и си свиркаш

+ това тдс ее наи капризния двигател бих казал на БМВ помпи,умни дюзи,демфери,маховици,гнп,загряване,турбини ,глави и тн и тн. всевъзможни бъгове дето и да ти харчи малко като ти се сговняса и ти излиза през носа ;)


Бате не им го казвай така директно, че ше почнат да скачат с печките из язовирите :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Мнение от methanol » 04 Окт 2008, 23:08

Да не говирим че от 530 нагоре са гъчкани с екстри :)


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 05 Окт 2008, 2:35

Tano написа:
stambo_81dg написа:
BMWm5 написа:
Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така :)


ТДСа е перф автомобил има доста пове4е предимства от 3.5 .. и преди ти казах големия матор не става за ежеднеф.. става само за 4е6ене на краста... или както аз смятам е за по4ит и уважение не може да го търкаля6 секи ден и да го товари6 .. камоли пак да го върти6 на пета ... силата му е да върви на пред с тежката си муцуна :mhihi: тря да ти прата снимки да види6 за кво става съпрос :mhihi:



от към разход 3.5 е на кантар с тдс-а ;) те тдс-те градско харчат по 10-15 нафта :shock: 535 харчи 15 при нормално каране :idea: а ако е на газ бие в разхода тдс-а нафтата е 2.30лв
а за вървене и издържливост няма да коментираме изобщо :idea:

та тдс-а изобщо немога да се съглася че е перфектен автомобил с повече предимства пред 535 ако искаш перфектен автомобил за ежедневие взимаш си нещо наистина икономично с ефтина поддръжка и си свиркаш

+ това тдс ее наи капризния двигател бих казал на БМВ помпи,умни дюзи,демфери,маховици,гнп,загряване,турбини ,глави и тн и тн. всевъзможни бъгове дето и да ти харчи малко като ти се сговняса и ти излиза през носа ;)


Бате не им го казвай така директно, че ше почнат да скачат с печките из язовирите :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


На мен няма смисал да ми говорите имам ги и двете :mhihi: а за газ да не 4уя караите си ги на газ 535-то има6е газ горе6е 1 към гиоторе и първата ми работа бе6е да я ритна тая гнусотия от багажника след това процедурата е ясна помпа диузи деботомер кутия филтър нови клапани 6лаиф глава :mhihi:

ТДСа е перф кола за мъкнене на ремъркета дивотия и простотия блъскаи ка4ваи да не ти пука рядко ми гори 10 на 100 и с нафта от 2 лева се ядва или както аз казвам ако искате стоите с обувките върху седалките а в другата петица има кърпи върху сталиките.. забърсват се кра4етата сяда се внимателно пребират се хавликите и на баня :mhihi: секи е всикнал да цапа но има коли които не може просто така да влезнае6 и да си сере6 на сякъде те са направени за уважение :winky:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 05 Окт 2008, 12:13

Tano написа:
stambo_81dg написа:
BMWm5 написа:
Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така :)


ТДСа е перф автомобил има доста пове4е предимства от 3.5 .. и преди ти казах големия матор не става за ежеднеф.. става само за 4е6ене на краста... или както аз смятам е за по4ит и уважение не може да го търкаля6 секи ден и да го товари6 .. камоли пак да го върти6 на пета ... силата му е да върви на пред с тежката си муцуна :mhihi: тря да ти прата снимки да види6 за кво става съпрос :mhihi:



от към разход 3.5 е на кантар с тдс-а ;) те тдс-те градско харчат по 10-15 нафта :shock: 535 харчи 15 при нормално каране :idea: а ако е на газ бие в разхода тдс-а нафтата е 2.30лв
а за вървене и издържливост няма да коментираме изобщо :idea:

та тдс-а изобщо немога да се съглася че е перфектен автомобил с повече предимства пред 535 ако искаш перфектен автомобил за ежедневие взимаш си нещо наистина икономично с ефтина поддръжка и си свиркаш

+ това тдс ее наи капризния двигател бих казал на БМВ помпи,умни дюзи,демфери,маховици,гнп,загряване,турбини ,глави и тн и тн. всевъзможни бъгове дето и да ти харчи малко като ти се сговняса и ти излиза през носа ;)


Бате не им го казвай така директно, че ше почнат да скачат с печките из язовирите :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
цитата ми хареса :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 05 Окт 2008, 15:35

Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така :)


След като сложиш чипа,който я прави стартова в ниските обороти,трябва да им кажеш да ти регулират ГНП за да стане мощна и във високите и да не почне да грее двигателя.Промененото количество гориво ,което се командва от чипа е във връзка с ъгъла на впръскване,който не се командва от чипа и се задава ръчно,но ако пък ти е разтегната веригата ,когато се намали ъгъла на впръскване, колата ще спре да пали топла-трябва да се намери нужният баланс между мощност и добър топъл старт. ;)Колега,ти вече толкова неща направи за тази кола,че не си заслужава да я продаваш-сложи и още едни електрически кожени седалки за 500лв. ,пръскалки за фаровете,шпер и повече няма какво да и правиш. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 05 Окт 2008, 21:49

:OT:

zvetiko написа:
Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така :)



След като сложиш чипа,който я прави стартова в ниските обороти,трябва да им кажеш да ти регулират ГНП за да стане мощна и във високите и да не почне да грее двигателя.Промененото количество гориво ,което се командва от чипа е във връзка с ъгъла на впръскване,който не се командва от чипа и се задава ръчно,но ако пък ти е разтегната веригата ,когато се намали ъгъла на впръскване, колата ще спре да пали топла-трябва да се намери нужният баланс между мощност и добър топъл старт. ;)Колега,ти вече толкова неща направи за тази кола,че не си заслужава да я продаваш-сложи и още едни електрически кожени седалки за 500лв. ,пръскалки за фаровете,шпер и повече няма какво да и правиш. ;)


Хах днес турих частите за 610лв на колата и платих 150лв за работа. Имам почти свършили накладки предни и задни + дискове за смяна. Още 500лв. баси , кога ще се видя в пари да купя гуми бе. За седалки кожени не ми се мисли, че само разходи идват с колата. Дано заплатите се вдигнат. Ама като гледам криза ни яде. Цената на петрола пада ( в БГ не) всички са в стагнация. Почвам да си джиткам с градския транспорт и колата вечер и събота и неделя. През седмицата не се живее по тези задръствания. 7 км за 1ч. и 20 мин. ЕБАЛ СЪМ ГО в тролея колата ми харчи 0.75 ст. на сто или равностойността на 1 билет. И за капак онзи ден някой пе*ераст ми е забърсал задницата и на ръба на бронята издраскано. Според мен трябва да вдигнат цените на глобите не на данъците и горивото. Да им *ба майките писна ми в тая застреляна държава.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 05 Окт 2008, 22:08

stambo_81dg написа:
BMWm5 написа:
Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така :)


ТДСа е перф автомобил има доста пове4е предимства от 3.5 .. и преди ти казах големия матор не става за ежеднеф.. става само за 4е6ене на краста... или както аз смятам е за по4ит и уважение не може да го търкаля6 секи ден и да го товари6 .. камоли пак да го върти6 на пета ... силата му е да върви на пред с тежката си муцуна :mhihi: тря да ти прата снимки да види6 за кво става съпрос :mhihi:



от към разход 3.5 е на кантар с тдс-а ;) те тдс-те градско харчат по 10-15 нафта :shock: 535 харчи 15 при нормално каране :idea: а ако е на газ бие в разхода тдс-а нафтата е 2.30лв
а за вървене и издържливост няма да коментираме изобщо :idea:

та тдс-а изобщо немога да се съглася че е перфектен автомобил с повече предимства пред 535 ако искаш перфектен автомобил за ежедневие взимаш си нещо наистина икономично с ефтина поддръжка и си свиркаш

+ това тдс ее наи капризния двигател бих казал на БМВ помпи,умни дюзи,демфери,маховици,гнп,загряване,турбини ,глави и тн и тн. всевъзможни бъгове дето и да ти харчи малко като ти се сговняса и ти излиза през носа ;)
Колега ако ТДС а ми гори 15 нафта одавна да съм го изхвърлил :mhihi: това как го измисли

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook