Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Модератор: Технически модератори
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
ivan. написа:Zubcho написа::mhihi: по добре си ревизирай мотора (сегменти, вериги, разпръсквачи и тн) вместо да разменяш маркучи
редка ревизия иска този мотор
Малий ама скапан разпръсквач на тдс под 500 000 км,аз му поемам отговорно гаранцията
Ем ще видя за какво става въпрос.То даже Милен я гледа, вие се познавате. От Русе сме

Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Колата ми я внесе братовчет ми и невярвам да я е бутал той поне,всъщност по километраж е на 186000 тия 70000хил.ги турих от мен ако там още са я мръднали ,но както и дае.Реалните никой гиivan. написа:на 400 000 си беха с оригиналните шайби и пружини..........ти сигурен ли си,че колата ти е на тия км.kudo написа:Ванко,пада ли налягането на дюзите ако са на около 250000км.,нали трябва да са на155 бара?Просто дали има смисъл да ги проверявам.ivan. написа:Zubcho написа::mhihi: по добре си ревизирай мотора (сегменти, вериги, разпръсквачи и тн) вместо да разменяш маркучи
редка ревизия иска този мотор
Малий ама скапан разпръсквач на тдс под 500 000 км,аз му поемам отговорно гаранцията![]()
и за какво ти е да пипаш дузите

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Ами упражнението не е сложно, отиваш при дизелджия, земаш от него капачки за 6-те дюзи и после отвиваш дюзите, слагаш капачките и отиваш пак при дизелджията, който ги пробва на 150 бара и ти казва коя как е. Ако се наложи чистиш или сменяш разпръсквач и си ти....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Така и ще направя.Поне ще знам как са,ако са си добре още по-хубаво ще ми остане зарглабянето ,но нали все нещо трябва да се бута по колата то е като наркотик,все те човъркаpredel написа:Ами упражнението не е сложно, отиваш при дизелджия, земаш от него капачки за 6-те дюзи и после отвиваш дюзите, слагаш капачките и отиваш пак при дизелджията, който ги пробва на 150 бара и ти казва коя как е. Ако се наложи чистиш или сменяш разпръсквач и си ти....

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Един въпрос. Кой беше баш майстора по гнп-тата от Петрич? И как си пишеше във форума, да го питам за една кола какво да я правиме и дали може да я оправи

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
колеги смятах да завъртя и аз маркучите, от една страна маркуча на МАП-а не се цапа, дава реално инфо за кол. въздух и сместа гориво/въздух става идеална, но това което ме притеснява е за дугия маркуч: колектори-байпас, тоя маркуч като се запуши с мизериите от колектора няма ли да дава грешна информация и байпаса примерно да не отвори някой път.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
D_U_D_E_ написа:колеги смятах да завъртя и аз маркучите, от една страна маркуча на МАП-а не се цапа, дава реално инфо за кол. въздух и сместа гориво/въздух става идеална, но това което ме притеснява е за дугия маркуч: колектори-байпас, тоя маркуч като се запуши с мизериите от колектора няма ли да дава грешна информация и байпаса примерно да не отвори някой път.
Веднъж годишно ще го сменяш и готово той да не се запушва за два дена ве

- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
dinozab написа:D_U_D_E_ написа:колеги смятах да завъртя и аз маркучите, от една страна маркуча на МАП-а не се цапа, дава реално инфо за кол. въздух и сместа гориво/въздух става идеална, но това което ме притеснява е за дугия маркуч: колектори-байпас, тоя маркуч като се запуши с мизериите от колектора няма ли да дава грешна информация и байпаса примерно да не отвори някой път.
Веднъж годишно ще го сменяш и готово той да не се запушва за два дена ве
А защо този маркуч ще се запуши от мизериите в колектора.Нали струята върви от байпаса КЪМ колектора ???
Мисля че по скоро трябва да се промие маркуча от турбото към мап-а и съответно почистване на мап-а което според мен е достатъчно да се прави веднъж годишно ....
Благодаря
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
На колегата КУДО,и колата му е хубава и ракията сьщо
.
Сутрешния пушьк тио идва от това че е назобена колата с тоя измислен чип.Друго аванса колко е ,не помня бутахме ли го или не .Това звьнтене,отвреме навреме,го пробваи с натискане и отпускане на сьединитела.Пробваи имали го при пуснат сьединител,имам в предвид нещо.
Кьм останалите колеги,на КУДО мотора е рядко хубав,да него хваля много много,но поне сьстоянието му кьм момента е доста прилично.
А чип има от ,но това което видях сьс софтуерното отрязване на дебитомера ме накара да се замисля

Сутрешния пушьк тио идва от това че е назобена колата с тоя измислен чип.Друго аванса колко е ,не помня бутахме ли го или не .Това звьнтене,отвреме навреме,го пробваи с натискане и отпускане на сьединитела.Пробваи имали го при пуснат сьединител,имам в предвид нещо.
Кьм останалите колеги,на КУДО мотора е рядко хубав,да него хваля много много,но поне сьстоянието му кьм момента е доста прилично.
А чип има от ,но това което видях сьс софтуерното отрязване на дебитомера ме накара да се замисля
Последна промяна Пресиян Василев на 01 Юни 2010, 18:36, променена общо 1 път
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Ей Пресияне ,знаеш как да искараш едно шише реколта 2008г. която случайно намерих в мазетоpresko79 написа:На колегата КУДО,и колата му е хубава и ракията сьщо.
Сутрешния пушьк тио идва от това че е назобена колата с тоя измислен чип.Друго аванса колко е ,не помня бутахме ли го или не .Това звьнтене,отвреме навреме,го пробваи с натискане и отпускане на сьединитела.Пробваи имали го при пуснат сьединител,имам в предвид нещо.
Кьм останалите колеги,на КУДО мотора е рядко хубав,да него хваля много много,но поне сьстоянието му кьм момента е доста прилично.
А чип има от Брезел,но това което видях сьс софтуерното отрязване на дебитомера ме накара да се замисля




- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Да събудим малко темата.
Забелязвам напоследьк лоши последствия по моторите на хората от НЕкомпетентна намеса от колеги.
Та брулят се гьотери авансите на ГНП-тата Вкарва се мотора в детонация и се разтапят я бренери я чак бутало видях.
Това става бавно,не веднага с много километри.
Колеги вие които си харесвате колите вземаите си необходимите мерки.
Няколко случая видях чак махнати резонансните планки за още аванс...............
Забелязвам напоследьк лоши последствия по моторите на хората от НЕкомпетентна намеса от колеги.
Та брулят се гьотери авансите на ГНП-тата Вкарва се мотора в детонация и се разтапят я бренери я чак бутало видях.
Това става бавно,не веднага с много километри.
Колеги вие които си харесвате колите вземаите си необходимите мерки.
Няколко случая видях чак махнати резонансните планки за още аванс...............
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Пресиян Василев написа:Да събудим малко темата.
Забелязвам напоследьк лоши последствия по моторите на хората от НЕкомпетентна намеса от колеги.
Та брулят се гьотери авансите на ГНП-тата Вкарва се мотора в детонация и се разтапят я бренери я чак бутало видях.
Това става бавно,не веднага с много километри.
Колеги вие които си харесвате колите вземаите си необходимите мерки.
Няколко случая видях чак махнати резонансните планки за още аванс...............
Колега, винаги съм уважавал мненията ти , съдиш строго ама си адски прав.

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Колега vladobate.отговарям веднага.Ако се изразявам правилно ще ме разбереш.
Естественно е след като завода производител е направил канали за местене центровката на ГНП ,те при нужда се използват.
Напьлно ми е ясно че си доста в час.Не само при износване на агренажа се получава трудния топьл старт,за това е писано доста,нали има си ред причини.Клягане на налягането в роторната секция и т.н.
Исках да кажа ,че при бьрникане и подаване на прекалено предварение ,се получава трьрде голяма разлика в изпреварване на впрьскването което води до детонация(чукане) черен дим.А това естественно води до повишаване на температурата в мотора.
Кьде с края ,ами до 5градуса по динамичната центровка.Или до края на канала.Колко време може да се кара,мисля че не много ,докато агренажа се разхлаби толкова че да спре да пали пак ,да скьса верига или да прескочи(случва се често мен питаи).
И да не ставам многословен и колегите да ми се смеят ,
Хубаво е да се обрьща внимание на мотора по често и които не може да го прави при проверен колега на които има доверие.
Пиша тея работи щото напоследьк има случаи с хубави коли изоставени ,или сервизирани от безхаберници които са гледали да вземат лев и казват на клиента караи добре е .
А като доидат при мене безобразия и т.н.
Последен случаи 525 ТДС 94 г.Супер кола ,(УЖ)сменян агренаж ГНП макс кьм ДВГ.Взели му 900лв.Попалва топла горе долу ,а му рекли бягаи на дизелжия след 20-30 000 км,да легнат веригите ,може от помпата да е .А агренажния капак не бутван.
Естественно е след като завода производител е направил канали за местене центровката на ГНП ,те при нужда се използват.
Напьлно ми е ясно че си доста в час.Не само при износване на агренажа се получава трудния топьл старт,за това е писано доста,нали има си ред причини.Клягане на налягането в роторната секция и т.н.
Исках да кажа ,че при бьрникане и подаване на прекалено предварение ,се получава трьрде голяма разлика в изпреварване на впрьскването което води до детонация(чукане) черен дим.А това естественно води до повишаване на температурата в мотора.
Кьде с края ,ами до 5градуса по динамичната центровка.Или до края на канала.Колко време може да се кара,мисля че не много ,докато агренажа се разхлаби толкова че да спре да пали пак ,да скьса верига или да прескочи(случва се често мен питаи).
И да не ставам многословен и колегите да ми се смеят ,

Пиша тея работи щото напоследьк има случаи с хубави коли изоставени ,или сервизирани от безхаберници които са гледали да вземат лев и казват на клиента караи добре е .
А като доидат при мене безобразия и т.н.
Последен случаи 525 ТДС 94 г.Супер кола ,(УЖ)сменян агренаж ГНП макс кьм ДВГ.Взели му 900лв.Попалва топла горе долу ,а му рекли бягаи на дизелжия след 20-30 000 км,да легнат веригите ,може от помпата да е .А агренажния капак не бутван.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Благодаря за отговора. В час , силно казано че не ми е професия , но откакто човъркам мойта виждам какво е да си омазан до уши пък и мисъл да вложиш и желание , уважавам вас майсторите вече повече че видях какво е . Но и разбрах какви лекета има дето не уважават парите , времето и живота на хората дето си оставят колите . Въпросите зададох и заради други като мен да им стане съвсем ясно за съществения момент ( на който обръщаш внимание ) от поддръжката на обичаната кола. Но трябваше и малко инфо , което ти охотно поднесе ,за да може собственика на колата да определи горе долу в какво състояние е ангренажната група и ако желае добро на колата ще се обърне към специалист да му смени вериги и т.н. пък и след това да проври наистина ли си е дал парите напразно или "да това е точния човек ". Живи и здрави.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Здравейте!
Така като се сменят местата на тръбичките,МАР-сензора не отчита ли по-високо налягане?Мотора не влиза ли в режим на самозащита?
Така като се сменят местата на тръбичките,МАР-сензора не отчита ли по-високо налягане?Мотора не влиза ли в режим на самозащита?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани