Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от vladobate » 27 Сеп 2010, 7:08

LUBO 555 написа:Здравейте!
Така като се сменят местата на тръбичките,МАР-сензора не отчита ли по-високо налягане?Мотора не влиза ли в режим на самозащита?

Понеже съм го направил това упражнение и пък и скоро даже има тема за това съм замервал мапа в различни режими на натоварване мога да кажа че разликата и във вървене и във показания не е голяма и двиг. не влиза в авариен режим ако това имаш предвид.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от LUBO 555 » 02 Окт 2010, 9:49

Аз също го пробвах и не съм много впечатлен.Даже мога да кажа,че в оригиналния вариант се чувства по-яко лепене за облегалката
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 9.11.2007
Кара: s500,w220 ; s420 w140

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от cherepa83 » 09 Окт 2010, 14:57

на е39 тдс размяната на маркучи възможна ли е , и ако може снимки понеже от 1ва стр не ги отваря...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от Пресиян Василев » 09 Окт 2010, 17:17

cherepa83 написа:на е39 тдс размяната на маркучи възможна ли е , и ако може снимки понеже от 1ва стр не ги отваря...

Несе занимаваи излишно.Бутни малко плочката и турбината с 0,3 бара .Ще излети колата
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от LUBO 555 » 10 Окт 2010, 10:54

Пресиян Василев написа:
cherepa83 написа:на е39 тдс размяната на маркучи възможна ли е , и ако може снимки понеже от 1ва стр не ги отваря...

Несе занимаваи излишно.Бутни малко плочката и турбината с 0,3 бара .Ще излети колата

Здравей,колега.
Колко врътки на пръчката са 0,3bar.Трябва да се скъси нали?Демек да се натегне?
Питам,щото нямам как да измеря налягането
Благодаря!
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от AVGO » 11 Окт 2010, 1:41

LUBO 555 написа:
Пресиян Василев написа:
cherepa83 написа:на е39 тдс размяната на маркучи възможна ли е , и ако може снимки понеже от 1ва стр не ги отваря...

Несе занимаваи излишно.Бутни малко плочката и турбината с 0,3 бара .Ще излети колата

Здравей,колега.
Колко врътки на пръчката са 0,3bar.Трябва да се скъси нали?Демек да се натегне?
Питам,щото нямам как да измеря налягането
Благодаря!


Ако е с бууст контролер, по принцип всички са различни ( врътка, резба :roll: ) Но ако е този най разпространения за около 40 лева, би трябвало една врътка обратно на часовниковата стрелка ( развиване ) да вдигне налягането с 0.1 бар но всичко това е относително.Ако греша, поправяйте ме. :bchug:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от LUBO 555 » 16 Окт 2010, 21:52

Ще пробвам да видим какво става.Ама незнам защo ми се върти из главата че трябва да се натегне пръчката...
Като я развъртиш и я направиш по-дълга,ще отвори по-рано пътя на газовете към ауспуха,нали?
Незнам!Проба му е майката
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от Zubcho » 20 Окт 2010, 8:47

Тези експерименти ги прави с читав манометър да няма рев после.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530d
Мечтае да кара: F10 530d

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от speedermarto » 07 Дек 2011, 19:54

A къде да закача манометъра? Някъде при колекторите или непосредствено след турбото?

п.с. - малко да посъживим темата, че още се карат ТДС-и! :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

Мнение от Zubcho » 03 Яну 2012, 8:31

speedermarto написа:A къде да закача манометъра? Някъде при колекторите или непосредствено след турбото?

п.с. - малко да посъживим темата, че още се карат ТДС-и! :D


Където и да е след турбото. Най-добре при колектора.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook