Отиде в червеното!!! ПОМОГНЕТЕ!!!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 29 Фев 2008, 23:26

100 лева помпа 30 лева термостат
ИзображениеИзображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.12.2007

отговор

Мнение от tigarat » 01 Мар 2008, 8:00

колега аз скоро бях като теб...... мога да ти помогна със цени и ако желаеш да ти препоръчам магазини..... силиконовият съединител е 125 лв., термостат 20 лева... помпата само не знам, защото моята си беше наред. НО виж да не си омешал маслото, става на боза... ако си го омешал вече трябва да сваляш главата.......
кара колата да полудява


Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 21.11.2007

Мнение от sandokan » 01 Мар 2008, 11:39

Колеги дотук добре,но трябва ли да сменям гарнитура на главата или не?Проверих маслото няма проблем както преди това си е,няма проблем нали. :help: (smoking)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 01 Мар 2008, 12:57

sandokan написа:Колеги дотук добре,но трябва ли да сменям гарнитура на главата или не?Проверих маслото няма проблем както преди това си е,няма проблем нали. :help: (smoking)


:yes: Щом маслото е на ред нямаш ядове, сменяи помпа,термостат, и виското го остави за на края щото твоито може да е здраво, помпата е окуло 90лв немска, но гледаи да си вземеш такава с метална турбинка. Аиде успех


Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 21.11.2007

Мнение от sandokan » 01 Мар 2008, 15:40

Благодаря ти!От помпата ми тече и то доста,смених термостата а утре ще сваля и помпата.Колега дали не е възможно да се отремонтира,какво е заминало та да тече?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 01 Мар 2008, 15:46

sandokan написа:Благодаря ти!От помпата ми тече и то доста,смених термостата а утре ще сваля и помпата.Колега дали не е възможно да се отремонтира,какво е заминало та да тече?
...не се занимавай с глупости пич (да ремонтираш... ) ще ти направи друга беля. Новото си е най-добре :yes: !!!
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 01 Мар 2008, 16:32

sandokan написа:Благодаря ти!От помпата ми тече и то доста,смених термостата а утре ще сваля и помпата.Колега дали не е възможно да се отремонтира,какво е заминало та да тече?


Ако си с пластмасова турбина кво да й ремонтираш? Купи си нова и си свиркай. Не прави глупости.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Мар 2008, 16:40

Купи си нова помпа с метални турбинки, а като искаш старата си я отремонтирай и ще имаш резервна част.
Но ако е с пластмасови перки - в "кръглата папка" (коша) ;)
Сменяй задължително и О-пръстен и гарнитура .....
Като смениш всичко - колата на лек наклон - някоя малко естакада, или я качи на някой нисък бордюр и така я обезвъздуши

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 01 Мар 2008, 16:45

Нещо ми се върти в главата - с пластмасова турбина - 60лв. с метална - 90лв. или някъде там.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост


Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 21.11.2007

Мнение от sandokan » 01 Мар 2008, 17:56

Задължително ли трябва да сменя О-пръстена и гарнитура?Питам щото неразбирам,а вие сте пичове.Извинявайте че питам за всяко нещо ама...!!! :roll: :winky: :D


Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 21.11.2007

Мнение от sandokan » 01 Мар 2008, 18:03

А и още нещо,след това дали няма да има някакви проблеми.Ако е спукана главата как може да разбера?По какво се познава като е спукана главата.Като направя всичко тогава дая обезвъздуша и от къде се обезвъздушава???? :help: :help: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 01 Мар 2008, 23:53

Пръстени и гарнитури винаги се сменят с нови (консуматив са - като тоалетната хартия :)) Аз като сменях помпата имах само о- пръстен и той си идва с новата помпа - не е нужно да го купуваш отделно! Гарнитура не намерих, нека другите колеги пишат къде е. За обезвъздушаването какво да кажа ... два пъти съм точил антифриза и двата пъти не съм имал проблеми при пълненето - наливам докато се напълни , паля, пускам и парното на топло и чакам да загреее двигателя, ако се налага доливам (може на 5-цата да е по-сложно :roll:)

Значи накратко : четеш из форума какво да купиш (има различни производители на помпи, а и термостатите са различни - отварят при различна температура), купуваш нова помпа и термостат, после четеш как да свалиш перката и виското ( ключ 32, гайката е с обратна резба),четеш как да свалиш ремъка. Четох че искаш да отремонтираш помпата :D , затова може би искаш да запазиш и антифриза (ако е нов-от есента например), за целта купуваш 2м маркуч Ф10 (външен диаметър) и го пъхаш на местото на пробката за източване на радиатора и от там в един лехен ( аз така си го спестих моя :mhihi: )

Из форума има много изписано по темата, четеш, питаш, сменяваш, качваш се и караш, ако загрява пак пробвай виското с вестник, ако и то е наред пипаш маркучите от радиатора ако са твърди на кокал значи е кратунката :confused:

Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 02 Мар 2008, 13:00

sandokan написа:А и още нещо,след това дали няма да има някакви проблеми.Ако е спукана главата как може да разбера?По какво се познава като е спукана главата.Като направя всичко тогава дая обезвъздуша и от къде се обезвъздушава???? :help: :help: :help:
Бутни си маркучите на радятора и виж дали са твърди. Аз затова се оттървах от тези шибани ТДС-и щото ми писна като вляза да карам и да не гледам нищо друго освен стрелката на температурата. Виж си и маслото да не е станало на ювка. Не ти го пожелавам братле ама с тези ТДС-и винаги трябва да имаш едни 2к лева заделени за глава. По всяко време. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.


Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 21.11.2007

Мнение от sandokan » 02 Мар 2008, 13:21

Колега засега всичко е нормално.Мисълта ми беше след като сменя всичко дали няма да ми създаде некви ядове,дали след това няма да умеша водата и маслото.Дали не е спукала главата и след 100 км. да направи белята или се познава веднага?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

:)

Мнение от shengi » 02 Мар 2008, 13:28

Аз като имах проблеми с охладителната с-ма някой беше споменал, че като покарам известно време 50-100 км и ако всичко е на ред да продължавам да сипвам бензин и да гледам повечко към стрелката. Та то ще си проличи след някой друг километър дали има нещо по двигателя.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook