Студен старт тдс
Модератор: Технически модератори
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BAI_DOBRI написа:Колеги за да не отварям нова тема ще си задам въпроса тук: Сутрин като паля ако подгрея веднъж мотора припалва и след това гасне,но ако подгрея 2 пъти (завъртам ключа като изгасне лампата за свещите въртя пак за да подгрее) и тогава почна да паля няма никакви проблеми.
Мислех,че някоя свещ е изгоряла, смених ги всичките (имах 2 изгорели), но проблема си остава.Някакви идеи имате ли???
Колега погледни за въздух-с включване на подгряването включваш и подкачващата помпа.Виж и на колко ти пада акумулатора докато подгряваш-не трябва да е под 10.5 V.Предполагам свещите са каквито трябва.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Zubcho написа:BAI_DOBRI написа:Колеги за да не отварям нова тема ще си задам въпроса тук: Сутрин като паля ако подгрея веднъж мотора припалва и след това гасне,но ако подгрея 2 пъти (завъртам ключа като изгасне лампата за свещите въртя пак за да подгрее) и тогава почна да паля няма никакви проблеми.
Мислех,че някоя свещ е изгоряла, смених ги всичките (имах 2 изгорели), но проблема си остава.Някакви идеи имате ли???
Огледай дюзите да не са овлажнени с нафта, маркучетата за обратната нафта, напукват се и сълзят. Достатъчно за 7-8 часа да дръпнат въздух и да не иска да запали от първия път.
Смениха ми тези мъркучи щото бяха малко нацепени, явно не там проблема. Подхвурлиха ми една идея за релето,което подгрява. Да не би в дадена степен то да е сдало багажа и да подава по малко време ток към свещите или пък да не е достатъчно да загреят както трябва

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
zvetiko написа:BAI_DOBRI написа:Колеги за да не отварям нова тема ще си задам въпроса тук: Сутрин като паля ако подгрея веднъж мотора припалва и след това гасне,но ако подгрея 2 пъти (завъртам ключа като изгасне лампата за свещите въртя пак за да подгрее) и тогава почна да паля няма никакви проблеми.
Мислех,че някоя свещ е изгоряла, смених ги всичките (имах 2 изгорели), но проблема си остава.Някакви идеи имате ли???
Колега погледни за въздух-с включване на подгряването включваш и подкачващата помпа.Виж и на колко ти пада акумулатора докато подгряваш-не трябва да е под 10.5 V.Предполагам свещите са каквито трябва.
Ами свещите са ОК (в смисъл старите са БОШ, новите също са бош за символичната цена от 9.80лв/бр

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BAI_DOBRI написа:zvetiko написа:BAI_DOBRI написа:Колеги за да не отварям нова тема ще си задам въпроса тук: Сутрин като паля ако подгрея веднъж мотора припалва и след това гасне,но ако подгрея 2 пъти (завъртам ключа като изгасне лампата за свещите въртя пак за да подгрее) и тогава почна да паля няма никакви проблеми.
Мислех,че някоя свещ е изгоряла, смених ги всичките (имах 2 изгорели), но проблема си остава.Някакви идеи имате ли???
Колега погледни за въздух-с включване на подгряването включваш и подкачващата помпа.Виж и на колко ти пада акумулатора докато подгряваш-не трябва да е под 10.5 V.Предполагам свещите са каквито трябва.
Ами свещите са ОК (в смисъл старите са БОШ, новите също са бош за символичната цена от 9.80лв/брномерата на новите са като на старите)
Китайски Бош -от един кантон работят от друг не:mhihi: Защо не погледнеш как греят,докато подгряваш-извади една, вържи я и включи подгряването.Виж и за другите две неща дето съм писал.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Другата седмица ще я нося при един Доцент тук в Русе,който преподава в университета и бачка от време на време в някъв сервиз, така че ще видим той как ще се произнесе и после ще пиша какво е станало
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
BAI_DOBRI написа:Другата седмица ще я нося при един Доцент тук в Русе,който преподава в университета и бачка от време на време в някъв сервиз, така че ще видим той как ще се произнесе и после ще пиша какво е станало
Най-вероятно помпата иска малко да ти се мръдне към мотора.Като палиш прехвърля ли цилиндрете и какъв дим фърля отзад като пали и студена и топла

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
dinozab написа:BAI_DOBRI написа:Другата седмица ще я нося при един Доцент тук в Русе,който преподава в университета и бачка от време на време в някъв сервиз, така че ще видим той как ще се произнесе и после ще пиша какво е станало
Най-вероятно помпата иска малко да ти се мръдне към мотора.Като палиш прехвърля ли цилиндрете и какъв дим фърля отзад като пали и студена и топла
Тази сутрин забелязах,че като пали вади леко синкав пушак (като е студена, а като е топла леко черен( според мен черния е нормален).
Но ако сутрин подгрея 2 пъти не вади никакъв пушак (нито син нито черен). Междувременно изкочи друг въпрос- някой може ли да ми каже къде на тази снимка се намира релето за подгряващите свещи

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BAI_DOBRI написа:zvetiko написа:Релето е до DDE-то.
Сигурно ще ви е смешно ама къде е това DDE? И как представлява?
Това е което някои наричан компютър на колата -в двигателният отсек,горе в дясно,махаш капак с 4 винта и ще видиш електроните блокове на DDE,ABS,релета,бушона на подгряването.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
zvetiko написа:BAI_DOBRI написа:zvetiko написа:Релето е до DDE-то.
Сигурно ще ви е смешно ама къде е това DDE? И как представлява?
Това е което някои наричан компютър на колата -в двигателният отсек,горе в дясно,махаш капак с 4 винта и ще видиш електроните блокове на DDE,ABS,релета,бушона на подгряването.
Благодаря за просветлението

Питах щото идеята ми е да взема друго реле от друга кола (в Разград до колкото знам в момента има 2-3 разфасовани ТДС-а) щото за тези релета чух какви ли не теории- 1.Работи или не работи; 2.Почнало е да се прецаква и не работи както трябва; Така че ще проверя и двете теории
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
По-добре виж как ти греят свещите на живо-щом имаш някакви съмнения за работата му и виж ония напрежения ,за които ти бях писал. 

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
zvetiko написа:По-добре виж как ти греят свещите на живо-щом имаш някакви съмнения за работата му и виж ония напрежения ,за които ти бях писал.
То всичко ще стане наведнъж, ама направо се чудя в кви филми се вкарах.Тая кола 2001г е купувана от Германия, ама баща ми не я караше много и в последната година колата попадна в моите ръце

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Е,това е най-сладкото-да я разръчкаш навсякъде,да я развалиш,след това да я оправиш и тогава вече я усещаш колата като твоя.Иначе е тъпо-само сипваш гориво и караш. 

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Колеги голям проблем стана -не мога да отворя кутията,в която се намира компа (управкението на мотора ECU-то и т.н) има 4 болтчета вчера съм счупил 3 отвертки и все още не мога да развия нито едно болтче. Някакви предложения да имате? 

60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани