Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Модератор: Технически модератори
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
LUBO 555 написа:Здравейте!
Така като се сменят местата на тръбичките,МАР-сензора не отчита ли по-високо налягане?Мотора не влиза ли в режим на самозащита?
Понеже съм го направил това упражнение и пък и скоро даже има тема за това съм замервал мапа в различни режими на натоварване мога да кажа че разликата и във вървене и във показания не е голяма и двиг. не влиза в авариен режим ако това имаш предвид.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Аз също го пробвах и не съм много впечатлен.Даже мога да кажа,че в оригиналния вариант се чувства по-яко лепене за облегалката
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
на е39 тдс размяната на маркучи възможна ли е , и ако може снимки понеже от 1ва стр не ги отваря...
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
cherepa83 написа:на е39 тдс размяната на маркучи възможна ли е , и ако може снимки понеже от 1ва стр не ги отваря...
Несе занимаваи излишно.Бутни малко плочката и турбината с 0,3 бара .Ще излети колата
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Пресиян Василев написа:cherepa83 написа:на е39 тдс размяната на маркучи възможна ли е , и ако може снимки понеже от 1ва стр не ги отваря...
Несе занимаваи излишно.Бутни малко плочката и турбината с 0,3 бара .Ще излети колата
Здравей,колега.
Колко врътки на пръчката са 0,3bar.Трябва да се скъси нали?Демек да се натегне?
Питам,щото нямам как да измеря налягането
Благодаря!
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
LUBO 555 написа:Пресиян Василев написа:cherepa83 написа:на е39 тдс размяната на маркучи възможна ли е , и ако може снимки понеже от 1ва стр не ги отваря...
Несе занимаваи излишно.Бутни малко плочката и турбината с 0,3 бара .Ще излети колата
Здравей,колега.
Колко врътки на пръчката са 0,3bar.Трябва да се скъси нали?Демек да се натегне?
Питам,щото нямам как да измеря налягането
Благодаря!
Ако е с бууст контролер, по принцип всички са различни ( врътка, резба


Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Ще пробвам да видим какво става.Ама незнам защo ми се върти из главата че трябва да се натегне пръчката...
Като я развъртиш и я направиш по-дълга,ще отвори по-рано пътя на газовете към ауспуха,нали?
Незнам!Проба му е майката
Като я развъртиш и я направиш по-дълга,ще отвори по-рано пътя на газовете към ауспуха,нали?
Незнам!Проба му е майката
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Тези експерименти ги прави с читав манометър да няма рев после.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- speedermarto
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d
- Мечтае да кара: F10 530d
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
A къде да закача манометъра? Някъде при колекторите или непосредствено след турбото?
п.с. - малко да посъживим темата, че още се карат ТДС-и!
п.с. - малко да посъживим темата, че още се карат ТДС-и!

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
speedermarto написа:A къде да закача манометъра? Някъде при колекторите или непосредствено след турбото?
п.с. - малко да посъживим темата, че още се карат ТДС-и!
Където и да е след турбото. Най-добре при колектора.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани