524тд поблем -филма продължава....
Модератор: Технически модератори
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Колата вече си я правим сами с помоща на един маистор.Това е моя двигател който нарочно го отворих ме, а човека който ни помага има същия двигател без ГНП обаче и от двата мотора трябва да стане един.Блока го минахме с един камак за точене на ножове за да се види дали е крив,
и дали проблема е в блока.стана 3-дена не е работено по колата тъйкато е адския студ
.Другия мотор е монтиран на колата остава само да се сложи главичката да се направи от два радиатора един и предполагам ако господ е рекъл тая кола да върви в мойте ръце 



- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
ба.ти колата майна тя стана златна вече ама бажното е да тръгне и ти да си доволен от нея
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Днес бяхме при човек който се занимава с колата,тъкм ого хванахме когато правеше центровките ,направи центровката ,направи 3 оборота и половина на вала без проблем и на 4 тия зацепва и неще и неще да върти,и така и на обратно като се върти ,човека се хвана за главата пак слага пиновете наново всичко ,,варираше от към разпределителния вал шайбата (зъбчатото колело).И пак праи 3 оборота зарадваме се всичко наред направи още половин един и до там ,казва някав клапан опирал ..Някойй ако има идея да помага че филма е голям
- kapanec_72
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
колега,пот стартера има отвор около 8мм шъщия е и на маховика,на шайбата на разпределителния вал ако не се лъжа беше точка ГНП-то с 8-мм.в отвора, при въртенето на ръка реголирайте клапаните 0,25,поне аз процедирам по този начин.
успех.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Абе момчета, след като вече мотора е "готов" защо не го закарате на някой майстор да му направи само една центровка? Той ако наистина засреща клапани това означава че центровката Ви хич я няма... и то с доста. Внимавайте само да не прецакате нещо докато се учете...
Успех момчета, но пак казвам-потърсете помощ и от другаде.
Успех момчета, но пак казвам-потърсете помощ и от другаде.
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Всичко уж е центровано както трябва по 101 пъти гледах ме белези на валове помпи и прочие.Човека който го зглобява има чопчета и направо ги набива да не се мърда центровката...Ако е от Клапана няма ли още на пърчия оборот и да се пресрещнат, или малко по малко бяга ??
Мерихте ли хода на бутало за всеки цилиндър?Andriu написа:Всичко уж е центровано както трябва по 101 пъти гледах ме белези на валове помпи и прочие.Човека който го зглобява има чопчета и направо ги набива да не се мърда центровката...Ако е от Клапана няма ли още на пърчия оборот и да се пресрещнат, или малко по малко бяга ??
Ако удря клапан ще удари още на първия цял оборот на вала.
- kapanec_72
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
проверете всички клапани да ли имат луфт,и огледайте ги дали са си легнали хубаво в леглата"задния край на кубиличките",ако пак запъне махнете ремъка и последователно пробвайте коя от 3-те звена непомръдва
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Токущо преказвах с дъртия
, викам му ко стана оправи ли са проблема вика за ся са е оправил, викам от ко беше вика и аз незнам сменил шаибата на ангренажния ремък "Най голямата" отначало направил четвърт оборот и запънало върнал малко назад и пак почнал тоз път проблема изчезнал, видима разлика в двете шайби няма ко става немоа да разбера
.....


- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Пак стана нещо помагаите.Да съм минал 200км с колата, водния радиатор беше запушен снощи вечерта го сменям с друг радиатор сичко ОК отивам на работа сутрента нищо и няма на колата.Преди да тръгна от работа гледам някаква локвичка викам нещо някой маркуч не съм стегнал, и затова така се получава.Паля колата изчаках около 2-3-мин на място малко да поработи забелязах че колата дигна по бързо температурата от обикновенно но не се съобразих от времето че беше 9градуса, спирам гледам няма видим теч докато я оглеждам долях 300-500мл вода затварям капачката и се пребирам спрях колата барнах маркучите сякаш бяха нормалко твърди викам след 1-2часа ще я погледна да видя да ли са омекна ли, отивам да си изкарам кучето бях около колата 30-тина минути някаде имаше пак теч под радиатора и си викам като пребера кучето ще го стегна, отивам оставям го забавих се около 20-30мин отивам до колата гледам локва пак паника всичко ми се обърна откачих дигнах капака барам маркучите доста по малко налягане има в тях отварям капачката ;ипсваше около 400-500гр вода викам брех ко стана ?Гледам колата дигнах я на крик гледам точно където скоростната кутия се свръзва с двигателя леко капе 4-5капки видях, огледах се за маркуч нацепен пукнат нещо да се види аджева от каде таз вода ОТ никаде няма теч
??????????????????????????Гледам маслото не е збозено нито водата отворих и капачката на главата за маслото вътре сичко си е ОК няма смесване аи ако имаше нямаше да капе чиста вода или се бъркам ?Единственото което ми идва на ум нещо гарнитурата да се е прецакала и то без да смесва а да хвърля вода
другото е изгнила тапа или нещо такова на главата тази тапа която е отзаде на главата а не отстрани. Запалих колата почна да тече вода уж от там кадето ми се вижда изгасих я 3-4-мин си капеше много леко и спря ?????????????Какво да правя какво стана пак ?Радиатора в купето ми е спукан и е изолиран уж маркуча който влиза в къпето съм го вързал към маркуча който излиза, други два остават вързани към купето но те вече клапите ги оправляват ако не се лъжа пък и вътре нямам вода......











- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Никой ли няма да даде акъл???????
Бива ли такова нещо направо нямам думи от 1-на година я правя баси колата вече няма от кой да взимам пари на заем и заплатата нестига?
ТакЪв Голям не съм го ял през живота си
Бива ли такова нещо направо нямам думи от 1-на година я правя баси колата вече няма от кой да взимам пари на заем и заплатата нестига?
ТакЪв Голям не съм го ял през живота си

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани