Проблем с регулиране на волана
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- discus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 26.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 M50B20
:)
Така ..махнах корите на кормилната колона и напръсках с wd малко се раздвижи 5 мм напред на зад .От долу има един болт който беше намазан с лепило за резба развъртях го - той не беше пипан ...така изглеждаше поне и движението стана още по лесно ..но хода си оства 5мм което никак не ме устройва
.

Там над педалите, на кормилния прът има една гайка за ключ 32.При натягане се сплесква една втулка която обира луфта между двете части на кормилния прът които влизат един в друг.след 2-3 стягания движението на волана приключва. Сменява се втулката и още една шепа дреболийки и решен проблем за следващите 100 000 км
- discus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 26.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 M50B20
:)
Аха ...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=30
имаш ли представа точно кои работи трябва да се сменят

имаш ли представа точно кои работи трябва да се сменят

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Я да почнем от др. гледна точка. Ти колко мислиш се мести волана нагоре и надолу??? Не е чак толкова много колкото си мислиш. Свали си шоферската седалка надолу!!!!! Аз имах същия проблем докато не натиснах последната ръчка на седалката надолу
и о чудо място много имах вече. Преди това едвам влизах в колата и излизах и ми беше супер високо седалката.
Айде и успех с разширяването на е34-ката
Ако нещо не се справяш свиркай и ще дойдем със Saso и 2 флекса и ламарина и ще ти я направим е34 iL




Айде и успех с разширяването на е34-ката



Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Zubcho написа:Я да почнем от др. гледна точка. Ти колко мислиш се мести волана нагоре и надолу??? Не е чак толкова много колкото си мислиш. Свали си шоферската седалка надолу!!!!! Аз имах същия проблем докато не натиснах последната ръчка на седалката надолу![]()
![]()
и о чудо място много имах вече. Преди това едвам влизах в колата и излизах и ми беше супер високо седалката.
Айде и успех с разширяването на е34-катаАко нещо не се справяш свиркай и ще дойдем със Saso и 2 флекса и ламарина и ще ти я направим е34 iL
![]()
Ударната бригада е налице...
Брат обиран ти е луфта затова не ти работи...И на мойта е така.... Не е от механизма повярвай ми ....



- discus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 26.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 M50B20
:)




- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Бате гледам си от София, аз имам нужда от поправка на тавана, дай да се видим в събота за малко, ще взема и Saso ( и флексовете). Ще седнеш в моята кола и ще видиш колко се мести волана и дали ти е тясно. И после ще обадиш цена за ремонта на тавана.
Какво ще кажеш? Ако пак ти е тясно и в моята кола, ти правим каляската е34 iL със Saso за наша сметка
Дано само не си някой дългуч 215 см., че тогава бате и да махнем волана пак ще ти е тясно.
Поздрави
Иво Андреев
Какво ще кажеш? Ако пак ти е тясно и в моята кола, ти правим каляската е34 iL със Saso за наша сметка

Дано само не си някой дългуч 215 см., че тогава бате и да махнем волана пак ще ти е тясно.
Поздрави
Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- discus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 26.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 M50B20
:)))

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз незнам за какви втулки става въпрос ,но двата вала се срещат с карето номер 2
Сменял съм го с ново,оригинално и то като връзка между двете части на кормилната колона няма отношение.
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Този проблем е нерешим, ако не си смениш кормилната кутия. Просто е натегната от 2-те страни до краен предел преди да спре да завива и това е. Имаш ли луфт на волана. А има и друго решение-рециклираш я.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
sajonara написа:Този проблем е нерешим, ако не си смениш кормилната кутия. Просто е натегната от 2-те страни до краен предел преди да спре да завива и това е. Имаш ли луфт на волана. А има и друго решение-рециклираш я.
Нещо не разбирам какво общо има кормилната кутия с това как да си регулираш волана аксиално???? Човече помисли преди да пускаш постове. Кормилната кутия може да се износи (доста често срещан проблем) и срещу 260 лв. я рециклират + сваляне и слагане за 1 ден (на моята кола е правена тази рециклация). Ама това няма нищо общо с регулирането на волана. Както и да е не се заяждам. Ако нещо не ти е ясно питай или първо пробвай търсачката. Има сумати теми за луфта във волана и на какво може да се дължи това. Даже в 1 тема Пенчев много хубаво беше обяснил.
Ако някой иска да си прави (рециклира) кормилната кутия да пише ЛС да му дам координати или ще направя тема в която ще пусна мястото/името на сервиза + телефони. Не го правя да не стане, че им правя реклама. Иначе са много точни там. Ремонта се прави за 1 ден. Сутринта 08:00 оставих колата, вечерта в 17:00 я взех.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
^ Иво е прав
Няма никакво отношение хода за регулиране на волана с кормилната кутия
Аз обаче преди около 2 години така го закъсах с кормилната кутия ,че за една бройка да стискам зъби и да давам 1600 лв за нова оригинална
Първо си купих от форума една уж читава ,но се оказа след 1000 км ,че има луфт в двойката,който пъвро не се долавяше ,после при идеално здрава предница се разтропа.После нея тръгнах да рециклирам в един сервиз ,ушким добър и след рециклирането волана за 8 км докато се прибера до вкъщи започна прогресивно да се стяга ,та щях да се прибия - карах обратно към сервиза на следващия ден с 10 км/ч на аварийни
Механизма за реглажа е след въпросното каре ,там има нещо блокирало/клеясало 100%
Просто трябва да се разглобят пластмасите по колоната и да се гледа какво не помръдва
Георги Пенчев

Няма никакво отношение хода за регулиране на волана с кормилната кутия

Аз обаче преди около 2 години така го закъсах с кормилната кутия ,че за една бройка да стискам зъби и да давам 1600 лв за нова оригинална


Механизма за реглажа е след въпросното каре ,там има нещо блокирало/клеясало 100%


Георги Пенчев
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани