въпрос за табло от е34 с чек - на е34 без чек контрола.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 02 Юни 2008, 17:00

А възможно ли е да се присади на кола без чек , чек така че да функционира като при модела който си го има фабрично??? Навит съм да се пробвам ако стане стане ако не не нека ако има някакво инфо по въпроса да някой да го даде или ако е невъзможно да каже.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 04 Юни 2008, 19:35

Днес ми попадна едно такова в една 530-ка в една морга мисля да се позамисля :roll: :roll: :roll: ;)

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 04 Юни 2008, 19:49

Жалко че си във Варна, щяхме двамата да го позамислим.
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 04 Юни 2008, 21:29

и аз съм го мислил - това е много полезно нещо но за съжаление изглежда доста сложно за да се преправи ... аз мислeх да си го присаждам понеже го имах на старата кола имам всички чаркове но се отказах - не искам да ми се разбутва инсталацията на цялата кола...
за да се направи е доста играчка - отпред кутията с релетата е съвсем различна - има други допълнителни модули и някой допълнителни релета т.е. трябва да се смени кутията а следователно и доста нови жици трябва да ходят до нея а не съм гледал но мисля че не са само до таблото така че за сега съм се отказал но ако някой изрови по-подробна информация няма да е зле :)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 04 Юни 2008, 21:43

Plague написа:и аз съм го мислил - това е много полезно нещо но за съжаление изглежда доста сложно за да се преправи ... аз мислeх да си го присаждам понеже го имах на старата кола имам всички чаркове но се отказах - не искам да ми се разбутва инсталацията на цялата кола...
за да се направи е доста играчка - отпред кутията с релетата е съвсем различна - има други допълнителни модули и някой допълнителни релета т.е. трябва да се смени кутията а следователно и доста нови жици трябва да ходят до нея а не съм гледал но мисля че не са само до таблото така че за сега съм се отказал но ако някой изрови по-подробна информация няма да е зле :)
точно :!:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 05 Юни 2008, 8:59

Принципно може да се преправи. Виждал съм по немските форуми до момента 2-ма германци да си слагат табло с чек. Втория каза, че му е отнело 5 часа ;) А първия го беше сложил на М20Б20 мотор ;). Общо взето се сменя кутията с бушоните, прекарват се кабелите за 2-та модула и се преправят 2-те букси за към таблото. По-подробно инфо не мога да дам, не съм се задълбочавал много, само разглеждах схемите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 05 Юни 2008, 16:22

Линкове към схемите за любопитните ми мозъчни клетки :roll:

Не че имам време да се занимавам но някой ден като ме избие пимп май райд манията :D :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 05 Юни 2008, 16:32

я дайте повечко инфо как се прави калабалъка и да се почваме че ми стана интересно
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 05 Юни 2008, 16:43

_65536_kb_sec_ написа:я дайте повечко инфо как се прави калабалъка и да се почваме че ми стана интересно


ами сигурно сваляш таблото и пподменяш цялата инсталация :mhihi:
и при двигателя така и сичко е ток :mhihi: :mhihi:
тряа да стане
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 05 Юни 2008, 17:51

Значи ако ще земам таблото да изкарам и кабелаците и модулите с него от колата донор така ли и си ги присаждам на мойта смятам, че ако разполагах с време можеше и да се хвана, но въпроса който възниква е дали има някаква връзка с главния комп на колата че тогава не знам как ще се получи(иначе чек таблото което съм намерил е от 530и с м30 мотор от 89г.)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 05 Юни 2008, 18:03

то по добре си купи един М30Б30 барабар със сичките електроники и давай газ само :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 05 Юни 2008, 18:10

Ми и това ми се мъдреше ама тъкмо я вкарах моята за ремонт на мотора и ми попадна 3.0-та и се викам баси каръшкото иначе нямаше ич да му мисля щеше да е луда 520-ката даже 518 щях да сложа за да ми се надъхват голфовете и опелите по магистралата. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 05 Юни 2008, 22:42

Ето темата на човека, който си е сложил табло от M5 на 520-ката. http://forum.e34.de/thread.php?threadid=85507

Тази в която един пък си е сложил на M20B20 не мога да я намеря сега.

Между другото говореше се за някакъв адаптер на буксите от малко към голямо табло, но не съм чел задълбочено, че не ми е останало време. Някъде пак из онзи форум се намираше темата за адаптера. Който има по-добър немски от моя да се разрови да почете :). Аз това със смяната на таблото отдавна съм я замислил и още в началото изчетох ел. схемите на колата и видях, че не е сложно. Освен таблото и 2-та модула се слагат датчици за нивото на антифриза (в радиаторите ни има тапа с резба отдолу за този датчик), датчик за нивото на маслото (също има тапа с 3 болта в картерите ни) и друго казанче за чистачките с нивомер. Останалото е информация от ECU-то и текущите датчици ;) И в конкретния случай пича е сложил табло от М5, та се е наложило да си смени капака на масления филтър с друг капак с темп. датчик на маслото.
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook