Студен старт тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 18 Сеп 2008, 19:00

BAI_DOBRI написа:Колеги за да не отварям нова тема ще си задам въпроса тук: Сутрин като паля ако подгрея веднъж мотора припалва и след това гасне,но ако подгрея 2 пъти (завъртам ключа като изгасне лампата за свещите въртя пак за да подгрее) и тогава почна да паля няма никакви проблеми.
Мислех,че някоя свещ е изгоряла, смених ги всичките (имах 2 изгорели), но проблема си остава.Някакви идеи имате ли??? :help:


Колега погледни за въздух-с включване на подгряването включваш и подкачващата помпа.Виж и на колко ти пада акумулатора докато подгряваш-не трябва да е под 10.5 V.Предполагам свещите са каквито трябва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 18 Сеп 2008, 19:04

Zubcho написа:
BAI_DOBRI написа:Колеги за да не отварям нова тема ще си задам въпроса тук: Сутрин като паля ако подгрея веднъж мотора припалва и след това гасне,но ако подгрея 2 пъти (завъртам ключа като изгасне лампата за свещите въртя пак за да подгрее) и тогава почна да паля няма никакви проблеми.
Мислех,че някоя свещ е изгоряла, смених ги всичките (имах 2 изгорели), но проблема си остава.Някакви идеи имате ли??? :help:


Огледай дюзите да не са овлажнени с нафта, маркучетата за обратната нафта, напукват се и сълзят. Достатъчно за 7-8 часа да дръпнат въздух и да не иска да запали от първия път.

Смениха ми тези мъркучи щото бяха малко нацепени, явно не там проблема. Подхвурлиха ми една идея за релето,което подгрява. Да не би в дадена степен то да е сдало багажа и да подава по малко време ток към свещите или пък да не е достатъчно да загреят както трябва :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 18 Сеп 2008, 19:38

zvetiko написа:
BAI_DOBRI написа:Колеги за да не отварям нова тема ще си задам въпроса тук: Сутрин като паля ако подгрея веднъж мотора припалва и след това гасне,но ако подгрея 2 пъти (завъртам ключа като изгасне лампата за свещите въртя пак за да подгрее) и тогава почна да паля няма никакви проблеми.
Мислех,че някоя свещ е изгоряла, смених ги всичките (имах 2 изгорели), но проблема си остава.Някакви идеи имате ли??? :help:


Колега погледни за въздух-с включване на подгряването включваш и подкачващата помпа.Виж и на колко ти пада акумулатора докато подгряваш-не трябва да е под 10.5 V.Предполагам свещите са каквито трябва.

Ами свещите са ОК (в смисъл старите са БОШ, новите също са бош за символичната цена от 9.80лв/бр :mhihi: номерата на новите са като на старите)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 18 Сеп 2008, 20:17

BAI_DOBRI написа:
zvetiko написа:
BAI_DOBRI написа:Колеги за да не отварям нова тема ще си задам въпроса тук: Сутрин като паля ако подгрея веднъж мотора припалва и след това гасне,но ако подгрея 2 пъти (завъртам ключа като изгасне лампата за свещите въртя пак за да подгрее) и тогава почна да паля няма никакви проблеми.
Мислех,че някоя свещ е изгоряла, смених ги всичките (имах 2 изгорели), но проблема си остава.Някакви идеи имате ли??? :help:


Колега погледни за въздух-с включване на подгряването включваш и подкачващата помпа.Виж и на колко ти пада акумулатора докато подгряваш-не трябва да е под 10.5 V.Предполагам свещите са каквито трябва.

Ами свещите са ОК (в смисъл старите са БОШ, новите също са бош за символичната цена от 9.80лв/бр :mhihi: номерата на новите са като на старите)


Китайски Бош -от един кантон работят от друг не:mhihi: Защо не погледнеш как греят,докато подгряваш-извади една, вържи я и включи подгряването.Виж и за другите две неща дето съм писал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 18 Сеп 2008, 21:16

Другата седмица ще я нося при един Доцент тук в Русе,който преподава в университета и бачка от време на време в някъв сервиз, така че ще видим той как ще се произнесе и после ще пиша какво е станало


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 19 Сеп 2008, 8:33

BAI_DOBRI написа:Другата седмица ще я нося при един Доцент тук в Русе,който преподава в университета и бачка от време на време в някъв сервиз, така че ще видим той как ще се произнесе и после ще пиша какво е станало

Най-вероятно помпата иска малко да ти се мръдне към мотора.Като палиш прехвърля ли цилиндрете и какъв дим фърля отзад като пали и студена и топла :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 19 Сеп 2008, 20:05

dinozab написа:
BAI_DOBRI написа:Другата седмица ще я нося при един Доцент тук в Русе,който преподава в университета и бачка от време на време в някъв сервиз, така че ще видим той как ще се произнесе и после ще пиша какво е станало

Най-вероятно помпата иска малко да ти се мръдне към мотора.Като палиш прехвърля ли цилиндрете и какъв дим фърля отзад като пали и студена и топла :?:

Тази сутрин забелязах,че като пали вади леко синкав пушак (като е студена, а като е топла леко черен( според мен черния е нормален).
Но ако сутрин подгрея 2 пъти не вади никакъв пушак (нито син нито черен). Междувременно изкочи друг въпрос- някой може ли да ми каже къде на тази снимка се намира релето за подгряващите свещи :?:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Сеп 2008, 9:57

Релето е до DDE-то. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 20 Сеп 2008, 10:23

zvetiko написа:Релето е до DDE-то. ;)

Сигурно ще ви е смешно ама къде е това DDE? И как представлява? :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Сеп 2008, 10:29

BAI_DOBRI написа:
zvetiko написа:Релето е до DDE-то. ;)

Сигурно ще ви е смешно ама къде е това DDE? И как представлява? :uups:


Това е което някои наричан компютър на колата -в двигателният отсек,горе в дясно,махаш капак с 4 винта и ще видиш електроните блокове на DDE,ABS,релета,бушона на подгряването.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 20 Сеп 2008, 10:46

zvetiko написа:
BAI_DOBRI написа:
zvetiko написа:Релето е до DDE-то. ;)

Сигурно ще ви е смешно ама къде е това DDE? И как представлява? :uups:


Това е което някои наричан компютър на колата -в двигателният отсек,горе в дясно,махаш капак с 4 винта и ще видиш електроните блокове на DDE,ABS,релета,бушона на подгряването.

Благодаря за просветлението :D
Питах щото идеята ми е да взема друго реле от друга кола (в Разград до колкото знам в момента има 2-3 разфасовани ТДС-а) щото за тези релета чух какви ли не теории- 1.Работи или не работи; 2.Почнало е да се прецаква и не работи както трябва; Така че ще проверя и двете теории

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Сеп 2008, 10:49

По-добре виж как ти греят свещите на живо-щом имаш някакви съмнения за работата му и виж ония напрежения ,за които ти бях писал. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 20 Сеп 2008, 11:03

zvetiko написа:По-добре виж как ти греят свещите на живо-щом имаш някакви съмнения за работата му и виж ония напрежения ,за които ти бях писал. ;)

То всичко ще стане наведнъж, ама направо се чудя в кви филми се вкарах.Тая кола 2001г е купувана от Германия, ама баща ми не я караше много и в последната година колата попадна в моите ръце :mhihi: и почна да се обажда от тук и там

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Сеп 2008, 11:42

Е,това е най-сладкото-да я разръчкаш навсякъде,да я развалиш,след това да я оправиш и тогава вече я усещаш колата като твоя.Иначе е тъпо-само сипваш гориво и караш. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 21 Сеп 2008, 18:30

Колеги голям проблем стана -не мога да отворя кутията,в която се намира компа (управкението на мотора ECU-то и т.н) има 4 болтчета вчера съм счупил 3 отвертки и все още не мога да развия нито едно болтче. Някакви предложения да имате? :help:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook