Смяна накладки-разказ в картинки.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 10 Май 2008, 14:18

ох по-дяволите, колко било просто, а аз какви комбинации мислех да правя...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 10 Май 2008, 14:32

Всъщност "датчика" е в накладката, кат отя се изхаби започва да контактува с диска и така взима маса за лампата ;)

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 10 Май 2008, 15:17

Всъщност, "датчикът" се износва заедно с накладката. И не е никакъв датчик, а кабел залят с някаква пластмаса или смола. При износването на накладката се претрива и кабелът. И като се прекъсне веригата светва лампата. Не знам как точно става тази шашма - няма верига, а лампата свети, но на старата ми кола точно така бяха направили диода на алармата: изключвам от контакт и той светва. Абе тоци!!! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 10 Май 2008, 21:31

Колеги темата е много полезна аз винаги съм мислил че се сваля целия спирачен апарат ама сега вече ми е ясно :mhihi: не съм сменял още накладките и искам да попитам има ли значение каква марка накладки ще си купя или да се ръководя от цената :arrow: колкото по-скъпи толкова по-качествени :?: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 10 Май 2008, 21:54

TheBoss написа:Всъщност, "датчикът" се износва заедно с накладката. И не е никакъв датчик, а кабел залят с някаква пластмаса или смола. При износването на накладката се претрива и кабелът. И като се прекъсне веригата светва лампата. Не знам как точно става тази шашма - няма верига, а лампата свети, но на старата ми кола точно така бяха направили диода на алармата: изключвам от контакт и той светва. Абе тоци!!! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Как ще няма верига като взима маса от диска :mhihi:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 10 Май 2008, 22:06

А тогава ми обясни защо като искаш да не ти свети лампата на таблото режеш жиците на датчика и ги даваш на късо? А маса от диска ще взима само когато е натисната спирачката. Отделно от това сигурен ли си, че датчикът има нужда от маса? Или просто трябва да му е затворена веригата? Айде някой дето е на ти с тоците да му обясни на Пешката. Щото аз съм учил физика преди 30 години и едва ли помня как се казва този ефект. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 10 Май 2008, 23:07

Веселин|Василев написа:Съжалявам за офтопика, но неискам да пускам нова тема та така при смяна на лагерите на главините отзад трябва ли да се прави реглаж на задния мост тъй, като малко ми играе задницата.


Колега, на Е34 няма възможност за реглаж на заден мост :idea:
При Е39 вече се регулира

Хубава тема ,,браво :D


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 11 Май 2008, 14:06

Във важни ако може.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Мнение от crazy_d » 11 Май 2008, 14:46

///peter написа:Всъщност "датчика" е в накладката, кат отя се изхаби започва да контактува с диска и така взима маса за лампата ;)

Колега не се сърди,ама пишеш глупости :mhihi: . "Датчика" ползва накладката само за стойка,....виж снимките ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 11 Май 2008, 20:32

значи момчето,което сменя накладките е за дискове
при смяна накладки се почиства целия апарат,там къде лягат накладките от ръжда,прах и такива,мажат се с графитна грес,също и водачите се вадят,почистват и мажат.
както каза стамбо,се развива пробката за по-лесно прибиране на буталото,но и за подмяна на течността до него-там се нагрява най-много и старее,а най-добре подмяна на цялата течност!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 11 Май 2008, 22:07

За справка колко струват предни/задни накладки и кои са препоръчителни? АТЕ, Текстар, Jurid, Ferodo :?: :?: :?:
Намерих АТЕ предни 98 лв, задни 57 лв. Добра ли е цената, или са скъпи :roll:
R6 - Was sonst?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 12 Май 2008, 14:42

Айде колеги никой ли не е сменял накладки :shock: и не знае колко $ :help:
R6 - Was sonst?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Мнение от crazy_d » 12 Май 2008, 18:09

rdvr_burgas написа:Айде колеги никой ли не е сменял накладки :shock: и не знае колко $ :help:


Колега цената е на всеки според джоба ;) ,има за 30лв.,има и за 170лв. :mhihi: ,аз си взех текстар средна хубост,предни 90лв и нещо,и задни 64лв май бяха :roll: .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 21.04.2008

Мнение от Asmatika » 21 Май 2008, 9:54

Гледах четох и си казах то е лесно,ама не е ....
Карам комби Е30 автоматик.
Свалих задната гума свалих апарата, върнах буталото, и рекох вече да слагам новите накладки,обаче се оказа че предишните накладки са изпилени за да влезнат палчетата хубаво вархо леглата, викам ок,
отидвам аз зимам флекса пил;пил и готово слагам ги аз и те немогат да се напаснат пак,просто опират някаде и немога да вдяна каде.
Ако има някои от Люлин които може да намине да погледне да помогне че аз сам няма да се оправя.А колата трябва да е готова до
5-так.
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 21 Май 2008, 10:06

rdvr_burgas написа:За справка колко струват предни/задни накладки и кои са препоръчителни? АТЕ, Текстар, Jurid, Ferodo :?: :?: :?:
Намерих АТЕ предни 98 лв, задни 57 лв. Добра ли е цената, или са скъпи :roll:

От вчера съм с нови АТЕ отпред и отзад - всичките са 153 лв :D
На колата старите бяха отпред Jurid , отзад Textar, но имаха щемпел BMW :mhihi:
R6 - Was sonst?

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook