жабка - отваряне
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Колега проблема е в самата ключалка (No 3 от скицата)
Независимо, че се разглобява, ключалката не подлежи на ремонт, защото се чупят едни зъбчета на двете палчета, а те са от някаква сплав, която ни се заварява ни се лепи....
Единствения начин да отвориш жабката е да се прибутат едновременно двете палчета от ключалката навътре (жабката сама се отваря от тежестта си)
Ориентирай се по скицата и изполвай две парчета здрава стоманизирана тел, като хубаво ги увиеш в тиксо, за де не скъсаш пласмасата на жабката (между телта и пласмасата може да подложиш и картон за по-сигурно)
Във всички случай ще ти трябва търпение и мерак
Независимо, че се разглобява, ключалката не подлежи на ремонт, защото се чупят едни зъбчета на двете палчета, а те са от някаква сплав, която ни се заварява ни се лепи....
Единствения начин да отвориш жабката е да се прибутат едновременно двете палчета от ключалката навътре (жабката сама се отваря от тежестта си)
Ориентирай се по скицата и изполвай две парчета здрава стоманизирана тел, като хубаво ги увиеш в тиксо, за де не скъсаш пласмасата на жабката (между телта и пласмасата може да подложиш и картон за по-сигурно)
Във всички случай ще ти трябва търпение и мерак

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
tsb_bg написа:Колега проблема е в самата ключалка (No 3 от скицата)
Независимо, че се разглобява, ключалката не подлежи на ремонт, защото се чупят едни зъбчета на двете палчета, а те са от някаква сплав, която ни се заварява ни се лепи....
Единствения начин да отвориш жабката е да се прибутат едновременно двете палчета от ключалката навътре (жабката сама се отваря от тежестта си)
Ориентирай се по скицата и изполвай две парчета здрава стоманизирана тел, като хубаво ги увиеш в тиксо, за де не скъсаш пласмасата на жабката (между телта и пласмасата може да подложиш и картон за по-сигурно)
Във всички случай ще ти трябва търпение и мерак
Така де като развиеш винтчетата (които съм снимал) ключалката слиза надолу и се виждат тея двете палчета които като ги събереш и жабока сам се отваря. Само трябва внимателно да пипаш и като напъваш надолу цялата жабка с ключалката внимаваш да не счупиш таблото

Айде успех и пиши какво е станало.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани