въпрос за табло от е34 с чек - на е34 без чек контрола.
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Жалко че си във Варна, щяхме двамата да го позамислим.
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
и аз съм го мислил - това е много полезно нещо но за съжаление изглежда доста сложно за да се преправи ... аз мислeх да си го присаждам понеже го имах на старата кола имам всички чаркове но се отказах - не искам да ми се разбутва инсталацията на цялата кола...
за да се направи е доста играчка - отпред кутията с релетата е съвсем различна - има други допълнителни модули и някой допълнителни релета т.е. трябва да се смени кутията а следователно и доста нови жици трябва да ходят до нея а не съм гледал но мисля че не са само до таблото така че за сега съм се отказал но ако някой изрови по-подробна информация няма да е зле
за да се направи е доста играчка - отпред кутията с релетата е съвсем различна - има други допълнителни модули и някой допълнителни релета т.е. трябва да се смени кутията а следователно и доста нови жици трябва да ходят до нея а не съм гледал но мисля че не са само до таблото така че за сега съм се отказал но ако някой изрови по-подробна информация няма да е зле

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
точноPlague написа:и аз съм го мислил - това е много полезно нещо но за съжаление изглежда доста сложно за да се преправи ... аз мислeх да си го присаждам понеже го имах на старата кола имам всички чаркове но се отказах - не искам да ми се разбутва инсталацията на цялата кола...
за да се направи е доста играчка - отпред кутията с релетата е съвсем различна - има други допълнителни модули и някой допълнителни релета т.е. трябва да се смени кутията а следователно и доста нови жици трябва да ходят до нея а не съм гледал но мисля че не са само до таблото така че за сега съм се отказал но ако някой изрови по-подробна информация няма да е зле


- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Принципно може да се преправи. Виждал съм по немските форуми до момента 2-ма германци да си слагат табло с чек. Втория каза, че му е отнело 5 часа
А първия го беше сложил на М20Б20 мотор
. Общо взето се сменя кутията с бушоните, прекарват се кабелите за 2-та модула и се преправят 2-те букси за към таблото. По-подробно инфо не мога да дам, не съм се задълбочавал много, само разглеждах схемите.


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
_65536_kb_sec_ написа:я дайте повечко инфо как се прави калабалъка и да се почваме че ми стана интересно
ами сигурно сваляш таблото и пподменяш цялата инсталация

и при двигателя така и сичко е ток


тряа да стане
Значи ако ще земам таблото да изкарам и кабелаците и модулите с него от колата донор така ли и си ги присаждам на мойта смятам, че ако разполагах с време можеше и да се хвана, но въпроса който възниква е дали има някаква връзка с главния комп на колата че тогава не знам как ще се получи(иначе чек таблото което съм намерил е от 530и с м30 мотор от 89г.)
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Ето темата на човека, който си е сложил табло от M5 на 520-ката. http://forum.e34.de/thread.php?threadid=85507
Тази в която един пък си е сложил на M20B20 не мога да я намеря сега.
Между другото говореше се за някакъв адаптер на буксите от малко към голямо табло, но не съм чел задълбочено, че не ми е останало време. Някъде пак из онзи форум се намираше темата за адаптера. Който има по-добър немски от моя да се разрови да почете
. Аз това със смяната на таблото отдавна съм я замислил и още в началото изчетох ел. схемите на колата и видях, че не е сложно. Освен таблото и 2-та модула се слагат датчици за нивото на антифриза (в радиаторите ни има тапа с резба отдолу за този датчик), датчик за нивото на маслото (също има тапа с 3 болта в картерите ни) и друго казанче за чистачките с нивомер. Останалото е информация от ECU-то и текущите датчици
И в конкретния случай пича е сложил табло от М5, та се е наложило да си смени капака на масления филтър с друг капак с темп. датчик на маслото.
Тази в която един пък си е сложил на M20B20 не мога да я намеря сега.
Между другото говореше се за някакъв адаптер на буксите от малко към голямо табло, но не съм чел задълбочено, че не ми е останало време. Някъде пак из онзи форум се намираше темата за адаптера. Който има по-добър немски от моя да се разрови да почете


28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани