Ладов радиатор, имплантиране
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Защо се възмущавате ? Да не е сменил буталата с ладови ? Радиатора си е радиатор ,независимо от каква кола е , или на бмв -то е позлатен - той защото е много хубав та все от някъде сълзи - Баща ми има лада 2105 на 350 000, на 24г , двигателя е ръждясъл отвън
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
klintan66 написа:Защо се възмущавате ? Да не е сменил буталата с ладови ? Радиатора си е радиатор ,независимо от каква кола е , или на бмв -то е позлатен - той защото е много хубав та все от някъде сълзи - Баща ми има лада 2105 на 350 000, на 24г , двигателя е ръждясъл отвън
Защото не се знае ако се подкара колата както трябва (да кажем карал съм час и половина с 200-210)дали капацитета на радиатора ще е достатъчен да издържи натоварването.Същото се отнася и за качеството на изработката и материалите ,от които е направен. Не ми се дават по няколкостотин евро да ме теглят в чужбина и не знам колко лева за основен ремонт
след това.


- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Не съм специалист , но се съмнявам ,че този радиатор е с решаващо значение -Явор що сменя двигатели ---- Аз съм за оргинални части , но понякога и с други става---Като се замисля тук доста хора се заиграват с колите си 

Точно пък с радиатора ли трябва да се прави компромисklintan66 написа:Не съм специалист , но се съмнявам ,че този радиатор е с решаващо значение -Явор що сменя двигатели ---- Аз съм за оргинални части , но понякога и с други става---Като се замисля тук доста хора се заиграват с колите си


by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
zvetiko написа:klintan66 написа:Защо се възмущавате ? Да не е сменил буталата с ладови ? Радиатора си е радиатор ,независимо от каква кола е , или на бмв -то е позлатен - той защото е много хубав та все от някъде сълзи - Баща ми има лада 2105 на 350 000, на 24г , двигателя е ръждясъл отвън
Защото не се знае ако се подкара колата както трябва (да кажем карал съм час и половина с 200-210)дали капацитета на радиатора ще е достатъчен да издържи натоварването.Същото се отнася и за качеството на изработката и материалите ,от които е направен. Не ми се дават по няколкостотин евро да ме теглят в чужбина и не знам колко лева за основен ремонт
след това.Виж ако си го караш бавареца като ладичка с 80-100 със сигурност ще се получи.
То като се замисля, да ме прощава колегата NikiNikolov, ама неговия 1.8 едва ли ще стигне 210км/ч пък да ги задържи пази боже. Човека е взел кола 1990г. (нищо че е бмв) и понеже не му се дават кинти за ОЕМ части си приспособява от др. автомобили. Колкото до качеството на изработка на резервните части вече е доста трудно да се каже кой произвежда качествени части. А цената всеки си я прави каквато си иска. Учуден съм, че биалетка за опел е 10лв а за БМВ е 30-40-50. Къде е разликата, единствено във формата. Струва ми се, че щом е БМВ или Мерцедес значи часта трябва да е поне 300% по скъпа, ако не повече. Направо ме учудва ценообразуването на авточастите.
Разбира се спора можем да го водим дълго време, но мисля няма смисъл. Просто недоумявам и толкова. Ако някой има смислено обяснение да направи нова тема и там да ми обясни.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
Абе хора що ги мъчите тия коли бе ...
, как може подобна статия да я има в нашия форум !?! Който няма пари НЕ кара марката ... аман от смешници!!! 


Zubcho написа:..... Човека е взел кола 1990г. (нищо че е бмв) и понеже не му се дават кинти за ОЕМ части си приспособява от др. автомобили ....
Мисля, за всички е ясно, че една от основните характеристики, влияещи върху мощността, ускорението, разхода на гориво и живота на двигателя е ТЕМПЕРАТУРНИЯ РЕЖИМ НА РАБОТА като се мине през паленето при ниска температура, през времето за загряване, и се стигне до работата при различни околни температури, скорост на движение и натоварвания.
За мен радиатора наред с водна помпа, термостат и вентилатор си е основна част от охладителната уредба, още повече, че най-често авариите се случват в движение, налагат незабавно спиране, а ако не се забележи проблема ремонтите са несравномо по-скъпи ...
Освен това по "закона на Мърфи" приключението се случва в най-неподходящия момент и най-неподходящото място, т.е. ядовете са съизмерими с цената на ремонт, пътна помощ и т.н.
Като се има предвид, че оригиналните радиатори са си вършили работата поне 5-10 години и поне 200К километра по пътищата на Европа, и след това поне още 2-3 години и 50-100К километра по нашите "пътища" преди да "им изтекат водите" и факта, че нов читав радиатор (немски, белгийски, финландски ...) може да се намери за 250-350 лв. и в най-лошия случай (ако не се кара с вода и не се разруши механично от удар) ще изкара поне 150К километра сами сметнете за колко години напред е инвестицията и при 15-20000 км. средно навъртени за година, за следващите 5-8 години каква сума се пада на година и струва ли си икономията и риска за двигателя

От друга страна във форума срещам непрекъснато теми за смяна на здрави и изправни стопове и мигачи само защото са жълти, топка на скоростите, само защото на новата пише ///М и каквили не други глезотийки, а в същото време самата кола се поддържа с ладови части, тел и "свински опашки"

Иначе и на мен не ми се вадят кинти, но предпочитам поне това което мога и зависи от мен да го платя с пари, а не с нерви и много пари

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Zubcho написа:zvetiko написа:klintan66 написа:Защо се възмущавате ? Да не е сменил буталата с ладови ? Радиатора си е радиатор ,независимо от каква кола е , или на бмв -то е позлатен - той защото е много хубав та все от някъде сълзи - Баща ми има лада 2105 на 350 000, на 24г , двигателя е ръждясъл отвън
Защото не се знае ако се подкара колата както трябва (да кажем карал съм час и половина с 200-210)дали капацитета на радиатора ще е достатъчен да издържи натоварването.Същото се отнася и за качеството на изработката и материалите ,от които е направен. Не ми се дават по няколкостотин евро да ме теглят в чужбина и не знам колко лева за основен ремонт
след това.Виж ако си го караш бавареца като ладичка с 80-100 със сигурност ще се получи.
То като се замисля, да ме прощава колегата NikiNikolov, ама неговия 1.8 едва ли ще стигне 210км/ч пък да ги задържи пази боже. Човека е взел кола 1990г. (нищо че е бмв) и понеже не му се дават кинти за ОЕМ части си приспособява от др. автомобили. Колкото до качеството на изработка на резервните части вече е доста трудно да се каже кой произвежда качествени части. А цената всеки си я прави каквато си иска. Учуден съм, че биалетка за опел е 10лв а за БМВ е 30-40-50. Къде е разликата, единствено във формата. Струва ми се, че щом е БМВ или Мерцедес значи часта трябва да е поне 300% по скъпа, ако не повече. Направо ме учудва ценообразуването на авточастите.
Разбира се спора можем да го водим дълго време, но мисля няма смисъл. Просто недоумявам и толкова. Ако някой има смислено обяснение да направи нова тема и там да ми обясни.
Е,колега,стига бе.

Вече го казах-ако вземеш едно BMW и го караш като Лада ,тогава ще се чудиш защо частите са му толкова скъпи и ще подменяш разни неща.Ако го караш агресивно,правиш рисковани изпреварвания,влизаш в завои със 160 и караш дълго време с 200 и знаеш ,че живота ти зависи от това дали колата ще издържи на подобни натоварвания,ще искаш всичко отговорно по тази кола ,да е точно такова каквото е създадено от конструкторите на BMW ,защото тази кола е правена точно за подобно каране и предполагам ,че не само аз ,а и всички във форума,точно затова я обичаме.

Пак се сещам как катастрофирах със 160 -то бяха удари в бетонни колони,мантинели,завъртания, като половината кола беше на асфалта ,другата в калта.Искам да ви кажа ,че единственото ,което усещах беше сигурност и защитеност от всякъде,колата седеше като залепена с гумите за земята и понасяше всичко-знам ,че ако бях с друга кола,нямаше да се въртя,а щях да се обръщам-благодарение на уникалното окачване на BMW и здравината на елементите ,от които е направено,останах жив.Така ,че никога,освен по декоративните елементи не бих правил импровизации.
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
зна4и.. ако обема на радиатора е близак до оригиналния няма проблеми... с тъпата ел перка съ6то.. има ис-ки които имат оригинално ел перки сле д96-та маи но се пак тоя вентилатор гори малко пове4ко ток и специално на лада като се вклиу4и и премигват светлини работи 4удесии .. а какво 6те стане като се вклиу4ат вси4ки фарове парно на мах музика на 60 и о6те тук там.. не даи си боже да сме и с 100 ватовите кру6ки... 6те правим генератор..
съ6то така ладовия радиатор е от малко по мек аломинии от колкото оригиналния
предимство е само през зимата 4е перката върти когато си знае и има6 по хубаво парно и нема да има яд с изпарителя
ина4е гаранция 4е едно хубава цедка и 6те фърлим водата за6тото радиатора на бмв е с 3 тръби4ки на ред а ладовия с 2
но не е 4ак толкова болка за омиралка.. нали върви
съ6то така ладовия радиатор е от малко по мек аломинии от колкото оригиналния
предимство е само през зимата 4е перката върти когато си знае и има6 по хубаво парно и нема да има яд с изпарителя
ина4е гаранция 4е едно хубава цедка и 6те фърлим водата за6тото радиатора на бмв е с 3 тръби4ки на ред а ладовия с 2
но не е 4ак толкова болка за омиралка.. нали върви

БМВ с части от Лада е гавра с БМВ... Лада с части от БМВ е пак гавра с БМВ.
Всичко което свързва Лада и БМВ е гавра с БМВ, защото БМВ е марка със стил и традиции, с имидж и е символ на успех и висок стандарт на живот... а Лада е създадена за да покрива нуждата на работническата класа от евтин автомобил.
П.С.И за да не си мисли някой че съм хейтър-аз карам и лада и БМВ.
П.П.С.И технически също не е издържано.Този радиатор е недостатъчен за да охлажда добре.Най малкото, създаван е за максимум 1600 кубикови двигатели, за общ обем на охладителната течност 8 литра, за четири цилиндъра и около 4 литра обем на водната риза на двигателя и за нисък дебит на водната помпа.Дори за Лада Нива е правен по голям радиатор от този.
Всичко което свързва Лада и БМВ е гавра с БМВ, защото БМВ е марка със стил и традиции, с имидж и е символ на успех и висок стандарт на живот... а Лада е създадена за да покрива нуждата на работническата класа от евтин автомобил.
П.С.И за да не си мисли някой че съм хейтър-аз карам и лада и БМВ.
П.П.С.И технически също не е издържано.Този радиатор е недостатъчен за да охлажда добре.Най малкото, създаван е за максимум 1600 кубикови двигатели, за общ обем на охладителната течност 8 литра, за четири цилиндъра и около 4 литра обем на водната риза на двигателя и за нисък дебит на водната помпа.Дори за Лада Нива е правен по голям радиатор от този.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
От толкова много изказвания не разбрах става или не става и кой е правил. Аз съм карал М20 на всякакви режими с МОСКВИЧОВ радиатор почти година докато намеря на сносна цена оригинален и нямаше никаква разлика, и не му се разхлабваха или чупеха пластмасовите казанчета щот ги няма. Махнах го щото беше грозен, комунистически, разваляше гледката като вдигнеш капака, и бях забравил, че миналия век съм карал такава кола. Та отговора е: става и е тънко, но е малко грозно и тъпо.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Толкова много се изписа, но не знаете че не съм единствен с такъв радиатор. Знаете само, че лично съм го монтирал и е обявено официално тук - във форума. Карам си колата не само с 80-100 км/ч. и не ми пука, че еди какво си ще и стане. Съвсем случайно попаднах на БМВ, не че съм търсил точно такава кола, а какви по големи курници БМВ има нямате си на идея какво съм виждал. И за последно: радиатора си върши работата.
Като не ВИ харесва "гаврата" с марката ще помоля Г-н Пенчев да изтрие темата и повече няма да пиша в този форум.
Като не ВИ харесва "гаврата" с марката ще помоля Г-н Пенчев да изтрие темата и повече няма да пиша в този форум.
Колега, май не си много прав да се сърдиш
Ако напишеш в съответните форуми, на VW, AUDI, OPEL и т. н., че караш съответните автомобили с Ладов радиатор и там няма да те похвалят - бъди сигурен ....
Според мен в случая едва ли щеше да чуеш упреци, ако ставаше дума за временно решение, за да се прибереш ако си закъсал някъде или докато намериш изгодна оферта, или въобще докато събереш някой лев да го оправиш.
В случая тези остри критики идват от факта, че от поста ти излиза, че това си е едно елегантно техническо решение до което всеки може да прибегне и окончателно да спести $$$ от радиатор.
За това са и не до там любезните отзиви за това което си направил.
До колкото виждам други твои съвети и отговори на технически въпроси не са посрещани по този начин и за това се замисли дали в случая имаш основание да се сърдиш!
Колкото до въпроса
не забравяй, че в повечето случаи подобни икономии и интервенции правят кола, която е карана в Европа 10+ години и са и навъртени 200000+ км и на която всеки се хвърля да я купи, веднъж попаднала в България за 1-2 години и за 30-40000 км да заприлича на "курник" на който бензина в резервоара струва повече от колата ..........
Ако напишеш в съответните форуми, на VW, AUDI, OPEL и т. н., че караш съответните автомобили с Ладов радиатор и там няма да те похвалят - бъди сигурен ....
Според мен в случая едва ли щеше да чуеш упреци, ако ставаше дума за временно решение, за да се прибереш ако си закъсал някъде или докато намериш изгодна оферта, или въобще докато събереш някой лев да го оправиш.
В случая тези остри критики идват от факта, че от поста ти излиза, че това си е едно елегантно техническо решение до което всеки може да прибегне и окончателно да спести $$$ от радиатор.
За това са и не до там любезните отзиви за това което си направил.
До колкото виждам други твои съвети и отговори на технически въпроси не са посрещани по този начин и за това се замисли дали в случая имаш основание да се сърдиш!
Колкото до въпроса
... какви по големи курници БМВ има нямате си на идея какво съм виждал....
не забравяй, че в повечето случаи подобни икономии и интервенции правят кола, която е карана в Европа 10+ години и са и навъртени 200000+ км и на която всеки се хвърля да я купи, веднъж попаднала в България за 1-2 години и за 30-40000 км да заприлича на "курник" на който бензина в резервоара струва повече от колата ..........
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани