Съпротивление за вентилатор

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 24 Мар 2006, 17:32

може да се приспособи резистор от форд ескорт или от лада 2105.
сьсипваш БМВ'то ама е някакво решение и работи ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: Австралия

къде може да се намери нов резистор за Е34

Мнение от DE 525i » 02 Май 2006, 7:08

Къде може да се намери нов резистор (без да се приспособява) за вентилатора на парното и климатика? Ако някой знае приблизителна цена, моля да сподели.
Благодаря.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 02 Май 2006, 11:26

Дарукар - 60тина лева. Монтажът от теб :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: Австралия

ДаруКар

Мнение от DE 525i » 02 Май 2006, 12:10

Да, говорих с Дарукар - имат го на склад 53лв.
благодаря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 19.03.2004
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

Мнение от turieca » 04 Май 2006, 19:47

при мен е с врътките и цялата платка пред радиатора на парното това маи на подлежи на ремонт или се лъжа ако някои може да го ремонтира да му го изпратя

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: Австралия

Мнение от DE 525i » 05 Май 2006, 0:51

Да не би да имаш това на което казват "SWORD", вместо резистор или съпротивление. Чувал съм, че преди 1990 са монтирали този SWORD, който представлява една платка като нож. при нея ремонта май е по сложен, ако въобще може да се прави, а нова струва $$$.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 19.03.2004
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

Мнение от turieca » 05 Май 2006, 14:35

да платката е като нож за нова искат 800 лв
и вси4ко е залято слагах друга но и с нея не стана
яжно и тя се бе6е заминала

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: Австралия

Мнение от DE 525i » 05 Май 2006, 16:19

ето къде може да намериш тази САБЯ, www.bmaparts.com Item Number: BMW057469, последната цена е 144 щ.д. без пощенските разходи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 07 Май 2006, 21:25

значи ако говорим за 3-те крьгли врьтки и средната е с положение 0 1 2 3 4 , то оборотите на вентилатора не минават през онази платка дето струва една торба пари ами през обикновен жичен резистор които се намира под текстилната кора при педала за газта, ще го познаете по 4-те по-дебели кабела които отиват кьм него
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 15.12.2004
Местоположение: София

Мнение от JP » 19 Май 2006, 9:04

При мен се появи този проблем с врътката за силата на вентилатора... Както си работи и изведнъж спре. Трябва да го завъртя на МАХ, където прищраква и започва да духа с всичка сила и после, като го върна надолу се намалява силата..... И така от време на време... Моята кола е с три хоризонтални врътки. Двете отстрани са за гладусите, а тази в средата е за силата на вентилатора... И трите се въртят плавно, а не на степени... Определено имам електронния блок, на който казват САБЯ, защото го видях като си прекарвах едни кабели за събуфер към багажника... Има ли как да разбера дали е от сабята или е от потенциометъра/врътката... И въобще къде да отида да ми го проверят, някой знае ли? Може би ДАРУ? :roll:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 19 Май 2006, 13:18

Първите три степени и плавното минават през резистора. 4та степен е директна. Самият резистор представлява три съпротивления свързани последователно като има и крачета, който са свързани с различните степени. Т.е. за различните степени има различно съпротивление (сбор от 1, 2 или 3-те отделни). Също така има и биметална пластина, която е предпазител, т.е. ако съпротивленията прегреят ще изгорят, но пластината също се нагрява и прекъсва контакта. И тогава 1,2 и 3-та степени не работят. Работи само 4-та - директно свързана. В това време съпротивленията и биметала се охлаждат и пак ти работят степените. Сега стигаме до причината за прегряването. :twisted: Задръстен въздушен филтър на климата/отоплителя, намален дебит на въздуха, който освен другото и охлажда съпротивленията. Решението: 35-40 лв. за нов филтър или сътворяване на многократен срещу 5 лв. и мноооооого бира за акъла ми :mhihi:
БТВ, тия дни ще опитам нов вариант на филтъра и ще направя снимки. Мисля да използвам намазанена вата за промишлени климатици.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 19.03.2004
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

Мнение от turieca » 20 Май 2006, 16:09

това с задръстения филтър ме съмнява моя е чисто нов и пак беше така
вече не е златните ръце на Илиян в стара загора го възкресиха иначе за нов искаха 800лв
някакви гаври по прословутия нож бяха умрели мога да дам номер за връзка при интерес

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 15.12.2004
Местоположение: София

Мнение от JP » 01 Юни 2006, 10:20

turieca написа:това с задръстения филтър ме съмнява моя е чисто нов и пак беше така
вече не е златните ръце на Илиян в стара загора го възкресиха иначе за нов искаха 800лв
някакви гаври по прословутия нож бяха умрели мога да дам номер за връзка при интерес


Колега, дай някакъв телефон на този Илиян! Да видим дали ще може да оправи моя "нож"... И колко ти взе на теб?

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 03 Юни 2006, 22:54

Ето решението на проблема при климатрониците-
http://www.bmw4you.ru/index.php?b=64118390015&n=1
На руски е ,но се разбира.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 17.08.2005

Мнение от sag9765 » 06 Юни 2006, 14:31

Пичове и при мен се оказа че има някакъв проблем с вентилатора , защото като вклуча климатроника и вентилатора въобще не включва, и не може да свали температурата в жегите.Дайте съвет.
:confused:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook