Проблем с регулиране на волана

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 M50B20

:)

Мнение от discus » 22 Фев 2008, 20:27

Така ..махнах корите на кормилната колона и напръсках с wd малко се раздвижи 5 мм напред на зад .От долу има един болт който беше намазан с лепило за резба развъртях го - той не беше пипан ...така изглеждаше поне и движението стана още по лесно ..но хода си оства 5мм което никак не ме устройва :).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 22 Фев 2008, 21:27

Там над педалите, на кормилния прът има една гайка за ключ 32.При натягане се сплесква една втулка която обира луфта между двете части на кормилния прът които влизат един в друг.след 2-3 стягания движението на волана приключва. Сменява се втулката и още една шепа дреболийки и решен проблем за следващите 100 000 км

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 M50B20

:)

Мнение от discus » 22 Фев 2008, 23:31

Аха ...:) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=30
имаш ли представа точно кои работи трябва да се сменят :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 M50B20

:)

Мнение от discus » 04 Мар 2008, 21:49

А и ако някой е ходил за да му решат този проблем някъде моля да сподели :) Дразни ме много това , волана ми е дръпнат до край и е супер тясно :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 04 Мар 2008, 22:16

Я да почнем от др. гледна точка. Ти колко мислиш се мести волана нагоре и надолу??? Не е чак толкова много колкото си мислиш. Свали си шоферската седалка надолу!!!!! Аз имах същия проблем докато не натиснах последната ръчка на седалката надолу :) :) :) и о чудо място много имах вече. Преди това едвам влизах в колата и излизах и ми беше супер високо седалката.

Айде и успех с разширяването на е34-ката :) Ако нещо не се справяш свиркай и ще дойдем със Saso и 2 флекса и ламарина и ще ти я направим е34 iL :mhihi: :lol:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 04 Мар 2008, 22:24

Zubcho написа:Я да почнем от др. гледна точка. Ти колко мислиш се мести волана нагоре и надолу??? Не е чак толкова много колкото си мислиш. Свали си шоферската седалка надолу!!!!! Аз имах същия проблем докато не натиснах последната ръчка на седалката надолу :) :) :) и о чудо място много имах вече. Преди това едвам влизах в колата и излизах и ми беше супер високо седалката.

Айде и успех с разширяването на е34-ката :) Ако нещо не се справяш свиркай и ще дойдем със Saso и 2 флекса и ламарина и ще ти я направим е34 iL :mhihi: :lol:


Ударната бригада е налице...

Брат обиран ти е луфта затова не ти работи...И на мойта е така.... Не е от механизма повярвай ми .... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 M50B20

:)

Мнение от discus » 04 Мар 2008, 22:41

:)) Занимавам се с авто тапицерии все съм свалял седалка а пък и от мърдане напред на зад няма ефект , обиран е луфта и е заварен в най дръпнато положение :( това е ясно .Сподлете грамотен сервиз :) Благодаря предварително :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 04 Мар 2008, 22:55

Бате гледам си от София, аз имам нужда от поправка на тавана, дай да се видим в събота за малко, ще взема и Saso ( и флексовете). Ще седнеш в моята кола и ще видиш колко се мести волана и дали ти е тясно. И после ще обадиш цена за ремонта на тавана.

Какво ще кажеш? Ако пак ти е тясно и в моята кола, ти правим каляската е34 iL със Saso за наша сметка :)

Дано само не си някой дългуч 215 см., че тогава бате и да махнем волана пак ще ти е тясно.

Поздрави

Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 M50B20

:)))

Мнение от discus » 04 Мар 2008, 23:06

:))) Абе не съм далгуч ама тясно ..наясно съм колко е хода на волана ..Днеска ме ядоса защото тамън го тапицирах волана намъквам се а нося нож на колана и надрасках новия волан разпенявих се яко.Таванчето ще го направиме ама пиши там на скайп да се разбереме кога..

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Мар 2008, 23:19

Аз незнам за какви втулки става въпрос ,но двата вала се срещат с карето номер 2 :idea: Сменял съм го с ново,оригинално и то като връзка между двете части на кормилната колона няма отношение.


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 M50B20

:(

Мнение от discus » 06 Мар 2008, 22:49

Добре..... обясни какъв е проблема защото явно никой не знае..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 08 Мар 2008, 13:01

Този проблем е нерешим, ако не си смениш кормилната кутия. Просто е натегната от 2-те страни до краен предел преди да спре да завива и това е. Имаш ли луфт на волана. А има и друго решение-рециклираш я.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 M50B20

:)

Мнение от discus » 08 Мар 2008, 18:58

Има развитие по случая ще пиша като има резултат :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 09 Мар 2008, 22:23

sajonara написа:Този проблем е нерешим, ако не си смениш кормилната кутия. Просто е натегната от 2-те страни до краен предел преди да спре да завива и това е. Имаш ли луфт на волана. А има и друго решение-рециклираш я.


Нещо не разбирам какво общо има кормилната кутия с това как да си регулираш волана аксиално???? Човече помисли преди да пускаш постове. Кормилната кутия може да се износи (доста често срещан проблем) и срещу 260 лв. я рециклират + сваляне и слагане за 1 ден (на моята кола е правена тази рециклация). Ама това няма нищо общо с регулирането на волана. Както и да е не се заяждам. Ако нещо не ти е ясно питай или първо пробвай търсачката. Има сумати теми за луфта във волана и на какво може да се дължи това. Даже в 1 тема Пенчев много хубаво беше обяснил.

Ако някой иска да си прави (рециклира) кормилната кутия да пише ЛС да му дам координати или ще направя тема в която ще пусна мястото/името на сервиза + телефони. Не го правя да не стане, че им правя реклама. Иначе са много точни там. Ремонта се прави за 1 ден. Сутринта 08:00 оставих колата, вечерта в 17:00 я взех.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Мар 2008, 22:56

^ Иво е прав :!:
Няма никакво отношение хода за регулиране на волана с кормилната кутия :!:

Аз обаче преди около 2 години така го закъсах с кормилната кутия ,че за една бройка да стискам зъби и да давам 1600 лв за нова оригинална :evil: Първо си купих от форума една уж читава ,но се оказа след 1000 км ,че има луфт в двойката,който пъвро не се долавяше ,после при идеално здрава предница се разтропа.После нея тръгнах да рециклирам в един сервиз ,ушким добър и след рециклирането волана за 8 км докато се прибера до вкъщи започна прогресивно да се стяга ,та щях да се прибия - карах обратно към сервиза на следващия ден с 10 км/ч на аварийни :evil:

Механизма за реглажа е след въпросното каре ,там има нещо блокирало/клеясало 100% :idea: Просто трябва да се разглобят пластмасите по колоната и да се гледа какво не помръдва :idea:


Георги Пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook