e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 19.06.2005
Местоположение: Sofia Sitniakovo
Кара: Е34 TDS
Мечтае да кара: E31 M60B40

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от naki4a » 16 Авг 2016, 20:10

По спомен май 8мм бяха...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от \MITETO\ DSB » 16 Авг 2016, 20:14

leTransporteur написа:колеги, с риск някой да ме прокълне че питам, може ли информация, какво Ф трябва да са медните тръби за горивопровдите и каква дължина ми трябва. Също така има ли някакви накрайници, които да търся и има ли нещо специално около тръбичките? След като се поставят или преди това обработват ли се външно по някъв начин?

Премери си дължината и ф- то на твоите тръби по спомен бяха 6 мм. Няма какво да им обработваш.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от leTransporteur » 16 Авг 2016, 20:44

:yes:
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от KPETEH » 17 Авг 2016, 9:13

Бензиновите пътища са 8мм
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от P1tbuL » 17 Авг 2016, 20:00

Аз само за спирачки отидох на около 1000лв... та боя и кърпене. Не е скъпо- ниски са заплатите. Много уважавам желанието ти да я реставрираш, но имай в предвид поне за ръждите, че не изрежеш ли до здраво, не завариш ли после хубаво, не сложиш ли ЦИНКОВ грунд и ХУБАВА боя с достатъчно дебел слой- не след 2 години а след 2 месеца ще избие там ръждата. Това е за жалост. Аз съм на мнение, че или даваш големи пари и получаваш страхотна 34-ка като резултат или просто няма смисъл. Останалото е наливане докъто решиш да извадиш големите пари. Това е. Успех дано се справиш и да стане колата! :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от leTransporteur » 18 Авг 2016, 20:49

P1tbuL написа:Аз само за спирачки отидох на около 1000лв... та боя и кърпене. Не е скъпо- ниски са заплатите. Много уважавам желанието ти да я реставрираш, но имай в предвид поне за ръждите, че не изрежеш ли до здраво, не завариш ли после хубаво, не сложиш ли ЦИНКОВ грунд и ХУБАВА боя с достатъчно дебел слой- не след 2 години а след 2 месеца ще избие там ръждата. Това е за жалост. Аз съм на мнение, че или даваш големи пари и получаваш страхотна 34-ка като резултат или просто няма смисъл. Останалото е наливане докъто решиш да извадиш големите пари. Това е. Успех дано се справиш и да стане колата! :bchug:



:yes: мерси колега и аз се надявам да стане. ръждите и кърпенето, оставям в ръцете на препоръчан майстор фен, който не се съмнявам, че ще я направи както подобава.

нещо последните 2 дни ме гони някакъв страшен карък и нищо не върви.

не успях да намеря медни трфъби ф8, търсих прословутата боя за кожени якета силвър на 100 места да си намажа волана и никъде не открих, накрая го шкурих с водна шкурка 1000, избърсах с 10 кърпи за почистване на кожа и намазах с киви за обувки, доста по добре от преди, но не съм и очарован от крайния резултат.

Изображение

Изображение


Изображение

Изображение

Изображение


тръгнах да лепя тавана, изчистих старото лепило до чисто, голяма игра падна, тръгнах да лепя новия плат и се оказа, че е различен цвят. уж 5 пъти го проверявахме на място преди да го зема и то накрая нищо общо.. та в тоя дъжд така си късам нервите малко по-малко.

Изображение


Изображение

Изображение

надявам се да потръгнат нещата лека полека и каръщината да избяга :)
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от michev » 18 Авг 2016, 21:50

В 30-ката съм с М-тех 1 волан и ще ти кажа как постигнах перфектен резултат. Първо със сапун измих много добре волана, оставих го да съхне няколко дни, после с технически вазелин мазах, докато спре да поема - това отпуска и омекотява кожата. Накрая точно с боята, която не си открил /интересно защо, при нас се продава и в супермаркетите/, го минах на 2 пъти и не е мръднал повче от година и поне 5 000 км активно каране. Същата боя ползвам за кожено яке и е страхотна, страшно трайна е и не цапа.
only rear wheel drive

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от MaxMeyer » 18 Авг 2016, 21:55

Добре де,претапицирането не е толкова скъпо...

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk 2
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от Jordana » 18 Авг 2016, 22:54

leTransporteur написа:колеги, с риск някой да ме прокълне че питам, може ли информация, какво Ф трябва да са медните тръби за горивопровдите и каква дължина ми трябва. Също така има ли някакви накрайници, които да търся и има ли нещо специално около тръбичките? След като се поставят или преди това обработват ли се външно по някъв начин?

Тръбите на горивната система не са медни . Ползват се само стоманени , съвременните горива съдържат добавки които са агресивни към цветни метали затова не са подходящи . Медни тръби се слагат само за газта .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от leTransporteur » 18 Авг 2016, 23:54

michev написа:В 30-ката съм с М-тех 1 волан и ще ти кажа как постигнах перфектен резултат. Първо със сапун измих много добре волана, оставих го да съхне няколко дни, после с технически вазелин мазах, докато спре да поема - това отпуска и омекотява кожата. Накрая точно с боята, която не си открил /интересно защо, при нас се продава и в супермаркетите/, го минах на 2 пъти и не е мръднал повче от година и поне 5 000 км активно каране. Същата боя ползвам за кожено яке и е страхотна, страшно трайна е и не цапа.


:yes: :yes: (единствените вериги магазини, в които просто нямах вече нерви да отида са метро и лили дрогери, и то най-вероятно с каръка, за който писах ще са точно там...)

MaxMeyer написа:Добре де,претапицирането не е толкова скъпо...

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk 2


Не е е скъпо.. ама това не е скъпо, онова не е скъпо и после, защо всички дето ме хейтват за бюджета ми, били набили едни 12 000 накуп за да стане кола...

На този етап, нямам такива излишни пари, за да претапицирам, а по принцип с този тип боядисване, четох доста позитивни коментари, така че на този етап, претапициране на волана е най-далечната грижа. Като изкусуря всичко друго, може и да стигна и до там :) :yes:

Jordana написа:
leTransporteur написа:колеги, с риск някой да ме прокълне че питам, може ли информация, какво Ф трябва да са медните тръби за горивопровдите и каква дължина ми трябва. Също така има ли някакви накрайници, които да търся и има ли нещо специално около тръбичките? След като се поставят или преди това обработват ли се външно по някъв начин?

Тръбите на горивната система не са медни . Ползват се само стоманени , съвременните горива съдържат добавки които са агресивни към цветни метали затова не са подходящи . Медни тръби се слагат само за газта .


Колега, много хора вкл. и тук във форума, карат с медни тръби, сега ще внесеш един смут и спорове... сигурен ли си в това, което казваш или си го чул някъде? Интересувам се да знам наистина преди да съм купил медните тръбички :yes:
Карай бързо
Стигни 'пръв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от sixstraight » 19 Авг 2016, 9:18

Боята я има в във всички големи магазини аз си я взех от кауфланд, а тръбите за бензина ползвай пластмасови с бързи връзки има за гориво малко са по-скъпи но слагаш и забравяш.
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 19 Авг 2016, 11:19

leTransporteur написа:
michev написа:В 30-ката съм с М-тех 1 волан и ще ти кажа как постигнах перфектен резултат. Първо със сапун измих много добре волана, оставих го да съхне няколко дни, после с технически вазелин мазах, докато спре да поема - това отпуска и омекотява кожата. Накрая точно с боята, която не си открил /интересно защо, при нас се продава и в супермаркетите/, го минах на 2 пъти и не е мръднал повче от година и поне 5 000 км активно каране. Същата боя ползвам за кожено яке и е страхотна, страшно трайна е и не цапа.


:yes: :yes: (единствените вериги магазини, в които просто нямах вече нерви да отида са метро и лили дрогери, и то най-вероятно с каръка, за който писах ще са точно там...)

MaxMeyer написа:Добре де,претапицирането не е толкова скъпо...

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk 2


Не е е скъпо.. ама това не е скъпо, онова не е скъпо и после, защо всички дето ме хейтват за бюджета ми, били набили едни 12 000 накуп за да стане кола...

На този етап, нямам такива излишни пари, за да претапицирам, а по принцип с този тип боядисване, четох доста позитивни коментари, така че на този етап, претапициране на волана е най-далечната грижа. Като изкусуря всичко друго, може и да стигна и до там :) :yes:



Jordana написа:
leTransporteur написа:колеги, с риск някой да ме прокълне че питам, може ли информация, какво Ф трябва да са медните тръби за горивопровдите и каква дължина ми трябва. Също така има ли някакви накрайници, които да търся и има ли нещо специално около тръбичките? След като се поставят или преди това обработват ли се външно по някъв начин?

Тръбите на горивната система не са медни . Ползват се само стоманени , съвременните горива съдържат добавки които са агресивни към цветни метали затова не са подходящи . Медни тръби се слагат само за газта .


Колега, много хора вкл. и тук във форума, карат с медни тръби, сега ще внесеш един смут и спорове... сигурен ли си в това, което казваш или си го чул някъде? Интересувам се да знам наистина преди да съм купил медните тръбички :yes:


Значи не знам за другите ама аз леко почвам да се изнервям на постовете ти!
Хората ти казват какво и как се прави , дават ти съвети ти не спираш да им философстваш.Много скоро няма да пише никой.
Обикаляш като гламав , мажеш търкаш инакрая нищо..не си доволен от резултата - ами няма да си доволен.
Намаза волана , тавана смени а тия седалки напукани като бабешки пети какво ще ги правим?

Време е да смениш името на темата, а Именно не реставрация - може би нещо Закърпване на положението :) .
То всичко ни е такова в БГ ,правих вика основен ремонт в къщи , боядисах стените а в банята смених чешмата.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от leTransporteur » 19 Авг 2016, 11:37

Не съм видял да философствам никъде. Нещо се обърка. Приемам всякакви съвети, стига да са разумни.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 19 Авг 2016, 11:50

leTransporteur написа:Не съм видял да философствам никъде. Нещо се обърка. Приемам всякакви съвети, стига да са разумни.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Скоро в темата всички ще са се объркали.

Това че не приемаш съвета значи е неразумен според теб? Къде точно се обърках ще ми поясниш ли?
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от leTransporteur » 19 Авг 2016, 11:54

За претапицирането ли говориш? Както казах вече десет пъти нямам да изсипа 10 бона накуп. В момента права НАЙ-ВАЖНОТО. Не мисля претапицирането на волана е от ключово значениев момента, греша ли?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook