жабка - отваряне

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Мар 2008, 23:11

Колега проблема е в самата ключалка (No 3 от скицата)

Независимо, че се разглобява, ключалката не подлежи на ремонт, защото се чупят едни зъбчета на двете палчета, а те са от някаква сплав, която ни се заварява ни се лепи....

Единствения начин да отвориш жабката е да се прибутат едновременно двете палчета от ключалката навътре (жабката сама се отваря от тежестта си)

Ориентирай се по скицата и изполвай две парчета здрава стоманизирана тел, като хубаво ги увиеш в тиксо, за де не скъсаш пласмасата на жабката (между телта и пласмасата може да подложиш и картон за по-сигурно)

Във всички случай ще ти трябва търпение и мерак :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 07 Мар 2008, 19:50

през уикенда се захващам...

сега събирам търпение .... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 07 Мар 2008, 20:58

tsb_bg написа:Колега проблема е в самата ключалка (No 3 от скицата)

Независимо, че се разглобява, ключалката не подлежи на ремонт, защото се чупят едни зъбчета на двете палчета, а те са от някаква сплав, която ни се заварява ни се лепи....

Единствения начин да отвориш жабката е да се прибутат едновременно двете палчета от ключалката навътре (жабката сама се отваря от тежестта си)

Ориентирай се по скицата и изполвай две парчета здрава стоманизирана тел, като хубаво ги увиеш в тиксо, за де не скъсаш пласмасата на жабката (между телта и пласмасата може да подложиш и картон за по-сигурно)

Във всички случай ще ти трябва търпение и мерак :lol:


Така де като развиеш винтчетата (които съм снимал) ключалката слиза надолу и се виждат тея двете палчета които като ги събереш и жабока сам се отваря. Само трябва внимателно да пипаш и като напъваш надолу цялата жабка с ключалката внимаваш да не счупиш таблото :)

Айде успех и пиши какво е станало.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook