524тд поблем -филма продължава....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 23 Фев 2009, 17:33

ето малко снимки от работата върху колата
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 23 Фев 2009, 17:40

Тръгна ли най -накрая тази кола.
От самото начало си мислех,че сами си я правите :roll:
Защо си въртял коленовия вал с тия ситни стружки в цилиндрите :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 23 Фев 2009, 18:49

Колата вече си я правим сами с помоща на един маистор.Това е моя двигател който нарочно го отворих ме, а човека който ни помага има същия двигател без ГНП обаче и от двата мотора трябва да стане един.Блока го минахме с един камак за точене на ножове за да се види дали е крив, :roll: и дали проблема е в блока.стана 3-дена не е работено по колата тъйкато е адския студ :evil: .Другия мотор е монтиран на колата остава само да се сложи главичката да се направи от два радиатора един и предполагам ако господ е рекъл тая кола да върви в мойте ръце :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 23 Фев 2009, 20:01

ба.ти колата майна тя стана златна вече ама бажното е да тръгне и ти да си доволен от нея
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 24 Фев 2009, 19:57

Днес бяхме при човек който се занимава с колата,тъкм ого хванахме когато правеше центровките ,направи центровката ,направи 3 оборота и половина на вала без проблем и на 4 тия зацепва и неще и неще да върти,и така и на обратно като се върти ,човека се хвана за главата пак слага пиновете наново всичко ,,варираше от към разпределителния вал шайбата (зъбчатото колело).И пак праи 3 оборота зарадваме се всичко наред направи още половин един и до там ,казва някав клапан опирал ..Някойй ако има идея да помага че филма е голям
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Фев 2009, 21:33

Незнам при 2.4тд има белези на разпределителния вал или и там се гледаха гърбиците за центровката :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж

Мнение от kapanec_72 » 25 Фев 2009, 8:09

колега,пот стартера има отвор около 8мм шъщия е и на маховика,на шайбата на разпределителния вал ако не се лъжа беше точка ГНП-то с 8-мм.в отвора, при въртенето на ръка реголирайте клапаните 0,25,поне аз процедирам по този начин. :mhihi: успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 25 Фев 2009, 8:33

Абе момчета, след като вече мотора е "готов" защо не го закарате на някой майстор да му направи само една центровка? Той ако наистина засреща клапани това означава че центровката Ви хич я няма... и то с доста. Внимавайте само да не прецакате нещо докато се учете...
Успех момчета, но пак казвам-потърсете помощ и от другаде.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 25 Фев 2009, 9:53

Всичко уж е центровано както трябва по 101 пъти гледах ме белези на валове помпи и прочие.Човека който го зглобява има чопчета и направо ги набива да не се мърда центровката...Ако е от Клапана няма ли още на пърчия оборот и да се пресрещнат, или малко по малко бяга ??


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Фев 2009, 14:10

Andriu написа:Всичко уж е центровано както трябва по 101 пъти гледах ме белези на валове помпи и прочие.Човека който го зглобява има чопчета и направо ги набива да не се мърда центровката...Ако е от Клапана няма ли още на пърчия оборот и да се пресрещнат, или малко по малко бяга ??
Мерихте ли хода на бутало за всеки цилиндър?
Ако удря клапан ще удари още на първия цял оборот на вала.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж

Мнение от kapanec_72 » 25 Фев 2009, 15:31

проверете всички клапани да ли имат луфт,и огледайте ги дали са си легнали хубаво в леглата"задния край на кубиличките",ако пак запъне махнете ремъка и последователно пробвайте коя от 3-те звена непомръдва

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 25 Фев 2009, 16:28

Токущо преказвах с дъртия ;), викам му ко стана оправи ли са проблема вика за ся са е оправил, викам от ко беше вика и аз незнам сменил шаибата на ангренажния ремък "Най голямата" отначало направил четвърт оборот и запънало върнал малко назад и пак почнал тоз път проблема изчезнал, видима разлика в двете шайби няма ко става немоа да разбера :shock: .....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 05 Мар 2009, 11:00

Айде отивам за Бараката :mhihi: .По късно ще пиша да видим какво е станало.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 19 Мар 2009, 21:31

Пак стана нещо помагаите.Да съм минал 200км с колата, водния радиатор беше запушен снощи вечерта го сменям с друг радиатор сичко ОК отивам на работа сутрента нищо и няма на колата.Преди да тръгна от работа гледам някаква локвичка викам нещо някой маркуч не съм стегнал, и затова така се получава.Паля колата изчаках около 2-3-мин на място малко да поработи забелязах че колата дигна по бързо температурата от обикновенно но не се съобразих от времето че беше 9градуса, спирам гледам няма видим теч докато я оглеждам долях 300-500мл вода затварям капачката и се пребирам спрях колата барнах маркучите сякаш бяха нормалко твърди викам след 1-2часа ще я погледна да видя да ли са омекна ли, отивам да си изкарам кучето бях около колата 30-тина минути някаде имаше пак теч под радиатора и си викам като пребера кучето ще го стегна, отивам оставям го забавих се около 20-30мин отивам до колата гледам локва пак паника всичко ми се обърна откачих дигнах капака барам маркучите доста по малко налягане има в тях отварям капачката ;ипсваше около 400-500гр вода викам брех ко стана ?Гледам колата дигнах я на крик гледам точно където скоростната кутия се свръзва с двигателя леко капе 4-5капки видях, огледах се за маркуч нацепен пукнат нещо да се види аджева от каде таз вода ОТ никаде няма теч :uups: ??????????????????????????Гледам маслото не е збозено нито водата отворих и капачката на главата за маслото вътре сичко си е ОК няма смесване аи ако имаше нямаше да капе чиста вода или се бъркам ?Единственото което ми идва на ум нещо гарнитурата да се е прецакала и то без да смесва а да хвърля вода :roll: другото е изгнила тапа или нещо такова на главата тази тапа която е отзаде на главата а не отстрани. Запалих колата почна да тече вода уж от там кадето ми се вижда изгасих я 3-4-мин си капеше много леко и спря ?????????????Какво да правя какво стана пак ?Радиатора в купето ми е спукан и е изолиран уж маркуча който влиза в къпето съм го вързал към маркуча който излиза, други два остават вързани към купето но те вече клапите ги оправляват ако не се лъжа пък и вътре нямам вода...... :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 20 Мар 2009, 0:29

Никой ли няма да даде акъл???????
Бива ли такова нещо направо нямам думи от 1-на година я правя баси колата вече няма от кой да взимам пари на заем и заплатата нестига?
ТакЪв Голям не съм го ял през живота си :help:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook