Съпротивление за вентилатор
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
може да се приспособи резистор от форд ескорт или от лада 2105.
сьсипваш БМВ'то ама е някакво решение и работи
сьсипваш БМВ'то ама е някакво решение и работи

къде може да се намери нов резистор за Е34
Къде може да се намери нов резистор (без да се приспособява) за вентилатора на парното и климатика? Ако някой знае приблизителна цена, моля да сподели.
Благодаря.
Благодаря.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
- turieca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 19.03.2004
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
при мен е с врътките и цялата платка пред радиатора на парното това маи на подлежи на ремонт или се лъжа ако някои може да го ремонтира да му го изпратя
- turieca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 19.03.2004
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
да платката е като нож за нова искат 800 лв
и вси4ко е залято слагах друга но и с нея не стана
яжно и тя се бе6е заминала
и вси4ко е залято слагах друга но и с нея не стана
яжно и тя се бе6е заминала
ето къде може да намериш тази САБЯ, www.bmaparts.com Item Number: BMW057469, последната цена е 144 щ.д. без пощенските разходи.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
значи ако говорим за 3-те крьгли врьтки и средната е с положение 0 1 2 3 4 , то оборотите на вентилатора не минават през онази платка дето струва една торба пари ами през обикновен жичен резистор които се намира под текстилната кора при педала за газта, ще го познаете по 4-те по-дебели кабела които отиват кьм него
При мен се появи този проблем с врътката за силата на вентилатора... Както си работи и изведнъж спре. Трябва да го завъртя на МАХ, където прищраква и започва да духа с всичка сила и после, като го върна надолу се намалява силата..... И така от време на време... Моята кола е с три хоризонтални врътки. Двете отстрани са за гладусите, а тази в средата е за силата на вентилатора... И трите се въртят плавно, а не на степени... Определено имам електронния блок, на който казват САБЯ, защото го видях като си прекарвах едни кабели за събуфер към багажника... Има ли как да разбера дали е от сабята или е от потенциометъра/врътката... И въобще къде да отида да ми го проверят, някой знае ли? Може би ДАРУ? 

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Първите три степени и плавното минават през резистора. 4та степен е директна. Самият резистор представлява три съпротивления свързани последователно като има и крачета, който са свързани с различните степени. Т.е. за различните степени има различно съпротивление (сбор от 1, 2 или 3-те отделни). Също така има и биметална пластина, която е предпазител, т.е. ако съпротивленията прегреят ще изгорят, но пластината също се нагрява и прекъсва контакта. И тогава 1,2 и 3-та степени не работят. Работи само 4-та - директно свързана. В това време съпротивленията и биметала се охлаждат и пак ти работят степените. Сега стигаме до причината за прегряването.
Задръстен въздушен филтър на климата/отоплителя, намален дебит на въздуха, който освен другото и охлажда съпротивленията. Решението: 35-40 лв. за нов филтър или сътворяване на многократен срещу 5 лв. и мноооооого бира за акъла ми
БТВ, тия дни ще опитам нов вариант на филтъра и ще направя снимки. Мисля да използвам намазанена вата за промишлени климатици.


БТВ, тия дни ще опитам нов вариант на филтъра и ще направя снимки. Мисля да използвам намазанена вата за промишлени климатици.

- turieca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 19.03.2004
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
това с задръстения филтър ме съмнява моя е чисто нов и пак беше така
вече не е златните ръце на Илиян в стара загора го възкресиха иначе за нов искаха 800лв
някакви гаври по прословутия нож бяха умрели мога да дам номер за връзка при интерес
вече не е златните ръце на Илиян в стара загора го възкресиха иначе за нов искаха 800лв
някакви гаври по прословутия нож бяха умрели мога да дам номер за връзка при интерес
turieca написа:това с задръстения филтър ме съмнява моя е чисто нов и пак беше така
вече не е златните ръце на Илиян в стара загора го възкресиха иначе за нов искаха 800лв
някакви гаври по прословутия нож бяха умрели мога да дам номер за връзка при интерес
Колега, дай някакъв телефон на този Илиян! Да видим дали ще може да оправи моя "нож"... И колко ти взе на теб?
Ето решението на проблема при климатрониците-
http://www.bmw4you.ru/index.php?b=64118390015&n=1
На руски е ,но се разбира.
http://www.bmw4you.ru/index.php?b=64118390015&n=1
На руски е ,но се разбира.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани