SOS Няма Газ
Модератор: Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Проблема излезе следния,незнам как се нарича запознатите да пишат -цилиндърчето което се движи по оста на помпата ми е заяло в затворено положение(същото цилиндърче в което влиза оста на плочката) успяхме да го освободим ама там е работата че трудно се движи или пък отново заяжда.
Кажете моля ви какво следва да се направи?Помпа ли ще се сваля?Ремонтира ли се,сменя се с ново ли има ли такава част?
Кажете моля ви какво следва да се направи?Помпа ли ще се сваля?Ремонтира ли се,сменя се с ново ли има ли такава част?
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
То не е точно цилиндърче и аз вчера се рових в моята помпа
- представляза едно като лагерче с дупка на черупката - във въпросната дупка влиза оста (долния край (на палеца с четците) на плочката).
Въпросното "цилиндърче/лагерче" се движи към фаровете/купето в следствие, на кето се увеличава/намаля протока на нафта към дюзите, за единица време.
Моето вчера се движеше свободно - пробвах го напред назад, че ми беше интересно, е верно после 20 мин докато натъкмя всичко наново, но поне си струваше играчката - научих още нещо
Нямам представа ако си намериш помпа без плочка или само тоя елемент ... ще може да го подмениш.
Какви ти бяха симптомите - няма газ, отвреме навреме се форсира сама (в определен диапазон), когато спре горивоподаването и натиснеш съединителя понякога гасне - друг път не ... ?Много хора се оплакват от такива неща и затова питам - събираме инфо, за да може колективно да се излекуваме

Въпросното "цилиндърче/лагерче" се движи към фаровете/купето в следствие, на кето се увеличава/намаля протока на нафта към дюзите, за единица време.
Моето вчера се движеше свободно - пробвах го напред назад, че ми беше интересно, е верно после 20 мин докато натъкмя всичко наново, но поне си струваше играчката - научих още нещо

Нямам представа ако си намериш помпа без плочка или само тоя елемент ... ще може да го подмениш.
Какви ти бяха симптомите - няма газ, отвреме навреме се форсира сама (в определен диапазон), когато спре горивоподаването и натиснеш съединителя понякога гасне - друг път не ... ?Много хора се оплакват от такива неща и затова питам - събираме инфо, за да може колективно да се излекуваме

Да вярно колега събираме инфо.Значи симптомите бяха-неприятно превключване на предавките в смисъл че леко се отпуска газта и после пак се дава и се получаваше едно замисляне което много рядко се превръщаше в гаснене и после си палеше колата леко като препомпя педала за газта.Някога пък както си карам и натискам педала за газта и никаква реакция и след малко зацепва.
Не досега не ми се е изфорсирвала колата,забелязахме че цилиндърчето ми задържа на ниските обороти и като се замисля точно тогава си гаснеше 1500-2000. Индентични симптони на пръв поглед като на плочката на ГНП в която много се съмнявах докато четях форума,обаче никога не ми е меняла обороти като на някои колеги и най вече в 2 сервиза я тестваха и казаха че си е ОК.
Е това излезе проблема при мен-този елемент задържа по оста си.Някой да пише нещо някакво решение на проблема?
Забравих да спомена че много добре правиш Wenzy че си слагаш по малко масло в нафтата-двутактово за да не се е образувало нагар в помпата,и аз започвам след като си я поправя колата
Не досега не ми се е изфорсирвала колата,забелязахме че цилиндърчето ми задържа на ниските обороти и като се замисля точно тогава си гаснеше 1500-2000. Индентични симптони на пръв поглед като на плочката на ГНП в която много се съмнявах докато четях форума,обаче никога не ми е меняла обороти като на някои колеги и най вече в 2 сервиза я тестваха и казаха че си е ОК.
Е това излезе проблема при мен-този елемент задържа по оста си.Някой да пише нещо някакво решение на проблема?
Забравих да спомена че много добре правиш Wenzy че си слагаш по малко масло в нафтата-двутактово за да не се е образувало нагар в помпата,и аз започвам след като си я поправя колата

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Сериозен въпрос .... ами този нагар, аз поне така ги виждам работите, вдигаш пак плочката, с една принцовка изтегляш всичката нафта, и чист парцал и газ за горене малко да поразтъркаш оста и после пълниш помпата с газ за горене, слагаш плочката и капака и я оставяш така 2-3 дни.
Отваряш пак със спринцовка издърпваш газта, оглеждаш, раздвижваш "лагерчето" по оста, сглобяваш, даваш на контакт да напълни, молиш се, центроваш помпата, пак се молиш и отиваш да я тестваш
Като теглим чертата - 4-5 дни без кола + 5 лв. за газ
Другият начин - нова помпа - цената от ръка варира .....
Друго не ми сътвори болната глава, Успех
Отваряш пак със спринцовка издърпваш газта, оглеждаш, раздвижваш "лагерчето" по оста, сглобяваш, даваш на контакт да напълни, молиш се, центроваш помпата, пак се молиш и отиваш да я тестваш



Като теглим чертата - 4-5 дни без кола + 5 лв. за газ
Другият начин - нова помпа - цената от ръка варира .....
Друго не ми сътвори болната глава, Успех

Незнам и аз вече,Иван колегата каде е и той да си каже мнението.Както и дае ще го раздвижим по някакъв си начин колкото да запали колата и веднага да и сложа от тази добавка дизел шпулунг ли как и беше точно името да я изгори първо нея нали това и беше предназначението?
Да питам само лесно ли се сваля помпата че търсех стари теми ама не намерих?
Да питам само лесно ли се сваля помпата че търсех стари теми ама не намерих?
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
В подписа на Цветико има линкове към най - важните теми за ТДС-а
Като извадиш плочката и то лагерчето и оста се виждат и може свободно да си го движиш напред - назад, не е нужно да вадиш цялата помпа ... избора е твой, но вадиш ли помпата имаш доста работа
Незнам ни Ванката, нито Дани, нито Петър - няма никой последните дни ...
Като извадиш плочката и то лагерчето и оста се виждат и може свободно да си го движиш напред - назад, не е нужно да вадиш цялата помпа ... избора е твой, но вадиш ли помпата имаш доста работа

Незнам ни Ванката, нито Дани, нито Петър - няма никой последните дни ...
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Здравейте колеги ,днес колата вече е на ход отремонтирахме хидравличната глава и запали изненадващо добре с предишните си обороти като се има надпредвид че не бяхме сигурни дали сме наместили плочката както си беше ама всичко си е Ок ,сега много леко ми сменя скорости без излишни замисляния
.Ремонт хидравлична глава 120 лв,почистване и настроики на дюзи 30 лв и все още се чудя дали този човек щеше да ми поправи плочката ако беше проблема в нея.Някои ако има намерение да го пробваме с отремонтирване на плочки да ми пише.
В тези 120 лв влиза и смяна на някаква семеринга в ГНП и смяна комплект гарнитури.

В тези 120 лв влиза и смяна на някаква семеринга в ГНП и смяна комплект гарнитури.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Всичко ли си дойде на мястото, а самата плочка как е?
Чете ли правилно информацията, като я пуснеш по инерция или на скорост гасне ли колата, губи ли се газта?
Брат, ако обичаш отдели 10-15мин и разясни малко повече, за да се запознаем с положението. Всеки си има по нещо - я няма топъл старт, я му гасне на скорост или като освобождава скоростта, като преминава на долната предавка му претриса, като тръгва има чувството, че двиателя му пада ........ и тва всичкото от едното управление на помпата
Чете ли правилно информацията, като я пуснеш по инерция или на скорост гасне ли колата, губи ли се газта?
Брат, ако обичаш отдели 10-15мин и разясни малко повече, за да се запознаем с положението. Всеки си има по нещо - я няма топъл старт, я му гасне на скорост или като освобождава скоростта, като преминава на долната предавка му претриса, като тръгва има чувството, че двиателя му пада ........ и тва всичкото от едното управление на помпата

Wenzy написа:Всичко ли си дойде на мястото, а самата плочка как е?
Чете ли правилно информацията, като я пуснеш по инерция или на скорост гасне ли колата, губи ли се газта?
Брат, ако обичаш отдели 10-15мин и разясни малко повече, за да се запознаем с положението. Всеки си има по нещо - я няма топъл старт, я му гасне на скорост или като освобождава скоростта, като преминава на долната предавка му претриса, като тръгва има чувството, че двиателя му пада ........ и тва всичкото от едното управление на помпата
Минах 600 км днес без поява на проблема,много приятно и леко си включва предавките и газта не се изгуби нито за момент,дано продължава все така,мисля че проблема вече е едно минало

Wenzy,този проблем го имах от 6-7 месеца докато накрая колата не спря нацяло,значи получаваше се едно придърпване от смяна на 1-2-3 предавка много неприятно усещане понякога направо ми гаснеше и забиваше и аз леко припомпвах педала за газта и тя си поемаше отново,други случаи като отнема педала за газта и после като дам пак газ никакава реакция няма никой.Целия проблем според мен е точно тази хидравлична глава която от време на време е имала съпротивление по оста си от нагар или незнам си какво се получава вътре в ГНП.
Колата никога не ми я меняла обороти или гаснела докато е на обороти.Първите ми съмнения бяха плочката преди 3-4 месеца 2 пъти я тествах на различни места ми казаха че е ОК и сега пак я тества този майстор който уж ги рециклира ама си каза човека Ок е плочката.
И случайно вкара си ръката в ГНП и се опита да помести цилиндърчето ама то тогава беше заяло както ми беше изгаснала колата и вика ей каде е проблема-взе отверка успя да го освободи обаче при движения по оста си отново пак заяждаше от време на време и ми каза тука ще имаш проблеми или си търси друго ГНП,човека електричар и няма мнение по въпроса освен за плочката за която ми каза че си работи перфектно.И така намерих един помпаджия като видя ГНП ми каза свали я другото е без проблем ще я поправя както и стана поправи ми я смени ми гарнитури и така вече близо 600 км никакви признаци и проблеми по работата на ГНП,ако се появи нещо ще пиша веднага.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25

Благодаря (както и другите ТДС, предполагам) за информацията, брат

Еми като се поосвободя и времето спре да е смотано - студено и дъждовно се мятам в ремонтите и надявам се на събора да може да се съберем.Ако до събора не успея (нямам време) да я отворя с Ванката обсъдихме да вземем инструмент и там да я човъркаме - тъкмо ще обменим опит - ест. стига да я довлека дотам

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Гасне на скорост, мени оборотите, задържа на 80км/ч (все едно съм с темпомат, а нямам
), понякога се сриват оборотите, а понякога се връщат бавно ...... ей такива работи.
Или плочка, или оста на плочката, или лагерчето, което се разхожда по хидравличното бутало!!!
Данеби да имаш някакви идеи

Или плочка, или оста на плочката, или лагерчето, което се разхожда по хидравличното бутало!!!
Данеби да имаш някакви идеи

Здравейте,
колеги и аз ще следя с интерес темата ако има някакво развитие ще съм много щтаслив
.
При мене проблема е горе долу като при Wenzy, само че не поддържа някаква скорост, а като и хрумне дава всичко от себеси за да хукне напред. Може ли да направите малко повече описание за въпросното цилиндърче, каква е ролята в гнп'то. Ако заяжда на определена позиция не трябва ли и оборотите да стоят на една и съща позиция(питам защото незнам за какво служи)?
Поздрави
колеги и аз ще следя с интерес темата ако има някакво развитие ще съм много щтаслив

При мене проблема е горе долу като при Wenzy, само че не поддържа някаква скорост, а като и хрумне дава всичко от себеси за да хукне напред. Може ли да направите малко повече описание за въпросното цилиндърче, каква е ролята в гнп'то. Ако заяжда на определена позиция не трябва ли и оборотите да стоят на една и съща позиция(питам защото незнам за какво служи)?
Поздрави
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани