524тд поблем -филма продължава....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Апр 2009, 12:16

Andriu написа:Да именно спукано ми е радиаторчето за парното и сме го изолирали, (двата маркуча ги навряхме един в друг).
От къде трябва да излизат мехурчета ? От самата вода дътре ли?
Явно не може да се обезвъздуши защото няма циркулация на водата...Нещо такова...
Не съм при човека който я прави и затова малко тъпо се получава с обясненията.
Колега как тогава очакваш да имаш парно като си изолирал радиатора му :shock: ?
Покарай я с не напълно стегната капачка и виж дали надува или загрява,ако не -смени си капачката и майстора по-скоро.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 09 Апр 2009, 13:12

Колега явно не си ме разбрал, Аз не очаквам да имам парно просто казах че е изолирано и да няма нещо общо с него.
Водната помпа бачка защото отворихме пробката на термостата и си излиза вода от там, след подаване на гас прави струя нагоре, значи си върти.
А това с леко разхлабената капачка какво ще рече ?Ако надуе при леко разхлабена капачка им наличие на въздух ли ?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Апр 2009, 13:23

Andriu написа:Колега явно не си ме разбрал, Аз не очаквам да имам парно просто казах че е изолирано и да няма нещо общо с него.
Водната помпа бачка защото отворихме пробката на термостата и си излиза вода от там, след подаване на гас прави струя нагоре, значи си върти.
А това с леко разхлабената капачка какво ще рече ?Ако надуе при леко разхлабена капачка им наличие на въздух ли ?
Ако надува и при леко разхлабена капачака е лошо и значи ,че проблема няма да е в капачката.
Не ми отговори защо да не може да се обезвъздуши при работеща водна помпа?
Като отвиеш капачката тече ли антифриз през отвора за тънкото маркучле ,което е от радиатора до казанчето?
Излизат ли мехури в казанчето при подаване на газ и отвита капачка?
Всичко това пробвай при запалена кола на място.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 09 Апр 2009, 14:23

Pak govorih s maistora po GSM-ma i kaza che pri leko razhlabena kapachka ne naduva, nqma nalichie na mehurcheta i si teche voda ot tynkoto markuche.
Nemojem da razberem zashto vodata koqta e v kazancheto ne cirkulira????
Vodata koqto e v kazanCheto si sedi bez da vyrti vodata v sistemata, veche daje neznam kakvo iskam da obesnq obyrkah sa epten......


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Апр 2009, 14:31

Andriu написа:Pak govorih s maistora po GSM-ma i kaza che pri leko razhlabena kapachka ne naduva, nqma nalichie na mehurcheta i si teche voda ot tynkoto markuche.
Nemojem da razberem zashto vodata koqta e v kazancheto ne cirkulira????
Vodata koqto e v kazanCheto si sedi bez da vyrti vodata v sistemata, veche daje neznam kakvo iskam da obesnq obyrkah sa epten......
Колега смени си капачката и трябва да си готов вече :roll:
Тя ако не върти водата ще качи температурата над нормалното много бързо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 09 Апр 2009, 17:12

Лелеее и ако накрая се окаже цялата работа от тая пуста капачка.... е.ахти и майсторите...

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж

Мнение от kapanec_72 » 09 Апр 2009, 21:55

колега щом си изолирал парното със свързване на маркучите да не би дане може даима правилна цирколация ! опитай като ги затапиш

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 6.04.2009

Re: 524тд поблем -филма продължава....

Мнение от vladodj1 » 10 Апр 2009, 16:08

Andriu написа:Здравейте на всички след много опити (неуспешни и то) и ходения по мъките и сервизи ,колата седи пред блока и с dancenation се мъчим да я накараме да запали и всеки път намираме все нови и нови проблеми.Колата пали единствено и само с дърпане.Нафта има Половин Резервоар, сменени консумативи, сменен ангр ремък,сменена умна дюза,помпа в резервоара,сменени гарнитура ,която шлайфана и правена.Натъкнахме се на следния проблем при въртене (около 13 минути докато падне акумулатора) самият дебит на нафта към филтъра и съответно към ГНП ТО е минимален.Сложихме възвратен клапан на тръбичката която отива към Гнп -то.Като я дръпнем и запали отношението въздух /нафта е 60/40 % ,и като се остави без газ колата гасне и СЕ ПОЛУЧАВА НЕЩО КАТО ВАКУУМ И ИЗСМУКВА АБСОЛЮТНО ВСИЧКАТА НАФТА от ГНП ТО И ПОСЛЕ Е НЕВЪЗМОЖНО САМОТО ПАЛЕНЕ....
От къде може да се получава този вакум . .. или съответно да взема въздух от някаде...изключихме конзолата на филтъра защото вързахме директно тръбата която идва от резервоара към ГНП то.
Въздуха в прозрачната тръба е толлкова много че незнам от къде да я обезвъздушим системата.Самата конзола на филтъра няма ръчна помпа за да подкачим преди ДА СЕ ОПИТАМ ДА ЗАПАЛЯ.
Ще съм мн благодарен на всеки който има мнение :)

Здравей
пи4 100% дарпа ваздух от системата за обратната нафта и няма да се оправи6 лесно с проблема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Re: 524тд поблем -филма продължава....

Мнение от dancenation » 10 Апр 2009, 20:33

vladodj1 написа:
Andriu написа:Здравейте на всички след много опити (неуспешни и то) и ходения по мъките и сервизи ,колата седи пред блока и с dancenation се мъчим да я накараме да запали и всеки път намираме все нови и нови проблеми.Колата пали единствено и само с дърпане.Нафта има Половин Резервоар, сменени консумативи, сменен ангр ремък,сменена умна дюза,помпа в резервоара,сменени гарнитура ,която шлайфана и правена.Натъкнахме се на следния проблем при въртене (около 13 минути докато падне акумулатора) самият дебит на нафта към филтъра и съответно към ГНП ТО е минимален.Сложихме възвратен клапан на тръбичката която отива към Гнп -то.Като я дръпнем и запали отношението въздух /нафта е 60/40 % ,и като се остави без газ колата гасне и СЕ ПОЛУЧАВА НЕЩО КАТО ВАКУУМ И ИЗСМУКВА АБСОЛЮТНО ВСИЧКАТА НАФТА от ГНП ТО И ПОСЛЕ Е НЕВЪЗМОЖНО САМОТО ПАЛЕНЕ....
От къде може да се получава този вакум . .. или съответно да взема въздух от някаде...изключихме конзолата на филтъра защото вързахме директно тръбата която идва от резервоара към ГНП то.
Въздуха в прозрачната тръба е толлкова много че незнам от къде да я обезвъздушим системата.Самата конзола на филтъра няма ръчна помпа за да подкачим преди ДА СЕ ОПИТАМ ДА ЗАПАЛЯ.
Ще съм мн благодарен на всеки който има мнение :)

Здравей
пи4 100% дарпа ваздух от системата за обратната нафта и няма да се оправи6 лесно с проблема


Хубу че си прочел началото ама да видя и останалите 15 страници материал от миналата година коло неща са се случили покрай неяяя
:roll:
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 10 Апр 2009, 23:32

Колеги явно тая кола е обречена според мен.
Вчера му звъня на тоя майстор, викам ко стана направили я и тоя ми вика БМВ-то ти ПИ КАФЕ :shock: и тоз голям майстор ми вика турбото се щупи :shock: как така ще се щупи ве пич, ко напрай на колата ?Ами ами ами ами.....откачих викам слагай твойто турбо ако става за нещо и да си пребирам колата.Неска сложил неговото и уж бачкало че утре отивам да я пребирам тая кола, кот направил направил.Утре следкато я взема ще пиша.Пишман станах. :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 11 Апр 2009, 16:49

Всех си колата!!!
Карах я около 15-20км маркучите са нормални но дали няма някаква шашма в цялата работа, защото като вдигнах капака на колата от казанчето за антифриз се чуваше някакво църкане се едно изпуска налягане :shock: капачката беше здраво стегната огледах да няма някой направена шашма нарочно. така и неразбрах защо църкаше.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 11 Апр 2009, 19:19

Ами на печелившите честито и да не забравят да поверпят по едно ..:)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 11 Апр 2009, 19:58

Ши черпя да да още не съм сигурен дали надува или не... :roll:
Dancenation Ония маняк ми вика аи виж ко ще праиш и ми кажи дали ще вземеш турбото и виското :shock: Тоя вчас ли е?
Кво турбо ко нещо ще му връщам тоя луд ли е ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 11 Апр 2009, 20:07

Dancenation колко пари ти излезе масления филтър?
тука взех едно смотано масло да ги сменя тея работи че да не ги мисля.Дайте препоръка как да отпуша масления радиатор :help:
Не е топъл а колата е бачкала 20-мин примерно, и ето защо турбото ми е заминало :evil:..
Неска като си взимах колата на високи обороти ми премигваше лампата за маслото, отворих масления филтър целия батак немога да видя маслото от боклуци. :!: :!: :!:
Утре след работа купувам маслен филтър ще се опитам да отпуша моя радиатор и да я набримча тая барака на някой баир и да видя ще крета ли тоя мотор или няма.....

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Апр 2009, 20:17

:shock:
И тука било интересно...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook