Отиде в червеното!!! ПОМОГНЕТЕ!!!!!
Модератор: Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
отговор
колега аз скоро бях като теб...... мога да ти помогна със цени и ако желаеш да ти препоръчам магазини..... силиконовият съединител е 125 лв., термостат 20 лева... помпата само не знам, защото моята си беше наред. НО виж да не си омешал маслото, става на боза... ако си го омешал вече трябва да сваляш главата.......
кара колата да полудява
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
sandokan написа:Колеги дотук добре,но трябва ли да сменям гарнитура на главата или не?Проверих маслото няма проблем както преди това си е,няма проблем нали.(smoking)

- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...не се занимавай с глупости пич (да ремонтираш... ) ще ти направи друга беля. Новото си е най-добреsandokan написа:Благодаря ти!От помпата ми тече и то доста,смених термостата а утре ще сваля и помпата.Колега дали не е възможно да се отремонтира,какво е заминало та да тече?

Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
sandokan написа:Благодаря ти!От помпата ми тече и то доста,смених термостата а утре ще сваля и помпата.Колега дали не е възможно да се отремонтира,какво е заминало та да тече?
Ако си с пластмасова турбина кво да й ремонтираш? Купи си нова и си свиркай. Не прави глупости.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Купи си нова помпа с метални турбинки, а като искаш старата си я отремонтирай и ще имаш резервна част.
Но ако е с пластмасови перки - в "кръглата папка" (коша)
Сменяй задължително и О-пръстен и гарнитура .....
Като смениш всичко - колата на лек наклон - някоя малко естакада, или я качи на някой нисък бордюр и така я обезвъздуши
Но ако е с пластмасови перки - в "кръглата папка" (коша)

Сменяй задължително и О-пръстен и гарнитура .....
Като смениш всичко - колата на лек наклон - някоя малко естакада, или я качи на някой нисък бордюр и така я обезвъздуши
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Пръстени и гарнитури винаги се сменят с нови (консуматив са - като тоалетната хартия
) Аз като сменях помпата имах само о- пръстен и той си идва с новата помпа - не е нужно да го купуваш отделно! Гарнитура не намерих, нека другите колеги пишат къде е. За обезвъздушаването какво да кажа ... два пъти съм точил антифриза и двата пъти не съм имал проблеми при пълненето - наливам докато се напълни , паля, пускам и парното на топло и чакам да загреее двигателя, ако се налага доливам (може на 5-цата да е по-сложно
)
Значи накратко : четеш из форума какво да купиш (има различни производители на помпи, а и термостатите са различни - отварят при различна температура), купуваш нова помпа и термостат, после четеш как да свалиш перката и виското ( ключ 32, гайката е с обратна резба),четеш как да свалиш ремъка. Четох че искаш да отремонтираш помпата
, затова може би искаш да запазиш и антифриза (ако е нов-от есента например), за целта купуваш 2м маркуч Ф10 (външен диаметър) и го пъхаш на местото на пробката за източване на радиатора и от там в един лехен ( аз така си го спестих моя
)
Из форума има много изписано по темата, четеш, питаш, сменяваш, качваш се и караш, ако загрява пак пробвай виското с вестник, ако и то е наред пипаш маркучите от радиатора ако са твърди на кокал значи е кратунката
Успех!


Значи накратко : четеш из форума какво да купиш (има различни производители на помпи, а и термостатите са различни - отварят при различна температура), купуваш нова помпа и термостат, после четеш как да свалиш перката и виското ( ключ 32, гайката е с обратна резба),четеш как да свалиш ремъка. Четох че искаш да отремонтираш помпата


Из форума има много изписано по темата, четеш, питаш, сменяваш, качваш се и караш, ако загрява пак пробвай виското с вестник, ако и то е наред пипаш маркучите от радиатора ако са твърди на кокал значи е кратунката

Успех!
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Бутни си маркучите на радятора и виж дали са твърди. Аз затова се оттървах от тези шибани ТДС-и щото ми писна като вляза да карам и да не гледам нищо друго освен стрелката на температурата. Виж си и маслото да не е станало на ювка. Не ти го пожелавам братле ама с тези ТДС-и винаги трябва да имаш едни 2к лева заделени за глава. По всяко време.sandokan написа:А и още нещо,след това дали няма да има някакви проблеми.Ако е спукана главата как може да разбера?По какво се познава като е спукана главата.Като направя всичко тогава дая обезвъздуша и от къде се обезвъздушава????![]()
![]()

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
:)
Аз като имах проблеми с охладителната с-ма някой беше споменал, че като покарам известно време 50-100 км и ако всичко е на ред да продължавам да сипвам бензин и да гледам повечко към стрелката. Та то ще си проличи след някой друг километър дали има нещо по двигателя.
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани