e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- naki4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 19.06.2005
- Местоположение: Sofia Sitniakovo
- Кара: Е34 TDS
- Мечтае да кара: E31 M60B40
Re: e34 520i - реставрация
По спомен май 8мм бяха...
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: e34 520i - реставрация
leTransporteur написа:колеги, с риск някой да ме прокълне че питам, може ли информация, какво Ф трябва да са медните тръби за горивопровдите и каква дължина ми трябва. Също така има ли някакви накрайници, които да търся и има ли нещо специално около тръбичките? След като се поставят или преди това обработват ли се външно по някъв начин?
Премери си дължината и ф- то на твоите тръби по спомен бяха 6 мм. Няма какво да им обработваш.

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: e34 520i - реставрация
Бензиновите пътища са 8мм
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: e34 520i - реставрация
Аз само за спирачки отидох на около 1000лв... та боя и кърпене. Не е скъпо- ниски са заплатите. Много уважавам желанието ти да я реставрираш, но имай в предвид поне за ръждите, че не изрежеш ли до здраво, не завариш ли после хубаво, не сложиш ли ЦИНКОВ грунд и ХУБАВА боя с достатъчно дебел слой- не след 2 години а след 2 месеца ще избие там ръждата. Това е за жалост. Аз съм на мнение, че или даваш големи пари и получаваш страхотна 34-ка като резултат или просто няма смисъл. Останалото е наливане докъто решиш да извадиш големите пари. Това е. Успех дано се справиш и да стане колата! 

- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
P1tbuL написа:Аз само за спирачки отидох на около 1000лв... та боя и кърпене. Не е скъпо- ниски са заплатите. Много уважавам желанието ти да я реставрираш, но имай в предвид поне за ръждите, че не изрежеш ли до здраво, не завариш ли после хубаво, не сложиш ли ЦИНКОВ грунд и ХУБАВА боя с достатъчно дебел слой- не след 2 години а след 2 месеца ще избие там ръждата. Това е за жалост. Аз съм на мнение, че или даваш големи пари и получаваш страхотна 34-ка като резултат или просто няма смисъл. Останалото е наливане докъто решиш да извадиш големите пари. Това е. Успех дано се справиш и да стане колата!

нещо последните 2 дни ме гони някакъв страшен карък и нищо не върви.
не успях да намеря медни трфъби ф8, търсих прословутата боя за кожени якета силвър на 100 места да си намажа волана и никъде не открих, накрая го шкурих с водна шкурка 1000, избърсах с 10 кърпи за почистване на кожа и намазах с киви за обувки, доста по добре от преди, но не съм и очарован от крайния резултат.





тръгнах да лепя тавана, изчистих старото лепило до чисто, голяма игра падна, тръгнах да лепя новия плат и се оказа, че е различен цвят. уж 5 пъти го проверявахме на място преди да го зема и то накрая нищо общо.. та в тоя дъжд така си късам нервите малко по-малко.



надявам се да потръгнат нещата лека полека и каръщината да избяга

Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: e34 520i - реставрация
В 30-ката съм с М-тех 1 волан и ще ти кажа как постигнах перфектен резултат. Първо със сапун измих много добре волана, оставих го да съхне няколко дни, после с технически вазелин мазах, докато спре да поема - това отпуска и омекотява кожата. Накрая точно с боята, която не си открил /интересно защо, при нас се продава и в супермаркетите/, го минах на 2 пъти и не е мръднал повче от година и поне 5 000 км активно каране. Същата боя ползвам за кожено яке и е страхотна, страшно трайна е и не цапа.
only rear wheel drive
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: e34 520i - реставрация
Добре де,претапицирането не е толкова скъпо...
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk 2
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk 2

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: e34 520i - реставрация
leTransporteur написа:колеги, с риск някой да ме прокълне че питам, може ли информация, какво Ф трябва да са медните тръби за горивопровдите и каква дължина ми трябва. Също така има ли някакви накрайници, които да търся и има ли нещо специално около тръбичките? След като се поставят или преди това обработват ли се външно по някъв начин?
Тръбите на горивната система не са медни . Ползват се само стоманени , съвременните горива съдържат добавки които са агресивни към цветни метали затова не са подходящи . Медни тръби се слагат само за газта .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
michev написа:В 30-ката съм с М-тех 1 волан и ще ти кажа как постигнах перфектен резултат. Първо със сапун измих много добре волана, оставих го да съхне няколко дни, после с технически вазелин мазах, докато спре да поема - това отпуска и омекотява кожата. Накрая точно с боята, която не си открил /интересно защо, при нас се продава и в супермаркетите/, го минах на 2 пъти и не е мръднал повче от година и поне 5 000 км активно каране. Същата боя ползвам за кожено яке и е страхотна, страшно трайна е и не цапа.


MaxMeyer написа:Добре де,претапицирането не е толкова скъпо...
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk 2
Не е е скъпо.. ама това не е скъпо, онова не е скъпо и после, защо всички дето ме хейтват за бюджета ми, били набили едни 12 000 накуп за да стане кола...
На този етап, нямам такива излишни пари, за да претапицирам, а по принцип с този тип боядисване, четох доста позитивни коментари, така че на този етап, претапициране на волана е най-далечната грижа. Като изкусуря всичко друго, може и да стигна и до там


Jordana написа:leTransporteur написа:колеги, с риск някой да ме прокълне че питам, може ли информация, какво Ф трябва да са медните тръби за горивопровдите и каква дължина ми трябва. Също така има ли някакви накрайници, които да търся и има ли нещо специално около тръбичките? След като се поставят или преди това обработват ли се външно по някъв начин?
Тръбите на горивната система не са медни . Ползват се само стоманени , съвременните горива съдържат добавки които са агресивни към цветни метали затова не са подходящи . Медни тръби се слагат само за газта .
Колега, много хора вкл. и тук във форума, карат с медни тръби, сега ще внесеш един смут и спорове... сигурен ли си в това, което казваш или си го чул някъде? Интересувам се да знам наистина преди да съм купил медните тръбички

Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: e34 520i - реставрация
Боята я има в във всички големи магазини аз си я взех от кауфланд, а тръбите за бензина ползвай пластмасови с бързи връзки има за гориво малко са по-скъпи но слагаш и забравяш.
Всички пътища водят към НАДИН 

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация
leTransporteur написа:michev написа:В 30-ката съм с М-тех 1 волан и ще ти кажа как постигнах перфектен резултат. Първо със сапун измих много добре волана, оставих го да съхне няколко дни, после с технически вазелин мазах, докато спре да поема - това отпуска и омекотява кожата. Накрая точно с боята, която не си открил /интересно защо, при нас се продава и в супермаркетите/, го минах на 2 пъти и не е мръднал повче от година и поне 5 000 км активно каране. Същата боя ползвам за кожено яке и е страхотна, страшно трайна е и не цапа.
![]()
(единствените вериги магазини, в които просто нямах вече нерви да отида са метро и лили дрогери, и то най-вероятно с каръка, за който писах ще са точно там...)
MaxMeyer написа:Добре де,претапицирането не е толкова скъпо...
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk 2
Не е е скъпо.. ама това не е скъпо, онова не е скъпо и после, защо всички дето ме хейтват за бюджета ми, били набили едни 12 000 накуп за да стане кола...
На този етап, нямам такива излишни пари, за да претапицирам, а по принцип с този тип боядисване, четох доста позитивни коментари, така че на този етап, претапициране на волана е най-далечната грижа. Като изкусуря всичко друго, може и да стигна и до там![]()
Jordana написа:leTransporteur написа:колеги, с риск някой да ме прокълне че питам, може ли информация, какво Ф трябва да са медните тръби за горивопровдите и каква дължина ми трябва. Също така има ли някакви накрайници, които да търся и има ли нещо специално около тръбичките? След като се поставят или преди това обработват ли се външно по някъв начин?
Тръбите на горивната система не са медни . Ползват се само стоманени , съвременните горива съдържат добавки които са агресивни към цветни метали затова не са подходящи . Медни тръби се слагат само за газта .
Колега, много хора вкл. и тук във форума, карат с медни тръби, сега ще внесеш един смут и спорове... сигурен ли си в това, което казваш или си го чул някъде? Интересувам се да знам наистина преди да съм купил медните тръбички
Значи не знам за другите ама аз леко почвам да се изнервям на постовете ти!
Хората ти казват какво и как се прави , дават ти съвети ти не спираш да им философстваш.Много скоро няма да пише никой.
Обикаляш като гламав , мажеш търкаш инакрая нищо..не си доволен от резултата - ами няма да си доволен.
Намаза волана , тавана смени а тия седалки напукани като бабешки пети какво ще ги правим?
Време е да смениш името на темата, а Именно не реставрация - може би нещо Закърпване на положението

То всичко ни е такова в БГ ,правих вика основен ремонт в къщи , боядисах стените а в банята смених чешмата.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Не съм видял да философствам никъде. Нещо се обърка. Приемам всякакви съвети, стига да са разумни.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация
leTransporteur написа:Не съм видял да философствам никъде. Нещо се обърка. Приемам всякакви съвети, стига да са разумни.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Скоро в темата всички ще са се объркали.
Това че не приемаш съвета значи е неразумен според теб? Къде точно се обърках ще ми поясниш ли?

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
За претапицирането ли говориш? Както казах вече десет пъти нямам да изсипа 10 бона накуп. В момента права НАЙ-ВАЖНОТО. Не мисля претапицирането на волана е от ключово значениев момента, греша ли?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани