има ли 5та къси светлини?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 24 Яну 2008, 13:36

Gemar написа:Колеги, моят ксенон кит на късите е същия като този, който zAcK показа, но не го бях купувал от този човек и на мен ми струваше 170лв преди време, така че потвърждавам, че този модел наистина доста добър - пали и загрява веднага ;)

Имам една молба, който има възможност да заснеме как и къде точно е захванал баластите и по-специално тази от страната на десния фар. От ляво съм хванал стойката на казанчето за хидравликата и я оставих да виси надолу, но отдясно не мога да измисля къде да я хвана тази стойка. Виси на свински опашки за момента.


Колега има към комплекта двойно залепващо тиксо на 3М което много добро...Ползвай него...Аз моите съм ги залепил с него към бомбетата и няма мърдане...Дори точно Зак ме светна за него..На мене ми изглеждаше в комплекта на просто нещо меко да пази баластите при транспорта... :mhihi: :mhihi: :mhihi: ...Ама то от къде да знае човек.... Това за мене е най-добрия начин...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 24 Яну 2008, 15:13

Помислих си го, но наистина трябва да е на 3М за да държи здраво. Иначе от към лявата страна е добре хванато на болта на скобата на казанчето за хидравликата. Ще го снимам тези дни и ще ви покажа как съм го хванал.
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 24 Яну 2008, 18:56

the_gate написа:аз предлагам модератора да разчисти темата от ненужното(едни и същи въпроси задавани постоянно) да я заключи и ако прецени да я направи важна(но с по малко страници) ;)
Пенчев ти си на ред :smoke:


Ами виж сега, идеята ти е добра, желание имам да го направя това с почистването и качването като важна ,както направих с темата за борда , НО аз с модераторстването бях дотук :evil: :evil: :evil:
Не желая да имам нищо общо с този клуб :!: Във форума ,ще влизам заради контактите с вас, хората ,които уважавам и заради марката , на която съм фен от много малък ...


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 24 Яну 2008, 19:17

Gemar написа:Колеги, моят ксенон кит на късите е същия като този, който zAcK показа, но не го бях купувал от този човек и на мен ми струваше 170лв преди време, така че потвърждавам, че този модел наистина доста добър - пали и загрява веднага ;)

Имам една молба, който има възможност да заснеме как и къде точно е захванал баластите и по-специално тази от страната на десния фар. От ляво съм хванал стойката на казанчето за хидравликата и я оставих да виси надолу, но отдясно не мога да измисля къде да я хвана тази стойка. Виси на свински опашки за момента.



аз моите съм ги прибрал между фаровете и черните пластмаси зад тях.

така като вдигнеш капака и не можеш да разбереш дали има или няма ксенон.

баластите съм ги завил с един болт към горния ръб на гредата на която седят пантите на капака. това не означава че съм го пробивал. просто като махнеш въпросните кори дето са зад фаровете и ще видиш как от двете страни на радиатора има по едно ухо точно като за монтаж на баластите ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 24 Яну 2008, 20:12

Penchev написа:
the_gate написа:аз предлагам модератора да разчисти темата от ненужното(едни и същи въпроси задавани постоянно) да я заключи и ако прецени да я направи важна(но с по малко страници) ;)
Пенчев ти си на ред :smoke:


Ами виж сега, идеята ти е добра, желание имам да го направя това с почистването и качването като важна ,както направих с темата за борда , НО аз с модераторстването бях дотук :evil: :evil: :evil:
Не желая да имам нищо общо с този клуб :!: Във форума ,ще влизам заради контактите с вас, хората ,които уважавам и заради марката , на която съм фен от много малък ...


Георги Пенчев



Не наистина сериозно колеги дайте да се стегнем...Че тоя форум Е34 стана кофти работа...Верно 2ри модератор едва ли не отказваме...Първо Босев после Пенчев...Нещо верно трябва да се промени...

Предлагам да се изберат още 2ма модератори на подфорум Е34 които да помагат на Пенчев щото верно неможе да насмогва...Незнам това как става но нека наистина да се направи тук ще стане каша ако не се назначи поне още един човек да помага!....Съвсем сериозно говоря....
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 24 Яну 2008, 20:22

Сашо,аз към вас нямам нищо, уважавам ви наред всички>някой път е имало луди офтопици и малко съм се ядосвал,но нищо към никого - хора сме в края на крайщата :idea:

Аз казах клуба :!: И това ,че не искам да имам допирни точки до него.Не съм казал, не искам да съм модератор,защото ми писна да се занимавам с тези идиоти,които не спазват правилата ! Форума в момента е основното перо на клуба,чрез него той набира скорост най-вече ... За това аз искам да съм само потребител,като вас ...

Извинявам се за офтопика,но държах да знаете ...


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 25 Яну 2008, 9:37

BMW5820iA написа:аз моите съм ги прибрал между фаровете и черните пластмаси зад тях.

така като вдигнеш капака и не можеш да разбереш дали има или няма ксенон.

баластите съм ги завил с един болт към горния ръб на гредата на която седят пантите на капака. това не означава че съм го пробивал. просто като махнеш въпросните кори дето са зад фаровете и ще видиш как от двете страни на радиатора има по едно ухо точно като за монтаж на баластите ;)


Страхотна идея... а къде сте наместили баластите за халогените? Че ще взимам и за тях.

Penchev написа:За това аз искам да съм само потребител,като вас ...

Извинявам се за офтопика,но държах да знаете ...


Георги Пенчев


Защо се получава така? Иво Босев, сега и ти...!?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 25 Яну 2008, 19:37

Gemar написа:
BMW5820iA написа:аз моите съм ги прибрал между фаровете и черните пластмаси зад тях.

така като вдигнеш капака и не можеш да разбереш дали има или няма ксенон.

баластите съм ги завил с един болт към горния ръб на гредата на която седят пантите на капака. това не означава че съм го пробивал. просто като махнеш въпросните кори дето са зад фаровете и ще видиш как от двете страни на радиатора има по едно ухо точно като за монтаж на баластите ;)


Страхотна идея... а къде сте наместили баластите за халогените? Че ще взимам и за тях.



като си купя и за тях ще ти кажа ... :mhihi: ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 28 Яну 2008, 21:06

Колеги, да ви попитам понеже гледам темата е за 5-цата и късите светлини .Някой знае ли как се свалят точно тези решетки отпред под който се намират тези болтове за регулиране на фаровете .Аз доколкото видях тези решетки имат по два болта отгоре ,но изглежда и нещо друго ги държи долу, защото не искат да излезнат. Някой ако е правил подобни манипулации , нека да обясни как точно се свалят тези решетки-пластмасовите или най-добре да пусне снимки .Предварително Ви благодаря !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
Детайли за колата: E34 520i 24v

Мнение от Роджър » 29 Яну 2008, 0:19

Тази картинка може да ти помогне:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=20
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София

HI

Мнение от KM56 » 29 Яну 2008, 10:11

Много се извинявам,но не разбрах от къде бих могъл да си купя ксенон......четох тук за някакъв китаец който ги продавал за 110 - 120 лева.Би ли казал някой,който знае нещо по въпроса .Виждам,че вече доста колеги се обзаведоха с ксенон,та ако можете помогнете,за което предварително благодаря.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Re: HI

Мнение от Pavlinius » 29 Яну 2008, 11:26

KM56 написа:Много се извинявам,но не разбрах от къде бих могъл да си купя ксенон......четох тук за някакъв китаец който ги продавал за 110 - 120 лева.Би ли казал някой,който знае нещо по въпроса .Виждам,че вече доста колеги се обзаведоха с ксенон,та ако можете помогнете,за което предварително благодаря.


ebay.com . Намираш шоп-а на китаеца, за който говори Зак и си избираш правилния ксенон на правилните пари. Трябва ти и регистрация в paypal.com за да си платиш.

Аз също потвърждавам за ксеноните на Диан :mhihi: . Сложих си ги сам и светят та си ебало майката ! Аз моите баласти ги сложих с гнездата и пробих лекичко калниците. Лепинките ги видях, но не съм сигурен, че ще държат дълго време. Не е сложно да се направят малки дупчици на калниците, но трябва да е на достъпно място.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София

Положението с фаровете на Е34, подробно описано.......

Мнение от ThEccentric » 29 Яну 2008, 13:45

Добър Ден, Притежатели на Е34. Първо, ще ве помоля да ми простите за правописните грешки...Българскя не ми е родня език, аз съм Американец.

Преди няколко месеца си купих 1990 520i. Предишня собственик е бил пълна свиня и въобще не е пазил колата. Първото нещо което забелязах е че фаровете не са фарове. Все едно карах с две свещи както едно време преди 100 години. След ужасно много ровичкане открих много информаця и ще опиша всичко тук, включително и линковете за всичко което споменавам (но всичко ще е на Английски)

Първото нещо което направих е да разглоба предницата за да мога да сваля един фар. За посоки на сваляне на решетките за да се стигнат фаровете, погледнете тук ==>> http://home.comcast.net/~winstonfong/repairpagessite2/frontgrillremoval.htm

След махането на решетките, трябва само 3 винтове да се махнат за да се свали цяля "assembly" (това нещо на което и дългите и късите са закачени). След това, почнах да разглобявам самите къси фарове. От вътре бяха доста прашни, спецялно лупите, но останових и че още нещо което е включително важно в моито мнение, не беше на ред, и това е че рефлекторите там кадето стърчи крушката не ставаше за нищо вече. Когато тръгнах да ги избърша, самата боя което е като огледало почна да се търка / изтрива. Другото е че над крушката самия пластмас се беше стопило леко. Още нещо....след 17 години самото стъкло от външната страна на капака е станало на нищо от пясак и камачета и какво ли не. Това също влияе.

Реших да си купя нов комплект фарове, но се чудих от каде и какви. Гледах че на иБей продават комплекти с Ангелски Очи, Ангелски очи с ксенон, обикновенни оригинални, и т.н. Заради това че не искам да влагам много пари в кола което не смятам да имам за много дълго време, отидох до ул. Цар Симион и си купих нов комплект от "Арабина". Не са оригинални а са Таивански от фирма Лусид и струваха 250 лв. Реших да направя така защото новото си е ново, и защото смятах да разглобя старите напълно и да се постарая да ги оправя.

Верно е че прах в самия фар и на лупата намалява излъчването на светлината много, но и ако самите фарове са много стари и отразяващата боя от вътре (изключително важна) е развалена, тогава трябва да се реши дали ще ги разглобяваш напълно и да ги оправиш, или да си купиш нови.

Относно крушките....
Реших да си взема нещо по силно и по бяло, и си купих 100 ватови "ксенонови" от иБей продавач от Англия (aceparts). След като сложих новите фарове с новите крушки и ги нагласих да сочат светлината правилно, разликата е огромна, но искам да изясна нещо за крушките. Първо, тези които се продават като халогенни крушки пълни с ксенонов гас са бошлаф работа. Те са си обикновенни халогенни крушки но стъклото е леко синъо за да излъчва по бяла светлина. Ако искате ксенон, най добре си купете ксенонова система защото няма заместник за тях. Най близкото нещо е да си сложите ОСРАМ НайтБрейкер крушки и фаровете да са ти в много добро състояние от вътре. Дори и ако погледнете безумно скъпите крушки от PIAA (Xtreme или Intense White) ще видите че те също са халогенни с синъо стъкло. Казват че ксеноновя гас гори по хладно, но това е само на истински ксенонови крушки

****************************************************** Относно 100 Ватови Крушки ******************************************************

Верно че тези крушки са по бяли и са доста силни, но когато видях какво е станало с старите фарове там кадето са се стопили от обикновенни 55 ватови ОСРАМ, май ще си взема тези НайтБрейкерс на ОСРАМ както са ми препоръчали. Жиците няма да се стопят от 100 ватовите, но има реално възможност да се стопят фаровете от вътре бързо и лошо.



Ето линкове за няколко различни комплекти от еБей --

С Ангелски Очи и Ксенон система -
- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/XENON-HID-88-95-BMW-E32-E34-HALO-PROJECTOR-HEAD-LIGHTS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ007QQitemZ170189145639QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

С Ангелски Очи -
- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/89-95-BMW-E34-EURO-PROJECTOR-HALO-HEADLIGHT-525I-535I_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ001QQitemZ110219278236QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

Обикновен комплект фарове -
- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-90-BMW-E34-5-SERIES-EURO-CLEAR-PROJECTOR-HEADLIGHTS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ023QQitemZ360016453616QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

Само фарове, без стойката -
- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-94-BMW-E34-E32-525i-EURO-CLEAR-PROJECTOR-HEADLIGHTS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ004QQitemZ140200444982QQrdZ1QQsspagenameZWDVW


Други Полезни линкове -

За регулиране на фаровете (мани ДаръКар и Камор, става за 45 мин.)
** Ще трябва да намерите равно място до бяла стена и след маркировките на стената да дръпнете колата 7м на зад
- http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Electrical/Headlight_adjustment.htm
- http://www.coolbulbs.com/HID-VISUAL-HEADLIGHT-AIMING-PROCEDURE.pdf

Разглобяване на фаровете -
- http://youtube.com/watch?v=8iEXS9C4oK8
- http://youtube.com/watch?v=IkHZV5X3GIE&feature=related

Реших да не се занимавам с старите, за това че ако някой се интересува да ги въстанови продавам ги за 50лв (едната отразяваща лента - около лупата - я строших докато разбера как се разглобява)
Може да се оправят да са като нови, ако някой има интерес и време :mhihi:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook