Правилно свързване на газов изпарител
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
колеги да не пускам друга тема я кажете колко маркуча за парното влизат към купето защото на колите които съм виждал влизат по 2 а на моята (525TDS) влизат 3



- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Колега и на моята са 3 или 4...
маречков, какво му пречи ако седи така... тъй е от 1 седмица и уж работи безпроблемно (казвам уж понеже съм ходил само до работа 4-5 дена, а то е на 25-30км от нас...)... проблем да го завъртя на 90* е само тръбата за газта... иначе маркучите за водата ги смених с нови Semperit...

маречков, какво му пречи ако седи така... тъй е от 1 седмица и уж работи безпроблемно (казвам уж понеже съм ходил само до работа 4-5 дена, а то е на 25-30км от нас...)... проблем да го завъртя на 90* е само тръбата за газта... иначе маркучите за водата ги смених с нови Semperit...
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Може да остане въздух в изпарителя(в камерата за отопление) и да мръзне като е по-студено, отделно от това лостовия механизъм на ниското налягане също се влияе от това и може на моменти да ти губи ниски обороти или леко да ги качва. Тръбата на газтта може да я понадиш с муфички има едни се продават в магазините за газови уредби и си остави резерва, че на "Ловато" входа на газтта е на 45 градуса горе и към купето, при теб и ще ти е много кофти за стягане на място, затова го развий и в удобна позиция сложи и стегни здраво тръбата, после внимателно намести изпаритела на стойката му БЕЗ ДА ВЪРТИШ ИЗПАРИТЕЛА ОКОЛО ОСТТА НА ТРЪБАТАdj_ennsy_1 написа:Колега и на моята са 3 или 4...
маречков, какво му пречи ако седи така... тъй е от 1 седмица и уж работи безпроблемно (казвам уж понеже съм ходил само до работа 4-5 дена, а то е на 25-30км от нас...)... проблем да го завъртя на 90* е само тръбата за газта... иначе маркучите за водата ги смених с нови Semperit...

dj_ennsy_1 Маркучите са 3 бр. брат


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
маречков, евала брат! Личи си че си много навътре с газовите уредби
Вчера се прибирах към нас с колата и като я натисah до към 100-120 и пуснаh на свободна-колата ми огасна (беше загряла до нормална температура). Запалих я на скорост и пак освободих след което пак огасна... забелязах че гасне така само като е на по-високи обороти и я отпусна рязко. ако съм каралк с 2500-3000 и освободя-не гасне... абе ще го въртя пак-то се е видяло. Фактически само го разхлабвам и го бутам на 90*, така че маркучите за водата да са хоризонтално разположени (нали така?). И още нещо- има ли значение посоката на водата на този изпарител или няма... преди на старата кошница слагаx някакъв.. ланди рензо или нещо такова, та на него беше отбелязано вход и изход ама на този май няма или просто не съм обърнал достатъчно внимание ... kофтито е че само на канал мога да го работя сега, ама е по-добре отколкото където беше преди тва 


- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Туряй я на канала и върти, изпаритерите нямат вход / изход на водата, то е една камера, се едно маркуч, дали от едната или от другата страна ще налееш се тая.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани