За вътрешната циркулация на въздух
Модератор: Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Zubcho написа:При задръстен филтър на климатика духа много слабо, дори и пуснато на 4. При махането на филтъра при мен започна да духа на 1 както преди духаше на 4-ри. Отделно не искаше да ми затопли в купето заради запушен филтър. На нашите коли филтъра (ако ще и да е в америка да е правен от НАСА) си е хартиен и се задръства на 6 месеца. Това също е въпрос и на каране и пускане на вентилатора. Абе средно 6 месеца макс в София. Аз сам си направих филтъра от вата за климатик и съм доволен. След няколко месеца пак ще си го сменя! Сменяте го тоя филтър редовно, че може да ви изгори порното опспарното като е задръстен.
бате не говорим за степените 1ва 4та, ние сме с новите врътки дето само пускаш и си гласиш градусите от 16 до 28 мисля че бяха от ляво и от дясно
кефя се на мъже
Как па я пускате циркулацията като не е пуснат климатика ? Аз немога (със старите врътки съм). Климатика отказва да се пусне щото му е студено (хитрец е той) , ама като не е пуснат и циркулацията в купето не се пуска. Нормално ли е тва бе ? Мисля, че нямам кремшвирши в таблото ма да взема да погледна ли
?

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Zubcho това което казваш ти е за клапите на парното за двете зони аз проблем с тях нямам
Моят се състои в това че като дам на вътрешен въздух пушека от тирове и рейсове пак влиза вътре клапата или там какво е незнам я чувам да се движи но явно не оплатнява като хората незнам къде е не ми се разглабя сега цялото табло не че немога ма
А тва е нормално че на вътрешен въздух да се включва компресора на климатика 



- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
тва гледам че пишете тука за те клапи ала бала и неска и аз реших да сваял моите, че не ми е в ред парното и на мен
от дясно духа добре но от ляво малко хладно викам си от клапите ще е свалям ги оп
те с ел водна помпаааа ама кат я гледам не бачка пробвах я с + и - не тръгва имах едни други клапи без помпа сложих ги пак същото от дясно духа топло от ляво хладно но за разлика от неините си клапи на тия им спира топлото а ония не се спираше в квото и положения да са врътките само намаляше.
барах мъркучите трите топли еднакво
барам клапите (металната им част) вътрешната клапа топла външната студена
та помпа кога бачка някои знае ли??????

от дясно духа добре но от ляво малко хладно викам си от клапите ще е свалям ги оп

барах мъркучите трите топли еднакво

барам клапите (металната им част) вътрешната клапа топла външната студена

та помпа кога бачка някои знае ли??????
Последна промяна stambo_81dg на 22 Фев 2008, 18:08, променена общо 1 път
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Gemar написа:stambo_81dg написа:та помпа кога бачка някои знае ли??????
На "контакт"
разглобих помпата,разглобих и клапите и резултата е че нищо не става от тях

помпата е пълен гипс проникнала е вода вътре и всичко е спек-нова трябва

клапите на едната и беше скъсана жичката -преди да ги разглобя подадох ток на буксата едната цъкаше другата не
като ги отворих и тях вътре гипс и те за нищо не стават
тряа да мислим нови
BAWARISCHE написа:ами освенпроблемът ми с циркулацията на въздуха ,другият ми проблем за който ме одрусаха така здраво в дару кар за да се опитват да ми оправят работите бе/и все о6те е/потокът на въздух от централните духалки на парното/имам врътка за топло/като натисна коп4ето за посока на въздуха/в ляво от бутона AUTO/ духа само от дясната страна а от ляво няма никои.и понеже ми писна се правих на маистор и разглобих цялата кола табло абе си4ко.отне ми около 7часа труд без почивка.мислех 4е някое от мотор4етата на клапите е та смазвах с грес на шпреи та кво ли не и в края на краи6тата ни6то не направих и затва отидох в дару като там ми потвърдиха че имам проблем с някакво моторче и нали се опитаха да го оправят му духаше така амо 2 дена.но от цялата тази работа успях да вида по не каде се намират клапите за циркулацията.значи те са 2/нали е двузонов/и се намират ако гледа6 отвън в двигателният отсег зад моторчето на вентилатора и цялата история е тва 4е ги затваря и върти въздуха ватре/както всеки знае/.та ако някои има проблем с нея може да е от не добро уплътнение на клапата т.е.да не затваря до край!?
и понеже аз са6то се оплаквам от парно ако със закупуването на нов блок с клапанчета 6те реша проблема то ще стисна зъби и ще си купя такова не6то щото на човек в даден момент му писва и е готов на всико/както съм аз в момента/ но как да си ре6а проблема с тези моторчета на клапите който предполагам не сам аз имам?може ли от някъде да си купя такова и за колко и има ли някои който може да го подмени/знае как/6тото в дару явно не знаят а и докато се научат на колата ми 6те ми вземат оште 500к !?......
и да спомена понеже стана въпрос за мерцедес един приятел на скоро си взе ц класа компи 99г.и е с климатроник та като пусне парното на макс ,като си допреш дланта до духалките направо пари от жега докато при мен не е така и много по силно духа вентилатора,но това можеби е на различните коли по различни скорости върти
колега виж тази снимка може да ти е от полза


- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01


ина4е една от тези двете клапи ми е проблемна.дайте съвет!?има ли такива нови или някаква друга алтернатива?


Последна промяна BAWARISCHE на 26 Фев 2008, 2:05, променена общо 3 пъти
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
Re: За вътрешната циркулация на въздух
dinozab написа:Нещо на последък много огньове ве брей тия ша запалят страната![]()
![]()
Та на проблема като включа на вътрешна циркулачия на въздуха нещо не оплътнява както трябва и пак влизат лайната от вън.Чува се че нещо са мести вътре в таблото ама пак смрадта влиза вътре.Къде е тая клапа и как може да се реши тоя проблем и на къв принцип е.И другото е че имам чувството че компресора на климатика ми работи постоянно понякога без да съм го пуснал или без да съм дал на вътрешна циркулация щото двигателя се товари точно като когато е пуснат климатика и когато включва и изключва компресора.Имали някакъв начин да го проверя и това когато го прави
келега не знам каква е причината за включването за компресора .но това което чува6 вътре да бръмчи е именно някое от моторчетата на тези две клапи за циркулацията.и мисля че има две причини да ти смърди:
или не уплътнява хубаво/около клапата има една гумена периферия и оттам пуска/или не затваря докраи/мисля 4е е поскоро тва/т.е.или е разцентровано моторчето и опира някъде клапата или незнам



Успех!
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
абе много лесно се проверяват тея клапи за циркулацията да са в ред
махаш кората която е под предното стъкло ,в двигателния отсек да се вижда вентилатора и там се виждат те клапи и дали затварят или не,
може уплътненията да са им заминали или да заяждат някаде
някаде пишеше защо се включвал компресора като натиснеш бутона за вътрешна циркулация-нещо там освежаване на въздуха ала бала
при всички бмв-таа е така
махаш кората която е под предното стъкло ,в двигателния отсек да се вижда вентилатора и там се виждат те клапи и дали затварят или не,
може уплътненията да са им заминали или да заяждат някаде

някаде пишеше защо се включвал компресора като натиснеш бутона за вътрешна циркулация-нещо там освежаване на въздуха ала бала
при всички бмв-таа е така
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
stambo_81dg написа:абе много лесно се проверяват тея клапи за циркулацията да са в ред
махаш кората която е под предното стъкло ,в двигателния отсек да се вижда вентилатора и там се виждат те клапи и дали затварят или не,
може уплътненията да са им заминали или да заяждат някаде![]()
някаде пишеше защо се включвал компресора като натиснеш бутона за вътрешна циркулация-нещо там освежаване на въздуха ала бала
при всички бмв-таа е така
Точно това е начина-махаш кората и виждаш как отварят и затварят клапите и какво не е наред.Отделно ако си с климатроник вътре има още една дузина клапи,така ,че само по шума им можеш малко трудно да се ориентираш коя точно отваря или затваря,единствено може да се ориентираш по шума на въздуха-когато се затварят клапите за външният въздух почва да шуми повече.
За компресора-при температури над 1 градус си се включва когато си поиска и единственият начин да го елеминираш е да сложиш едно ЦК ключе на захранването на съединителя на компресора-проводниците се виждат лесно върху компресора.
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
относно климатроника
и за да не пиша нова тема днеска беше значително топло около 20 градуса и реших да пробвам климатроника как работи на студено .Не съм го пускал на студено от миналото лято и сега го направих на 16 градуса и започна да си духа студено , да ама след 20 минути стрелката за температурата на водата мръдна на 12 и 1 -нормално ли е ?До сега винаги ми е стояло на 12 без 1 ,а сега на 12 и 1 и хем си карах нормално с 80-90 км ,което трябва да означава ,че трябва да охлажда добре .Някой има ли идея защо ми остана на 12 и 1 стрелката ,а като го спрях пак се върна на 12 без1...
И което ми направи впечатление - доста се товари двигателя .... Някой ако е пробвал да сподели впечатленията си при него как е...
И което ми направи впечатление - доста се товари двигателя .... Някой ако е пробвал да сподели впечатленията си при него как е...
Re: относно климатроника
sineok_pi4_ написа:и за да не пиша нова тема днеска беше значително топло около 20 градуса и реших да пробвам климатроника как работи на студено .Не съм го пускал на студено от миналото лято и сега го направих на 16 градуса и започна да си духа студено , да ама след 20 минути стрелката за температурата на водата мръдна на 12 и 1 -нормално ли е ?До сега винаги ми е стояло на 12 без 1 ,а сега на 12 и 1 и хем си карах нормално с 80-90 км ,което трябва да означава ,че трябва да охлажда добре .Някой има ли идея защо ми остана на 12 и 1 стрелката ,а като го спрях пак се върна на 12 без1...
И което ми направи впечатление - доста се товари двигателя .... Някой ако е пробвал да сподели впечатленията си при него как е...
колега първо отиди и си измий хубаво радиаторите и между тях но внимавай ако е на пароструйка по отдалече аз го правя с маркуч и пистолет за поливане и обезмаслител изтича невероятна мърсотия

след това няма проблеми

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: относно климатроника
sineok_pi4_ написа:и за да не пиша нова тема днеска беше значително топло около 20 градуса и реших да пробвам климатроника как работи на студено .Не съм го пускал на студено от миналото лято и сега го направих на 16 градуса и започна да си духа студено , да ама след 20 минути стрелката за температурата на водата мръдна на 12 и 1 -нормално ли е ?До сега винаги ми е стояло на 12 без 1 ,а сега на 12 и 1 и хем си карах нормално с 80-90 км ,което трябва да означава ,че трябва да охлажда добре .Някой има ли идея защо ми остана на 12 и 1 стрелката ,а като го спрях пак се върна на 12 без1...
И което ми направи впечатление - доста се товари двигателя .... Някой ако е пробвал да сподели впечатленията си при него как е...
моита и тя е така като пусна климата и качва на 12 и 1 уж чистих между радиаторите моналото лято
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани