SOS Няма Газ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 09 Мар 2008, 18:59

Проблема излезе следния,незнам как се нарича запознатите да пишат -цилиндърчето което се движи по оста на помпата ми е заяло в затворено положение(същото цилиндърче в което влиза оста на плочката) успяхме да го освободим ама там е работата че трудно се движи или пък отново заяжда.
Кажете моля ви какво следва да се направи?Помпа ли ще се сваля?Ремонтира ли се,сменя се с ново ли има ли такава част?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 09 Мар 2008, 20:29

То не е точно цилиндърче и аз вчера се рових в моята помпа :D - представляза едно като лагерче с дупка на черупката - във въпросната дупка влиза оста (долния край (на палеца с четците) на плочката).
Въпросното "цилиндърче/лагерче" се движи към фаровете/купето в следствие, на кето се увеличава/намаля протока на нафта към дюзите, за единица време.
Моето вчера се движеше свободно - пробвах го напред назад, че ми беше интересно, е верно после 20 мин докато натъкмя всичко наново, но поне си струваше играчката - научих още нещо :D
Нямам представа ако си намериш помпа без плочка или само тоя елемент ... ще може да го подмениш.
Какви ти бяха симптомите - няма газ, отвреме навреме се форсира сама (в определен диапазон), когато спре горивоподаването и натиснеш съединителя понякога гасне - друг път не ... ?Много хора се оплакват от такива неща и затова питам - събираме инфо, за да може колективно да се излекуваме ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 09 Мар 2008, 20:58

Да вярно колега събираме инфо.Значи симптомите бяха-неприятно превключване на предавките в смисъл че леко се отпуска газта и после пак се дава и се получаваше едно замисляне което много рядко се превръщаше в гаснене и после си палеше колата леко като препомпя педала за газта.Някога пък както си карам и натискам педала за газта и никаква реакция и след малко зацепва.
Не досега не ми се е изфорсирвала колата,забелязахме че цилиндърчето ми задържа на ниските обороти и като се замисля точно тогава си гаснеше 1500-2000. Индентични симптони на пръв поглед като на плочката на ГНП в която много се съмнявах докато четях форума,обаче никога не ми е меняла обороти като на някои колеги и най вече в 2 сервиза я тестваха и казаха че си е ОК.
Е това излезе проблема при мен-този елемент задържа по оста си.Някой да пише нещо някакво решение на проблема?
Забравих да спомена че много добре правиш Wenzy че си слагаш по малко масло в нафтата-двутактово за да не се е образувало нагар в помпата,и аз започвам след като си я поправя колата :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 09 Мар 2008, 22:48

Сериозен въпрос .... ами този нагар, аз поне така ги виждам работите, вдигаш пак плочката, с една принцовка изтегляш всичката нафта, и чист парцал и газ за горене малко да поразтъркаш оста и после пълниш помпата с газ за горене, слагаш плочката и капака и я оставяш така 2-3 дни.
Отваряш пак със спринцовка издърпваш газта, оглеждаш, раздвижваш "лагерчето" по оста, сглобяваш, даваш на контакт да напълни, молиш се, центроваш помпата, пак се молиш и отиваш да я тестваш :D :D :D
Като теглим чертата - 4-5 дни без кола + 5 лв. за газ

Другият начин - нова помпа - цената от ръка варира .....

Друго не ми сътвори болната глава, Успех ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 10 Мар 2008, 12:45

Незнам и аз вече,Иван колегата каде е и той да си каже мнението.Както и дае ще го раздвижим по някакъв си начин колкото да запали колата и веднага да и сложа от тази добавка дизел шпулунг ли как и беше точно името да я изгори първо нея нали това и беше предназначението?
Да питам само лесно ли се сваля помпата че търсех стари теми ама не намерих?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 10 Мар 2008, 16:21

В подписа на Цветико има линкове към най - важните теми за ТДС-а
Като извадиш плочката и то лагерчето и оста се виждат и може свободно да си го движиш напред - назад, не е нужно да вадиш цялата помпа ... избора е твой, но вадиш ли помпата имаш доста работа ;)
Незнам ни Ванката, нито Дани, нито Петър - няма никой последните дни ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 11 Мар 2008, 19:57

Намерих майстор за хидравличната глава помпаджия,вика ми свали ми помпата няма проблем ще я поправя видя и състоянието.Сега колата е при(лекия майстор :mhihi: ) който само разглобява и сглобява,че искам да питам има ли нещо особено при разглобяването на помпата ако някой знае?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 11 Мар 2008, 19:59

Нека Стамбето се изкаже :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 28 Мар 2008, 21:13

Здравейте колеги ,днес колата вече е на ход отремонтирахме хидравличната глава и запали изненадващо добре с предишните си обороти като се има надпредвид че не бяхме сигурни дали сме наместили плочката както си беше ама всичко си е Ок ,сега много леко ми сменя скорости без излишни замисляния :) .Ремонт хидравлична глава 120 лв,почистване и настроики на дюзи 30 лв и все още се чудя дали този човек щеше да ми поправи плочката ако беше проблема в нея.Някои ако има намерение да го пробваме с отремонтирване на плочки да ми пише.
В тези 120 лв влиза и смяна на някаква семеринга в ГНП и смяна комплект гарнитури.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 28 Мар 2008, 22:07

Всичко ли си дойде на мястото, а самата плочка как е?
Чете ли правилно информацията, като я пуснеш по инерция или на скорост гасне ли колата, губи ли се газта?
Брат, ако обичаш отдели 10-15мин и разясни малко повече, за да се запознаем с положението. Всеки си има по нещо - я няма топъл старт, я му гасне на скорост или като освобождава скоростта, като преминава на долната предавка му претриса, като тръгва има чувството, че двиателя му пада ........ и тва всичкото от едното управление на помпата :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 30 Мар 2008, 19:56

Wenzy написа:Всичко ли си дойде на мястото, а самата плочка как е?
Чете ли правилно информацията, като я пуснеш по инерция или на скорост гасне ли колата, губи ли се газта?
Брат, ако обичаш отдели 10-15мин и разясни малко повече, за да се запознаем с положението. Всеки си има по нещо - я няма топъл старт, я му гасне на скорост или като освобождава скоростта, като преминава на долната предавка му претриса, като тръгва има чувството, че двиателя му пада ........ и тва всичкото от едното управление на помпата :(


Минах 600 км днес без поява на проблема,много приятно и леко си включва предавките и газта не се изгуби нито за момент,дано продължава все така,мисля че проблема вече е едно минало :)

Wenzy,този проблем го имах от 6-7 месеца докато накрая колата не спря нацяло,значи получаваше се едно придърпване от смяна на 1-2-3 предавка много неприятно усещане понякога направо ми гаснеше и забиваше и аз леко припомпвах педала за газта и тя си поемаше отново,други случаи като отнема педала за газта и после като дам пак газ никакава реакция няма никой.Целия проблем според мен е точно тази хидравлична глава която от време на време е имала съпротивление по оста си от нагар или незнам си какво се получава вътре в ГНП.
Колата никога не ми я меняла обороти или гаснела докато е на обороти.Първите ми съмнения бяха плочката преди 3-4 месеца 2 пъти я тествах на различни места ми казаха че е ОК и сега пак я тества този майстор който уж ги рециклира ама си каза човека Ок е плочката.
И случайно вкара си ръката в ГНП и се опита да помести цилиндърчето ама то тогава беше заяло както ми беше изгаснала колата и вика ей каде е проблема-взе отверка успя да го освободи обаче при движения по оста си отново пак заяждаше от време на време и ми каза тука ще имаш проблеми или си търси друго ГНП,човека електричар и няма мнение по въпроса освен за плочката за която ми каза че си работи перфектно.И така намерих един помпаджия като видя ГНП ми каза свали я другото е без проблем ще я поправя както и стана поправи ми я смени ми гарнитури и така вече близо 600 км никакви признаци и проблеми по работата на ГНП,ако се появи нещо ще пиша веднага.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 31 Мар 2008, 10:27

:yes:
Благодаря (както и другите ТДС, предполагам) за информацията, брат :D
Еми като се поосвободя и времето спре да е смотано - студено и дъждовно се мятам в ремонтите и надявам се на събора да може да се съберем.Ако до събора не успея (нямам време) да я отворя с Ванката обсъдихме да вземем инструмент и там да я човъркаме - тъкмо ще обменим опит - ест. стига да я довлека дотам :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 31 Мар 2008, 11:04

Wenzy на теб какви номера ти прави колата ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Апр 2008, 12:47

Гасне на скорост, мени оборотите, задържа на 80км/ч (все едно съм с темпомат, а нямам :roll: ), понякога се сриват оборотите, а понякога се връщат бавно ...... ей такива работи.
Или плочка, или оста на плочката, или лагерчето, което се разхожда по хидравличното бутало!!!
Данеби да имаш някакви идеи :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 04 Апр 2008, 9:14

Здравейте,
колеги и аз ще следя с интерес темата ако има някакво развитие ще съм много щтаслив ;) .
При мене проблема е горе долу като при Wenzy, само че не поддържа някаква скорост, а като и хрумне дава всичко от себеси за да хукне напред. Може ли да направите малко повече описание за въпросното цилиндърче, каква е ролята в гнп'то. Ако заяжда на определена позиция не трябва ли и оборотите да стоят на една и съща позиция(питам защото незнам за какво служи)?
Поздрави

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook