малко инфо за М50 Б30 Е34
Модератор: Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
Дай ни снимки и сподели цената защото има 1 човек който в момента чете форума и би се заинтересувал от тази кола. 

- skalata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22.09.2005
- Местоположение: градът на тепетата
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: Е30 М3 EVO 3 , E82 G Power
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
methanol написа:BMWMHartge написа:methanol написа:Да обобщим. Ако е такъв:
на външен вид то тогава е M54B30 3.0 L (2979 cc/181 in³) 170 kW (228 кс) при 5900 оборота/мин и 300 N·m при 3500 оборота/мин който се използва във
* 2000-2005 E46 330i/330xi
* 2000-2006 E46 330Ci
* 2000-2003 E39 530i
* 2000-2002 E36 Z3 3.0i
* 2003-2005 BMW E60 530i
* 2003-2006 E85 Z4 3.0i
* 2004-2006 E83 X3 3.0i
* 2001-2006 E53 X5 3.0i
Съдейки по това което си написъл вероятно се бъркаш с M50B25 който се използва в E34 525i и е 192 кс. Или ако е въпросния M54B30 то тогава е присаждан от друга кола.
Аз пък не разбрах за * 2000-2002 E36 Z3 3.0i? Как се води това Е36 с 3.0 и не е Моторспорт? 330?
* 2000-2002 E36 Z3 3.0i
Z3 е с индекс Е36
source: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Z3
аха а кое е Е37?
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така
ТДСа е перф автомобил има доста пове4е предимства от 3.5 .. и преди ти казах големия матор не става за ежеднеф.. става само за 4е6ене на краста... или както аз смятам е за по4ит и уважение не може да го търкаля6 секи ден и да го товари6 .. камоли пак да го върти6 на пета ... силата му е да върви на пред с тежката си муцуна


- skalata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22.09.2005
- Местоположение: градът на тепетата
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: Е30 М3 EVO 3 , E82 G Power
еми аз смятам да го карам с този М50 3.0 всеки ден а мотора тежи 36 кг повече от М40 става и за дрифт и за градски автомобил а разхода не ме плаши както казва един фен Георги Милчев (Годжи) нека да направят бензина 5 лв и тогава ще видим кои са истинските фенове на марката
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
BMWm5 написа:Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така
ТДСа е перф автомобил има доста пове4е предимства от 3.5 .. и преди ти казах големия матор не става за ежеднеф.. става само за 4е6ене на краста... или както аз смятам е за по4ит и уважение не може да го търкаля6 секи ден и да го товари6 .. камоли пак да го върти6 на пета ... силата му е да върви на пред с тежката си муцунатря да ти прата снимки да види6 за кво става съпрос
от към разход 3.5 е на кантар с тдс-а



а за вървене и издържливост няма да коментираме изобщо

та тдс-а изобщо немога да се съглася че е перфектен автомобил с повече предимства пред 535 ако искаш перфектен автомобил за ежедневие взимаш си нещо наистина икономично с ефтина поддръжка и си свиркаш
+ това тдс ее наи капризния двигател бих казал на БМВ помпи,умни дюзи,демфери,маховици,гнп,загряване,турбини ,глави и тн и тн. всевъзможни бъгове дето и да ти харчи малко като ти се сговняса и ти излиза през носа

stambo_81dg написа:BMWm5 написа:Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така
ТДСа е перф автомобил има доста пове4е предимства от 3.5 .. и преди ти казах големия матор не става за ежеднеф.. става само за 4е6ене на краста... или както аз смятам е за по4ит и уважение не може да го търкаля6 секи ден и да го товари6 .. камоли пак да го върти6 на пета ... силата му е да върви на пред с тежката си муцунатря да ти прата снимки да види6 за кво става съпрос
от към разход 3.5 е на кантар с тдс-ате тдс-те градско харчат по 10-15 нафта
535 харчи 15 при нормално каране
а ако е на газ бие в разхода тдс-а нафтата е 2.30лв
а за вървене и издържливост няма да коментираме изобщо![]()
та тдс-а изобщо немога да се съглася че е перфектен автомобил с повече предимства пред 535 ако искаш перфектен автомобил за ежедневие взимаш си нещо наистина икономично с ефтина поддръжка и си свиркаш
+ това тдс ее наи капризния двигател бих казал на БМВ помпи,умни дюзи,демфери,маховици,гнп,загряване,турбини ,глави и тн и тн. всевъзможни бъгове дето и да ти харчи малко като ти се сговняса и ти излиза през носа
Бате не им го казвай така директно, че ше почнат да скачат с печките из язовирите




Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Tano написа:stambo_81dg написа:BMWm5 написа:Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така
ТДСа е перф автомобил има доста пове4е предимства от 3.5 .. и преди ти казах големия матор не става за ежеднеф.. става само за 4е6ене на краста... или както аз смятам е за по4ит и уважение не може да го търкаля6 секи ден и да го товари6 .. камоли пак да го върти6 на пета ... силата му е да върви на пред с тежката си муцунатря да ти прата снимки да види6 за кво става съпрос
от към разход 3.5 е на кантар с тдс-ате тдс-те градско харчат по 10-15 нафта
535 харчи 15 при нормално каране
а ако е на газ бие в разхода тдс-а нафтата е 2.30лв
а за вървене и издържливост няма да коментираме изобщо![]()
та тдс-а изобщо немога да се съглася че е перфектен автомобил с повече предимства пред 535 ако искаш перфектен автомобил за ежедневие взимаш си нещо наистина икономично с ефтина поддръжка и си свиркаш
+ това тдс ее наи капризния двигател бих казал на БМВ помпи,умни дюзи,демфери,маховици,гнп,загряване,турбини ,глави и тн и тн. всевъзможни бъгове дето и да ти харчи малко като ти се сговняса и ти излиза през носа
Бате не им го казвай така директно, че ше почнат да скачат с печките из язовирите![]()
![]()
![]()
На мен няма смисал да ми говорите имам ги и двете


ТДСа е перф кола за мъкнене на ремъркета дивотия и простотия блъскаи ка4ваи да не ти пука рядко ми гори 10 на 100 и с нафта от 2 лева се ядва или както аз казвам ако искате стоите с обувките върху седалките а в другата петица има кърпи върху сталиките.. забърсват се кра4етата сяда се внимателно пребират се хавликите и на баня


- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
цитата ми харесаTano написа:stambo_81dg написа:BMWm5 написа:Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така
ТДСа е перф автомобил има доста пове4е предимства от 3.5 .. и преди ти казах големия матор не става за ежеднеф.. става само за 4е6ене на краста... или както аз смятам е за по4ит и уважение не може да го търкаля6 секи ден и да го товари6 .. камоли пак да го върти6 на пета ... силата му е да върви на пред с тежката си муцунатря да ти прата снимки да види6 за кво става съпрос
от към разход 3.5 е на кантар с тдс-ате тдс-те градско харчат по 10-15 нафта
535 харчи 15 при нормално каране
а ако е на газ бие в разхода тдс-а нафтата е 2.30лв
а за вървене и издържливост няма да коментираме изобщо![]()
та тдс-а изобщо немога да се съглася че е перфектен автомобил с повече предимства пред 535 ако искаш перфектен автомобил за ежедневие взимаш си нещо наистина икономично с ефтина поддръжка и си свиркаш
+ това тдс ее наи капризния двигател бих казал на БМВ помпи,умни дюзи,демфери,маховици,гнп,загряване,турбини ,глави и тн и тн. всевъзможни бъгове дето и да ти харчи малко като ти се сговняса и ти излиза през носа
Бате не им го казвай така директно, че ше почнат да скачат с печките из язовирите![]()
![]()
![]()





- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така
След като сложиш чипа,който я прави стартова в ниските обороти,трябва да им кажеш да ти регулират ГНП за да стане мощна и във високите и да не почне да грее двигателя.Промененото количество гориво ,което се командва от чипа е във връзка с ъгъла на впръскване,който не се командва от чипа и се задава ръчно,но ако пък ти е разтегната веригата ,когато се намали ъгъла на впръскване, колата ще спре да пали топла-трябва да се намери нужният баланс между мощност и добър топъл старт.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

zvetiko написа:Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така
След като сложиш чипа,който я прави стартова в ниските обороти,трябва да им кажеш да ти регулират ГНП за да стане мощна и във високите и да не почне да грее двигателя.Промененото количество гориво ,което се командва от чипа е във връзка с ъгъла на впръскване,който не се командва от чипа и се задава ръчно,но ако пък ти е разтегната веригата ,когато се намали ъгъла на впръскване, колата ще спре да пали топла-трябва да се намери нужният баланс между мощност и добър топъл старт.Колега,ти вече толкова неща направи за тази кола,че не си заслужава да я продаваш-сложи и още едни електрически кожени седалки за 500лв. ,пръскалки за фаровете,шпер и повече няма какво да и правиш.
Хах днес турих частите за 610лв на колата и платих 150лв за работа. Имам почти свършили накладки предни и задни + дискове за смяна. Още 500лв. баси , кога ще се видя в пари да купя гуми бе. За седалки кожени не ми се мисли, че само разходи идват с колата. Дано заплатите се вдигнат. Ама като гледам криза ни яде. Цената на петрола пада ( в БГ не) всички са в стагнация. Почвам да си джиткам с градския транспорт и колата вечер и събота и неделя. През седмицата не се живее по тези задръствания. 7 км за 1ч. и 20 мин. ЕБАЛ СЪМ ГО в тролея колата ми харчи 0.75 ст. на сто или равностойността на 1 билет. И за капак онзи ден някой пе*ераст ми е забърсал задницата и на ръба на бронята издраскано. Според мен трябва да вдигнат цените на глобите не на данъците и горивото. Да им *ба майките писна ми в тая застреляна държава.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Колега ако ТДС а ми гори 15 нафта одавна да съм го изхвърлилstambo_81dg написа:BMWm5 написа:Zubcho написа:Аве ще си карам дизеляка май. Днес дадох 610лв за части. Сменям всичко по предницата с немски части (Лемфьордер и Сваг) и вече колата ми става непродаваема. Ще я чипосам и ще карам докато се разпадне. После вземам следващото е34 за без пари и го правя пак кола и така
ТДСа е перф автомобил има доста пове4е предимства от 3.5 .. и преди ти казах големия матор не става за ежеднеф.. става само за 4е6ене на краста... или както аз смятам е за по4ит и уважение не може да го търкаля6 секи ден и да го товари6 .. камоли пак да го върти6 на пета ... силата му е да върви на пред с тежката си муцунатря да ти прата снимки да види6 за кво става съпрос
от към разход 3.5 е на кантар с тдс-ате тдс-те градско харчат по 10-15 нафта
535 харчи 15 при нормално каране
а ако е на газ бие в разхода тдс-а нафтата е 2.30лв
а за вървене и издържливост няма да коментираме изобщо![]()
та тдс-а изобщо немога да се съглася че е перфектен автомобил с повече предимства пред 535 ако искаш перфектен автомобил за ежедневие взимаш си нещо наистина икономично с ефтина поддръжка и си свиркаш
+ това тдс ее наи капризния двигател бих казал на БМВ помпи,умни дюзи,демфери,маховици,гнп,загряване,турбини ,глави и тн и тн. всевъзможни бъгове дето и да ти харчи малко като ти се сговняса и ти излиза през носа

49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани